Ahhhhhhhhhhhhhhhhh kan wel janken! Heb ik net een heel verhaal neergetypt, wil ik het eindelijk posten: valt mijn internet weg............ Kan dus weer opnieuw beginnen!
Begin ik nog een keertje bij het begin! was al een weekje niet meer geweest ivm crematie vrijdag onder andere. Zaterdag zijn we gaan shoppen voor een baby-kamertje: thuisgekomen met een bestelling voor een kamertje , een box en een wagen( mutsy 4 rider single spoke). Zondag waren we 1 jaar getrouwd en zijn we lekker uit eten geweest Verder mezelf kapot gewerkt deze week, morgen nog een halve dag te gaan.....dan nog een weekje en daarna lekker weekje naar Spanje! Merk op mijn werk wel goed dat ik niet meer te lang in 1 houding kan zitten, moet ik dus wat meer variatie in mijn programma gaan aanbrengen anders houd ik het niet tot het einde vol... Ben dinsdag naar de vk geweest en alles was goed, we hebben het hartje gehoord! Was super! Moet 8 oktober terug voor controle bij de vk Gisteren afspraak gemaakt voor de 20-weken echo: ook 8 oktober ( was dus even vergeten dat ik dan ook een afspraak met de vk had ) maar kan net allebei gecombineerd worden op die dag. Heb net wel alle pagina's gelezen die ik gemist had en zal proberen te reageren maar ben vast de helft al weer kwijt Mobielfreak: Vind inderdaad dat je dit moet opdragen aan Talitha en partner!Schrok echt van het verhaal dat Talitha schreef en heb diepe respect voor beide ouders! Marielle: gecondoleerd nog en heel veel sterkte! Vaam en shy: hoe is het nu met jullie! Wat een ellende hebben jullie moeten doormaken, wens jullie heel veel geluk toe voor de toekomst! Zag dat UK waarschijnlijk een meisje krijgt? Wat leuk! En er kreeg ook nog iemand een jongetje( weet alleen de naam niet meer, erg he, die stomme zwangerschapskwaaltjes ook ) Verder dan dit kom ik helaas niet! Ga morgen nog even terugbladeren om te zien wat ik ook weer vergeten was haha... Veel liefs en weltrusten Kel
Goedemorgen! Mobiel, heel mooi stukje, ik denk dat Talitha dat ook zal vinden. Kelly, wij gaan ook voor de Mutsy 4Rider single spoke. Welke kleur nemen jullie? Mooie en degelijke wagen. Lekker dat jullie zo goed geslaagd zijn. Kamertje vinden wij nog wel moeilijk, dat komt wel na de 20 wk echo als we weten wat het is. Voor jullie vast een fijne vakantie. Vandaag mijn laatste dagje online en dan heerlijk 2 weken vakantie. Hebben er zin in.
We konden het sowieso al uitstekend met elkaar vinden (rekening houdende met de omstandigheden), totdat hij dus ineens een soort emotionele instorting kreeg. Ik wilde ook niets liever, dan dat we weer tegenover elkaar konden zitten en normaal met elkaar konden praten, maar was ook kwaad over de manier waarop hij de omgangsregeling naar voren bracht. Voor dit voorval hebben we zelfs gelachen en gehuild met elkaar, elkaar omarmd (zonder verdere gevoelens overigens). Ik ben ook blij dat hij zo opgelucht is over mijn voorstel. En geloof me, het doet me zeer als ik hem zo zie, als een wrak. Ik geef ook nog heel veel om hem, maar op een hele andere manier. Hij is toch 12 jaar in mijn leven geweest en we hebben een fijne relatie gehad, dat is echt niet ineens voorbij, ook al heeft hij me ontzettend hard gekwetst. Ik weet wel zeker dat ik hem niet meer terug wil, het zou ook niet meer werken. En in je volgend bericht schrijf je dat hij in ieder geval geheel wil gaan voor zijn kleine, ja...dat klopt. Daar stond ik ook wel even van te kijken. Dit is ook pas op gang gekomen toen ik hem meenam naar de 3e echo. Toen brak hij. Voor een man is de voorstelling van een kind natuurlijk heel onwerkelijk.....totdat hij het zag. Ik ben daar ook heel erg blij mee. We komen er samen ook wel uit, daar ben ik van overtuigd. Er zullen ook nog wel ruzie's komen, maar ook die lossen we wel weer op. Gelukkig zijn we beiden geen 'schelders', dus onze ruzie's zijn erg inhoudelijk. En ik kan een ruzie niet laten voor wat het is...dat moet uitgepraat worden.
@ Mobiel: mooi stukje hoor, daar kan je dan weer hoop en kracht uithalen. @ Kelly: tof dat jullie al zoveel spulletjes hebben besteld. Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! @ Mieke: fijna vakantie alvast, gaat vast lukken op de Griekse wateren . Vriendlief is nu bezig met zijn zoveelste sollicitatiegesprek, duimen jullie allemaal voor hem mee dat het wat wordt? Ik nu zo werken (thuis).
Goedemorgen! Talitha jee meid das niet niks! Maar wat prachtig om te lezen hoe dapper jullie zijn, en dat het kindje alsnog welkom is! Petje af voor jou en je man! Mobiel, mooi en toepasselijk stukje! Noppie fijn dat je zoveel vrij hebt zometeen! Ik heb het nog beter geregeld . Ik ben eind november klaar met mijn school (heb dan mijn diploma gehaald als ik op schema lig) en hoef pas weer naar school in september 2009! Dus ik heb echt ontzettend lang vakantie . Heb er nu al zin in. Haags zonnetje, sorry meid ik heb helemaal vergeten te reageren. Jammer dat je weggaat, en veel succes met je zwangerschap! Iedereen een hele fijne dag!
Haha nee was dat maar zo! Ik krijg gewoon stufi al die maanden. En als we het daarmee niet redden dan kan ik wajong aanvragen omdat ik niet verder kan gaan met school door psychische problemen . Officieel krijg je met stufi 4 maanden overbruggingstijd (dus van de ene opleiding naar de andere). Dat zou betekenen dat ik per 1 mei uitgeschreven kan worden. Maar eind november heb ik al mijn diploma (daar ben ik al bijna mee klaar). Dus zorgt de school dat ik pas 1 mei mijn diploma officieel krijg. Handig he .
Ow ja, ik weet het ineens weer, zocht jij ook niet woonruimte wat zo lastig was? Nou ja, stufi is ook geen vetpot vrees ik, maar goed, je komt er vast wel uit. Heb je psychische problemen?
Jep, ik ben degene die woonruimte zoekt . Stufi is geen vetpot maar we redden het wel. We zitten waarschijnlijk binnenkort weer in een sloopwoning en dan is de huur maar 200 euro. Dus dan hebben we gelukkig genoeg geld over! Want we krijgen allebei maximale stufi omdat allebei onze ouders bijna niks verdienen . En waarschijnlijk ook nog een partnertoeslag wat zo'n 500 euro per maand is. Ook niet mis dus. Al met al gaan we het zeker redden hoor. Ja ik heb psychische problemen. Ik heb zojuist een half jaar in therapie gezeten (5 dagen in de week, van 8 tot 5). En ben daar goed uit gekomen! Maar toch heb ik nog moeite met fulltime naar school gaan. Hopelijk gaat dat volgend jaar beter.
Marielle: Meid gecondoleerd ik weet precies hoe je je nu voelt. IK ben mijn ouders beiden kwijt geraakt toen ik pas 10 was ik wil je veel sterkte wensen Thalitha meid heb echtgeen woorden ervoor maar kreeg echt een brok in mijn keel. .......
jeetje mina, ik moest me door 6 pagina;s heenworstelen en als nieuweling valt dat niet mee @Thalita: Wat een heftig verhaal, ik heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen. Ik heb heel veel respect voor jou en je partner en wil jullie veel sterkte wensen! @Haags zonnetje: Jammer dat je ons gaat verlaten.Ik kan je wel heel goed begrijpen, heb zelf heel veel moeite het hier bij te houden. Nog een hele fijne zwangerschap meid! @Marielle: Gecondoleerd meid en heel veel sterkte! Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben mijn beide ouders verloren, mijn moeder 15 jaar geleden en mijn vader 8 jaar geleden. Zij hebben helaas geen van de kleinkinderen leren kennnen @All: sorry als ik iets over het hoofd gezien heb, maar jullie hebben zoveel verteld Hier gaat het allemaal goed. Sinds twee dagen weet ik zeker dat ik kleine ukkie soms heel even heel zachtjes voel.....kleine plopjes en blupjes in mijn buik! Ik voelde het wel vaker maar twijfelde tussen ukkie of mijn darmen....woensdagavond kon het echter niet missen!
Wat een vreselijk verhaal van Thalita. En tegelijkertijd ontzettend mooi dat er zoveel liefde uit haar verhaal spreekt. Hun kindje zal inderdaad fantastische ouders krijgen. Marielle, gecondoleerd. Allebei je ouders al verloren. Dat lijkt me heel moeilijk. Zeker nu je zelf kinderen krijgt. Sterkte. En Dayenne. Dat is ook niet mis, dagelijks fulltime therapie. Dan zal je er flink doorheen hebben gezeten. Gelukkig ben je er goed uit gekomen en nu sterk genoeg om deze hormonenstorm aan te kunnen! He, maar super dat jullie waarschijnlijk een goedkope woning op de kop hebben kunnen tikken! Is weer een zorg minder, lekker. He, wat een nare verhalen allemaal. Ik zie en hoor ook zoveel verdriet om mij heen de laatste tijd. Je kunt je eigen 'kleine' problemen daardoor wel beter relativeren. Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik de hoop heb opgegeven dat ik mijn dagelijkse misselijkheid nog kwijt zal raken voor de bevalling. Een rampscenario van '9 maanden misselijk' word voor mij waarschijnlijk realiteit. Ik kan er niet mee omgaan. Maar zoals het er nu uitziet gaat alles super met ons kindje en gaat over een kleine 5 maanden die mooie droom dan echt beginnen en kan ik deze relatief kleine hel achter me laten..
@ Dayenne: goed hoor, dat je zo'n intensief programma hebt gevolgd en dat het nu weer beter met je gaat. Het laatste stuk komt ook vast nog wel. @ Maka: houdt moed, mijn vriendin was tot week 20 misselijk en toen ging het toch echt over. Ik duim voor je!
Noppie, thanx. Ik weet wel dat het nog kan... Maar eerst naar de 12 weken toegeleefd, toen ging t gelukkig wat beter. Maar bleef toch misselijk. Toen zei iedereen met 14 weken gaat t wel weg... helaas dus niet. Toen was het, nou eigenlijk gaat het vaak pas beter met 16 weken. De afgelopen weken is er eigenlijk niets meer veranderd. Het is elke keer zo'n domper, die termijnen. Dus ik durf nergens meer op te hopen nu. Ik leef maar met de dag en probeer me te focussen op het eindresultaat. Gelukkig voel ik mijn kleintje wel iedere dag nu, dat is in ieder geval iets waar ik wel blij van word en wat me wat moed geeft! Want ik weet dat het over gaat en ik er straks iets prachtigs voor terug krijg.
Mobiel, heftig maar mooi. Inderdaad... als het nou toch zo moet zijn en als zij er nu zo met zoveel liefde naar de kleine kijken, mag het kindje alleen maar van heel veel geluk spreken. Wat Noppie al terecht schreef, er zijn heel veel gehandicapte kindjes die een heel mooi leven hebben. Dus misschien is het wel onze beperking om soms wat te snel te oordelen... Ik heb geen idee of Talitha na ons mailtje toch nog even op het forum komt kijken.... maar ik weet zeker dat ze zal al die lieve reacties erg waardeert. Zo wordt je weer even flink met je voeten op de grond gezet, pfffff wat stelt dat 'niet kunnen poepen' nou voor..... Mieke, fijne vakantie!
Even een ego-berichtje: daarstraks eventjes in tranen. Mijn vriend is WEER afgewezen voor een functie van software architect/project manager. Vanmorgen moest hij, als onderdeel van een tweede ronde, een grote presentatie geven in het Engels met powerpoint e.d. Ging onwijs goed, hij had hele goede kwaliteiten qua overbrengen van informatie etc, MAAR te weinig kennis van Java-servers en daardoor niet direct inzetbaar en daardoor geen baan. Bij de ene stel afwijzingen mist ie ergens een stukje technische kennis, bij de andere stel afwijzingen vinden ze hem juist weer TE TECHNISCH en niet genoeg ervaring met project-management. Vooral die afwijzingen op kennis vind ik ongelofelijk. Die jongen heeft op z'n sloffen het gymnasium met negens en tienen gehaald. Een stukje kennis is zo ingehaald, zou je denken. Ik vind het zooooo waardeloos voor hem, hij wordt alsmaar afgewezen en dat is voor niemands ego goed.... Boehoehoe!
@Mobiel, Wat een mooi stukje zeg. Noppie, zwaar klote is dat zeg. Een vriendintje van mij heeft dat ook steeds bij de 1 heeft ze weer "teveel" en bij de ander weer "te weinig.