Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Mieke, fijne vakantie en geniet er lekker van

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke, fijne vakantie meis...geniet ervan!

Ik heb sinds gisterenmiddag ook heerlijk 2 weken vakantie. 2 weken lang niets hoeven en moeten, maar gewoon doen waar we zin in hebben.
    We gaan straks de babykamer en de kinderwagen ophalen :D :D
    Volgende week zaterdag is de nieuwe auto klaar :D

En tussendoor gaan we klussen en heerlijk dagjes weg....

Heb een aantal verdrietige verhalen gelezen....sterkt allemaal!

Voor de rest fijn weekend....

xxx Daffie

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Daffie: veel plezier met de kinderkamer straks! Leuk hoor.

Ik ga vanmiddag effe naar een vriendin in A'dam die ook zwanger is, maar al wat verder, 21 weken. Zo meteen tussen de buien door tegels bestellen voor boven aanrechtblad in de keuken. 19 september komen er mannetjes de trappen bekleden. Zo vordert de verbouwing en aankleding van ons huis langzaam maar zeker!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zal vast mooi worden allemaal Noppie!

Daffie

5. Na 3 weken vakantie ben ik er weer.
    Ik voel me prima. Mijn buik is al druk aan het groeien.

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Daffie veel plezier met t ophalen van de kinderwagen en babykamer!

@Noppie was t gezellig bij je vriendin?

@Marijke welkom terug!

vanmorgen al om half 8 opgestaan, de supermarkt hier in de straat stopt ermee, en vandaag was de laatste dag, en je kreeg 40% korting :D
    Tjonge dat was leuk shoppen, een flinke kar vol gehaald, kostte wat moeite om het allemaal in de kast te krijgen.... maar tis gelukt. Lekker veel wasmiddel enzo ingeslagen. En mn man heeft iets van 12 tubes!?! tandpasta gekocht...

Bij de kassa zagen we ook nog een man die 4 winkelwagentjes stampvol met wijn had geladen! die kocht voor 750 euro aan wijn... en daar was die korting al af!

7. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Axioma, dat is wel voordelig inslaan dan! Maar zoveel wijn......feestje?:)

8. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Tja ik denk dat die man een winkel had ofzo want wat moet je anders met honderden flessen wijn :confused:

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Das wel heel veel wijn hahaha. Misschien begint ie een wijnkelder?! :) :p

We hebben de kamer binnen (allemaal nog verpakt hoor in dozen ;) ) en de wagen staat mooi te wezen haha. Hij is echt supermooi.
    Verder beetje lopen zwijmelen bij al het leuke kinderkamerspul n even naar de stad geweest. Ben nu kapot en zit met de beentjes omhoog!

Vanavond lekker niets doen!

xxx Daffie

10. liesski

liesski Actief lid

14 dec 2007
    137
    0
    0
    verpleegkundige i.o
    arnhem
    Hoi hoi

@scoopje,
    Dat heb ik ook hoor, Ik ben altijd wat aan de stevige kant geweest en schaamde me altijd erg voor me buik, probeerde van alles om te verdoezelen. En nu.................. iedereen kijkt naar je buik! Ik moet me er echt overheen zetten. Laatst ook positiekleding gepast die strak over mijn buik zat, vreselijk niks voor mij.
    Maar we moeten er aan geloven, en dan denk ik maar: straks komt er wel wat moois uit en daar doe ik het maar voor!
    :D

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mobiel :confused: wauw! 50 euro? nou daar heb ik ze helaas niet voor gezien. Maar ik heb hem wel gekocht en ben er superblij mee. Hij ziet er uit als nieuw en is ook nergens beschadigd of verkleurd. Gebruikt voor 1 kindje en de mamma daarvan hield niet zo van wandelen (regenkapje was nog nooit gebruikt en dat was te zien :)).
    Verder kreeg ik een complete uitleg over hoe het allemaal werkte. Bandjes waren goed en hij werkt helemaal naar behoren. Dus reiswieg en buggystoeltje en voetenzak zaten er allemaal bij.
    Ben wel blij dat ik nu eindelijk iets voor de kleine gekocht heb.

@Scoobje: kan er me wel iets bij voorstellen, maar inderdaad het zal toch gaan komen. Ik ben ook altijd heel erg met mijn gewicht aan het worstelen en zat eindelijk op een gewicht waar ik blij mee was. Toen stopte ik met roken.....kilo's eraan en mocht niet lijnen want wilde zwanger worden. MA gekregen en de kilo's konden er wederom niet af, want ik wilde weer zo snel mogelijk zwanger raken. En nu ik weer zwanger ben vind ik het ook niet echt prettig als de weegschaal er een kilo bij voegt. Maar gelukkig heb ik wel echt een zwangerschapsbuik en daar ben ik wel blij mee. Maar helaas het moet er straks ook allemaal weer af he ;).

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hallo lieve meiden,

Mijn vakantie is officieel begonnen en ik vind het heerlijk. Zal er nu zeker 2 weken niet zijn omdat we dinsdag vertrekken op vakantie! Fijne weken iedereen.

X Esther

13. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Vaam: gefeliciteerd met de kinderwagen!

@ Eppie: fijne vakantie Eppie!

Zo, vanmiddag tegeltjes voor in de keuken besteld: we hebben al een zwart-witte Castello-tegelvloer met abstract bloempatroon, witte keukenkastjes en een zwart granito-aanrechtblad. Nu hebben we er witte mozaik-tegeltjes bij gekozen voor op de wanden. kan niemand zich een buil aan vallen dacht ik zo, :) . Net bij mijn zwangere vriendin geweest. Ze had gister een goede 20-weken echo, dus die was blij.

14. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Noppie: dat klinkt wel heel erg leuk. Heb je zo'n 'ouderwetse' zwart-witte vloer dan ook?

X Esther

15. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Esther: we hebben in elk geval een ouderwetse 'look' willen creeren ja. Eerst wilden we echt antieke tegels kopen. Maar dat is erg ingewikkeld om te leggen: ze zijn uit andere huizen gebikt en zijn dus zeer verschillend in hoogte. Onze Castello-tegels (handgemaakt in Portugal) hebben we in een patroon gelegd: de zwart-witte gestileerde bloemen/sterren in vrijwel het gehele oppervlak en dan een zwarte tegelrand erom heen. Het tegelzetten van de vloer hebben we zelf gedaan. Hoewel het heel mooi is geworden is het toch een vak apart en ligt er heeeeeel af en toe een tegel op het oog scheef in de hoogte (meeste mensen zien het niet, maar ons eigen kritische oog wel). Daarom gaan we bij het zetten van de wandtegeltjes toch maar een tegelzetter inhuren....

16. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Noppie: ja zelf ben je als je iets doet toch erg kritisch inderdaad, maar daar is ook niks mis mee hoor! Het klinkt allemaal erg mooi.

17. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    heey dames,

lees dater een hoop op vakantie gaan hier,
    zal het wel wat rustiger worden hier
    neem me steeds voor om wat meer te kletsen maar hb het gewoon ontzettend druk echt niet leuk meer,

ik was van de week een beetje over de zeik
    de videoband van de 12 weken echo is opgevreten door de videorecorder
    en heb er helaas geen kopie van

nu hebbe we voor aanstaande dinsdag een echo staan, wel op eigen kosten maar dat geeft niet, gelukkig zetten ze het daar gelijk op dvd

ben de afgelopen weken ook al flink aan het shoppen geweest,
    heb al het grote spul al, alleen nog de box en een wipstoel
    van de week hebben we alles voor het bedje en badje gekocht en
    heb uiteindelijk ook nog een wiegje gekocht
    lijkt me wel fijn om de kleine in het begin bij me te kunnen zetten

ik ga echt proberen om wat vaker te reageren en actief mee te kletsen

groetjes

18. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mirella: leuk dat je er weer bent en fijn dat je al zoveel spulletjes hebt. Wij hebben nog zo goed als niks :) :) :) . Balen van je videoband zeg!

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Eppie, fijne vakantie!

Mirella, fijn dat je al zo ver bent. Is wel lekker om alles een beetje op tijd in huis te hebben.

Wij zijn gisteren in Eindhoven geweest en daar heb ik de serie van Woezel en Pip gezien. Helemaal geweldig, dus heb ik meteen tegen mijn mannejte gezegd dat ik het wel leuk viond om de kamer zo in te gaan richten. Hij moet alleen nog even aan het idee wennen, hij had gedacht dat ik weer voor Winnie de pooh of disney zou gaan. Het zal wel goedkomen.....

20. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mirella balen zeg van je videoband.

Eppie fijne vakantie

Angela Ben zlef ook helemaal weg van Woezel en Pip. Geweldig spul.

Deel Deze Pagina