Maatje, ik kende het eigenlijk niet echt, maar ben nu dus verliefd.... Heb gisteravond op de site van Woezel en Pip ook een heel leuk geboortkaartje gezien. En, verbazing, mijn man vond het ook erg leuk!
Meiden, wat zijn jullie toch al ver met al die dingetjes uitzoeken! Ik durf nog steeds niet zo. Ik ga eerst nog effe 20-wekenecho afwachten. Wel kunnen wij veel spulletjes lenen van de broer van mijn vriend, die hebben al twee jongetjes. Dat is maar goed ook: mijn vriend is 2 maanden werkeloos en krijgt nog maar 70% van zijn inkomen. Gister zei die me voor het eerst hoeveel dat dan eigenlijk is. het was nog 200 euro minder dan ik in mijn hoofd had. Echt balen hoor..... Ik hoop echt dat ie gauw weer een baan vindt. Hij behoudt zijn ww-uitkering nog tot november 2009, maar daarna is het bijstand. En volgens mij krijg je geen bijstands-uitkering als je een eigen woning hebt. Bovendien kunnen we ons huis never the nooit van mijn salaris betalen, dat is echt op 2 inkomens berekend. Nou ja, het zal zo'n vaart niet lopen, maar leuk is toch wel anders . Hij doet in elk geval vreselijk zijn best een nieuwe baan te vinden, heeft zeker 2x in de week een gesprek en heeft dagelijks allerlei head hunters en recruiters aan de lijn, maar de perfecte match blijft vooralsnog uit.....
Noppie. Dat is echt balen. Hoop dat je man snel een goede baan vind. Gelukkig trekt de markt meer aan. Goed van hem dat hij er zo intensief mee bezig is.
Ha dames, Ben weer terug van een lekker weekje bungalowpark. Lekker uitgerust! Ik vroeg me eigenlijk af of jullie ook medicatie gebruiken. Ik gebruik Flixonase neusspray voor hooikoorts en andere allergieen. Mijn toenmalige huisarts vertelde dat ik dit kon blijven gebruiken, maar ik gebruikte ook Xyzal pilletjes. Die moest ik laten staan. Nu lees ik op internet bij veel apotheken dat ze het gebruik van Flixonase afraden tijdens de zwangerschap. Schrok ik wel even van. Nuj gebruik ik het niet zo heel vaak, eens in de twee/drie weken, maar toevallig dit weekend weer wat meer. Ik ga het nu denk ik maarf nietg meer gebruiken. Raar dat de huisarts zegt dat het gewoon kan...
HJ1977; ik zou het gewoon even aan de verloskundige vragen ipv de huisarts. Denk niet dat het heel erg rampzalig is hoor. Lekker zo'n weekje bungalowpark, wij gaan hopelijk in deze 2 weken ook nog een paar daagjes weg. Lekker naar Brussel of Brugge ofzo... Ga nu naar een kinderverjaardag en dan vanmiddag speelt mijn handbalteam en moet ik coachen, dus druk druk druk. Liefs Daffie
@Eppie: fijne vakantie meid! Geniet ervan! @Noppie: klinkt goed, die keuken. Zal wel een heel werk zijn. @Mirella: balen zeg van die videoband, ik zou ook goed over de zeik zijn. Gelukkig heb je straks een mooie dvd.
Noppie, balen dat het zo moet lopen.... Ik hoop voor jullie day hij snel wat vindt... HJ, ik denk dat het in dit geval inderdaad geen kwaad kan om het even na te vragen, maar wel vreemd dat je huisarts dan zegt dat het wel gewoon mag... Ik gebruik zelf niets, dus kan je er niet mee helpen. Wij zijn net terug van Plopsaland in Hasselt. Hlemaal geweldig, de kleine is helemaal kapot, maar heeft het heel erg naar zijn zin gehad!
Morgen eindelijk weer naar de vk. Vind 4 weken eigenlijk wel erg lang. Jullie niet dan? Eindelijk het hartje weer horen.
Mieke8: je bent al op vakantie maar toch nog een fijne vakantie gewenst! Wij hebben de wagen in de kleur antraciet gekozen ( met sier-ritsjes in lime groen afgezet) Hier geen medicatie! Maatje: wij mogen op dit moment maar 1x in de 5 weken naar de vk, vind het ook iedere keer wel heel lang duren hoor. Geloof dat ze na 20 weken een iets kortere termijn ertussen laten ( I hope so) Ga even lekker luieren nog, fijne avond nog en tot van de week!
Wij maar 1 x in de 6 weken. met 10 weken, met 16 en nu met 22 weken, geloof dat het daarna pas 4 weken wordt! Daffie
Wij hebben ook maar heel weinig controle. Ik heb tot nu toe maar 2 controles gehad. 1 met 8 weken, 1 met 16 en de volgende is met 22 weken. Wel weinig hoor!
Goedemorgen, Alweer een superdruk weekend achter de rug terwijl ik dat niet van plan was... Maar daar staat tegenover dat ik nu wel prinsheerlijk op mijn nieuwe werkplek zit. Dit weekend een mooie witte Skruvsta (ikea bureaustoel) aangeschaft. @HJ1977, ik gebruik ook neusdruppels tegen allergie. Eerst gebruikte ik ook Flixonase. Toen ik bij de huisarts aangaf dat ik zwanger ben kreeg ik ipv Flixonase Beclometason! Heel apart dat de ha jou dit niet aangeraden heeft. Ik zou eens vragen wat je huidige ha ervan vindt. De Beclometason helpt mij ook prima! Was het huisje wat stoffig? Bij dit soort situaties heb ik het ook wat meer nodig. @Noppie, balen van jullie situatie. Ik duim voor jullie dat hij snel de perfecte baan vindt. Voelen jullie het kindje nu ook af en toe? Ik sinds vorige week. Heel erg fijn gevoel is dat. Het gebeurt nog niet supervaak en als ik stilzit dan zit ik er steeds op te letten of het weer komt. Maar het is superleuk!
Ik wil me ook even aanmelden, wist niet dat deze plaats er was! Ik ben uitgerekend op 24 februari 2009. Ik moet woensdag weer naar de verloskundige maar ik vond om de 4/5 weken juist veel! Ze hebben geen echo apparaat dus het enige wat je kunt doen is hartje luisteren en wat babbelen over hoe het gaat. Maargoed we zullen zien woensdag
wij hier ook controle om de 4 weken.. bij 26 a 27 weken krijg je om de 3 weken controle. omdat ik hier thuis de angelsound heb kan ik zo vaak naar het hartje luistren als ik wil. heb 2 extra echo,s omdat ik me op heb gegeven voor de fonty,s... ben benieuwd
Goedemoguh... Wat een weer zeg :thumbdown: Heb een beetje enorme spierpijn, bijna het hele weekend zitten wiien hihi (moest af en toe relaxt doen want beeb vond het niet leuk) 24-9 weer een afspraak bij de vk (dus dat is 1x in de maand) 11-10 pas de 20 wkn echo (bijna 22 weken dan al, ben volgens mij ook 1 van de laatste hierzo?!) En ja ook ik kan me aansluiten dat het dikker worden het minst leuke is van zwanger zijn....