Hier nu ook nog de controle om de 4 weken, vind het ook wel iedere keer lang duren, maar ja, we hebben er niets aan te willen...... De Fontys is een HBO, Sonya heeft het hier over de opleiding in EIndhoven waar ze ook de opleiding echografie doen. Ik heb me daar ook voor opgegeven. Je bent dan een soort proefkonijn waarop ze gaan oefenen met echoen. Mijn man heeft daar ook de opleiding gedaan. Ik mag 23 september en 21 oktober!
Dat is dan toch het voordeel van een tweeling krijgen, om de drie weken een afspraak en altijd een echo. Erg leuk. Woensdag mogen we weer! Hoi Caro, goede tip van de beclometason, maar helaas werkt deze bij mij heel slecht. Mijn man gebruikt deze en ik heb hem wel eens voor nood van hem gebruikt, maar heb er helemaal niks aan. Ik heb naar mijn idee de laatste dagen wel erg veel last van bandenpijn. Tenminste, ik denk datg dat het is. Alsof er allerlei spieren opgerekt worden, doet soms best wel pijn. Hoe zit dat bij jullie?
HJ1977; daar heb ik ook last van hoor. Op sommige momenten is het echt zeer gevoelig, maar het schijnt erbij te horen. Vandaag beginnen met het leggen van laminaat voor de babykamer Liefs Daffie
Goedemorgen meiden! Ik lees hier iets over Fontys en ik heb me gelijk aangemeld! Gaaf hoor, gratis echo's. Ik hoop dat ik meerdere keren mag komen. @Sinnamon welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen . Fijne dag iedereen!
@ sinnamon, welkom hier! @Daffie,leuk! Succes met leggen! @Verloskundige, ik vond die tijd ertussen ook wel erg lang hoor. Ik heb geen idee hoe het nu gaat lopen omdat ik bij t hoog-risico groepje behoor, ik hoor pas de 25ste hoe vaak ik langs moet komen. Gisteren bij mijn schoonmoeder gegeten, mn zwanger en schoonzusje kwamen ook. Zij is 1 maand eerder uitgerekend. En ze krijgen een zoontje. Ze vond het maar raar dat ik de baby al kon voelen terwijl zij het met 21 weken pas begon te voelen. Vandaag de grote dag... ik moet om 15.00 bij de tandarts zijn. Ben er al 2 dagen helemaal kriebelig van. Ga zo maar hard aan de schoonmaak, in de hoop dat de tijd snel zal gaan Ik zal blij zijn als ik ervan af ben!
@Daffie, Oef! Wij hebben net de hele bovenverdieping gelamineerd. Ging me niet in de koude kleren zitten. Als je zelf ook bezig gaat, zorg dan voor iets onder je knieen. Ondanks een kniebeschermer voel ik mijn knieen nog steeds wel. @HJ1977, Jammer dat het je niet helpt. Misschien heeft de ha nog een ander alternatief? Ik voel af en toe ook wel krampen van het groeien. @Sinnamon, welkom en gefeiciteerd.
@Axioma knap dat je toch echt naar de tandarts gaat! Petje af hoor! Ik moet 6 oktober, echt spannend! Ik heb trouwens Kelly (van hier) als tandarts haha gaaf he! Ik zal aan je denken m 15.00!
@Dayenne, dank je wel Oh dat lijkt me wel fijn dat je bij Kelly terecht kunt, geeft toch een band he. Zeker nu ze ook weet wat er speelt! Ik heb nog geen idee... t wordt de eerste keer bij deze tandarts... Stom he dat ik er toch zo over loop te stressen, hoop alleen dat de baby niet teveel last van mijn gestress heeft!?
@Axioma ik vind het helemaal niet stom hoor! Joh, juist ik begrijp hoeveel je stresst. Ik vind het echt vreselijk. En ik moet nog een flinke behandeling ondergaan ook nog . Beugel, implantaten, kronen noem het maar op! Ik denk er nog maar eventjes niet aan, anders dan flip ik haha. Spannend 1e keer bij een tandarts. Is het een man of een vrouw? Als je gelijk aangeeft dat je het eng vind dat zijn de meestal hartstikke aardig. Tenminste das mijn ervaring. Mijn oude tandarts was ook heel aardig, en legde precies uit wat ie ging doen. Sterkte he!
Oh en of de baby er last van heeft..geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik iets meer last van mijn buik krijg als ik stress. Toen het een paar weken geleden hier keihard onweerde (ben daar doodsbang voor) was ik zo gespannen dat mijn onderbuik pijn deed. Ik dwong mezelf om mijn lichaam te ontspannen en dan hielp heel veel! Dus misschien moet je dat ook proberen . Gewoon rustig ademen en erop letten dat je niet je buik aanspant.
Krampen heb ik ookw el eens, maar hebben jullie ook wel eens steken? Echt een steek die door je buik heen gaat ook net zo snel weer verdwijnt en weer terug komt?
Ja van die steken heb ik heel erg. Vooral als ik plas . Dan doet het zo vreselijk pijn als er druk op mijn buik staat. En als ik nies ook heel erg.
hihi dan lijken wij volgens mij wel wat op elkaar Die grote ingrepen moeten bij mij ook gebeuren... al zie ik het er eerder van komen dat alles eruit moet.... Het is een man, ik heb al een heel riedeltje klaar, van dat ik t eng vind, dat ik weet dat mn gebit in slechte staat is, dat tie alleen die ene tand mag doen, en dat ik zwanger ben.... hihi eens kijken wat hij daarop te antwoorden heeft 1 voordeel heeft dit wel.... mn huis is nog nooit zo schoon geweest, als ik stress ga ik vaak poetsen :S @ steken, ja die heb ik ook als ik nies, en soms als ik te snel opsta maar dat zijn mn banden want dat voel ik echt in mn lies...
Zo, h`e`e`! Daar ben ik eindelijk weer. Laat ik ook eens wat van me horen! Anderhalve week geleden is er een hele kop koffie over mijn laptop gevallen. Helemaal kapot! Echt balen want hij was net een jaar oud. Misschein kan hij nog gerepareeerd worden, maar daarvoor moet ik hem nog even wegbrengen! Nu heeft mijn man een andere computer ge"installeerd dus ik ben weer online! Alleen dit is geen laptop en deze kan ik dus niet mee naar beneden nemen...dat was wel makkelijk want dan kon ik wat vaker mee lezen op dit forum. Ik heb dus een tijdje niet meegezelezen...ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Met mij gaat het prima! Woensdag weer op controle bij de vk en ik heb ook al een afspraak gemaakt met de praktijk waar ik de 20-wekenecho moet laten maken. Die afspraak staat gepland op 22 oktober. Ik ben dan al bijna 22 weken zwanger, maar het kon niet eerder. Dus voor de lijst: 22 okotober 20-wekenecho! Liefs van Golfola
@Axioma das toevallig dat jij dezelfde ingrepen moet laten doen! Moet je vanmiddag alleen voor controle langskomen of begint hij gelijk daarmee dan? Ik moet 6 okt voor intake, en dan hopelijk daarna snel afspraak voor de ingrepen. Hoe sneller ik het achter de rug heb hoe beter. En ik ziet het maar zo, zodra ik dat achter de rug heb zal de bevalling wel meevallen haha!
nou vanmiddag ga ik alleen langs voor een stukje tand wat afgebroken is, daaronder zit dus een gat. Ik wil de rest van de dingen pas na de bevalling gaan doen. Alleen een die beugel dat krijg ik niet, omdat mijn tandglazuur zo minimaal is durfde de orthodontist dat gewoon niet aan. Maar inderdaad hoe sneller alles gebeurd is hoe beter... bij mijn oude tandarts kon ik vaak ook nog dezelfde dag terrecht als er wat gebeurd was. En nu moest ik nog ruim een week wachten voor ik terecht kon. Dat is bij mij niet echt stressverlagend
Oooh dus 'alleen' voor een stukje tand? Pff gelukkig maar, ik dacht dat je alles ging laten doen. Waarom wacht je eigenlijk nog tot na de bevalling? Ik heb het juist liever daarvoor, dan heb ik dan tenminste gehad. Haha ik moet nog 4 weken wachten . Maar als er iets dringends was dan kon ik gelukkig ook eerder terecht hoor. Ik ben benieuwd hoe het gaat vanmiddag bij je .
Ja tis bij mij ook maar de vraag of ik wel een beugel kan. Tis zo lang geleden dat ik bij de tandarts ben geweest dat ik geen idee heb hoe mijn tanden ervoor staan.
waarom ik wacht... nou omdat het me echt gewoon zoveel stress geeft. En ik wil het liever gespreid doen omdat er nogal veel moet gebeuren en ik wil niet dat alles in 1 keer wordt gedaan ivm financien. Zoveel krijg ik niet vergoed van de verzekering. En ik moet zowiezo naar de kaakchirurg en alles. Dus tja... daarom wacht ik... hihi en misschien ook wel een heel klein beetje omdat ik het een goede smoes vind Zo'n beugel kan vaak wel hoor! Als het zou kunnen had ik het wel gedaan. Maar daar mn ziekte is ook mn glazuur aangetast, en dan zou zo''n beugel meer schade opleveren dan dat ik nette rechte tanden zou krijgen!