wow Noppie, jij ziet er echt al zwanger uit! Mooi! Ik heb nu wel echt een buikje, maar het ziet er meer uit alsof ik gewoon een beetje dik word.. Ik had een mooie buikband gekocht, maar dat ziet er nog een beetje raar uit, jammer genoeg. Nou ja, komt binnenkort vast ook wel!
Blij te lezen dat ik niet de enigste ben die niet meer zo'n behoeft heeft aan het geknuffel..... het is hiet ook een stuk minder dan voorheen, maar dat heeft ook mede met de pijn in het bekken te maken.... Wij mogen morgen weer op controle, eindelijk het hartje weer horen! Mobiel, wil je voor mij erbij zetten dat mijn gevoel zegt een meisje.
Wauw noppie mooi buikje! Bij jou zie je tenminste dat je zwanger bent . Bij mij zeggen ze vaak dat het lijkt of ik teveel heb gegeten . Nouja, zo'n mooie toetoer komt vast snel voor mij!
Haha ik had gister nog een buikband geprobeerd maar dat ziet er echt niet uit . Het lubbert zo'n beetje om mijn buik heen. Ziet er eigenlijk heel zielig uit.
Hier ook niet al teveel zin in knuffelen hoor en zoenen al helemaal niet. Ja, gewoon een zoentje, maar niet te lang haha. Toevallig wel gisteren voor het eerst sinds heeeelllll lang met mannetje gevreeen, maar het was toch wel flink gevoelig, ondanks dat hij heel erg voorzichtig was. Meteen een harde buik erna hahaha, maar dat zakte snel af. Nu echter weer totaal geen zin in polonaise aan mijn lijf. Vandaag naar het zuiderzeemuseum geweest, was prachtig weer, dus erg genoten. Was wel erg moe toen we thuis kwamen en buik voelde hard aan. Na een poosje op de bank te hebben gelegen is ie gelukkig weer helemaal soepel! liefs Daffie
Ik kan de buikbanden al weer bijna om. Mijn man vind het al weer kunnen, ik vindt het nog te vroeg..... Wanneer ga je die dingen eigenlijk ongeveer dragen? Ik kan me dat van de vorige keer helemaal niet herinneren....
@angela, daar zijn geen regels voor toch!? Gewoon dragen als jij het leuk vind! @ Noppie, jij hebt al een mooie buik hoor! En inderdaad 4 maanden meer zin....ahum.... waar dan!?!?! Hier niet in elk geval :S Al die arme mannen
Axioma, dat dacht ik eigenlijk ook, maar ja, bij mij is het ook wel veel vetjes zeg maar het buikje.... Ik zal het eens een keer uitproberen!
@Angela joh meid als jij die banden past dan zou ik ze aantrekken! Zodra ik merk dat ik die dingen pas dan trek ik ze gelijk aan haha . Kan echt niet wachten. Want dan zie je er pas écht zwanger uit! @Iedereen, welterusten en slaap lekker! Liefs Dayenne
Hallo allen! even zo tussendoor...heb net dit forum gevonden en hoop dat ik lekker mag meekletsen met soortgenoten Ik ben Rozz, 31 jr. ik word in februari voor t eerst mama... 18 feb. uitgerekent na 2 jr proberen en MMM toch spontaan zwanger geworden...en geniet er ten volle van! groetjes!
@ Rozz Welkom bij de club En natuurlijk kan je lekker met ons meekletsen.. Super voor je dat je spontaan zwanger bent geworden echt een cadeautje/wonder na 2 jaar lang proberen...
hihihi tis mij ook gelukt foto's er op te zetten van mijn buikie Echofoto's gaat niet lukken want ik heb geen scanner....
@ Dayenne en andere buikband-wannabe's: die buikbanden komen ook in verschillende maten hoor, anders pas je gewoon een kleiner maatje? Die van mij kan nog wel een eindje rekken hoor. Vooral de band van mijn zw-broek zit iets te ruim, maar ik had zoiets van: die wil ik en ik groei er nog wel in. Bovendien hadden ze die niet meer een maat kleiner. De rimpeltjes zie je nauwelijks, ik kan ze aardig gladstrijken. Dank voor alle leuke complimentjes .
@ Patriessie: wow, jouw buikje mag er anders ook wel wezen hoor! @ Roz: van harte gefeliciteerd en welkom hier! Wat fijn voor jullie dat het toch gelukt is na de MMM! Als je aan mobielfreak al je gegevens doorgeeft, dan kan zij je op onze overzichtssite toevoegen. Kijk maar effe op de site die onder mijn balk staat, dan zie je precies wat je kan doorgeven aan informatie.
@ Rozz: Gefeliciteerd! En welkom bij de club! Geniet van je zwangerschap! @ Noppie en Patriessie: Wauw! Ik ben echt jaloers op jullie mooie buiken. Bij mij valt er ook nog maar zo weinig te zien. De meesten zien wel dat ik dikker ben geworden, maar het ziet er nog steeds uit als een normaal figuur, niet als zwanger... @ Dayenne: Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb hier zelfs al twee buikbanden liggen, maar dat staat voor geen meter als ik die draag. Het is aan alle kanten nog te wijd. Hopelijk duurt het voor ons ook niet te lang meer voor we zo'n mooie bolle buik hebben! @ Mobielfreak: Wil je voor mij 24 sept op de lijst zetten voor 20-weken-echo, en 25 sept voor 3e afspraak verloskundige? Danku!
@ Rozz, welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig hoor! @ Patriessie, mooi buikje hoor! @ Angela, dat is de reden waarom ik ook nog geen buikband draag. Mijn buik is zeg maar meer van mezelf dan van de baby :S Maar goed komt vanzelf! En nu ga ik echt want ik moet werken... morgen lekker vrij
Zo het was een heleboel om bij te lezen... Toch heel wat mama's-in-spe die niet echt zorgeloos hun zwangerschap kunnen doormaken. Veel moed ! Hier begint het moe-zijn nu toch wel heel zwaar door te wegen. Ik krijg niets meer gedaan buiten mijn zaak en begin er een beetje chagrijnig van te worden, zoveel tijd die ik verspil aan slapen. En nog zoveel werk wat ligt te wachten Nog iemand die hier gewoon hele dagen kan slapen zonder zich ooit uitgeslapen te voelen? Daarbij dan nog het kokhalsen bij de minste geur of de gedachte aan iets vies en dat in een broodjeszaak, niet echt makkelijk te noemen Nemen jullie eigenlijk iets van supplementen tijdens de zwangerschap? Ik neem nog steeds het foliumzuur en elke dag een omnibionta pronatal.
@Rozz Welkom hier. Fijn dat je na 2 jaar mmm toch spontaan zwanger geraakt bent. @Patriessie Mooi buikje hoor. Buikband. Was gisteren bij MS mode wilde zelf ook een maat grotere buikband kopen. Verkoopster zei koop altijd je eigen maat. Hij kan erg ver mee rekken en als hij wat strakker zit heb je er verder in de zwangerschap ook nog wat meer steun aan. Hoofdpijn. Hebben jullie ook zo vaak last van hoofdpijn. Zelf als je net sochtend's je bed uit komt.
Goedemorgen dames! @ Roz: wat super dat je eindelijk zwanger bent geraakt. Van harte gefeliciteerd en uiteraard mag je lekker meekletsen. @knuffelen: tja, eh....bij mij zal het er misschien ook wel aan liggen dat ik een nieuwe vriend heb, maar ik vind 'knuffelen' wel prettig op het moment. En ik zit nu aan die 4 maanden en merk inderdaad dat ik bij het minste of geringste wel zin heb om te knuffelen.... Zo was ik van te voren echt niet, dus ligt volgens mij echt ook aan de hormonen. @Noppie en Patriessie: mooie buikjes! Dan is die van mij echt te groot ben ik bang. Nu was ik ook niet zo slank als jullie, maar mijn buik is echt een stuk dikker. Gelukkig draag ik wel helemaal naar voren en staat hij strak, dus mijn blubber is ook mee strak getrokken natuurlijk, waardoor ik een grotere buik heb hihi. En ik snoep ook gewoon te veel nu. Eerst was mijn eetlust helemaal verdwenen, maar die is echt weer terug gekomen! Ik moet ook echt gaan opletten want ik wil geen tonnetje worden. @buikband: lijkt mij ook dat je die kunt dragen vanaf wanneer je zelf wilt. Als het maar prettig zit. Ik draag af een toe een buikband onder mijn t-shirts zodat ik geen blote buik heb als ik mijn armen omhoog doe. Door de dikkere buik zijn sommige nou eenmaal iets te kort en dan is zo'n band echt ideaal.