Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wij hebben het vrijwel meteen verteld. Mijn mams die zei ja het is weer zover he, je bent weer zwanger. En toen hebben we het ook meteen aan mijn schoonouders verteld.

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Bedankt voor jullie warme welkom, meiden! :D Die vakantie in Rome vergeet ik nooit meer. Ik heb twee foto's van mijn positieve test in mijn album, gemaakt in het centrum van Rome (mijn vriend lachte me al uit omdat ik die test overal mee naartoe zeulde in Rome). ;)
    Wij hebben het gisteravond aan onze ouders verteld, en aan de ooms en tante van ons kindje. We hebben ze een fotolijstje gegeven met een klein gedichtje en een plaatje van beschuit met muisjes (roze en blauwe). Iedereen reageerde verbaasd, maar wel heel positief. :D

@ mobielfreak: Ik heb ook een link naar de lijst in mijn onderschrift staan. En zou je bij mij bij kalender in willen vullen: jongetje. Volgens de kalender wordt het een jongetje, volgens de pendel van Miss Butterfly ook (zij had ook de maand goed). Wat ik zelf denk weet ik nog niet, het moet allemaal nog even tot me doordringen.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ all, Als jullie het leuk vinden mogen jullie mij wel toevoegen op msn :D

4. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames,

Tirtilisko Welkom meid en gefeliciteerd! en geniet er maar van meid!

Knuffels,

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    mupkuh, ik heb geen msn. Hebben door msn op werk een keer virussen binnen gekregen vandaar dat we dat niet meer gebruiken. Maar gelukkig kan ik hier ook met je kletsen (al duurt het terug antwoorden vaak iets langer als een van ons offline is natuurlijk :)). Ach ja, niets aan te doen.

En Iloiza, ik heb net in je album gekeken....superleuke foto's van je test op die manier zeg! dat is pas bijzonder om in te lijsten, hihi.

Liefs Vaam

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Mupkuh: Ik heb wel msn, maar ik gebruik het echt nooit. De laatste keer dat ik online was kan ik me al niet eens meer herinneren... ;)

@ Vaamrile: Dat vond ik nou ook. Ik ben echt heel blij met die foto's. En vooral met de betekenis van die foto's. :D

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hey Dutch Angel! hoe is het nou met jou?

8. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Nou daar ben ik dan, ben erg druk geweest dus kon niet eerder komen...
    Heb een echo gehad en de arts kon niets vinden in de baarmoeder. Komt vaker voor bij 5 weken maar eigenlijk had ie iets moeten zien.
    Ik heb bloedgeprikt en moet maandagavond terugkomen voor opnieuw een echo en opnieuw bloedprikken om te zien of het hcg daalt of stijgt.
    Naar mijn idee steeg het tot nu toe te zien aan de testen die ik gedaan heb.(duidelijk verschil, ik zal morgen eens proberen foto van te plakken)
    Ik ga er zelf vanuit dat het niets goed zit omdat de arts niet kon vinden maar moet helaas nog tot maandag in onzekerheid zitten.

Moet er weer snel vandoor want moet "gezellig"met de buren een sarah opzetten.(het liefst zou ik afbellen en in mijn bedje kruipen :cry:

Liefs pat

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

O Pat wat een rotsituatie, dat is niet erg leuk om te horen. Mijn duimen gaan deze week overuren voor je draaien zodat het blijkt dat maandag wel alles goed is!

@ Mupkuh, ik heb wel msn maar gebruik het ook weinig doe meer met hyves. wie wil kan mij wel toevoegen www.joyceluft.hyves.nl Maar graag nog niet over de zwangerschap praten op mijn hyves.

Grappig dat de meesten van jullie het al verteld hebben. Wij dus nog niet en ben aan het twijfelen over wanneer en hoe. vooral omdat wij niet in Nederland wonen en dus de reacties zowiezo niet kunnen zien.

Ook moet ik nog de dokter uitzoeken, Wij wonen hier nu ruim 2,5 jaar maar hebben nog geen huisarts en ja dat wordt nu dus wel tijd. Ga morgen maar eens op zoek en kijken hoe het hier allemaal werkt

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pat meid dat is niet leuk meid.
    En dan ook nog tot na het weekend wachten, dat worden lange dagen.
    Mega knuffel! En ik duim.

Mup, ik heb wel msn alleen vergeet ik dat ook altijd, handig he? ;)
    Ik heb wel hyves, net als Sjors, wie zin heeft.... maar idd nog niet over de zwangerschap daar praten.
    www.miekmac.hyves.nl
    We kunnen natuurlijk ook een hyves opzetten voor de februari mama's.

11. Pat, wat erg voor je meid! Heel veel sterkte en ook mijn duimen maken overuren.

Iloiza, gave foto's van Rome.

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

o pat wat verschrikkelijk dat wachten he! we duimen op goed nieuws.

mieke bij jou een grieks kindje onderweg hahahha leuk hier een surinaams.....ben namelijk zwanger geraakt in paramaribo hahahhah

goed idee een hyves voor februari mama,s maar hoe begin je dat?

13. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames!

Vaamrile Hier gaat het heel erg goed eigenlijk nergens last van alleen moe, verder gelukkig geen kwaaltjes hehe, krijg wel al een buik :confused: ..
    En kijk al zo uit naar me eerst echo :D ..
    En ik schrijf ook elke dag een stuk hier :p en probeer iedereen stukje voor stukje bij te houden het gaat ook zo vlug :p

Iloiza idd meid hele mooie foto's!

Pat ik [-o< ook voor je mee!

En als we een hyves feb mama krijgen stuur mij ook een linkje :) kan ik me ook aanmelden daar :p

Meiden fijne avond allemaal! ik ga even gtst terug kijken op het net!

Knuffels,

14. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    hallootjes!

ben weer thuis van mijn werk, en heb weer veel bij te lezen...
    Gezellig!

Pat:
    Wat naar allemaal! wat een onzekerheid tot maandag!
    Leef met je mee!

Mobiel freak:
    Zou je op het lijstje willen zetten dat ik 26 juni mijn 2de echo heb?
    Alvast bedankt!

Ik heb ook hyves...
    msn heb ik ook, maar vergeet ik vaak aan te zetten...

wie me toe wil voegen mag, gezellie!
    http://twinkle773.hyves.nl.

en leuk zeg griekse ne surinaamse kindjes!

waar in het land wonen jullie eigenlijk?
    ik woon in Brabant

15. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    zal ik die openen?
    moment

16. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

hier ben ik weer :D

mn internet heeft er een paar dagen uit gelegen, maar hij doet het weer.

wij hebben intussen onze ouders verteld dat we een baby krijgen en waren super blij :D
    ze hadden het ook stiekem wel een beetje gedacht.

nu vinden we het erg moeilijk wanneer we het aan vrienden en collega's enzo moeten gaan vertellen.
    want het wordt redelijk vaak aan ons gevraagd of we al 'begonnen' zijn.
    aan de ene kant wil ik nog wachten tot we een echo hebben, maar ik dat zal pas rond de 10 weken ofzo zijn, en dat duurt nog zo lang!

wanneer hebben jullie het aan iedereen verteld?

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Maak er dan wel een privé hyves van ;)

18. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
  19. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    heb ik gedaan, dat alleen leden kunnen lezen
    ok?

of ook alleen lid door toestemming?

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    alleen lid door toestemming is misschien wel handig anders melden er ook mama's aan van andere sites ;)

Deel Deze Pagina