Hé Dayenne & Iedereen Moeilijk hè, namen! Heeft niet iedereen dat: zo moeilijk te kiezen! En zeker als ze in 2 talen tzelfde moeten klinken... Aie hahaha Ik ben zelf nederlandse en ik weet goed dat het niet té frans moet zijn, anders krijgen opa en oma en familie moeilijkheden met de uitspraak hahaha Maar ik wilde er wel iets nederlands instoppen, zoals bijvoorbeeld de schrijfwijze, geen Lilly op zn engels, maar gewoon Lili Rose, dat is dan een beetje nederlands / frans! Verder hadden we nog een optie, maar die vind ik iets minder: Evi Monde. Evi komt van mij, met een i ipv y en Monde betekend wereld, die komt van mn ventje hahhaha Kunnen jullie jullie voorkeur laten weten? Zou me erg helpen! Zijn er nog meer dames die altijd al een bepaalde naam in gedachten hadden en uiteindelijk op iets anders uitkwamen? Daar heb ik last van hahahaha En nu heb ik dus een ander idee en nou voelt t alsof ik iemand laat vallen, omdat ik al jaren met die naam in mn hoofd rondloopt voor n meisje! ... :S
@Hummelke: ten eerste van harte gefeliciteerd! En namen, ja...een ramp . Ik had ook al een lange tijd 2 namen voor een meisje (vind een jongensnaam al helemaal moeilijk), maar nu zit ik over die namen erg te twijfelen. In jouw geval zou ik niet verder zoeken. Ik vind Lili Rose de mooiste! (misschien gewoon Roos?). En Evi Monde....ik vind dat Monde klinken als een achternaam eerlijk gezegd... Liefs Vaam
Zit ik vanochtend in de auto... 538 te luisteren hoor ik een gesprek over mijn vrouw gooide koffie over haar laptop heen en deze is nou kadoek... Toevallig wie was dat hierzo met koffie over de laptop (of was het toevallig je mannetje? )
@ hummelke sofie... welkom En weer een meissie erbij Lili Rose voor 2 namen wel leuk bedacht... en klinkt ook leuk Als ik aan 2 namen denk denk ik aan Marie Louise dat komt omdat ik stage liep op een kinderdagverblijf en zij was echt mijn lievelingetje en een poppetje om te zien
@ Daffie Zeker een service zeg! Ik heb nu al bijna een week zo'n pijn in mijn onderbuik, wordt er zelfs misselijk van. Moeilijk te omschrijven maar echt onder mijn navel met af en toe vooral als ik lig met hevige steken erbij... Vanmorgen dacht ik nu ga ik de VK bellen.. maar moest ik plotseling naar het toilet (kan heeeeeel moeilijk en heel weinig) Nou ik knapte er van op maar was ook maar voor even dus ga dr morgen nu ook bellen want heb er gewoon geen goed gevoel bij... Maar nu ik jouw verhaal lees over groeispurt denk ik van hé dat zou ook wel eens kunnen want ik ben wel aardig gegroeid in 1 week tijd en het gevoel (met mijn kleding) dat ik nog elke dag doorgroei....
Vandaag bij de vk geweest! GEen bijzonderheden! Hartje gehoord en ze heeft gevoeld hoever mijn baarmoeder lag: 2/3 tussen schaambeen en navel. Ik ben verder vandaag echt niet vooruit te branden....voel me zo moe! Vandaag zijn de flessen van moeders voor moeders voor het laatst opgehaald en ik kreeg een klein bedankje; een fotolijstje voor de echo foto. Kan ik daar gewoon een echo foto indoen? Ik dacht altijd dat die foto's verbleken als ze te veel in het licht komen! Groetjes Golfola
Zo, ik heb geen blaasontsteking, want mijn urine was helemaal schoon. Zal dus wel een groeispurt zijn! Patriessie; ik zou gewoon even de verloskundige bellen hoor. Ben zelf ook zo'n eigenwijsje die denkt dat alles erbij hoort, maar ben nu wel opgelucht dat ik het ook van haar heb gehoord! Mijn baarmoeder hebben ze ook meteen even gevoeld en die lag al tot mijn navel en prachtig op schema dus. Namen kiezen blijft moeilijk en erg persoonlijk. Wat ik mooi vindt, vindt een ander wrs verschrikkelijk en andersom natuurlijk ook. Lili-rose vindt ik mooier klinken dan evi monde eerlijk gezegd. Is wat meisjesachtiger. Wij hebben nog steeds geen jongensnaam, volgende week de 20 weken echo en misschien hoeven we er niet eens te kiezen hahaha. Liefs Daffie
Golfola, ze hebben tegen mij ook gezegd dat die echo foto's vervagen. Ik heb er met een fototoestel weer een foto van gemaakt en dat werkt prima. Zo zijn ze stukken langer houdbaar. liefs Daffie
Ben vandaag naar een leuke positiekledingwinkel geweest hier in het dorp. Ze hebben echt alle leuke merken: noppies, mamalicious, queen mum, esprit. Heb een skinnyjeans van Noppies gekocht met zo'n band, zit echt heerlijk! Zou normaal nooit een skinnyjeans kopen, maar deze staat heel mooi. Maatje XS, nooit gedacht dat ik die over mijn ass heen zou krijgen, heb normaal mt 38, dus helemaal blij . En ook nog twee leuke shirts. Wel meteen dik 200 euro lichter, maarja :s Welkom Hummelke, gezellig! Lili Rose klinkt echt heel lief! Vind ik ook leuker dan Evi Monde. Wij hebben wel al een paar meisjesnamen, kan nog niet kiezen, maar jongensnamen lukt ook nog steeds niet. Echt zoo moeilijk, maar wel leuk moeilijk Daffie, als je zwanger bent, schijn je blaasontsteking inderdaad (vaak) niet te voelen. Omdat je baarmoeder op bepaalde zenuwen kan drukken ofzo. Dat vertelde een zwangere vriendin van me laatst. Zij had een verwaarloosde blaasontsteking, omdat ze het dus niet voelde. Ze vond haar urine wel wat ruiken, maar ja, als zwangere vind je wel meer anders ruiken. Had ze dus opeens 's nachts vreselijke pijnen en krampen die wel op weeen leken. De blaasontsteking was opgestegen en een nierbekkenontsteking geworden. Dit kan weer weeen opwekken. Gelukkig was ze er net op tijd bij en na 2 dagen antibiotica was het weg. Maar gelukkig heb jij dus geen blaasontsteking!
hoihoi, Zo ik kwam ook eindelijk weer eens hier,ik heb echt zo weinig tijd over ,maar hoop hier over een maand ook meer te komen... het lijkt mij wel leuk dagelijks mee te kletsen Voor positiekleding heb ik nog een tip,ik was vandaag bij de duitse C&A hadden ze allemaal broeken , truitjes,rokken, zwempakken en noem maar op voor 2,50 euro(uitverkoop) ! wist niet wat ik zag... Dus wie vlak aan de duitse grens woont Vandaag ben ik weer naar de verloskundige geweest,en het hartje klopte goed,helaas heb ik wel een ophoping van spataderen in mijn schaamgedeelte jammer genoeg niks aan te doen ,maar wel pijnlijk... Hebben meer mensen hier misschien ook last van,hebben jullie nog tips waardoor de pijn minder wordt..(dokter adviseerde mij wel alleen maar rokken meer te dragen) zo te lezen gaat het gelukkig met iedereen goed hier
Gefeliciteerd persoonlijk spreekt mij ookde naam Lili Rose meer aan,een erg bijzondere naam.. wij zijn nu eindelijk ook begonnen,bij de vorige hadden we als meisje Yfke Elvira,maar vindt het een beetje raardenk ik als we die nu gaan doen want iedereen weet hem al hhaha(ons andere kindje is een zoontje geworden vandaar dat we deze naam vertelden aan wie vroeg wat voor naam we voor een meisje hadden achteraf nietzo slim)
@Rozz: Welkom en gefeliciteerd. @Maatje: Ik heb ook vaak last van hoofdpijnen word er gek van. @Hummelke, Jij ook welkom en gefeliciteerd. Qua namen vind ik ook echt een ramp en vooral voor een meisje. Wij zijn er nog niet uit. Lili rose vind ik leuker klinker dan Evi monde. Voor de rest gaat het wel oke nog steeds moe last van duizeligheid heb ook erg last van me buik maar goed het gaat allemaal wel een keer over. Morgen ga ik heerlijk een dagje met een vriendin naar Renesse, lekker uitwaaien op het strand.
Hoi ladies, heb de laatste dagen wel meegelezen, maar ben steeds te moe om te reageren. Hoop toch wel dat het snel over gaat hoor... Maar verder gaat alles prima en mag ik niet klagen. Ga zo proberen de echo in mijn album te zetten edit: gelukt! Kom snel weer meekletsen hoor
Zo foto's geupload Ook de geslachtsfoto. Lijkt duidelijk een meid, maar verder zie je ook die 3 streepjes en dat is de navel streng, dus is de navelstreng dan ook voor het geslacht. De streepjes lopen namelijk wel erg gelijk op (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel..) Ach, met 20 weken echo zullen we wel verder zien Heeft iemand van jullie ook al een geslachtsfoto?
Hummelke, welkom. Ik sluit me bij de rest aan wat betreft de naam, ik vind Lili rose ook het leukste van de 2, maar ben zelf niet zo van de dubbele namen...... De kleding, ik kan ook alleen maar broeken en rokken vinden, bovenkleding is echt een ramp. Niets leuks, of veeeeel te duur.... Zal eens op internet gaan neuzen. Vandaag weer controle gehad. Alles goed, bm zit al bij de navel, is vrij groot voor de termijn, maar dat kan bij een tweede zei ze. Heb ook nog even aangegeven dat haar collega geen foto had afgedrukt bij de 12 weken echo en dat dat niet echt leuk was. Zij was hier ook wat verwonderd over en zou het zeker even met haar doorspreken. Ook de test voor zw.suiker met de 4 x bloedprikken hoef ik niet te doen. hier in het ziekenhuis is het dus wel gebruikelijk dat ze 4x bloedprikken en dus geen vingerprik. We hebben dit uitgebreid doorgenomen en ze zag wel aan me dat dit echt een probleem ging worden. Alleen als het echt nodig is zal ik toch die test moeten ondergaan, maar ja dan hebben ze er ook echt een reden toe. Dat is nu niet, veel praktijken doen die test schijnbaar niet eens standaard vanaf een bepaald BMI zoals bij ons. Zo, het is weer een heel verhaal geworden, eind van het liedje is dat alles goed is en ik 8 oktober weer terug mag komen, dus mobiel, zou je dit er weer bij willen zetten?
Ha dames, Welkom aan alle nieuwelingen! Leuk dat de club nog steeds groeit. Over de namen: verbazingwekkend genoeg zijn wij er al uit. En wij moesten maar liefst 4 namen bedenken! Mijn man en ik zitten aardig op 1 lijn. Lilli Rose is mij veel te zoet, maar de klank vind ik wel mooi. Positiekleding: Zowiezo vind ik kleren kopen voor mezelf verschrikkelijk! Ik moet echt tegen iets aanlopen wat ik leuk vind en wat goed zit. Dan koop ik het ook direct. Nu moet ik noodgedwongen vrijdag positiekleding kopen. Wordt een ramp. Volgens mij gaan Noppies enzo maar tot maat 46. en ik zit daar net een maatje boven. Miss Etam it is.... Vandaag naar de gyn geweest. Alles gaat goed met de baby's. Ze groeien mooi op schema, zijn bijna even groot en hebben beide een goede hoeveelheid vruchtwater. Leuk om te zien hoe ze al weer gegroeid zijn in die paar weken! Je zag gewoon de contouren van hun gezichtjes! Mijn baarmoeder was flink gegroeid. Geen wonder dat ik geen grote hoeveelheden tegelijk kan eten! Nog even voor de lijst: 6 oktober 20-weken echo. Ik heb hem iets eerder ivm met de tweeling en uitgebreider. Zitten toch veel voordelen aan twee! Ben benieuwd of ik dat over een maand of 4 nog steeds zeg, als ik bijna door mijn benen zak, haha! Groetjes allemaal!
@Uk, ja het gaat echt reuze snel! Niet normaal meer... Maar het mag ook wel hoor. Haha ik wil zooooo graag onze kleine in mijn armen sluiten! @All, zo ziet mijn buik er vanavond uit! *kijkt heel trots* Mooi he?