Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    seyla--------> dat was een lekker stukje taart :p hihi

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nog niemand wakker op deze zaterdagmorgen?! :(

Wij moeten wel, want we gaan zo de nieuwe auto ophalen. Een Opel Meriva (MPV en echte gezinsauti :) :) )

Gisteren dus de kinderkamer in elkaar gezet en met de kast alleen waren we geloof ik al de hele dag bezig met al die schroefjes hihi. Maar....het is echt prachtig spul al zeg ik het zelf. Nu nog een leuke indeling maken en dan kan ik decoratiespul gaan kopen, zodat er een beetje kleur inkomt.
    Als de meubels op de goede plek staan, zet ik wel eens een foto in mijn album.

Gisterenavond nog op een bruiloft geweest en heb de hele avond gestaan en was doodmoe, heb dus gewldig goed geslapen gelukkig.

Liefs en een fijne dag, Daffie

PS Seyla, bedankt voor de taart :D :D Errug lekker!

3. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hallo lieve meiden

Even een berichtje van mij is al weer heel lang geleden maar ik heb het ook zo druk niet normaal !
    Met de kleine gaat het goed en ik had gelijk !
    We krijgen een ZOON ! was met 15 weken al heeel duidelijk te zien
    Nou nog een naam heb het gevoel dat we daar nooit uit gaan komen
    hoop dat ik de aankomende tijd weer wat meer online kan zijn
    Kan ik dat van jullie ook een beetje bijhouden

Gr. Cat.

4. Kim84

Kim84 Niet meer actief

@Catwomen1985: gefeliciteerd met jullie zoontje! Het eerste jongetje hier op het forum!

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Catwoman: leuk zeg, een zoon, gefeliciteerd!

Ik zit onwijs te balen: heb vanmorgen weer gigantische krampen in mijn darmen gehad, echt pijnlijk en het zweet brak me uit. Weeeeeer diarree. het ging net na de vorige episode in mijn vakantie ruim 2 weken goed en nu is het weer raak. Het lijkt wel sinds ik zwanger ben dat ik elk buik-dingetjes direct oppik. Hebben gister wel kipfilet gegeten: maar eerst gebakken en toen in bladerdeeg nog ruim 20 minuten in de overn op 250 graden. Zou het toch niet daaraan kunnen liggen zou je denken. Bah, echt naar.

6. Rozz

Rozz Nieuw lid

9 sep 2008
    4
    0
    0
    Katwijk
    Hallo allen!
    Nou heb t geprobeerd bij te benen allemaal...d8..laat ik alle 400 nog wat berichten lezen...mja...dat lukt nie haha toen ik bij 100 was waren er al weer zoveel gepost!

Ik heb geen id hoeveel ik ben aangekomen want ik heb geen weegschaal... paar weken terug wel bij mamslief op de weegschaal gestaan en nu zie ik woensdag bij mijn eerste verlosk. afspraak hoeveel ik ben aangekomen. Heb wel al een megabuik naar mijn id. van de week vroeg iemand hoeveel mnd ik was en bij mijn antwoord 4 mnd. sohoo je hebt een aardige buik! mja... :confused: ben bang dat ik een huiskamerolifantje wordt...geeft niks...ik ben zwanger! :D al moet ik de beeb op mijn rug dragen! ach...ben zelf 1.80m en geen slanke den...we zien wel hoe ik eindig met 9 mnd... :)

op mijn buik slaap ik nog prima...en ik zit me te bedenken hoe ik dat in vredesnaam moet gaan doen als t niet meer kan... val altijd op mijn buik in slaap... ach ja...wennen aan op mn zij in slaap vallen maar!

Volgens de test krijg ik trouwens een meisje...al denk ik zelf dat t een jongen is...geen id waarom... 29 sept heb ik de 20 wk echo maar denk toch dat ik t niet wil weten wat t wordt...manlief wil t niet weten..die wil surprise surprise a la Hennie Huisman...ach..voor beide is wat te zeggen...ben toch wel zooooo nieuwsgierig!

Heb de baby nog niet gevoeld jammergenoeg.... al d8 ik gisteravond toen ik in bed lag met hand op mn buik dat er 2 keer heel zachtjes tegen mn hand werd getikt...daarna dacht ik...heb ik dat echt gevoeld? ik voelde niks meer daarna...maar ja...ik wil t ook zo graag voelen...wens is de vader vd gedachte denk ik

even over babykamertjes... we zijn al in verscheidene zaken geweest...maar OF ik zie wat ontzettend gaafs en dan is t 2000 euro ofzo...OF t is t net niet...ik vind 2000 euro zo veel...hebben jullie allemaal al een kamertje? misschien leuke tips? (zuid holland)
    kinderwagens ook...toen ik net 4 weekjes zwanger was...heb ik een hele leuke gezien... stoere legerprint maar dan in zachte schattige kleurtjes...en ja...nergens meer die wagen te bekennen :rolleyes: (geloof t een mutsy was)

Nou alweer genoeg gekletst voor nu... nu maar even bijhouden met lezen..anders zijn we zo weer 100 pagina's verder :)

7. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Catwoman: Volgens mij ben jij de eerste van wie het bekend is dat het een zoon wordt. Geweldig meid! Van harte gefeliciteerd!

@Allemaal: Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn lompe val van de trap en mijn zwangere buikkie...hihi

Liefs
    Karina

8. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Het 1e jongetje in de febr. forum.. LEUK :)
    Ga zo voor het eerst orienteren, naar de prenatal.. kijken voor de kinderwagen, kamertje etc...

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve meiden, wat hebben jullie allemaal mooie banners. Ben er stiekem wel een beetje jaloers op. Soms denk ik, nu was ik zover en had ik al een mooi buikje gehad.

Ik kom even vertellen dat ik vandaag eindelijk ongesteld ben geworden. Het heeft lang geduurd en ik had het ook niet meer verwacht. De gyn zei gisteren namelijk dat het nog wel enkele weken kon duren.

Maar we kunnen weer verder gelukkig. En nu hoop ik jullie binnen enkele maanden weer heel goed nieuws over mezelf te kunnen vertellen.

Zorg goed voor jullie zelf he.

Dikke knuffel van Sucre

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Cat, leuk joh een jongen! Gefeliciteerd! Enne, wel opletten he dames ;).. het is niet het eerste jongetje! Ook Sjors (onze Portugese :D) vertelde een week of anderhalf geleden dat zij een jochie krijgt!

@ Karina, hele mooie buik!

@ Noppie, balen van je darmen/diarree, sterkte!
    @ Sucre, fijn dat je je even meldt meis! En top dat jullie er weer voor kunnen gaan! Ik hoop op een zomerkindje voor je!

Zo, dat was het ff kort weer voor vandaag.. hihi, kan het niet laten he, hoezo verslaafd ;)

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hoi meiden,

Sucre, fijn om nog wat van je te horen, gelukkig kunnen jullie nu weer verder. Ik heb in feb een miskraam gehad en daarna ook problemen gehad met de cycli, is erg frustrerend. Sterkte, hoop dat je je snel weer mag aansluiten bij een bevallingslijstforum!

Catwoman, gefeliciteerd met jullie zoontje!

Karina, mooie buik hoor! En hoe gaat het nu met jullie na de val?

We zijn vandaag naar Babypark geweest, kamertjes kijken. Vorige keer bij Babydump eentje gezien met wit en d.bruin, die staat nog steeds bovenaan...
    Was wel weer helemaal kapot na een halfuurtje daar rondgebanjerd te hebben! Pff, vind het nog steeds zo raar dat ik me zoo niet mezelf voel. Heb normaal altijd tonnen met energie en ben altijd bezig. Bizar!
    Iemand trouwens nog tips voor leuke winkels waar ze mooie kamertjes hebben in de regio amsterdam/utrecht/amersfoort?

xx

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Maka, in Veenendaal zit BabyMax, schijnt ook een erg leuke zaak te zijn! Na de vakantie ga ik daar eens een bezoekje aan brengen ;).
    En in Utrecht zitten op de meubelboulevard natuurlijk een grote Prénatal, BabyPlanet en BabyDump, maar dat wist je waarschijnlijk al wel...

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Sucre, leuk weer wat van je te horen! Blij dat je lichaam weer op gang is gekomen....
    Ik hoop voor jullie dat je je snel weer aan kunt sluite bij een bevallingsforum! Heel veel succes en dat het snel raak mag zijn!

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Thx Married! Babyplanet ben ik nog niet geweest, dus binnenkort maar eens bezoeken. Babymax lijkt me idd ook erg leuk, naar wat ik op de site heb gezien. Maar is nog best n eindje rijden vanaf hier (Gooi).

PS. heb weer een nieuwe buik gepost. Wow, kzie nu toch wel een behoorlijk verschil met vorige week!

15. Rozz

Rozz Nieuw lid

9 sep 2008
    4
    0
    0
    Katwijk
    Sucre...kende je nog niet...ben hier nieuw...maar ik hoop dat je snel zwanger bent... tis toch allemaal 1 groot wonder he...heel veel sterkte en succes!

en kijk aan...Utrecht is zo ver nog niet...gaan we daar toch is kijken... merk dat ik niet de enige ben die nog op zoek is... ken niet zo veel zwangere hier in mijn buurt en ik d8 eigenlijk dat wij al laat waren met kamertjes en andere spullen bekijken.

@Karina... ben je niet helemaal stijf nu na je val? je bent je zeker rotgeschrokken...

over moeheid... ik herken t ook wel.. we waren even in Leiderdorp om kamertjes te kijken... daarna even boodschappen gedaan, ga thuis op de bank zitten en ik kwam er niet meer af...compleet met tintelende voeten alsof ik de Nijmeegse vierdaagse had gelopen :confused: erg zeg

iedereen een fijne zaterdagavond! :thumup:

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Sucre, fijn weer wat van je te horen, en ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het kindje (of de kindjes) dan bij je blijft! Heel veel succes!

17. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Hey Meiden

Bedankt voor de leuke reacties !
    Zal even een foto in mijn album zetten dan kunnen jullie het zelf zien.

scure hoop dat nu alles snel goed zal gaan voor jullie

Gr. Cat.

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sucre, fijn dat je weer ongesteld bent geworden, dan kun je nu eindelijk verder. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zullen zijn.

Knuf Daffie

19. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Sucre: erg fijn dat je wat van je laat horen. Je denkt toch nog regelmatig aan de meiden 'van het eerste uur' hoor. Heel positief dat je weer ongesteld bent geworden ook, nu pakt je lichaam het allemaal snel weer op waarschijnlijk. Ik duim voor een volgende en gezonde ronde voor jou en je man!

Net terug van verjaardagsfeestje bij mijn vader. Gezien de diarree maar heeeeel rustig aan gedaan met alle lekkere hapjes. Heb alles erin weten te houden in elk geval :rolleyes: .
    Morgenmiddag hebben we verjaardag van mijn zwager. Dan krijgen we ook de baby-spulletjes die we mogen lenen te zien :) . Spannend!

Slaap lekker meiden.

20. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, leuk, kun je je alvast een voorstelling gaan maken van hoe je het in wilt gaan richten, of ben je daar al helemaal uit?

Deel Deze Pagina