Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Angela: nou, het kamertje is zo piepklein dat ik al blij ben als er uberhaupt een ledikantje en een grote commode in kunnen, een kast is niet eens haalbaar 8) . Oftewel: er valt verdomd weinig te plannen. Maar que kleuren e.d. ook nog niet echt een plan, moeten eerst het kamertje nog verbouwen ook..... Maar goed, komt allemaal wel op tijd af hoor....

2. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, we hebben ook nog een paar maanden de tijd;) Het kamertje waar wij nu mee bezig zijn is ook niet zo groot. Als de kast, het bedje en de commode er op staan is het ook wel vol.....
    Maar ja, we doen het er evengoed mee.

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Zal eens kijken of ik nog een foto heb van het kamrtje van Levy toen we dat toen net af hadden...momentje....

Heb dus blijkbaar nooit een foto gemaakt toen... Heb wel een foto van het kamertje in mijn album gezet zoals het in de winkel stond. Alleen dan zonder de hemel.

4. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Onze baby kamer is ook klein. Maar 2 meter breed en 5 meter lang. Wij zetten er ook alleen maar het ledikant en commode in. Oja een rietenstoel voor de voeding snachts. Hebben jullie al een idee over de kleuren. Wij willen echt wachten op de echo om te zien of we een meisje of jongen krijgen.

Moet straks werken en is braderie dus de horeco is ook open. Druk maar wel gezellie. Omdat wij in de horeca de heledag op de benen staan, heeft mijn baas een kapperfietsje geregeld. Kan ik af en toe even zitten. Lief he. Moet ook omdat wij geen pauze hebben elk 2 uur even achter gaan zitten.

Iedereen een fijne zondag en geniet van het mooie weer.

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Die van ons is 1.78 bij 3.25 :) :) :) . Oppervlakte 4.18 m2 ongeveer.....

6. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    * vriendlief rent nu naar boven om maten van de kamer op te meten *

Tis 1.78 bij 3.35, bijna 6 m2 dus!

7. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Goedemorgen meiden!

@sucre: Dat is goed nieuws meid! Hopen dat je ons snel goed nieuws komt brengen!

@Rozz en Maka: Vooral mijn bottom is erg stijf. Ben flink op mijn stuitje gevallen dus heb nu de hele tijd het idee dat ik moet poepen. Volgens mij maakt ons kindje het prima.Heb totaal geen last of pijntjes in mijn buik. Heb gisteren flink wat rust genomen (vandaag trouwens ook nog). Dus dat heeft vast ook meegewerkt.

@Marridgirl: Thanx! Hoe staat het met jouw buikje?

Babykamer: Die van ons is redelijk groot in het oude huis. Straks in het nieuwe huis is ie nog groter. Dus die van ons wordt gelijk al verwend...haha

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goedemorgen!

@Noppie, ik heb ook flink last van diarree! Bah vanochtend liep ik ook weer helemaal leeg....

@Kamertje, wij hebben hier een prachtige babykamer. Jammer dat we hier weg moeten, anders was het kamertje allang ingericht geweest! We houden van natuurlijke tinten. Dus donkerbruin met zandkleur en beige enzo. De kleertjes van de beeb zijn nu beige en gebroken wit. Zodra we weten wat het is, willen we lichtroze of lichtblauwe accenten daarbij doen.

Iedereen fijne dag!

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Dayenne: ooow balen, jij ook dus. Er zal wel wat heersen misschien. Bij mij gaat het nu wel weer goed. Gisterochtend 4x hele hevige krampaanval, maar daarna niet meer. Heb gister ook al mijn eten erin weten te houden, maar voelde me wel een beetje 'rauw' van binnen de hele dag. Sterkte. Ik hoop dat het bij jou ook binnen 24 uur weer over is ;) .

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Noppie ja denk dat er wat heerst. Veel mensen zijn stontverkouden, daar heb ik gelukkig geen last van. Vriendlief wel.
    Die krampaanvallen heb ik ook. Zoooo pijnlijk. Vanochtend werd ik wakker met pijn in mijn onderrug ook. Na de boodschap was het gelukkig wat minder.
    Dank je wel, ik hoop voor jou hetzelfde!

11. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Catwomen, gefeliciteerd met jullie zoontje!

@Sucre, Leuk om weer wa van je te horen en gelukkig kunnen jullie nu weer verder.

Verder ben ik ook verkouden en heb ik echt last van een griepig gevoel.
    Morgen ook me urine laten testen want ik denk dat ik ook last heb van een blaasontsteking.
    Vandaag lekker rustig aan doen en een beetje op de bankhangen.

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    He, vervelend Kimmie! Veel drinken he!

13. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Ik snap niet hoe jullie het hier kunnen bijhouden... ik heb net weer 10 pagina's moeten bijlezen en het is echt onbegonnen werk om te reageren op iedereen. Best wel jammer vind ik, dus hoe doen jullie dat om alles te onthouden van iedereen :rolleyes:

Qua gewicht: Ik heb deze week een heel klein beetje op mijn eten gelet (lees minder zoetigheid en chocola gegeten) en de weegschaal is nu dus terug een beetje liever tegen mij. Maar als me ventje dan zegt, dat ik echt wel altijd op dezelfde plaatsen dikker wordt (nl poep en heupen) dan ben ik weer minder blij... ik had zo hard gehoopt geen ronde ton te worden en alles naar voren te dragen maar blijkbaar ziet het er nu al zo niet naar uit :rolleyes:

Voor de a.s. mama die van het tram was geboemeld, hopelijk is alles nog steeds in orde. *knuf*

Gisteren van 's morgens tot 's avonds bezig geweest op het trouwfeest van mijn beste vrienden. Het was supervermoeiend maar heel erg tof. Ik had mijn nieuwe ensemble, dat ik 3 weken geleden op de groei had gekocht (maar nu nog wat groot was) aangetrokken en kreeg heel wat complimentjes. Op momenten dat je jezelf minder aantrekkelijk vind, doet dat echt wel deugd :oops: Vanmorgen om 6u dan uiteindelijk mijn bed ingekropen, maar al vroeg terug wakken er nu nog steeds erg moe maar weer niet goed kunnen slapen vannacht dus het zal weer een zware week worden :(

Positief lichtpuntje is dat ik gisteren op het avondfeest terug heb kunnen shaken, zonder pijn aan de borsten te hebben... het lijkt erop dat die pijn eindelijk aan het verminderen is. Oef ! Hopelijk kan ik binnenkort dan ook terug op mijn buik slapen en ga ik terug slaapnachten tegemoet.

Baby voelen... ik weet ook niet goed of ik hem al gevoeld heb of niet. Een paar dagen geleden voelde ik twee keer achter elkaar precies een soort geratel maar dat zat volgens mij te laag om de baby te kunnen zijn ...

14. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hey meiden,

Ik dacht nu wordt het toch wel tijd dat ik me een keer weer meld :oops: ik ben al zo lang niet meer geweest, maar heb het dan ook erg druk met werken en mijn zoon en bezig om mijn rijbewijs te halen in 10 weken, kortom druk, druk, druk sorry
    hoe is het met jullie? met mij gaat alles prima de kleine is al druk aan het bewegen en vergeleken met mijn zoontje toen, is dit een heel druk kindje maar het voelt wel allemaal goed.
    9 okt hebben wij de 20 weken echo en ik ben erg benieuwd wat het wordt.....
    Ik hoop dat ik snel wat meer tijd heb om hier door te brengen :)
    groetjes Marloes

15. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi allemaal

Heb net 2 weken vakantie gehad, we zijn een paar dagen weg geweest heerlijk met dit weer.

Jeetje wat een hoop leeswerk, heb een beetje kunnen lezen ,maar niet alles onthouden om op te reageren.

Zie dat er een paar nieuwe mama's bij zijn welkom!

Ben vorige week bij de verloskundige geweest, ik zat nog niet of ik kreeg al te horen dat ze me gaat door sturen naar de gyneacoloog, (schrik)
    Vanaf nu af aan moet ik daar onder controle omdat de irregulaire antistoffen in mijn bloed meer waren geworden, dit kan ook consuquenties voor me zelf hebben tijdens de bevalling omdat ik tijdens mij vorige zwangerschap en miskraam erg veel bloed ben verloren is er een grote kans dat dit nu weer gebeurt. En omdat ik nu een zelfdzaame bloedgroep heb is daarom extra zorg tijdens de bevalling nodig.
    Ook voor de baby kan het consuquenties hebben die moet misschien in de buik al een bloedtransfusie.
    Mijn bloedruk was ook al weer aan de hoge kant wat wil je al je net zulk nieuws krijt.

De verloskundige had al een afspraak gemaakt voor me voor dinsdag, de gyneacoloog wilde me zo snel mogelijk zien.
    Ben wel zenuwachtig voor dinsdag, hoop dat ze ook een echo gaat maken.

Maar verder gaat het prima met me sinds 2 weken voel ik dagelijks de kleine bewegen een echte drukte maker is het,
    Wel grappig want elke avond als ik rustig om de bank ga zitten begint de kleine te trappen.

Groetjes Martine

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    wij hebben ook ons droomhuis gevonden :D:D:D nu alleen hopen dat we de hypotheek rond krijgen.. mag niet al te lang duren want ik wil het kinderkamertje klaarmaken hahahaha! :D

maja nog even geduld hebben en ik hoop dat we het over een paar weekjes rond hebben........

17. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Kamertje, os kamertje is ongeveer 2,5 bij 3,5. Dus dat gaat op zich wel. Het is het kleinste kamerte, voor het kleinste gezinslid :)

Scoobje, als je op meerdere mensen wilt reageren zonder alles te vergeten of iedere keer aparte berichtjes te maken is het misschien handig om de pagina 2 keer te openen, op de ene bijlezen, op de andere alvast typen. Dat doe ik tenminste vaker als ik op verschillende mensen wil reageren en niets wil vergeten.

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Martine, dat klinkt wel heftig... Een bloedtransfusie in de buik. Hopelijk is het niet nodig.

Loesje. Werken, zoon, rijbewijs. Hoe hou je t vol?! Kan me voorstellen dat je t druk hebt!

Meiden met griepjes en diarree, sterkte!

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Dat was wel even schrikken inderdaad Martine! Heb ik nog nooit van gehoord, bloedtransfusie van het kindje al in de buik...hoe willen ze dat doen dan?

Hier voel ik de afgelopen dagen dan eindelijk ons kindje bewegen. Voel echt af en toe ploepjes in mijn buik...heel zachtjes, maar wel heel erg leuk! :D :D
    Over 2 nachtjes slapen de 20-weken echo...SPANNEND! Het is ook onze trouwdag dan en 's avonds gaan we neer Les Miserables, wordt dus een leuke dag. We hebben ook nog een week vakantie en gaan van de week bij mooi weer kijken wat we nog kunnen gaan doen voor dagjes weg...

Tot later, Daffie

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Daffie, wij hebben ook over 2 dagen de 20 weken echo! Spannend he. Ik kreeg helemaal de zenuwen als ik eraan denk. Maar heb er ook heel erg zin in. Eindelijk weer ons kleintje zien!
    Daarna gaan we eindelijk shoppen voor de baby! Tenminste, als we het geslacht hebben kunnen zien.

Iedereen fijne avond!

Deel Deze Pagina