Suske, Daffie & Dayenne: super gefeliciteerd! Prachtige foto's ook. @ Axioma: prachtig wiegje! Ook mooi die kleur groen in het kamertje.
Gefeliciteerd met jullie goede echo's! En er zijn dus weer 2 meiden bij? Of 1? Volgens mij krijgen we heel veel meisjes hier Edit: inderdaad 2 meiden dus Daffie en Dayenne gefeliciteerd
Voor alle meiden met een goede 20 weken echo: gefeliciteerd! Geniet maar lekker van die kleine! Wij zitten nog een beetje te twijfelen of we het geslacht willen weten. Het is al wel vastgesteld met de vruchtwaterpunctie, maar we hebben gezegd dat we het (nog) niet willen weten. We kunnen het elk gewenst moment opvragen, dus we zien wel. Ik lees van verschillende meiden dat ze de babykamer al zo'n beetje compleet hebben. Wij hebben nog helemaal niets! Dat komt door de hectische tijd die we gehad hebben. Daardoor hebben we ons nog weinig gericht op dat soort leuke dingen, maar dat gaan we de komende tijd zeker wel doen! Hoewel ik soms ontzettend zorgen maak over de toekomst, hou ik zo ontzettend veel van dit kindje, dat ik er alles, maar dan ook alles voor over heb om het een goede toekomst te geven. Ik heb zo'n sterk moeder-gevoel, hebben jullie dat ook?
Thalita, volgens mij heb ik nog helemaal niet op je berichtjes gereageerd. Dit doe ik niet bewust hoor, want ik denk zelfs wel eens aan je als ik niet op het forum zit Wat verschrikkelijk nieuws moet dat zijn geweest. Als jullie de uitslag van de punctie hebben, weten jullie dan ook wat jullie kleintje precies mankeert? Moedergevoel wisselt heel sterk hier. Vooral na een echo of als we het hartje weer hebben gehoord dan heb ik het een paar dagen heel sterk, maar dan zwakt het ook weer af daarna. Ik hoop dat jullie snel wat positievere uitslagen hebben en ook kunnen gaan genieten van het shoppen en alles wat er bij de komst van zo'n kleintje voor leuke dingen aan zitten. Hou je taai!
Iedereen bedankt nog voor de felicitaties. @Thalitha, Fijn om weer wat van je te horen. We leven met je mee. @Suske, Gefeliciteerd met je mooie 20 wk echo en wat een mooie echo foto. @Daffie, Jij ook gefeliciteerd met je mooie echo. Haahaha en het is al leuk om te weten dat het niet hoort om bij een dame te gluren. @Noppie, fijn dat alles ok was bij de vk en dat je weer heerlijk het hartje heb kunnen horen. @Axioma, wat een mooi wiegje en bijzonder ook dat het zo lang in de familie zit. Wij hebben het ledikantje van me vriend hij is nu ook bezig om het op te knappen. @Dayenne, Ook jij gefeliciteerd met je mooie 20wk echo en natuurlijk met je dochter.
Hey meiden! Daar ben ik dan weer en helemaal blij! Alles wat goed! Het hartje klopte prachtig (gezien en gehoord) en hij/zij lag lekker te draaien en te doen! Toppie dus! De verloskundige dacht aan een combinatie van bandenpijn en misschien wat verrekte spieren van de ongelukkige val. Komt dus weer helemaal goed!Pffffieuwwww...... Nu ga ik lekker genieten van ons kleintje en vriendlief en dan lekker slapen! Dank je wel meiden voor al jullie steun! Slaap lekker! Liefs Karina
@ Karina Oh gelukkig dat alles goed is! Ik kan me goed voorstellen dat het een hele geruststelling is! Leuk dan he een echo! Net naar t ziekenhuis geweest voor een bijeenkomst over bevallen in t ziekenhuis. Tja ach wel.... leuk. Maar t meeste wist ik toch al.... mn man kon niet mee aangezien de treinen niet reden... Maar ik heb genoten van de mannen in de zaal, vooral tijdens een filmpje over de bevalling Al die gezichten....ook tijdens het verhaal over tang en vacuum verlossing.... hihi dat was het leukste van de hele avond
Axioma, mooie wieg meid! heel sjiek! Dayenne, gefeliciteerd met de mooie echo en jullie kleine meid! Geweldig! Karina, gelukkig dat alles goed is, ben je toch weer gerustgesteld! Noppie, gelukkig dat bij jou de controle ook weer goed was. Toch weer apart om het hartje te horen he? Hier gaat het redelijk. Vandaag weer de eerste dag gewerkt na de vakantie. Weer lekker hectisch, en dat komt er nu dus ook wel uit..... En dan denk je dat je omdat het een kantoorbaan er niet zo'n last van hebt....valt dat even tegen
voor de dames die vandaag de 20 weken echo hebben gehad heel super dat alles oke is met jullie kleine hoop dat ik dit na aanstaande maandag ook kan zeggen nog steeds spookt wel het idee door me hoofd van die bloedvaten wat ik nog niet echt los kan laten
@sjors: wat gezellig dat je even naar NL komt! Neem je dan wel wat beter weer mee, want hier is het weer redelijk bout , hihi. @Noppie: ik herken wat je zegt meis. Gisteren voelde ik de kleine bijna de hele dag door en vandaag helemaal niet tot vanavond. Nu ik met de laptop op bed lig voelde ik zojuist weer blubjes....en heb vanmorgen bij de vk weer een hele mooie hartslag gehoord . Was weer helemaal top! baarmoeder was ook weer goed gegroeid en volgens de vk weegschaal zat er maar 2,5 kilo aan...(Yes!). Dacht eigenlijk meer, maar heb laatst thuis gewogen en toen had ik al een paar dagen last van obstipatie en heb 's avonds gewogen, dus was blij verrast, want het scheelde een kilo hihi...
@ Dayenne: gefeliciteerd met je goede echo! @ Karina: poeh jij zal wel opgelucht zijn. Gelukkig klopte al onze voorspellingen al . @ Talitha: tsja, dat moedergevoel heb ik nog niet echt. Ik blijf het nog steeds onwerkelijk vinden hoor. Wij moeten het hele babykamertje zelfs nog verbouwen, dus wij zijn ook nog bij lange na niet klaar. @ Axioma: mooie wieg hoor. Wij hebben afgelopen de 'familie'-wieg te leen gekregen, maar we kunnen we er niks mee : tis een Leander hang-wieg. Maar onze plafonds zijn niet stevig genoeg. Je kan er ook een soort poten/wigwam bij kopen. Maar dan hangt de wieg 20 cm boven de grond + neemt idioot veel plek in. Wordt niks vrees ik.....
@Talitha: wat lief dat je even langskomt om aan te geven hoe het met jullie gaat. En zoals iedereen al zegt, je bent en blijft een februari mams! En als je er aan toe bent dan klets je gewoon weer gezellig mee. Ik hoop dat er volgende week wat meer zekerheid in jullie leventje komt. Veel sterkte daar in. Een digitale knuffel van mij!
ook hier een overgelukkige mama! 20 weken echo was oke! ons kleintje is nu 25 cm en ruim 300 gram alles was duidelijk te zien en de kleine lag heerlijk met de handjes gekruist... overigs een lief kindje wat zich goed liet opmeten het geslacht....dat houden we nog voor onzelf! slaap lekker iedereen...
@Noppie: Las ik het nu goed dat dit de eerste keer was met de doptone? Wel super he! Ik hoorde het al toen ik 11 weken en een paar weken was, maar nu was he echt stukken makkelijker te vinden. Net een paard dat in galop is . @Daffie, Suske, Sonya en Dayenne: gefeliciteerd met jullie geslaagde 20 weken echo! en volgens mij worden er heel wat meiden geboren. Ben eigenlijk wel benieuwd of het is geworden wat jullie dachten en of de chinese kalender klopte? @karina: wat ben ik blij te horen dat alles goed is en dat je weer gerust gesteld bent! Moet vast een hele opluchting zijn he meid. @Talitha: Ik heb echt respect voor jullie! Vind het fijn te horen dat er zoveel liefde is voor jullie kindje en weet ook zeker dat hij of zij een heel fijn leven zal hebben met jullie als ouders. En lekker gaan shoppen ja, dat hebben jullie wel verdiend. @Tirtilisko: ook al ben je wat voller, ook jij gaat straks je kleintje voelen hoor . Want de blubjes in je buik komen van binnenuit. Gaat vast goed komen, let maar op. @Mirella: ik ben vorige week nog bij van Asten geweest en daar hadden ze best leuke aanbiedingen. Heb ook 2 mooie kamertjes gezien, dus denk dat het 1 van die 2 gaat worden. Vandaag trouwens lekker weesten shoppen. Heb echt een berg geld uitgegeven aan positiekleding, maar nu heb ik tenminste wat afwisseling. Mijn buik is de afgelopen 2 weken echt ontzettend hard gegroeid, dus ik moest ook wel. Heb leuke jurkjes en truitjes en een rokje, dus ben weer helemaal happy (af en toe moet ik mezelf verwennen he )
@Vaam, hier klopte de chinese kalender! En mijn gevoel klopte ook . Vriendlief had ook het vermoeden dat het een meisje is, dus hij heeft het ook goed . @Iedereen, dank jullie wel!