Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Maatje, gecondoleerd.
    Het zou heel mooi zijn als je opoe gelijk heeft!

Patriessie, beterschap. Gatsie, zwanger, ziek en dan ook nog moeten werken.

Mieke en Married, welkom terug! Married, wat een mooie buik al met 17 weken, wauwie!

Kim, schrik er wel van, cysten in de hersenen. Maar gelukkig dat het normaal schijnt te zijn en weer weggaat. En gelukkig is t nog steeds een meisje, haha!
    Brr, nu word ik wel helemaal zenuwachtig voor vanavond :s

Daffie, sterkte vanmiddag weer met de eerste werkdag. Wow, 12,5 jaar in dienst! You go girl ;)

Anne, hoop voor je dat het bloedonderzoek gunstig voor je is!

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Maatje gecondoleerd meid :(

3. Kim84

Kim84 Niet meer actief

@Maka,

het schijnt heel normaal te zijn. Het kan ook in de niertjes voorkomen. Liever had ik het niet gehad maja, de echoscopiste deed er verder heel luchtig over en als het ernstig is, had ik vast wel eerder terug moeten komen en dan bij een gynaecoloog. 10 november heb ik nog een pret-echo en zal ik er ook nog naar vragen.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, ook weer welkom thuis!
    hebben jullie een fijne vakantie gehad? Mooi weer en leuke dingen gedaan?

Kim, fijn dat de echo goed was maar toch wel even schrikken van de cystes ook al zeggen ze dat het geen kwaad kan.

Mooi buikje Married.
    Ik heb ook een nieuwe buikfoto geplaatst in mijn album.
    Je ziet duidelijk dat het hoger is gaan zitten.

Tirtilisko, een jongen leuk (tenminste....) en succes vrijdag.

Patrissie, beterschap meid.

Maatje, leuk even bijkletsen met een 'oude' vriendin, leuk dat zij ook zwanger is.

Daffie, jullie vakantie ook weer voorbij, werk ze vanmiddag.

Anne, hoop ook dat alles goed zal zijn.

5. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @marriedgril, welkom terug, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad... enne mooie buik hoor!

@Kim84, fijn dat de echo goed was. Ik las dat pas ook over holtes in de hersenen, en dat dit vanzelf wegtrekt. Hihi fijn dat t nog steeds een meisje is, hoef je je spulletjes niet terug te brengen naar de winkel :D

@Daffie, ja is altijd weer jammer als de vakantie voorbij is he! Sterkte vanavond enne met je verkoudheid!

@Anne182, vervelend dat je naar zo'n andere huisarts moest.. gelukkig ben je er nu vanaf! Hopenlijk is het resultaat van de bloedtest goed!

@Tirtilisko, fijn dat de echo zover ze konden zien goed was!
    Succes met wachten tot vrijdag... en wie weet is het geslacht dan wel duidelijk te zien.. spannend!

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @mieke ja dat denken we gezien te hebben maar ? hahahah of het ook echt zo is ? :D Bedankt meid en wat fijn dat je een leuke vakantie heb gehad jammer dat het weer de laatste week is gekeldert maar toch genoten.

7. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Maatje, gecondoleerd.....

Mieke en Marriedgirl, welkome terug van vakantie!
    Het was af en toe stil hier zonder jullie ;)

Meiden met 20 weken echo's, gefeliciteerd met de goede echo's. Dat van die cystes had ik ook al eens gehoord, schijn idd vrij normaal te zijn, als het maar wegtrekt!

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Aioma jij ook bedankt meid. Als alles maar goed is en als het geslacht duidelijk te zien is is het heel mooi meegenomen :D

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtilisko, hoe gaat het nu met je.
    Beetje van het overgeven en de misselijkheid af.
    Ben je weer lekker aan het werk?

Dacht vanmorgen iets te voelen en tijdens de vakantie ook een keer.
    Maar blijf het moeilijk vinden om echt te voelen wat je zou kunnen voelen zeg maar, hihi.

10. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Zo ik ben er weer...na anderhalve week vakantie!

Ik neem de komende dagen maar even de tijd om alles bij te lezen!

Hier gaat alles prima ik voel de kleine af en toe bewegen en mijn buik begint nu echt te groeien! Ik heb vorige week positiebroeken gekocht!

Groetjes Golfola

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Mieke ja hoor meid gaat gelukkig een stuk beter bedankt :D ik ben wel af en toe misselijk maar geef max ix in de week over dus het gaat veeeel beter :D en hoe verloopt jou zwschap

12. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Amor, Gefeliciteerd met jullie zoon.

@Donna35, Welkom en gefeliciteerd.

@Poezen/katers, Zo schattig ze voelen dat gewoon aan. Nu ik dat zo lees mis mijn poes simba weer, die is 2 jaar geleden overleden. Die beesten kunnen zoveel liefde geven.

@Echo, iedereen gefeliciteerd met de goede 20 wk echo's.

@Chantal, Gefeliciteerd met jullie dochter.

@Maatje, gecondoleerd met je oma.

@Mieke & Married, Welkom terug van vakantie.

Pfff ik heb de griep te pakken en heb het hele weekend onder me dekbed gelegen. Maar goed het gaat vanzelf wel weer over.
    Voor de rest heb ik toch best wel last van kwaaltjes, hoofdpijn,duizeligheid, ontzettend moe en toch slecht kunnen slapen.
    Maarja vanochtend controle bij de vk gehad en alles was weer goed en hartje klopte weer aardig snel. En ineens vergeet je weer ff de kwaaltjes.

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Maka, thanx voor het compliment! Al moet ik zeggen dat het ook wel een hele flatteuze foto is hoor, hihi

@ Mieke, hee jij was er ook weer! Zo te lezen heb je het lekker gehad (en lekker kunnen kakken :)). Wij hebben het ook super gehad, vakantie is gewoon zo lekker, geen wekkers die afgaan of dingen die je moet enzo, heerlijk! Had er nog wel 4 weken aan vast willen plakken!
    Mooie buikfoto hoor, verschil tussen 17 en 20 weken is echt duidelijk!

Wie gaat er woensdagavond ook naar de Mama Mazzelkoopavond van Prenatal? Ik ga naar Utrecht (meubelboulevard), dus misschien kom ik iemand van jullie wel tegen daar? :D

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Maatje gecondoleerd :(. Tis toch kl*te he, als iemand overlijdt tijdens je zwangerschap...toen de oma van mijn vriend overleed (een maand geleden) vonden we het echt rottig dat we ons kleintje niet konden laten zien aan haar.
    Veel sterkte, en zou toch mooi zijn als ze wbt het geslacht gelijk heeft!

@Married, wij gaan ook naar de Prenatal woensdag. Wij gaan naar Arnhem, naar de woonboulevard.

@Iedereen met een goede 20 weken echo, gefeliciteerd! :whistle:

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik zou ook wel naar de mamadagen willen van de prenatal, maar moet helaas werken :( :(

Iedereen die wel gaat, veel plezier alvast!

Nou, nog een kwartier en dan moet ik naar mijn werk :( Heb echt zoooooo geen zin hahaha.

Daffie

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    moet je ook 's avonds werken? de koopavond is woensdag van 18-21 uur.

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

haha, ja juist 's avonds van 15:30 tot 23:45...maar zag net dat vanaf donderdag de mazzeldagen zijn en er dan ook fikse kortingen zijn. Dus kan dan altijd nog gaan.

xxx Daffie

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Daffie

Pcies, en jij kunt al lekker gericht gaan shoppen! Voor mij komt de koopavond eigenlijk een week te vroeg, heb volgende week woensdag namelijk de 20 weken echo.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtislisko, fijn dat het goed met je gaat.
    Met mij gaat het ook goed, mag niet klagen het gaat nog steeds voorbeeldig.

Married, onze vakantie was wel actief hoor en ook wel tijd-gezet zeg maar.
    Maar goed, wel lekker gehad en gelukkig duurde het gevoelsmatig veel langer dan 2 weken.

Ik heb net de zwangerkadoos bij Etos opgehaald, vond het ietwat tegenvallen maar wist eigenlijk ook niet wat ik kon verwachten hoor.

Ik ga ook naar de mazzeldagen, kinderwagen is al uitgezocht dus die hoeft alleen nog maar echt gekocht te worden, verder nog even een lijstje maken.
    Scheelt toch he.

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mieke

Nog lekker gekleurd in de vakantie?

Wij willen de Bugaboo en die valt helaas buiten de kortingen, maar ja so be it. Ga me gewoon ziek kopen aan positiekleding met korting, hihi

Ik had ook de bon voor de ZwangerKadoos in de bus, kan het tm vandaag :confused: ophalen, dus moet me nog haasten ook! Gelukkig zit hier een Etos op CityPlaza, dus ga na mn werk gelijk maar ffies daar naartoe, ben toch wel benieuwd. :D

Deel Deze Pagina