23 september : Nyncke 20 weken echo 23 september : Mieke08 20 weken echo 23 september : Mobielfreak controle vk + 20 weken echo 23 september : Wenniepenny controle vk 23 september : Uk80 controle vk 23 september : Mamma van stef 20 weken echo 23 september : Wenniepenny controle vk Allemaal veel succes en plezier!
Hallo allemaal, @ Maatje: gecondoleerd. Zelfs als je het al verwacht komt het toch nog hard aan en blijft het vreselijk. Veel sterkte! @ harde buiken: heb ik vrijwel elke dag. Echt een harde bal in mn buik en soms bijna pijnlijk. Als ik minder doe (qua lopen en tillen vooral) dan heb ik er wel minder last van. Tijdens mn eerste zwangerschap kreeg ik er pas in de 7e maand last van. @ Patriessie & Daffie: beterschap @ Kim84: Dat er cystes kunnen zitten in organen en dat die gewoon weer verdwijnen had ik ook eerder gehoord. Maar het lijkt me eerst toch even schrikken misschien? Fijn in ieder geval dat verder alles prima is, dus gefeliciteerd! En veel plezier bij je volgende echo's. @ Tirtilisko: wat vervelend dat ze niet alles in 1x goed konden zien. Heel veel succes vrijdag. @ Vaamrile: mooie buik en ook outfit @ Maka123: gefeliciteerd met je dochter! @ Mirella25: Wat vreselijk voor je vriendin. Blijven hopen maar dat alles toch goed komt. En super dat je haar zo helpt. En natuurlijk wel gefeliciteerd met je goede echo! @ gym: ik heb me nog nergens voor opgegeven en weet ook nog niet of ik dat nog ga doen. Voel me nogal energieloos en tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik er jammergenoeg ook weinig aan gehad Ook namens mij. Hier gaat alles op zich wel goed. Ik voel me alleen wat verkouden, dus maar hopen dat ik niet ook grieperig wordt (gaat hier nogal rond). Verder ben ik de laatste dagen ineens wat onzeker. Ik ben echt superblij dat ik weer zwanger ben, maar ineens spookt er van alles door mn hoofd: gaat alles wel goed komen, zal mn dochter het straks wel leuk vinden, wordt het leeftijdsverschil geen probleem, zijn we niet gewoon te oud en de risico's te groot, waar zijn we aan begonnen, kan ik wel net zoveel van een tweede houden als van mn dochter enz ...? Geen idee waar het allemaal vandaan komt, maar ik vind het behoorlijk vervelend. Ik wil zo graag weer gewoon kunnen genieten van deze (laatste) zwangerschap. Als ik de beeb weer voel (gelukkig elke dag) dan vind ik dat wel bijzonder en voel ik me wel blij, maar de twijfel is snel weer terug en het moedergevoel is er nog gewoon niet. Moest het even kwijt Herkent iemand dit (voor een deel)? Groetjes, Seyla
Goedemorgen! @Maka gefeliciteerd met je goede echo en met je dochter! Yeah girlpower voor februari! @Cursus. Ik begin vrijdag met zwangerschapsyoga. Heb er best zin in! Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat er allemaal 'oudere' dames zitten (niet lullig bedoelt hoor). En dan bedoel ik het type dat jongere zwangeren veroordelend aankijkt. Ik hoor namelijk de laatste tijd dat steeds minder jong zwangeren naar zulke cursussen gaan daardoor. Nouja, ik zie het vrijdag wel! @Etos doos, ik heb die doos al een paar maanden geleden gekregen . Best een leuke doos hoor! Vooral het speentje vind ik geweldig. En de zwitsaldoos is super handig. @Prenatal, ik kreeg net een mail dat er ook mama mazzeldagen zijn. Van 25 tot 28 september 20% korting op bijna alles. Dus voor de meiden die woensdag niet kunnen, hopelijk kunnen jullie op die dagen wel! @Iedereen succes met jullie 20 weken echo! @Marriedgirl, ja wij hebben ook een babysite! (zie onder mijn bericht) @Nyncke wat gaaf dat je de kleine al voelt! Bijzonder he . @Mirella wat erg voor je vriendin . Maar fijn dat ales in orde is met jullie uk! En wat wordt het...? @Iedereen die moet werken vandaag; werkse!
Over mij.. Mijn kleine meisje wordt steeds drukker! Gister had ik een boek op mijn buik liggen en die schopte ze zo omhoog! Haha ze is echt sterk. Ook nu is ze flink bezig. Mijn buik krijgt soms rare vormen door haar haha. Geweldig hoor. Ik kan er zo van genieten! Nou, nu ga ik echt even eten!
@ Dayenne Leuke site hoor! Leuk dat je hem zo goed bij houdt!En wat heb je al veel spulletjes zeg, zag ik op de foto's! Ik hoop mijn site volgende week ook wat meer kleur (roze of blauw ) te kunnen geven! Adres van mijn site staat op de februarimama hyves trouwens .
Nou nou, wat wordt er weer hard geschreven. Vanaf gisterenmiddag gaan werken en weer 4,5 pagina bij te lezen Gezellig hoor. Gefeliciteerd met de goede echo's en voor de meiden die vandaag moeten...heel veel succes. Ik vindt het ook wel grappig dat er zoveel meiden komen hihi. Mijn meisje moet het gisterenavond zwaar gehad hebben daarbinnen. Had late dienst en het was echt megadruk en heb de hele avond moeten staan/lopen. Thuis gekomen om 00:15 heeft manlief mijn schoenen uitgetrokken, want ik had de puf er niet meer voor. Ik denk dat mevrouw het daarbinnen niet zo leuk gaat vinden als dit te vaak gaat gebeuren. Maar even kijken hoe het gaat komende week en anders toch maar eens gaan praten met leidinggevende. Maar heb ook geen zin om alleen maar dagdiensten te draaien, heb ik nogal moeite mee.... Maar goed, als het beter is voor mijn meisje, dan doen we het en dan kan ik ook makkelijker minder uren gaan werken. Nu vanavond dus weer werken met de hoop dat het wat rustiger is Cursus: wij gaan de weekendcursus samen bevallen doen. Weekendje weg aan zee, meet informatie en oefeningen in 1. Het was voor ons niet mogelijk om een reguliere cursus te doen ivm onregelmatig werk van allebei. En het is ook niet echt mijn ding denk ik Ik ga eens even douchen en aankleden... xxx Daffie
Hi allemaal, bedankt voor de feli's! We zijn zooo blij Grappig ja, februari 2009 girlpower! Mirella, wat heftig. Was ie al ziek, of is t plotseling gekomen? Dayenne, wat grappig dat ze een boek omgoog kickt! Wauw. Ik had laatst toen ik naar mijn buik keek, het idee dat ie scheef was :s. Maar even later stak ie gewoon weer recht naar voren, haha. Daffie, die weekendcursus, dat klinkt ook wel erg leuk! Ik wil ook nog wel naar de mazzeldagen van de prenatal. Nu we weten dat we een meisje krijgen, kunnen we echt gaan inslaan. En het kamertje moeten we ook maar eens gaan bestellen. Want meestal zit daar toch zo'n 10 weken levertijd op. Dan ben ik al weer dik over de 30 weken heen. En aangezien ik altijd degene ben die t meeste kluswerk doet... moet ik daar natuurlijk wel nog de fut voor hebben met mijn dikke pens strax! xx
Net terug van de 20 wk echo. Alles is goed, alles zit der op en der aan. Was zo mooi. We hadden de twee oma's meegenomen en die hadden allebei d tranen in de ogen. Mooi om te zien. Nou ik ga werken
Hier ook een goede echo gehad En het wordt een................................ Baby we houden het nog even lekker voor ons zelf, flauw hè? Kreeg ook te horen, dat we met 30 weken nog een echo krijgen Helemaal happy dus Nu over 5 weken pas weer naar de vk toe...
Nyncke en Mobielfreak, gefeliciteerd met de goede echo's! Weer 2 gezonde kindjes in de maak... Daffie
Nyncke en Mobiel, van harte met de goede echo's! Jammer hoor dat jullie niet laten weten wat het is Nee hoor, is jullie goed recht! Maar ik ben toch wel nieuwsgierig, hihi.. gelukkig nog maar een maand of 4/5 wachten
Hey meiden... is ik ook weer even. Maka gefeliciteerd met jullie meisje. Mirella, Mobiel en Nyncke gefeli met de goede echo. Wij zijn niet nieuwsgierig hoor. Daarom zal ik jullie niet langer in spanning houden. Hier geen girlpower!! wij krijgen een mannetje, joehoe (was toch wel de stille wens van papa ) Alles was ook helemaal goed, voor zover ze het natuurlijk kan zien, geen afwijkingen te zien en zag alles er heel mooi uit. Kleintje ventje was lekker rustig en toen ik moest lachen werd ie wakker. Mirella, sterkte voor jou en je vriendin, wat een vreselijk nieuws zeg.
Mobiel, mijn voorspelling van de chinese kalender en eigen gevoel kloppen dus. Dus ik kan mooi in het blauw blijven staan. Misschien dat we er iets anders van kunnen maken en 'denkt zelf' weghalen bij de meiden die het al weten. Volgende afspraak VK is op 20 oktober. Nu nog even een afspraak maken voor de pretecho. Ik ben trouwens wel een beetje jaloers op de meiden die hun ukje al zo goed voelen hoor. Wil ik ook!
@mieke wat leuk een jongetje meiden sorry dat ik niet even op iedereen reageer heb alleen het laatste gelezen ik zit namelijk in een erge dip in de lounge staat een topic dan kunnen jullie daar even lezen als jullie willen. Ik plaasts even een link
Mieke; gefeliciteerd meid! een jongen leuk hoor.... Dat het maar een stoer binkie mag worden liefs Daffie
@Tirtilisko balen meid! Ik weet daar allemaal niks van, dus ik kan je niet helpen. Maar veel sterkte hoor! @Mieke gefeliciteerd met je ZOON!! Geweldig joh . @Nyncke en Mobiel, gefeliciteerd met jullie goede echo's! Jammer dat jullie het geheim houden haha. Ben super nieuwsgierig! @Maka haha ja gaaf he! Ze wordt denk ik kickbokser hoor. Ze is de hele ochtend al aan het schoppen. Nu wilt ze denk ik de laptop aan de kant schoppen. Maar dies toch echt te zwaar haha. En gaaf he, dat je eindelijk gericht kan gaan shoppen. Ik vind het nu veel leuker, al die roze dingetjes kopen! @Daffie, leuk joh zo'n weekend! Is helaas niks voor mijn vriend, die wilt niet mee. Vandaar dat ik zwschapsyoga ga doen. Das alleen voor de dames. @Married thanks! Leuk dat je hebt gekeken! Haha ja veel he . We krijgen ook ontzettend veel. Heb je die ring gezien? Ik ben daar zooo blij mee. Is echt heel bijzonder voor mij! Mijn oma betekent alles voor me. Ik ga snel even op jouw site spieken!
@ Mieke, jeeee een echte februariboy!! Top joh, gefeliciteerd!!! En natuurlijk super dat alles goed was, dat is en blijft het belangrijkste natuurlijk! Vind het helemaal leuk voor je! @ Dayenne, zag de ring inderdaad, heel mooi! @ Tirtilisko, sorry, ik kan je niet helpen met werk-vragen en contracten. Maar als je al door je proeftijd heen bent, kunnen ze je niet zomaar tussentijds zonder opgaaf van goede reden ontslaan lijkt me? Lijkt me idd trouwens wel een goeie om op te lijst te zetten wat het geslacht is bij degenen die het al weten. (ik wil het ook zooo graag weten! is ongeduld soms een zwangerschapskwaaltje? )
Tot nu toe weet ik alleen dat Sjors ook een jongen krijgt, verder idd allemaal meiden. Maar ja er zijn nog heel wat mama's te gaan voor de echo! Haha opa stond net voor de deur met een cadeautje, zelf uitgezocht en ingepakt... een houten speeltrein (+1 jr) dus hij moet nog even wachten voor hij er mee kan spelen, hahaha. Zo lief, opa is zo blij met zijn klein zoon.