Super de uitslagen van de mooi echo's en Mieke Geweldig een jongen (volgens mij ook de 2e tussen de feb mammies En nu ben ik er ook uit! Ook ik wil nu weten wat het is een jongen of een meisje... we wilden het niet weten maar ik ga niet nog 4,5 maand wachten... zie zulke leuke dingetjes waarvan ik denk ooow als het een jongen/meisje is ga ik dat kopen en dat kan nu niet Ja besluit staat vast mannetje heft geen keuze meer hihihi Nyncke en Mobiel wordt wel nieuwsgierig nu hoor wat het bij jullie is Tirtilisko ze gaven het onderaan je bericht al aan het detacheringsbureau MOET jou nou een vervangende baan geven.... good luck meis Dayenne ben helemaal jaloers op jouw kickboksertje leuk joh geniet er lekker van...
@ Mieke Ahh, wat leuk joh! Sjors krijgt idd ook een jongen en Catwoman ook. Verder krijgen degenen die het bekend hebben gemaakt volgens mij alleen maar meiden. Een collega (een vrouwelijke ) zei zojuist dat ze mn kont dikker vond lijken dan normaal, grrrr..... dat zijn de mindere berichten! Hoewel ik zelf natuurlijk ook een spiegel heb en weet dat ik een vette ass heb gekregen, maar toch...
Weet je dat dikker worden maakt me eigenlijk niet zoveel meer uit, zolang het maar in proporties blijft. Heb me er compleet aan overgegeven en ik ben tevreden zoals het nu gaat. Vergeet me steeds te wegen zo na de vakantie. Haha Patriessie, kan me voorstellen dat je het nu ook wel wilt weten, hopelijk gaat je mannetje hierin mee. Wanneer mogen jullie ook al weer?
@Married, joh je moet mijn kont echt niet zien! Haha is echt giga geworden. Ach, ik baal er wel van maar heb ook zoiets van: schijt! Mijn voorkant groeit, dus moet de achterkant ook mee. Ik moet wel in evenwicht blijven he?!
@ Dayenne, haha, ja, ik val niet om nee... maar jij dus ook dikke kont en je krijgt een meisje.. zouden de bakerpraatjes dan toch kloppen? @ Mieke, het is bij mij gelukkig qua kilo's erg meegevallen na de vakantie. Heb het idee dat het bij mij met vlagen gaat.. ineens 2 kilo erbij en dan weken niks... vaag! Nu zo'n 3,5 kilo totaal.
Meiden van harte met jullie mooie echo's. Mieke een jongen leuk hoor lekker stoer. Mobiel Nyncke spannend ik wil het weten. ben nieuwsgierig hihi Dayenne Super sterke meid. geweldig
Oké ik heb een oplossing gevonden voor de lijst.. Heb iedereen weer lichtblauw gemaakt, en de gene die ik zo gauw terug kon vinden waarvan het geslacht bekend was van kleur veranderd.. De dames die dus al wat weten kunnen jullie het alsnog ff doorgeven, zodat ik de lijst weer aan kan passen?
Mieke 11 oktober kunnen we pas terecht voor echo(is op een zaterdag dan is mijn mannetje er sowieso bij), heb jij um ook gehad hier int ziekenhuis? Enne ik durf te wedden dat hij het stiekem ook wel wilt weten (ik heb nog ff om hem voor te bereiden hihi)
misschien tipje? zag hem net staan... vandaag geplaatst en tot nu toe 1 bieding van 375,- http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 4%26df%3D1
Haha Patries, ja je hebt nog wel even. Toen de dame het ons vroeg wilde mannetje eerst alleen weten of alles oke was. Hij had een nare droom gehad en dat er iets niet goed was. Daarna mocht ze het geslacht zeggen. Maar toen het apparaatje op mijn buik ging zag ik het meteen langs komen. En ik had het goed gezien hihi. Idd bij SAM hier in het zkhs. Aardige dames hoor die er werken.
Ik vind het zoooooow moeilijk een kinderwagen uit te zoeken... Bij Prenatal raade ze ons dus ook de bugaboo aan en op zich heeft hij wel zijn voordelen maar twijfel echt nog... Ze vertelde me wel (nadat ik zat te miepen over de kleuren) dat de Bugaboo volgende maand uitkomt in het Zilver nou dat wacht ik ff af want dat is dus wel mijn kleurtje... denk ik hahaha hoezo twijfelkont!
Zilver is ook helemaal mijn kleur hoor. Dan hadden we de Joolz Bloom gekozen in zilver, maar uiteindelijk wordt het dus de Mutsy 4Rider. Wat gaf zij dan aan voor voordelen bij de bugaboo. Wij zijn in Aalsmeer geweest, vriendelijk en correct geholpen.
Mijn voorkeur ging ook meteen naar de Mutsy of iig de stoerdere soorten maar zij (ook Prenatal Aalsmeer) bleef maar hameren op de Bugaboo dat dat de enige is die zo klein en snel in elkaar te krijgen is dat hij het meest geschikt is voor wandelen o.a. in het bos en dat de kwaliteit super is en dat deze dus met de consumentenbond niet is meegetest maar dat hij volgens haar anders had gewonnen en ik maar telkens naar een andere lopen om te vragen en deze dan maar overal had ze commentaar op... Nou wist niet hoe snel ik mijn mannetje mee moest trekken... Hou er dus niet van als me iets wordt aangedrongen wil er zelf achterkomen wat iets voor ons is... Ik uhhm wij houden van stoer mag best wel een beetje log zijn als het moet en hij moet snel van hoogte verstelbaar zijn want mijn mannetje is een lange vent en ik vind het geen gezicht als hij achter de Bugaboo loopt want die heeft dus een enorm lage bak en is niet in 1 handeling verstelbaar in hoogte en tsja ik vind hem niet stoer... Is mijn mening dan hoor.. Dus nou eerdaags ff langs en andere zaak en dan zou je zien dat ook zij een voorkeur hebben hihi
Thanx voor de tip!.. maarre, ik wil graag de 2008 versie, die heeft schuimrubberen wieltjes zodat je geen lekke band meer kunt rijden
Oh voor de lijst Mobiel: 10 oktober gratis echo van fontys en 27 oktober 3D echo! Thanks! Btw...Daffie krijgt een meisje! En maka ook toch?