Hahaha nou ik vind zilver ook helemaal geweldig... bij de nieuwste wagens heb ik de kleur zilver er nog niet bij zien zitten, van vorigjaar zat er wel een stoere bij int het zilver maar weet nie welke meer... en wil toch graag een nieuw model... Dus ff afwachten
Ik hou het zeer zeker in mijn achterhoofd. Thanx voor het melden, hihi Zilver is ook echt mijn (onze ) kleur en goed te combineren met bijv. roze of aquablauw.. Zie het al helemaal voor me.. droom, droom, droom...
Patries, bij ons ging dat absoluut niet zo. Mijn vriend is bijna 2 m en daardoor vonden wij dat de bugaboo afvalt. Vind de bak ook te laag liggen en daardoor moet hij enorm bukken, ik trouwens ook voor mijn gevoel. (hihi Married) De Mutsy is heel handig in te klappen en met 1 druk op de knop door de luchtveren weer uit te klappen, doet ie vanzelf. Daarbij is deze prima voor bossen, strand en wandelen. Ook vind ik het een voordeel dat het zitje van je af en naar je toe gezet kan worden, dit kan bijv. weer niet bij de Quinny Speed. Vind de kleur keus ook heel groot en we gaan ook voor bijna alle accessoires. Heb een totaal lijstje gemaakt wat we er extra bij willen, komen we op een prijs van 948,00 en dan 20% korting er af hierbij zit dan ook een maxicosi cabriofix. Maar ja ieder zo zijn idee en smaak hoor. Wij hebben in de winkel de Quinny Speed, Mutsy en Joolz Bloom getest en uitgeprobeerd in alle standen en de Mutsy is voor ons gewoon DE wagen.
lekker toch dat jullie het ook zo zeker weten en dan alleen nog maar even wachten op de zilveren versie.
Voor ons ook de Mutsy hoor! Geweldige wagen, ben er helemaal fan van. We hebben wel een oudere versie (we hebben geen geld voor een nieuwe) maar die doet het nog perfect. Kun je nagaan hoe stevig dat ding is, 4 jaar oud en ziet er uit als nieuw .
Mieke.... Die van mij is dus ook bijna 2 meter.... gelukkig bevestig jij nu ook dat hij dan afvalt, niet alleen voor het bukken maar ook voor het aanzicht (jammer van de kleur ) Wij willen er ook alles op en aan hebben... Ga ik toch morgen ff bij de Mutsy (sprak mij als 1e aan) kijken en iemand anders mij dan meer informatie kan geven... Als ik het goed heb gezien is deze er in zwart en antraciet. hmmm 20% korting is dan toch niet mis.... Ga ook maar ff op internet snuffelen want wat zijn die krengen dan duur als je alles er op en er aan wilt hebben zeg!
Is er toevallig iemand ook al naar baby-dump geweest? De prijzen daarzo moeten ook een stuk lager liggen dan die van o.a. Prenatal..... En het moet er giga groot zijn, wil daar eigenlijk ook nog wel ff kijken...
Patries, de Mutsy is er ook in zilvergrijs (team silver), niet zo zilver grijs als je denkt maar toch in die lichte tint verkrijgbaar. Kijk maar even op www.mutsy.com daar staan alle kleuren en accessoires op. En ik kan je zo even de prijzen van alle accessoirs pb-en als je wilt. Wij gaan overigens voor de chocolade bruine kleur (team brown). Ik ga morgenavond even naar de prenatal, misschien kom ik je tegen Maar nogmaals, ieder haar keuze hoor, wil niks afdoen aan de bugaboo
ik ben heel verdrietig nu hoor Mieke nee hoor tuurlijk niet! Maarre, mijn man is 'maar' 1.88 m ofzo dus dat kan prima achter een Bugaboo. En anders loopt ie maar lekker voor l*l!
Je kunt op de site volgens mij ook prijzen zien en die verschillen niet heel erg met andere winkels hoor! Heb even snel gespiekt. Frame mutsy 4rider single spoke next bij babydump 297,00 Bij prenatal 317,00 317 - 20% = 253,60 dus toch nog goedkoper Reiswieg BD = 150,00 Prenatal = 149,00
Ja Mieke... daar vielen wij dus 1e instantie op en daar liep mijn mannetje ook mee door de winkel haha En die kleur viel ons ook meteen op en zei ik nog tegen dat vrouwtje van Prenatal (vandaar dat ze zei maar de Buga.... komt dus ook in zilver) Ja ik ga morgenaaf ook dus kom je wel tegen maar denk wel bij al de vrouwen die ik zie ben jij het of ben jij het hahahaha Als het geen moeite voor je is om de prijzen te pben? dan graag Ga ik vanaaf meteen brainstormen met het mannetje....
Zie nog even berichtje hierboven, had er nog wat bijgeplaatst. Nou ik ben blond en lijk geen 36 En ben nu licht getint door de vakantie en sta bij de mutsy, hahah kan niet missen toch. Ga wel vroeg denk ik, wanneer iedereen zit te eten.
marriedgirl hahaha... grappig hihi Zie de mijne dr al voor lopen haha hij mag uhmm moet er van mij achter lopen (heb ik mijn handen vrij hihi) die van mij is dus 10 cm langer en toen ik hem erachter zag zei ik nog jeetje tis net alsof jij met een poppenwagen loop hihi
jeetje snelle muts ben jij zeg dat heb je snel gevonden en uitgerekend.... nogmaal thanks... ja ik wil ook begin van de avond gaan... heb lichtbruin krullend lang haar heb een buikje hihi (sta je toevallig ook tussen de hyves van feb?)
Jeeeeeemig, wat gaan jullie snel vandaag ladies, er zijn er zeker weer een paar terug van vakantie ! Over de kinderwagen: wij gebruiken er eentje van de broer van mijn lief. Tis een hele mooie rode Quinny. Prima geschikt voor ons lange mensen: ik ben 1.75 en mij vriend is 2.03 . Wij hebben/nemen ook geen geld voor een nieuwe.... Iedereen die een positieve 20-weken-echo heeft gehad: gefeliciteerd met jullie dochters en zonen!
Noppie... 2.03 das ook geen kleintje hihi Lange mannen parade hierzo... die van mij is 1.97 ikke is 1.73
Hier nog zo'n "end" van een moeder 1.79 en heb nog absoluut geen idee wat handig zou zijn voor onze situatie. Moet ik eens goed voor gaan zitten maar ben al blij met jullie discussie. Voor mij gelden criteria -degelijk en gemakkelijk inklikbaar -niet teveel ruimte innemend -te gebruiken voor langere tijd (tijdens groei) -liefst alles in een systeem (ivm beperkte opslagruimte zo multi functioneel mogelijk) Dus als iemand al een suggestie te binnen schiet.... Overigens.... heeft iemand soms ook gekeken naar verschillende buik- en/of rugdragers?
@Karina, sterkte met je verkoudheid @patriessie, vervelend dat je nog niet beter voelt.. sterkte! @Vaam, mooie buik hoor! @Dayenne, leuk dat je dat al zo goed kunt zien... dat bewegen @nyncke, gefeliciteerd met de goede echo! @Mobiel... Groots gelijk... maareh jij ook gefeliciteerd met je goede echo! @Mieke, gefeliciteerd met je goede echo... eindelijk weer wat tegenwicht voor al die meisjes Wat lief van opa zo'n cadeautje! @tirtilisko, wat een nare situatie meid, veel sterkte! Dat viel mij ook al op, er wordt veeeeel meer gekletst! Zo hier weer een drukke rommelige dag op mn werk. Vandaag ook voor t eerst last van mn heup/bil gehad op mn werk. Ik zit nu al een half uur stil, en ik voel t nog steeds...hopenlijk houdt t weer op! nog 2 nachtjes slapen voor de 20 weken echo en gelijk naar de gyn... Hihi en net zat bij de post mijn boek, had de zwangerschapsbijbel besteld bij bol.. had nog tegoedbonnen liggen