Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik heb ook o negatief....dit moeten ze inderdaad weten

2. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    ik heb o negatief en heb voirige zwangerschap een prik moeten halen en ook meteen na de geboorte..
    anders bouw je antistoffen op tegen een rhesus positief kindje als je deze erna nog krijgt

3. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik heb geen prik meer gekregen na de bevalling...dit omdat mijn dochtertje ook 0 negatief is.

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Goh Pat, waarom moet je dit nu toch gebeuren. Die onzekerheid moet je ontzettend pijn doen en nu moet je ook nog eens wachten tot maandag. Ik wou dat ik je een dikke knuffel kon geven, dus bij deze doe ik hem digitaal. Ik weet zeker dat we met zijn allen hier voor je gaan duimen dat het toch positief mag zijn. Zo niet dan zijn we er ook voor je en komt het uiteindelijk ook goed hor meid.

Heel veel sterkte en succes.

liefs Vaam

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Aan iedereen? Nog niet hoor. Heb het verteld aan ouders, schoonouder en broer en schoonzus en verder aan mijn buuf (omdat het mutske het gewoon vroeg :D en ik me niet kon inhouden), aan mijn nichie en aan ene hele goede vriend. De rest weet nog van niks en ik weet ook nog niet wanneer ik het ga vertellen. Ik ken mezelf en net als jou kan ik niet zo goed mijn mond dichthouden. Wacht bij de meeste sowieso tot de eerste echo, maar dat is al bij 7 wk en 3 dagen (lijkt nog steeds een eeuwigheid hor ;) )

Liefs Vaam

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Pat: Wat vreselijk meid, die onzekerheid. Ik hoop echt voor je dat het toch goed komt. *duim duim duim duim*

Wat een leuk idee trouwens, die hyves! :D Ik ga me ook aanmelden. Jullie mogen mij, als jullie willen, ook wel toevoegen als vriendje.
    Mijn hyve is: http://ilona-izabella.hyves.nl/

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Zo, zie ineens dat er behoorlijk wat afgeklept is de afgelopen uren. En hyven.....dat is mijn hobby :). Ga me eens aanmelden bij jullie (kan ik ook eens zien tegen wie ik aan het kletsen ben.

Liefs Vaam

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Zo, dat is dweilen met de kraan open: haal ik 5 pagina's aan lijstjes weg, kletsen jullie er ondertussen weer een pagina bij.

Anyway, de laatste lijst staat nu op pagina 33 en uiteraard op http://blogs.baby-wens.nl/februari2009

Groetjes, Wendy

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hahaha wenniepenny, dan had je ff moeten zeggen dat we niet verder mochten kletsen :)

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hai Wen,

Tja, ze kletsen hier zeker wat af ja :D ... Ben een paar uurtjes weg en paaaaagina's vol! En dan ga jij (terwijl ik aan lezen ben) nog wat lijstjes wegwerken....dus toen was ik even de kluts kwijt :confused: ... Gelukkig lag het dus niet aan mij :)

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Heb je hyves? Kijk...die heb ik dus wel :D !

Liefs Vaam

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    We moeten toch wat om die voetbal avonden te vullen? hihihi :)

13. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Even een kort berichtje van mij, ben erg druk op werk en thuis met voorbereidingen voor bruiloft volgende week, dus heb ook niet echt bijgelezen, jullie kletsen ook zo veel hihi.
    Hier alles wel goed, voel me niet echt zwanger, behalve moe ( maar kan ook omdat ik het druk heb) eigenlijk geen klachten.
    Heb er wel veel zin in om het aan m'n ouders te vertellen, vind het wel fijn om het met ze te delen, word het misschien ook wat minder onwerkelijk.
    Maar goed dit was alweer het einde van dit hele korte berichtje, moet gaan anders kom ik te laat op het werk.
    knuffel aan iedereen.

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nou dames, ik heb vannacht de wc pot maar eens geknuffeld hahahaha

15. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    heb bah mobiel freak!

L83:
    Werk ze en veel plezier met ale voorbereidingen!

Wendy:
    Wij kunnen inderdaad goed kletsen~, hihi

ik heb het mijn omgeving wel verteld..
    wij hebben al zo'n 4 jaar een wens op dit kindje en iedereen leefde zo met ons mee...
    Ik was dus ook zooo verbaast en zo in de war , dat ik het graag deel!
    Ik zeg er wle bij iedereen bij dat he tnog heel pril is, en dat ik alles heel eng en spannend vind.
    Maar d eleie medelevende reacties doen me super goed!
    Ook heerlijk om hier lekker te kunnen schrijven!

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    hallo meiden,

Ik ben erg druk met de voorbereidingen voor de vakantie. Heb niet echt tijd om bij te lezen en te reageren.
    Vanmiddag moet ik naar de gyn voor de uitslag van het bloedprikken. Zal nog ff laten weten wat hij zei en daarna zien jullie mij over 2 weken weer :D

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik knuffel liever mijn man :) !

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Oh ja....

GOEDEMORGEN ALLEMAAL!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Alvast een heerlijke vakantie, maar dat gaat vast wel lukken met z'n 3tjes ;)

20. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.
    Noralien een hele fijne vakantie en geniet ervan!

Mobiel, lekker hoor je wcpot knuffelen, blijf liever in m'n bedje, ligt lekkerder!

Mieke ben het wel met je eens hoor, die lijst moet hier ook af en toe voorbij komen. We staan er allemaal op en dat willen we denk ik toch graag zien!

Deel Deze Pagina