Dayenne, misschien komt het omdat je zo'n mooi slank buikie hebt dat je het zo ziet. Bij mij zit er nog wel een laagje extra op. Mobiel, vind Dayenne haar kleur suggestie wel een goeie. Enne, ik wil in ZK bevallen en BV geven.
Dayenne, hihi wat een leuke film. Mijn buikje zie je ook al bewegen! Maar ze wil t nog niet aan anderen laten zien. Als mijn vriend wil kijken, houdt ze steeds op en gaat alleen nog maar van die hele zachte klopjes geven... Vrees idd ook wel voor over een paar weken. Ik voel dr echt door mijn hele lichaam als ze van die koprollen zit te maken. Schrik er soms zelfs van! @voor de lijst: ik wil in het ZH bevallen en proberen BV te geven. Leuk zo, die lijst! Heb ook t smsje van de prenatal gekregen. Ik geloof niet echt dat ik zin heb om daar naartoe te gaan als t zooo vreselijk druk wordt... Krijg een beetje vizioenen van de drie dwaze dagen bij de Bijenkorf, dat vind ik ook altijd zo'n hell. Wij gaan morgen naar Utrecht, maar als t te druk is, ga ik echt niet naar binnen hoor. Word al moe bij t idee, zzzz!
@mobielfreak; ik ga poliklinisch in het ziekenhuis bevallen, aangezien manlief het niet ziet zitten thuis en we hebben hier prachtige kraam/verloskamers. En we gaan flesvoeding geven.... Meteen even een vraagje, weet iemand hoe ik aan informatie over zuigelingenvoeding kan komen, van de regering mag er niet geadverteerd worden...was een kull (er zijn zat mensen die medisch gezien geen BV mogen/kunnen geven en dus ook geen info kunnen vinden). Vindt dat de regering zich hier helemaal niet mee te bemoeien heeft....sorry hoor even frustratie. Het is toch ieders keus wat ze doen... Ga zo weer werken, heb vanmorgen al 3 x een harde buik gehad, dus maar proberen heel rustig te doen vanavond....zal wel weer niet lukken xxx Daffie
@mobiel ja volgens mij is dat die van de coolsingel die daar naast intertoys (of was het nou bart smits) ieder geval vlakbij de C&A ik zal zo wel even bellen voor je voor de zekerheid
Daffie, ik zou eens informeren bij de verloskundige, waarschijnlijk kan zij je wel verder helepen. succes.
@Mobiel trouwens als je een vette zwangere rond ziet huppelen met een man naast haar met turqoise/zwarte hoofddoek dan ben ik het maaaaaaaar met die dikke vette jas van me lijk ik helemaal een olifant als je me tegen komt kom je even gedag zeggen
trouwens in die link over de mazzeldagen staat dat er ook activiteiten zijn in warenhuizen maar je hebt er een in rotterdam centrum en die andere waar is die dan?
En als jij dan een zwangere kortharige met zwarte bril en een kleine met blote voeten in een turquase buggy ziet lopen dan ben ik het
bij mij is het niet echt een grammetje meer een aantal vette kilo's meer hmm nou euhhh met de zelfde hoofddoek zal denk ik wel niet hahahah
Trouwens in die link staat mama mazzel dagen zijn vanaf 25 sept dus volgens mij is het niet vandaag ik ga straks even bellen
ow ok ik bel nu met prenatal.... EN ben uitgesproken nou meiden goed nieuws. Er is een extra koopavond vanavond en dat betekend dat zegmaar de mama mazzeldagen vandaag al beginnen bijna op het gehele assortiment 20% korting en avent doet alleen vandaag mee het gehele assortiment van avent heeft 25% korting dus meiden die iets van avent gaan kopen vandaag gaan want die doen alleen vandaag mee. Ennnn ws heeft hema ook een speciale actie zei ze want ik vroeg zijn er meer winkels open vanavond.dus meiden vanavond van 6 tot 9 iedergeval die van coolsingel is zeker open. Ze zei het is een extra koopavond voor de warenhuizen van prenatal maar wij als stadswinkel doen ook mee genoeg info kom je vanavond mobiel