heb ook in je album gekeken hahah foto erin stampen dat ik je zie maar wij zijn wel rond kwart voor 8 aan het eten want mn man vast dus ff snel naar de mac
Haha Tirtilisko, geeft niet meid, weet je het gewoon zeker toch! Enne ik ga ook vanavond hoor. Dacht eerst, dan zal het wel niet zo druk zijn, maar ja het lijkt of iedereen dan gaat. Ach als het te druk is ga ik morgen gewoon nog een keertje.
Eerste keer dat ik naar zo een special actie kortingsdag ga dus hoop dat het niet te druk is... Morgen kan ik niet meer en vrijdag werkt mn man tot laat (21.00) En ik heb zo een raar karakter als ik me er op verheug moet ik ook gaan. en dezelfde dag nog
Dan ben je niet de enige met zo'n trekje hoor, dat heb ik ook! Hebben hebben hebben, hahaha! Zaterdag en zondag is het ook nog hoor en waarschijnlijk ook gewoon de reguliere koopavond.
Ach we zien het wel, ik ben er ook niet eerder geweest op zo'n speciale avond, vind het wel leuk een keer... Aan de ene kant wel fijn dat vriend niet mee gaat, want die is binnen no time weer buiten en zeker als het hem te druk is hahahaha
Dayenne ; waaw wat mooi ! Ik wil dat ook ! Bedankt voor de complimentjes over mijn buik , vanavond nog eentje maken , hij is ondertussen weer iets dikker geworden ..
@Mobiel zo is mijn man normaal ook ik hoooooooooop dat hij niet in 5 min begint kom we gaan kom we gaan ik wil wel op me gemak kijken. En als het druk is ik weet dat hij dan zegt nee joh laat gaan kom we gaan maaaaar voor de baby MOET hij mee
@loeka meid leuk joh je buik en dat al met 15 weken zal je nu zeker nog een mooiere hebben. Ik hoef het niet eens te proberen een foto door mijn vrij ronde vorm zie je toch niks bijzonders
jeetje is het kletsen toegeslagen hier ? Gezellig hoor, ik lees echt alles mee! Heb alleen vaak nog steeds geen fut om te reageren of ik ben alles alweer vergeten Ff kijken of ik manlief kan overhalen om vanavond naar de prenatal te gaan
@UK80 heb ik ook vaak hoor lees altijd mee maar als ik wil reageren ben ik alles vergeten wat bij wie hoorde
Ja is wel vreemd natuurlijk Tirtilisko, want ik heb het idee dat ik van alles van jullie weet, maar andersom niet snap je.. ? Manlief belt toevallig net en we gaan ff shoppen vanaaf Zag ook dat er wat activiteiten zijn bij de Prenatal? Ben benieuwd! Hoop niet dat het zo schreeuwend druk is, want dan zijn we snel weer weg.. we gaan wel lekker rond etenstijd
wij werken alle twee tot 6 zijn dan rond kwart over 6 half 7 daar bij prenatal. Ik hoop dat de hema ook open is zou wel leuk zijn
@Uk ja ik snap je ik reageer eigenlijk ook niet echt vaak terwijl ik wel veel over jullie weet. En wel altijd denk van gaat het goed met ze