Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ja inderdaad Hema heeft vaak ook wel leuke dingen..

Ik heb al afgesproken met vriend dat ik voor max. €100,- mag uitgeven vanavond, moet ook wel anders koop ik me ziek daar hahaahhaa :)

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Oh Tirtilisko heb ff gauw nieuwe foto ge-upload niet bijster mooie foto :(

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Leuke kapsel mobiel. hahaha wat ben je van plan allemaal te kopen :D rond welke tijd ga jij en de hema is ook open heb ik ook nagevraagd

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Oepssss kwam net een hele lieve collega ze was een appel aan het eten maar die appel zag er onwijs lekker uit hahahahah :D dus weet niet hoe ik keek maar ze zei wil je een appel is de andere gaan halen hahahahah :oops: normaal lust ik niet echt fruit maar had ineens trek in fruit en de winkel is gesloten beneden en toen kwam zij ineens met een appel hahaha

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Sowieso slaapzak met lange mouwen voor Tim, want die weigert om onder een dekentje te slapen en wij hebben een behoorlijk koud huis.. En wat kleine maatjes slaapzak, want die had ik toen met Tim geleend van een vriendin..
    En wat kleertjes denk ik voor de kleine uk in de buik ;)

Wil tegen de bevalling aan ook een borstkolf gaan kopen, maar die vallen vaak toch buiten die kortingen, dus dat komt een andere keer wel dan.

En verder? Ach ik zie wel wat ik tegen kom allemaal hahaha :)

6. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Tirtilisko ik heb die van mij ook net op :) , fruit smaakt me ook zo de laatste tijd !

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Oja, ik wil zo rond 6 uur half 7 bij prenatal zijn, zo vroeg mogelijk, heb je de meeste tijd om te shoppen hahahaha :)

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hahaha zelfde tijd als wij mobiel :D ik wil ook een jasje halen voor de kleine en mutsjes en handschoentjes en misschien een slaapzak voor de kleine heb totaal geen ervaringen maar welke maat zal ik dan nemen voor het jasje want 50 is wel goed misschien maar kan die misschien maar een weekje aan en een slaapzak welke maat?

En ow ja mobiel avent heeft toch ook borstkolven die vrouw aan de tel zei dat het gehele assortiment van avent alleen vandaag mee doet en 25% korting heeft zou wel mooi zijn toch?

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik zou jasje een maatje groter doen als ik jou was..

Gemiddelde baby is tussen de 47 en 52 cm in namelijk.. En het is winter dus je trekt ook al een wat dikker truitje aan, en dan is maatje 50 al snel te klein denk ik..

Slaapzakjes beginnen vaak vanaf 70 cm, maar ze zijn er dus ook kleiner, ik ga kijken voor maatje wat rond de 60 cm ligt..

Dan hoop ik dat ze ook electrische kolven hebben van Avent, want dat vind ik denk ik wel prettiger..
    Met Tim heb ik geen kolf gehad, maar wel in het ziekenhuis gebruik mogen maken van de electrische kolf die ze daar hadden van Medela.. Voelde me net een koe, maar er kwam wel voldoende uit hahahaha

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ideetje misschien ook wel voor de dames hier: Bij de wibra hebben ze vaak van die soort skipakjes voor weinig, daar gaat je kindje compleet in en is dus ook lekker warm omdat ze gevoerd zijn met Fleece ;)

11. seyla

seyla Actief lid

29 aug 2008
    173
    0
    0
    Vanavond ook op naar de prenatal. Heb er toch ineens wel zin in om te shoppen :). En misschien is het inderdaad wel goed voor het 'moederen'.
    Maar hier geven ze bij Prenatal geen 25% maar 20% korting op Avent producten. Zou wel vreemd zijn als dat per filiaal verschild eigenlijk :(

@Uk80: ik hou het ook niet altijd bij jammergenoeg. Dat bleek wel want dit weekend was 'moedergevoelens' inderdaad al besproken. Heb het ook gelezen, maar 1 uur 's nachts slaat de zwangerschapsdementie toch nog meer toe geloof ik :) .

In ieder geval: veel plezier voor iedereen die vanavond gaat shoppen! Ben benieuwd naar de buit.

Groetjes, Seyla

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Seyla jij ook veel plezier meid. Ik weet niet of dat verschilt zal toch niet even navragen vanavond hoop dat ze bij jou ook 25% hebben

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Mobiel ok dus maatje 56 voor een jasje of eentje groter? ik zag het jasje met die draakje erop is wel leuk maar kijken of ze wat leukers hebben. ALs je die kolf koopt en een paar slaapzakken en kleertjes kom je wel boven de 100 denk ik hahahahah zal je vriend blij mee zijn heb ik ook altijd zeg ik meestal ook van ik ga zoveel uitgeven geef ik hetr dubbele uit :oops:

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoi dames!

Hoe gaat het met jullie en met de beebs?
    Ik heb vandaag mijn 20-weken-echo gehad. Ben anderhalf uur binnen geweest omdat er een stagiaire was die overal gedetailleerde foto's van moest maken. Zo is alles heel goed en uitgebreid bekeken, wat voor mij ook wel weer mooi was.
    Tien vingertjes, tien teentjes, geen zichtbare afwijkingen en alles erop en eraan. Ik ben helemaal gelukkig met ons kleine... mannetje! :D
    Ik vertel het alleen aan jullie, maar voor de rest houden we het geslacht geheim.

Voor de lijst: Ik wil in het ziekenhuis bevallen, en borstvoeding geven. We krijgen een jongetje.

En voor de dames die vanavond gaan shoppen: veel plezier! :D Misschien ga ik zelf ook nog wel even.

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik heb al gevraagd of ik eventueel ook voor een kolf mag kijken ;) En hij weet dat ik dat los van die €100,- bedoelde ;)

Maatje 56 is op zich meest gangbaar in dat geval, maar je zou ook nog voor 62 kunnen kijken, want de eerste tijd groeien ze onwijs hard namelijk ;)

16. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Jeetje Prenatal heeft ons forumpje op zijn kop gezet.... heb een hoop terug te lezen!
    Vandaag controle gehad bij de VK en gelukkig het hartje horen kloppen, zucht.... altijd weer een paar dagen dan helemaal happy en meer moedergevoelens.... (komt goed uit met de prenatal kortingen hahaha, ik sta niet voor mezelf in :p) Nou ik ga ff terug lezen en dan nog snel vriendlief bellen of hij zeker is met wat we vannacht nog hebben uit zitten zoeken betreft de kinderwagen.... die is allang blij dat hij niet mee hoeft hihi

17. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Oooo jeeeeee ik krijg ook zin om te gaan vanavond! Even kijken wat manlief vind hoor... ik heb wel érg lekker gekookt dus wie weet heeft hij wel zin om te gaan, lol.

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Sinnamon hahahaha das wel een slim idee :D :p

@mobiel is goed dan denk ik dat ik wel 62 neem daar verzuipt hij/zij toch niet in ? en kijk wel voor kleertjes en misschien een dekentje voor onderweg naar huis uit het zh

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    waarschijnlijk zal hij/zij er wel in verzuipen, maar hoe groter het is, hoe meer ruimte en hoe meer warmte er bij de baby blijft ;)

20. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    iloiza Van harte met jullie mooie echo en jullie knulletje

Deel Deze Pagina