Ojee, was t zo druk? Daar was ik al bang voor. Wij gaan vanavond naar Utrecht, maar als ik zie dat het te druk is, rijden we lekker door hoor! Een 'normale' rij vind ik op dit moment al erg genoeg! Gisteren ff bij de Gardo in Hilversum gekeken, maar dat is dus echt geen aanrader. Heel klein winkeltje en helemaal volgepropt. Weinig keus en duur! Tenminste, de maxi cosi mura was in de 'aanbieding' voor bijna 600 euro, maar zonder autostoeltje! Veel succes en plezier met de echo's, bij de vlos en op kraamvisite vandaag!
Hier was het gisteravond ook flink druk. Er stond een rij van ongeveer drie kwartier! Toch lekker geshopt (avent flessen (20% korting) en wat kleding (25% korting), gratis tijdschriften meegenomen en vooral ook veel gekeken naar het hele tafereel van zwangeren vol kooplust Viel me wel op dat het bij de extra's zoals de make-up-hoek en de 'buik'fotograaf ineens weer erg rustig was. Ik had absoluut geen zin in een buikfoto, maar als ik had gewild was ik direct aan de beurt geweest. De fotografe liep zich echt stierlijk te vervelen ... zo'n leuk vak en dan daar foto's moeten maken en er komt niemand. Balen voor haar. Dit weekend gaan we waarschijnlijk nog even terug om een maxi-cosy te kopen. Tenzij we die bij Gardo ofzo nog goedkoper kunnen vinden. Groetjes, Seyla
Nou op de Coolsingel heb ik niets gezien van een fotograaf of MvM of wat dan ook Ze kwamen wel langs met hapjes en limonade, maar meer ook niet eigenlijk
Hier dan weer geen hapjes en limonade. En dat was nou juist best lekker geweest tijdens het wachten ...
@ Tirtilisko, klinkt erg lekker! En uiteraard duimen we voor jullie. @ Mieke, ja, daar zul je ook wel gelijk in hebben... ik moet idd ook gewoon weer aan de arbeid vandaag. @ Maka, Gardo Hilversum hoeven we dus niet langs, mooi, streep ik hem van het lijstje af @ Seyla, de fotograaf had het in Utrecht idd ook erg rustig! Heb er eigenlijk niet zo bij stil gestaan, maar nu je het zegt was dat idd zo. Zwangeren vol kooplust ja, haha.. zeker grappig om te zien. Mn man vond dat er zoveel echt hele dikke vrouwen tussen liepen, die waren volgens hem allemaal al wel 9,5 maand zwanger, hahaha @ Mobiel, raar dat daar zoveel verschil in zit dan! In Utrecht liepen ze tot vervelens toe met water enzo. En MvM stond er, Oriflame en nog wat dingen. En er was idd iets van make-up en een buikfotograaf.
Vriend was in ieder geval wel te spreken over de spulletjes die ik gekocht had.. Alleen die borstkolf vind hij eigenlijk onzin, hij wil liever dat ik flesjes geef Ik vind het juist zo belangrijk voor de binding met je kind om die bv te geven.. En doordat ik nu een kolf heb, kan hij ook eens een flesje geven als hij dat wil.. Maar dat ziet hij nog niet zo geloof ik.. Ik heb die van Avent gekocht de Isis Via, daar zitten bewaarbakjes bij, die ook erg handig zijn om zelfgemaakt eten in te bewaren
Beetje vreemde advertentie trouwens bovenaan deze pagina: "Vreemd gaan voor haar? Life is short, have an affair! voor discreet vreemdgaan op niveau www.secondlove.nl"
We hebben al meer klachten gehad over de Google ads die willekeurig bovenaan en onderaan de pagina's verschijnen. De beheerders zijn aan het kijken of ze de advertenties kunnen filteren o.i.d. Wordt aan gewerkt in ieder geval. Groetjes, Wendy
Grappig: Mijn vriend had precies dezelfde mening Was meteen nog trotser op mij en mijn buik Altijd leuk om te horen!
*FF inreken* heey meiden weet iemand toevallig wat over caro73 ik heb haar namelijk al een tijdje niet meer online geweest,sorry was ff benieuwd *weer weg*
Hier wel snackjes en drankjes hoor! Derona, volgens mij is Caro erg druk met verbouwen thuis. Heel af en toe wipt ze even langs.
Tja weet het verder ook niet, ben 2 weken met vakantie geweest en volgens mij had zij in die periode ook vakantie....
Hoi Meiden, Ik laat wel niet zo heel veel van mij horen, maar ik lees wel altijd mee Ik heb vandaag de 20weken echo gehad. Alles was goed. We krijgen een meisje Ik had zelf het gevoel dat het een jongen zou worden, weer fout dus. Toen ik zwanger was van Stijn, dacht ik echt alleen maar in meisjes dingen...Grappig dat je gevoel zo anders kan zijn. Neemt niet weg natuurlijk dat we heel erg blij zijn Vooral omdat het er nu allemaan gezond uitziet groetjes, Marijke
Poeh, als ik zo lees wat iedereen aan het shoppen is geweest krijg ik ook shop-zin. Wij gaan vandaag naar Eindhoven en Weert en dit weekend naar Maastricht. Zijn niet zo'n fan van Prenatal dus daar komen we denk ik niet. Heb al een heel mooi kamertje gezien van 'Coming Kids', maar daarvan "loopt" de lade van de commode niet zo goed en dat is dan weer onhandig. Dus hoop dat ik zo'n zelfde soort kamertje zie, maar dan net iets degelijker. Wij gaan op zoek naar de Stokke kinderwagen. Met name omdat mijn vrouw vrij lang is en rugklachten heeft. Dan is zo'n hoge zit natuurlijk wel zo prettig. Misschien herinnert iemand zich nog dat ik een wat rare bloeduitslag heb gehad en die opnieuw heb moeten laten doen. Vanmorgen heb ik gelukkig te horen gekregen dat er niets aan de hand blijkt te zijn. Durf daarom nu ook wel zonder depri te worden te schrijven dat er uit de eerste standaard bloedtesten kwam dat ik HIV positief zou zijn. Die uitslag was wel dubieus, maar je krijgt het toch maar ff te horen. Hebben 'm hier twee weken flink zitten knijpen ondanks dat we eigenlijk bijna zeker wisten dat het een 'false positive' was op basis van mijn medisvhe historie en het feit dat ik in een niet risico-groep val. Gelukkig blijkt uit de uitgebreide onderzoeken dat ik toch geen HIV heb. Schijnt wel eens vaker voor te komen bij zwangere vrouwen dat die uitslag een valse positief geeft. Je schrikt je kapot kan ik vertellen! Nou, iedereen veel shop-plezier en hopelijk vinden wij ook iets moois! Owja, voor de lijst, 8 feb uitgeteld, thuis bevallen en BV (mag nu gelukkig wel nu blijkt dat ik geen HIV heb! )
Jeetje Suske, dat is schrikken zeg! Gelukkig blijkt het false positive te zijn, maar ik snap dat je je kapot geschrokken bent! Heel fijn dat je nu te horen hebt gekregen dat alles normaal is en er niks aan de hand is! Over de Stokke hoor ik veel goede verhalen, ze gebruiken hem oa in kinderziekenhuizen hoorde ik van mijn mams (die werkt daar), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem erg lelijk vind Mijn man is ook geen fan van de Prenatal, hij vond het net een Kruidvat zei hij gister Tja, mannen...