@ de lijst, Misschien handig als je hem dan van de blog copieert, want nu is 'ie incompleet, we zitten al op 43 mama's ipv 41 en de oude al voorbije afspraken staan er nog op
hahah ook ik vergeet helemaal om goedemorgen te zeggen Bah het is echt snert weer buiten, heb net mijn stiefzoontje naar school gebracht, Tim ligt nog lekker te slapen, vriendlief is ook thuis, dus hoefde ik Tim niet uit bed te plukken Tim is best wel een langslaper, slaapt vaak door tot half 10 (vind ik helemaal niet erg )
Mobiel, lekker hoor dat Tim zo lang slaapt, kun je zelf ook af en toe lekker uitslapen. Dat kan ik helaas niet sta iedere morgen om 5 uur op! Ben benieuwd hoe dat gaat als ik misselijk ga worden. Hoop dus ook dat dat niet gebeurt
Nou ik wist vannacht ook even weer goed hoe dat ook alweer voelde zwanger zijn en wc pot knuffelen, vreselijk vind ik dat, want ik kan heel slecht tegen overgeven.. Komt me zowat me tenen uit zeg maar.. Maar ja 't is voor een goel doel, dat houden we maar in het achterhoofd hahaha
Maar dan weet je wel dat je zwanger bent, zolang je nog niets voelt heb je ook niet echt het idee dat je zwanger bent. Tenminste ik niet
Sjors, ik heb nu ook nergens meer last van hoor, plus dat overgeven momenteel wel een beetje heerst vanwege dat rare weer, dus hoeft 't niet persé bij de zwangerschap te horen En geloof me elke dag boven de wc hangen is ook geen pretje
@ Mieke, het is idd super om jezelf er op te zien. Dus goed dat je hem weer even naar boven hebt getoverd. @ Mobielfreak, minder zeg dat overgeven maar het is idd voor een goed doel. @ sjors, geen bloed is toch ook al goed teken
Ja Mupkuh, dat is inderdaad een goed teken, ga ja en als je het toch even weer zeker wilt weten kijk je gewoon op je test!
Nou meiden, werd net al gebeld door MvM. Ze komt met een uurtje al langs, heb ik dat ook weer gehad. Voor het goede doel he! Nog wel even plassen in een potje voor de test!
@ Flower: Als je een wijzinging doorvoert in de lijst, schiet dat niet op, de juiste lijst staat op: http://blogs.baby-wens.nl/februari2009 Nu moet ik gaan zoeken wat je gewijzigd hebt en dat is niet echt handig..
@ Sjors, dat is idd een goede. Ik heb nog 1 test liggen maar denk niet dat ik die nog hoef te doen. Die van gister was ook goed alleen nog niet even donker. Maandag komt moeders voor moeders dus ben benieuwd hoe die test is.
Hihi Mobiel, leuk dat ik de lijst weer even tevoorschijn heb gehaald Met alle risico's van dien, sorry was niet mijn bedoeling!
Ik ga dadelijk ook maar eens MvM bellen. Wil wel eerst even wat info over het ophalen enzo, voordat ik een beslissing neem. Ben je toch met iets positiefs bezig he! En is flower nieuw of werken mijn hormonen mee aan een geheugenverlies (hihi). Liefs Vaam
goede morgen idereen! wat een weer zeg bah bah.... en dat op mijn vrije dag.. ik ben vanmorgen verkouden wakker geworden..mijn dochtertje snotterd ookal weer 3 dagen.. dus word het een gezellie weekje.. ik las dat er al iemand boven de wc had gehangen. bhleeeee....is echt vervelend ik heb het ook gehad tot 24 weken! kreeg er zetpillen voor emesefane..die holpen toen wel goed.
Dat plassen in een potje vind je vast niet erg miek (ik vind het overigens ook absoluut geen probleem ). Bij mij komen ze vanmiddag rond een uur of 13:30 uur. Ga haar eerst maar eens een beetje uitvragen.
Wrijf het er maar in Sjors , hier valt het met bakken naar beneden. Triest weer dus. En wij zwangere vrouwen hebben de zon nodig !