@Suske, tjonge das inderdaad schrikken, gelukkig dat niet zo is! Hier net terug van de 20 weken echo en de gyn. De echo was helemaal goed Al was het zicht soms wat minder door mijn vetlaagje en de voorliggende placenta.. Geweldig om het kindje weer te zien, je zag het ook slokjes water drinken Wij wilden niet het geslacht weten, we wachten het wel af ... De gyn was helemaal tevreden, prima bloeddruk, prima buikgroei, mag over 5 weken terug komen Heb van mn man een hele mooie bos lange witte rozen gekregen! Ter ere van de goede uitslag... vond t wel erg lief! Voor de lijst, uitgerekende datum 11 februari volgende afspraak gyn 30 oktober ziekenhuisbevalling en borstvoeding En de baby blijft een verrassing!
Lekker geshopt zie ik hier! Ook wij zijn heerlijk geslaagt. -voedingskussen -roze difrax flesje -aankleedkussen -lichtroze aankleedkussenhoes -molton -lichtroze hoeslaken -lakentje met 'slaap lekker' erop geborduurd -lichtroze dekentje -witte klamboe -hardroze badcape -een witte doorzichtige badzit -lichtroze slofjes -lichtroze maillootje Zo . Lekker geslaagd dus! @Iedereen vandaag met 20 weken echo, succes en veel plezier! @Marijke gefeliciteerd met je dochter! Geweldig zeg . @Iedereen fijne dag!
Marijke, gefeliciteerd met jullie dochter. Leuk een zusje voor Stijn en voor jullie van beide eentje zeg maar Suske, pfoeh dat is idd schrikken wanneer je zo'n uitslag krijgt zeg. Kan me voorstellen dat je 'm dan behoorlijk zit te knijpen. Gelukkig dat er na het 2e onderzoek negatief uit kwam. Dayenne, lekker roze bij jullie een echte meid hahahaha. Lekker geslaagd hoor. Axioma, jullie ook gefeliciteerd met de mooie en goede echo. Weer een verrassingsbaby Enne wat lief die rozen van je mannetje. Hier wilde mannetje gelijk gebak halen en het vieren. Leuk hoor. Mieden die vandaag nog afspraken hebben, succes en plezier.
@ Suske: jeetje, wat een rotweken voor jou. Nou ja, je had je natuurlijk niet hoeven schamen hoor meid, stel je voor. Ik vind het vooral rot voor jou dat je er nu zo'n piekertijd van hebt gehad. Ben blij voor je dat het okay is!
Jeetje Suske, daar zit je niet echt op te wachten. Je zal je inderdaad kapot geschrokken zijn. Gelukkig dat de uitslag vals positief was, maar hoe kan dat dan? Omdat je het immuunsysteem van zwangere vrouwen anders reageert ofzo? Vind t nogal heftig dat t wel vaker voorkomt. Oh, heerlijk Dayenne, lekker roze shoppen! Vind het ook zo geweldig. Eerder zat ik ook altijd bij de snoezige meisjeskleertjes te zwijmelen, maar kon ze nog niet kopen. Dus ben bang als we vanavond gaan, dat ik me echt niet meer kan inhouden! Zit alleen nog te twijfelen of we nu meer voor licht roze of toch fel fuchsia gaan voor t kamertje, accessoires zeg maar... hm.. Axioma, gefeli met je goede echo. En echt lief van je man! Marijke, gefeliciteerd met jullie meisje, welcome to the club!
Axi, gefeli met je goede echo! En superlief die rozen! Marijke, ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd, sorry.. bij deze, gefeliciteerd met jullie dochter! Leuk eerst een jongen en nu een meid! Vaam moest vandaag ook voor een echo toch? Ben benieuwd!
Even iets heel anders trouwens, ik kan me herinneren dat we het ooit over een februarimama-meeting hebben gehad. Rond welke week hadden jullie dat in gedachten? Of is dat helemaal van de baan?
Suske: fijn dat de uitslag uiteindelijk toch goed was. Wat zal je jezelf eerst rot geschrokken zijn! Axioma & Marijke: Gefeliciteerd met de goede uitslag. Leuk dat er weer een meisje bijkomt in februari. Zijn er nog meer hier die, net als Axioma, zelf niet willen weten of ze een jongen of meisje krijgen? Zelf ga ik ook voor de verassing, alhoewel ik soms toch ook wel begin te twijfelen . Groetjes, Seyla
@ Seyla, op deze lijst kun je zien wie het wel en niet willen weten tot nu toe. De meiden in het rood, laten zich verrassen! http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/
Hallootjes! Hier een superblije moeder . Vanmorgen de 20 weken echo gehad en die was helemaal perfect! Ze heeft ook nog even het 3d apparaat gebruikt maar mijn ZOON (ja, ja, de inhaalslag van de jongens is begonnen) werkte niet mee en bleef met zijn gezicht naar beneden liggen. Hij heeft natuurlijk gedacht: ja mam, je weet het geslacht nu al, je wacht maar even tot de bevalling hoor, dan pas zie je hoe ik er uit zie, hihi. Ben zo trots! Ik weet dat ik iedereen melde dat ik dacht dat het een meisje zou worden, maar dat kwam meer doordat iedereen dit voorspelde. Als ik de kleine 'hij' noemde (zoals de meeste de baby aanspreken als ze nog niet weten wat het is) dan voelde dat eigenlijk wel goed. Toen ik net met grote letters zoon opschreef kreeg ik weer plotseling tranen van blijdschap in mijn ogen.... @Marijke: van harte gefeliciteerd met je dochter! @Iloiza: jij ook een zoon! van harte gefeliciteerd! @Axioma: gefeliciteerd met je goede echo! @Noppie: klinkt inderdaad beetje verwend van je vriend dat hij in binnenstad wil werken , maar ach, hij wil misschien ook gewoon even klagen. Snap heel goed dat jij nu financiele zekerheid wilt. En hij kan die baan toch gewoon nemen en dan verder zoeken. Dan is hij in ieder geval voorzien (en misschien bevalt het hem wel zo goed dat hij blijft). @Mirrella: beterschap met je tand! @Suske: potverdorrie meid, dat moet wel even schrikken zijn geweest voor jou en je vrouw. Wat een onzekere weken moeten dat zijn geweest. Blij dat alles toch goed blijkt te zijn...kun je weer lekker gaan genieten. @Dayenne: supermooi filmpie meid! Helaas kan dat bij mij nog even duren. Placenta ligt aan voorkant. @Loeka: mooie buikfoto! @Tirtilisko: Meissie, ik wil niet meer van je horen dat je te dik of vet bent. Je bent volgens mij een ontzettend leuke en spontane meid en ook jij bent een mooie zwangere vrouw, ook al zitten er meer kilo's aan. Geniet van je zwangerschap en kleineer jezelf niet, dat moet je jezelf niet aan doen hoor. (digitale tik op je vingers ). @Mobiel: Staat je goed dat korte kapsel en die kleur, maar volgende keer iets meer lachen op de foto! Voor de lijst: Uitgerekend op 12 februari 2008 het wordt een jongen! ik ga flesvoeding geven ennuh.....niet ziekenhuis en waarschijnlijk ook niet thuis, maar kraamhotel (afkorting KR misschien?, hihi). En ik wil je nog even bedanken voor al de tijd die je voor ons allemaal in die lijst steekt. Echt toppie meid. Mag ook gezegd worden.
@ Vaam, zag het net al op hyves.. maar ook hier even mijn felicitaties voor je goede echo en natuurlijk je BOY! Het is echt ff jongenstijd nu, haha
@Vaam wat liefffffffffffff van je van harte gefeliciteerd met je zoon echt super joh en nu ik nog morgen
Oh ja, sorry tirtilisko . Ik duim voor je dat je het daar heeeeeeeeel goed kunt zien en dan ook zeker weet wat het gaat worden . Wel even laten weten hoe het gegaan is he. En hoe laat moet je?
Ik laat het zeker weten ik heb mijn afspraak om half 9 pff dat word nogal vroeg opstaan het zh is al een end met het openbaar vervoer.
Maar die hebben hun 20-weken echo allemaal al gehad toch? Hoe zit het met de rest van de meiden die nog geen 20-weken echo hebben gehad? Wie wil het wel en wie wil het niet weten of twijfelt nog? @ Vaamrile: gefeliciteerd met je zoon! @ Tirtilisko: heel veel succes morgenochtend; ik zal voor je duimen! Groetjes, Seyla
Hallo lieve meiden, Wil even melden dat ik weer aanwezig ben na twee heerlijke weekjes alleen maar zon! We hebben echt genoten en lekker gegeten. Eigenlijk weinig tot niks gedaan en dat beviel me prima. Heb wel zo'n zwangerschapsboek van bijna 400 pagina's doorgelezen! Vanochtend VK geweest en de baby groeit goed en het hartje klopte ook weer zo lekker. Over 2 weken heb ik mijn echo en dan mag ik ons wondertje weer aanschouwen. Moet wel zeggen dat jullie lekker actief aan het schrijven geweest zijn de afgelopen weken. Denk ook niet dat ik alle 50 pagina's ga terug lezen, dus val ik gewoon vanaf hier weer in. Zag dat er op de lijst die Mobiel bijhoudt er weer het één en ander is toegevoegd: ik beval in het ziekenhuis en ga borstvoeding proberen te geven. Mobiel, weet nog niet wanneer mijn nieuwe afspraak bij de VK is. Die kan ik volgende week pas weer maken als ik mijn rooster heb! Owja nog even eeb nieuwtje: afgelopen dinsdag is mijn nichtje Loes geboren! Het is zo'n dropppie en het is mijn moeder haar eerste kleinkind en ze is echt een trotse oma hoor. Daar geniet ik van als ik dat zie. Kreeg vandaag ook nog een brief in de bus dat ik vanaf 20 november start met zwangerschapsyoga! Nou dit was het wel weer even en vanaf vandaag lees ik weer actief mee hoor. X Esther
Hey Esther, welkom terug! Lekker gehad dus zo te lezen, top! Gefeliciteerd met je nichtje Loes! @ Seyla, dat weet ik idd niet, toch even afwachten denk ik... ik wil het zelf iig wel weten!
Noppie, ha ha.... hoofd typetje he!? Tja, volgens mij wil 'ie gewoon het gevoel hebben dat HIJ de keuze maakt (was trouwens wel een erg luxe positie om te kunnen kiezen) en niet dat ie voor hem gemaakt wordt. ha ha, zou ik kunnen zijn. tegen de tijd dat ik de voordelen heb kunnen bedenken om langs de snelweg te werken en dat dat bedrijf eigenlijk toch veel handiger is dan al die andere, ga ik met volle enthousiasme om. Maar goed, beetje ik. Maar misschien zit jouw vent anders in elkaar... Inmiddels al rust en duidelijkheid of duurt dat nog even? Vind het trouwens wel stijl hebben hoor, geen interesse in de leasebak. Inderdaad ook voor mij zou vrijheid boven alles gaan. zou me nooit willen vastleggen en afhankelijk willen maken aan een werkgever voor 'buitenkant speeltjes" Maar ja, misschien is dat ook wel waarom ik in dit leventje zit... ha ha succes in ieder geval en ben benieuwd!
Suske, ja inderdaad dat herinner ik me nog heel goed. Heb wel een tijdje zitten bedenken wat voor bloeduitslagen dat dan niet zouden kunnen zijn, maar kwam er natuurlijk niet uit. Beetje naar de achtergrond gezakt, weggeweest, niet alles teruggelezen (weet ook trouwens niet of jij dat doet want zo vaak ben je niet bij het forum te zien) en aangenomen dat het wel ergens tussen had gestaan... niet dus, tjee meid, wat een uitslag. ja kan me inderdaad voorstellen dat je in eerste instantie aangaf niet te willen vertellen waar het over ging arghhh! fijn dat die onzekerheid weg is. Je moet er toch niet aan denken.....