Hoi Meiden, Vaam: gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis, dat is 1 zorg minder. Vvalentina: Welkom bij de februari mama's. Maka: fijn dat je nu niet meer wakker hoeft te liggen over het trap hekje. Mobiel: Ik leef met je mee helemaal als je zwanger bent kan je echt geen nacht rust missen, gelukkig ging het vanacht al weer wat beter. Dayenne: heb net even je filmpje bekenen. jeetje wat een bewegelijke meid heb je, bij mijn 1e kindje kon ik mijn buik pas op het van de zwangerschap zien bewegen. kan nu ook nog geen beweging zien. Zo te lezen is het in de rest van nederland zonning weer, zit de heledag al te wachten tot de zon door komt maar heb hem nog niet gezien, de lucht wordt alleen maar grijzer. Heb net even een taart gemaakt voor mijn collega's, ben woensdag jarig dus moet wel even wat lekkers mee nemen dinsdag. aangezien ik morgen ook moet werken heb ik het nu maar vast gedaan. Nu nog even bedenken wat ik voor traktatie voor de kinderen mee kan nemen, denk dat ik ze maar cakejes laat versieren. Vier mijn verjaardag pas zaterdag aangezien mijn tweelingzus in Haarlem woont en door de weeks werk. En zondag ga ik met Jasmin naar K3. ze is een echte fan, het liefst luisterd ze de hele dag K3, we hebben een dvd van een concert, ze kent alle dans pasjes uit haar hoofd. Beried jullie maar voor over een paar jaar mag je ook met je dochter (of zoon) naar een concert. lijkt me wel helemaal geweldig. Groetjes Martine
@ Tirtilisko: gefeliciteerd met je zoon! @ febr21: JAAAAAAH CYPRUS HERE WE COME ! Enne, ik heb ook nog alsmaar helemaal niks gekocht voor het kind hoor. Wij hebben dan wel een 'gewoon' huis, maar vind het eigenlijk ook allemaal bizar. Toegegeven: al wel allemaal spullen van onze zwager te leen, staat direct de hele studeerkamer vol . Nou ja, we zullen wel zien.... @ Vaam: kan me voorstellen dat de verkoop van je huis met gemengde gevoelens is gegaan. Toch weer de afsluiting van een tijdperk I guess. Waar gaat je ex nou eigenlijk wonen? Hoe dan ook, jij kan weer door. @ Mobiel: fijn dat Tim weer beter is . @ Mireii: gefeliciteerd met jullie huis. Balen van je harde buiken. Vast een groeispurt ofzo. @ vvalentina: welkom hier bij de feb-club! @ Spullen en kamertjes: geniet ervan meiden, leuk hoor! Zo ladies, ben weer terug van mijn weekendje Zoutelande. Was stralend weer: strakblauwe lucht, weinig tot geen wind en lekker temperatuurtje. Ik zit hier met een rood verbrand gezicht te typen. Ik was wel erg moe dit weekend en ben ook weer een keer duizelig geweest, toen voelde ik me ook onwijs moe van te voren. Zit me er een beetje ongerust over te maken: dit zijn de weken dat je je superfit zou moeten voelen, maar dat is dus niet helemaal zo. Soms een beetje benauwd dat het weer mijn burnout/depri klachten zijn die terugkomen, terwijl ik daar net zo lekker vanaf was sinds ik zwanger ben . Nou ja, de kans is toch groot dat het door het zwanger zijn is. Bovendien had ik het de laatste weken ook erg druk, zowel werk als prive en sliep ik 's nachts heel slecht (echt zo'n wakker lampje in mijn hoofd en niet kunnen inslapen). Dus misschien daar ook wel een terugslag van.
Valentina, welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Maka, fijn dat het hekjes-probleem is opgelost, een zorg minder en dat is in 'onze' situatie mooi meegenomen Daffie, lekker pannekoeken. Vind ze koud ook wel lekker hoor, hmmmm. Kelly, lekker hoor dat je verlof geregeld is. Ik heb van de week de aanvraag voor de uitkering op de bus gedaan, mij benieuwe. Miireii, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. Ach joh, laat ze maar kletsen hoor, zal allemaal wel loslopen. Martine, wat voor taart heb je gemaakt Je collega's boffen maar met jou Noppie, het was idd een heerlijk weekend. Kan me voorstellen dat jullie er lekker van genoten hebben. Hier ook snel weer moe hoor. Ben nu de toekomstige babykamer aan het leegruimen, staan nu de boekenkasten in. En dan heb ik 2 dozen ingepakt, liefje tilt ze naar zolder en ik ruim het weer op, dan ben ik bekaf. Heb maar wat boeken op marktplaats gezet, die zijn al 15 jaar oud en waarom zou ik ze nog bewaren, ga ze toch niet meer lezen.
Zo weer een avondje werken erop zitten. Gelukkig was het niet zo megadruk, dus was het goed te doen. De pannekoeken waren echt heerlijk haha, heb ze tussen de middag en vanavond gegeten en morgen ontbijt ik er weer mee! Noppie; duizeligheid kan je ook krijgen door een laag Hb, dus misschien even laten prikken en evt. ijzertabletten gaan slikken. Valentina; welkom hier en succesmet uitzoeken van de kinderwagen. Vaam; fijn dat het huis verkocht is, is wel wel een vreemde stap lijkt me inderdaad. Maka; waar het internet allemaal niet goed voor is he....hekjes.nl hihi Mieke; je bent weer druk geweest zo te lezen. Boeken verkopen nog best op marktplaats volgens mij... Ga zo mijn mandje maar eens opzoeken, manlief heeft zijn laatste nachtdienst en komt om 7:00 weer lekker naast me kruipen. Ik ben nu 2 dagen vrij, dus lekker uitrusten. Over 2,5 maand ga ik al met verlof! Ben nu al aan het aftellen... liefs Daffie
Hi meiden, Bedankt weer voor alle felicitaties, blijft leuk Tirilisko, jij ook nog van harte gefeli met je zoon! @Mobielfreak: jaaaa, dat is de juiste link super bedankt, heb hem gelijk opgeslagen! Fijn dat het weer beter gaat de kleine, vond het zo rot voor je! @Noppie: Fijn dat je zo'n top weekend gehad hebt en ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was, want volgens mij is 50% vd meiden hier doodmoe, including me. Ik ben ook steeds bang dat het suiker is (wat ik nog niet zeker weet), maar als ik hier lees dan denk ik weer dat het normaal is. @Valentina: Welkom en gefeliciteerd (leuk nog een spaanse naam naast de mijne op het forum, ben je spaans?) @Vaam: gefeli met je huis, toch een zorg minder! @Mireii: gefeli met je huis, spannend! @Mieke8: Wij hebben de kamer ook zilver met wit en babyblauw Echt leuk dat jullie dat ook hebben. Misschien kunnen we elkaar nog tips geven? Alhoewel er in mijn kleine kamertje volgens mij al niks meer bij past haha. We hebben 3 muren zilver glanzend (kleur MAAN van Gamma) en 1 muur babyblauw laten mengen. De meubels zijn vd kroontjes serie en we wilden op de blauwe muur nog een muurschildering in zilver, maar het ledikant is zo enorm groot, volgens mij wordt dat te druk. Verder heb ik op Markplaats veel leuke dingen gevonden. Rieten mandjes in zilver/blauw, fotolijstje zilver/blauw en veel dingen vd kroontjes serie. Nu heb ik ook 25 beren van Tiamo voor 25 euro op Marktplaats gekocht (wilde ik in zo'n lichtblauw hangding stoppen allemaal), maar nu zie ik de beertjes van Me 2 you, die zijn grijs... dus die staan eigenlijk veel beter Heb jij nog tips voor mij waar ik babyblauwe gordijnen en hoes voor verschoningskussen en deken enz enz kan vinden? Bij Prenatal hebben ze geen babyblauw nml. De datum waarop de kamer klaar is voor inrichting wordt hier trouwens steeds een week vooruit geschoven.. baal ik echt van, maar ja, vriendlief doet wel erg zijn best! Er zijn pas 3 muren zilver geverfd en dit weekend zou de blauwe muur af zijn, maar nu heeft ie weer gaatjes en weet ik veel wat ontdekt, dus moet weer eerst geplamuurd worden... zucht.. elke keer vind ie weer iets anders wat nog niet goed genoeg is. De zilver kleurige vloer krijgen we gratis vd bouw, maar die datum wordt ook steeds uitgesteld en tot die tijd staan de meubels in de woonkamer en alle kleertjes en spulletjes te verstoffen in onze slaapkamer Geduld komt niet echt in mijn woordenboek voor! We willen volgend jaar verhuizen, maar als ik zie hoe lang het duurt om 1 klein "piep"kamertje af te krijgen, krijg ik de zenuwen bij het idee een heel huis op te moeten knappen @Amioma: Vind Tijgetje ook zooo geweldig leuk, het liefst wil ik alles daarvan, maar dat oranje vloekt helaas bij mijn rode accessoires in woonkamer Nu zag ik wel ergens een lakenset etc ervan in de kleur grijs, dus die past gelukkig wel in de babykamer en de kleding van Teigetje heb ik wel gekocht bij H&M. Nog een tip voor alle mama's die het geslacht nog niet weten en bang zijn dat de leuke kledingstukken die ze nu al zien, straks uitverkocht zijn: Koop het gewoon, want bij de meeste winkels mag je het binnen een maand terug brengen. Ik was ervan overtuigd dat ik een dochter zou krijgen, dus had al schattige roze mini rokjes etc gekocht en de dag dat ik hoorde dat ik een zoon kreeg (had de tassen meegenomen naar ziekenhuis haha) gelijk alles terug gebracht en opnieuw geshopt voor mijn zoon haha @Febr21: Moet nu weer denken aan jouw bericht, heb er zo om gelachen , we zijn idd een beetje aan het doorslaan hier en sorry.. ik kan er nog niet mee stoppen Vind het heel leuk voor je dat je nu ook een beetje een beeld hebt van wat je wilt aanschaffen en van wat overbodig is. Echt fijn dat je goeie tips van een vriendin krijgt! Ik heb vandaag mijn zwangerschaps toppunt bereikt; vanaf vandaag staat er op de kamer naast onze slaapkamer een plastic camping wc zo'n ding die je in de ochtend leeg moet gooien Aangezien wij geen wc boven hebben en ik er de hele nacht uit moet, zeurde ik al lange tijd bij mijn ouders of ze dat ding van zolder wilden halen en dit weekend heb ik dan eindelijk mijn mooiste zwangerschapskado ontvangen Iedereen heeft er de grootste lol om en mijn vriend heeft de camera naast het bed gelegd en probeert me steeds te fotograferen, maar dat is hem godzijdank nog niet gelukt (ik lag nml al een tijdje in bed, maar kan niet slapen, dusss... hier ben ik weer
Goedemorgen meiden! Alles goed hier? Volgens mij wel als het ik zo snel lees. Er zijn wat huizen verkocht en gekocht. Altijd goed! Hier dit weekend niet veel uitgevreten en ik vond het heerlijk! Lekker van de zon genoten. Mannetje was een weekendje vissen dus heb dan ook een weekend het huis alleen gehad. HEERLIJK, EN GEEN GESNURK 'S NACHTS! Ik moet zo weer gaan werken en ik merk dat het zwaar gaat worden. Ik heb de vrijdag (mijn vrije dag) toch echt helemaal nodig om weer een beetje bij te tanken. We zullen zien hoe lang het goed gaat! Hey meiden, ik wens iedereen die vandaag DE echo heeft heel veel plezier en succes! En allemaal een hele fijne dag! Liefs Karina
Hey dames, Hoe is het hier allemaal. Ik heb afgelopen week niet echt op het forum gezeten omdat ik zo veel moest werken. Ik ga dus niet alles teruglezen. Jullie schrijven zo veel.. teruglezen is inmiddels urenwerk..haha kletstantes. Ik voel me op het moment soms erg down, ik denk dat het door de hormonen komt hoor. Mijn lijf reageerd anders op aanrakingen en alles wat ik doe. Als mijn lieve schat eens gewoon een knuffel geeft voel ik elke aanraking zo erg dat ik het soms niet eens fijn vind. Heel raar en naar gevoel vind ik dat. Ik vind het ook erg vervelend, want ik doe normaal niks liever als lekker tegen elkaar aan hangen, en dat is nu dus weg. Ik heb al gehoord dat het komt omdat je veel meer doorbloeding hebt in je huid. Weet iemand of dit nog over gaat? Of blijft dit heel je zwangerschap zo? Morgen hebben we eindelijk de 20 weken echo. Ik ben echt super zenuwachtig en heb er ook super veel zin in. Nou, groetjes allen en tot snel Anne
@Amor Geweldig die portiport Wij hebben boven ook geen wc dus nu hebben we ook een portiport op de badkamer staan. @ Valentina Welkom hier. Wens je een fijne zwangerschap. Las iets over zilver kamertje lijkt me ook geweldig. @Martinenur Hoe was K3?( Justin is er ook gek van vind hem alleen nog te jong voor en concert) Meiden met een echo of vk bezoek veel plezier en of succes met de 20 weken echo.
Morning! @ Caro, welkom terug! @ Mieke, haha, leuk he kopen... ik ken het maar al te goed En top dat je de kleine hebt gevoeld! @ Tirtilisko, een zoontje, de jongens krijgen toch de overhand hoor, hihi.. leuk joh, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is! @ febr21, Cyprus lijkt me een goed plan! hahaha... maar een fotoalbum op hyves is ook een mooi alternatief @ Dayenne, prima om het met zn 3en te organiseren! Moeten we maar even kijken wie wat doet etc. @ Vaam, gefeli met de verkoop van je huis! Wel ff dubbel denk ik inderdaad. En leuk dat je het kamertje gekocht hebt! Lang wachten nog he december! @ Mobiel, balen dat Tim ziek is.. beterschap! @ Daffie, pannenkoeken, mjammie! Kan ik ook wel eten hoor, hele bergen zelfs! . @ vvalentina, welkom hier en gefeliciteerd! @ laptop op schoot. Doe ik idd ook nooit en mn man mag dat ook niet van mij. Zou slecht zijn voor zaadkwaliteit en beter voorkomen dan genezen denk ik altijd maar. En voor de beeb lijkt die straling me ook niet top, maar of dat tussen mn oren zit of echt zo is, geen idee! @ Noppie, fijn dat je weekend leuk was! Ik voel me de ene dag heel moe en de andere dag superfit, zou me dus nog niet al te veel zorgen gaan maken. 29 september : Miireii controle vk 29 september : Rozz 20 weken echo Veel succes en plezier! Wij zijn zaterdag naar Kidsfactory in Amsterdam geweest, om lekker te orienteren voor kamertjes. Er staan daar best wat kamertjes, maar ook best veel juniorkamers. Maar ter inspiratie is het erg leuk! OOk hebben ze er leuke positiekleding, dus kon het niet laten... Daarna door naar BabyPark Kesteren, wat groot! Maar daar hebben we echt veel moois egzien, dus na woensdag (als alles goed is, duim duim duim en we weten wat het wordt) gaan we nog naar BabyMax en dan kopuhhh ... Ben best zenuwachtig voor woensdag, de 20 weken echo. Maar ja, nog maar 2 nachtjes slapen... Iedereen een fijne dag, werkse, studeerse, uitslaapse, of weet-ik-watse! Liefs!
Meiden allemaal bedankt voor de felicitaties en Amor meid jij ook van harte gefeliciteerd met je zoontje wat een heerlijk gevoel Ik wens dit echt aan iedereen
he dames... ff een vraagje. Ik heb van mijn broer een autostoeltje gehad, een maxicosi.. nu lees ik overal dat zo'n stoeltje aan veiligheidsvoorschriften moet voldoen. Nu zit er een oranje sticker op met daarin een rondje met E4 en de productiecode begint met 03 mag je deze dan nog gebruiken?!?
Goedemorgen! Daffie, lekker 2 daagjes weer vrij Enne ik geloof dat wij vanavond maar eens pannekoeken gaan eten. Heb er nu helemaal zin in gekregen, hahaha. Amor, klinkt ontzettend leuk jullie kamertje. Ik ben hem nog maar leeg aan het halen hoor. Verder nog niks gedaan. Muren zijn nu allemaal wit en er ligt op de hele bovenverdieping mooi antraciet grijs tapijt, dus dat blijft zo. Het kamertje is ook klein, 2 x 3 m. Heb nog niet echt verdere ideeën eigenlijk. Alleen dat 1 wand dan licht blauw wordt, maar eigenlijk wil ik wat meer dan dat doen. Dacht eerst de wand op te delen in allemaal vierkanten en deze om-en-om wit/zilver/blauw te maken, maar mannetje vond dat te druk en denkt dat dat ook te druk is voor ons kleintje, jammer leek mij wel leuk. Dus nog even nadenken. Ik heb zelf een donkergrijze hoes voor het aankleedkussen, maar wil er nog eentje bij, dus ik denk dat die dan blauw wordt. Deze is van het merk Koeka, die hebben mooi badstof spul. En die hebben het ook in baby blauw http://www.koeka.nl/ Verder heb ik bij de prenatal wel het babyblauwe dekentje gekocht voor in het ledikantje (ledikantje is dus zilvergrijs). Haha en idd dat toilet is wel een toppunt, hahahaha. Married, hoe vond je de Kidsfactory, opzich best een leuke winkel. Maar niet bijzonder voor de kamertjes vind ik zelf en erg duur. Accessoires en al het kleine spul is daar wel weer heel erg leuk. Anne, vast succes en plezier morgen bij de echo! En dat geldt natuurlijk ook voor alle andere meiden voor vandaag en morgen. Karina, heerlijk zo'n manloos weekendje he, kan ik soms ook zo lekker van genieten, maar dat is andersom natuurlijk ook zo voor de mannen, haha. Axioma, misschien staat daar iets over op de site van maxicosi. Ik voel de kleine steeds meer, soms ook tijden helemaal niet. Maar het blijft bijzonder en kijk al vol verwachting uit hoe dat over een paar weken zal zijn en dat gevoel steeds sterker aanwezig zal zijn, zo ook de beep natuurlijk.
Axioma volgens mij zijn alle maxicosi's goed hoor! Het is het beste merk wbt autostoeltjes . Dus ik denk dat je wel goed zit. En anders moet je maar even naar maxicosi zelf bellen... @Married, oke is goed. Leuk! @Maatje gefeliciteerd met je 20 weken! Op naar de 2e helft! @Anne ik heb dat ook hoor. Hoef echt geen polonaise aan mijn lijf. En normaal ben ik echt een knuffelkont. @Iedereen fijne dag!
@ Mieke, vond het wel erg leuk om al die kamertjes te zien, maar vond er veel erg druk en rommelig. En we hebben idd niets gezien waarvan we dachten, wow dat willen wij ook! Dat was in Kesteren wel, daar staan heel veel voorbeeldkamertjes en meubeltjes. Ze hebben bij Kidsfactory idd wel mega veel accessoires, erg leuk! En ik heb een super cute burberry badjasje gezien! Maar ja, wel 85 euri en hoe lang dragen ze zoiets (draagt een beeb zoiets uberhaupt?).. maar ja, zwijmelen mag he, haha
@ Axioma, ik heb heel veel tijdschriften over zwangershap liggen en ouders van nu etc. In één van die bladen staat een artikel over autostoeltjes en veiligheidsvoorschriften enzo meen ik me te herinneren, ik zal eens kijken of ik het kan vinden. En anders even googlen? Is vast wel te vinden!
@ Dayenne en Mieke marriedgirl, Ik had gegoogled, en er moet een of andere code opzitten en die E4.... maar zie ff door alle code's t bos niet meer Ik kan me ook niet voorstellen dat tie niet veilig is. Het is nog een mooi en stevig zitje... Beebje is lekker druk vanmorgen... veel geschop. Alleen in een minder prettige houding, ik voelde geduw en geschop bij mijn navel en helemaal laag bij mijn blaas... alsof tie aan het omkeren was
@ Axi, denk ook wel dat het goed is hoor, en anders wellicht in een winkel navragen? Ik had net een vergadering en voelde het kindje ook .. ik voel het vaak best wel laag, bij mn broekrand zeg maar.
Wauw Axioma gaaf he om je kindje zo te voelen. Gister ging ik zitten en toen leek het net of ze met dr kont tegen mijn buik duwde zodat ik weer moest staan. Haha volgens mij zette ze zich met dr beentjes tegen mijn rug af. Zo grappig om te voelen. Soms zie ik ook een voetje voorbij komen... En ik kan me ook niet voorstellen dat ie niet veilig is. Hoe oud is het stoeltje?
Ik zag net dat ik een privé berichtje had van hummelke Sofie met al haar gegevens. Ze dacht waarschijnlijk dat ik de lijst bijhield, maar die credits gaan toch echt naar Mobielfreak! Hieronder haar berichtje: Haai Marriedgirl! Ik kan je mededelen dat ik 25 jaar jong ben en dat we een meisje gaan krijgen! hihi We zijn zo gelukkig! Tis ons eerste kindje en de uitgerekende datum is 10 februari! Mocht je nog meer info nodig hebben, ik hoor t graag! A.s. woensdag de volgende echo om te bevestigen dat t inderdaad een meisje wordt en daarna nog ergens de 20w echo, maar ik weet de datum zo niet uit mn hoofd helaas. Ik heb t geluk een nederlandse te zijn die in belgië woont (franstalig), zodat ik elke maand een echo heb... Feest! klein_hummelke > Sofie & d'r prinsesje!