Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

En ik ben er dan soweiso niet bij omdat ik een pufweekend aan het strand heb :) :)

xxx Daffie

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Angela ja ik zat ook al te denken aan Utrecht.

@Daffie oh dan moeten we een andere datum kiezen. Zou jammer zijn als je er niet bij kon zijn!

3. Hoi allemaal,

Ben het weekend weer veel te druk geweest en niet online dus.

Nu weer op mijn werk en het his relatief rustig. Fijn om zo'n eerste dag rustig te beginnen.
    Ik lees dat jullie bezig zijn om een bijeenkomst te organiseren. Leuk!
    Ik zou me ook willen opgeven. Ik kom uit Amersfoort.

Had ik jullie al verteld dat we een jongetje verwachten?
    Leuk he?

4. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @ Meeting, tijdens de jonge gezinnenbeurs is wel leuk, maar idd niet handig met partners ed. En je zult er denk ik weinig plek hebben om rustig te kunnen zitten en kletsen...
    Utrecht is wel een redelijk centrale optie lijkt me...

@Beurs, wie gaan er eigenlijk allemaal, ik wil graag met mn moeder gaan, maar het is nog even afwachten aangezien het qua gezondheid momenteel niet zo goed gaat met mn moeder...

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Caro van harte met je zoon! Wat geweldig zeg :D.

@Axioma, ach wat is er dan met je moeder? :(

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Gefeliciteerd met jullie zoon! Haha de jongentjes beginnen toch wel een heel erge inhaalslag te maken!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, super gefeliciteerd.
    De lijst is trouwens zo aangepast door Mobiel dat je nu kunt zien wie wat verwacht en wie het nog geheim houdt of het nog niet wil weten.

Ik zou de meeting ook niet op de beurs doen.
    Een high tea in Utrecht is heel goed te doen.
    Heb ik gister ook gedaan met een paar meiden van het forum.
    En de kosten van de high tea zijn 28,50 dus ook nog te overzien, het was bij Hotel Karel IV en dat ligt op loopafstand van het CS en er is veel parkeergelegenheid in de buurt voor wie met de auto wil komen.
    En ze passen het helemaal op ons zwangeren aan, dat is geen probleem.
    Uiteraard kan er ook wat anders gedaan worden.

8. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Na heel veel onderzoeken zijn ze er vorige week achter dat ze sarcoidose heeft, haar beide longen zijn voor meer dan de helft aangetast, dus ze is snel erg benauwd, en haar hart is waarschijnlijk ook aangetast, waardoor ze veel pijn heeft. En helaas is er niets aan te doen, alleen prednison slikken...
    Dus het is maar de vraag of ze vol kan houden om mee te gaan naar de beurs... maar ze wil zo graag :(

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Axioma, wat ontzettend naar voor je moeder maar natuurlijk ook voor jou als dochter.
    Kan me zo voorstellen dat ze zo graag mee wil.
    Misschien gewoon lekker de tijd nemen die dag, maar drukte om je heen kan ook zo vermoeiend zijn.
    Sterkte.

10. @Axioma, wat vreselijk van je moeder. Heb er trouwens niet eerder van gehoord. Werkt de kuur wel?

@Mieke, Utrecht vind ik ook prima! En high tea ook. Lijkt me leuk de meiden hier te ontmoeten.

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hoihoi!

Haha, wat grappig die camping wc's!
    Wij hadden eerst ook geen wc boven. Maar ik wilde er perse een daar, ivm zwangerschap enzo. Dus toen hebben we een broyeurtoilet laten aanleggen. T is een hangtoilet, dus ziet er nog best aardig uit ook.
    Maar tot nu toe valt t gelukkig erg mee met de nachtelijke plasjes :)

Caro, gefeliciteerd met je zoon!
    Grappig, als je in de lijst kijkt, zie je dat er in het begin van februari veel meisjes komen (voor zover bekend) en daarna allemaal jongetjes! Apart!

Wow, Dayenne, zie je echt al voetjes door je buik heen? Wat cool 8)
    Gisteren ff samen met vriend zitten genieten van mijn bewegende buik. Zo grappig.

Oja, ik wilde ook wel naar de jonge gezinnenbeurs. Maar ben de 30e jarig, dus ws dat weekend helemaal geen tijd voor.

Axioma, dat klinkt als een erg nare ziekte. Kunnen ze t met de prednison wel stoppen dan?

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Mieke en Dayenne, maka thanx! Ja tis nu wel ff naar, maar ook fijn omdat ze nu eindelijk weet waar ze aan toe is. Vorige week heeft ze een longspoeling gehad en longbiopt. Donderdag krijgt ze de uitslag en dan krijgt ze de prednison. Dus hopenlijk gaat dat snel helpen. Het zal alleen de symptomen kunnen onderdrukken en de ziekte "langzamer"maken, want het is nu heel actief in haar lichaam.

Ik gun het haar zo dat ze mee kan... en inderdaad misschien al we rustig aan doen, en vaak even gaan zitten... maar we wachten het gewoon nog even af!

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Axioma, wat vervelend voor je moeder (en jou natuurlijk ook!) heel veel sterkte!

Mieke, een high Tea lijkt me ook erg leuk!

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Axioma meid wat erg voor je moeder. Beterschap

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Axi, pff, dat is balen zeg van je moeder, sterkte voor haar!
    Hopelijk gaat het snel beter en kan ze toch mee naar de beurs!

@ Mieke, bij Karel V heb ik stage gelopen! :D (Heb Hoge Hotelschool gedaan), zeker leuk om daar een high tea te doen, ben er sinds mn stage in 2003 niet meer geweest. Maar ergens anders mag ook natuurlijk, ik ben al heel verwend dat jullie het in Utrecht willen doen, is voor mij mega dichtbij namelijk. Vind overigens wel dat je een punt hebt qua partners/moeders etc, is ook niet leuk om die te moeten 'dumpen' na zo'n beursdagje.

Wellicht een weekend later? Zaterdag 8 november/ zondag 9 november? Zou wel leuk zijn als Daffie ook mee zou kunenn natuurlijk, ze is tenslotte een van de die hards hier :) :) :)

Dan nog ff wat anders... ben ik een zeur ja of nee? Graag jullie mening, had net een akkefietje met manlief.. ..
    Manlief wil perse nog met 3 vrienden naar Oostenrijk een weekend om te skiën/snowboarden. Ik had gezegd dat ie dat dan maar in december moest doen, omdat ik niet wil dat ie in jan of feb nog weggaat. Maar.. één van die vrienden kan dus niet in december, dus nu willen ze het weekend van 9/10 januari. Ik wil dat dus niet, ik ben dan 34 weken en vind het risico gewoon te groot als mijn man dan nog naar het buitenland gaat. Stel het kind komt eerder of weet ik veel wat, ik vind het gewoon geen fijn idee dat ie dan zover weg is en niet ff snel hier kan zijn. En daarbij, een jaartje niet met de jongens weg kan toch best, het is niet zo dat ie MOET ofzo?! Maar ja, hij snapt dat niet of wil het niet snappen.. en ik heb al een baaldag vandaag, dus zit nu lekker te janken hier.... pff, leuk joh die hormonen.

Maar denken jullie er net zo over als ik of moet ik me niet zo druk maken en hem lekker laten gaan, het is tenslotte maar een weekend. :(:

16. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Marriedgirl, ik kan me je frustatie wel voorstellen.... Ik weet ook niet hoe ik zou reageren. Misschien toch nog eens met hem over proberen te praten en hem goed je gevoelens hierover uitleggen?

Ik denk trouwens ook dat we moeten proberen een weekend te prikken dat zo veel mogelijk mensen kunnen. Ik heb de dienstlijst van mijn man nog niet, dus ik weet niet welke dag mij het beste uit zou komen, de 8e of de 9e, maar ach, anders zijn er ook nog oma's en opa's die wel een keer op willen passen!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien handig om het op een zondag te doen, en niet op een dag dat de winkels open zijn, tenzij meiden willen winkelen.
    Maar dan is het zo druk in Utrecht en het parkeren natuurlijk ook.
    Tis maar een puntje hoor! Moet het natuurlijk ook geen koopzondag zijn hahaha.

Married, kan me je standpunt wel voorstellen, maar probeer er niet al te veel een punt van te maken.
    Je bent 22 februari uitgerekend dus in dat weekend zal er heus nog niet echt iets gebeuren hoor! En zal je net zien dat je nog verlaat bevalt ook en moet jij het de hele tijd aan horen dat ie makkelijk had kunnen gaan.
    Gun hem lekker zijn weekendje ;)

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Inderdaad, dat denk ik dus ook... we komen er wel uit hoor.. maar het gaat nu van 'nou dan ga ik wel niet' met zo'n enorme zucht erbij, weet je wel. Pfff... mannen :evil:

Utrecht is trouwens altijd de eerste van de maand koopzondag.. maar in nov en dec vaak elke week! Ik check het ff! >> gevonden, zowel 2 als 9 november is het koopzondag in Utrecht :( of toch :D

19. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Marriedgirl, moeilijk punt ja, ik kan me de reactie van je man helemaal voor me zien...
    Maar ik denk zelf dat ik hem wel zou laten gaan, misschien wel goede afspraken maken dat altijd mobiel bereikbaar zou moeten zijn ofzo?!

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Meeting op jonge gezinnenbeurs: Ik ga daar dus al heen met de September 2007 mama's op 1 november..
    Dus zou de meeting van de februari mama's in November vallen moet ik helaas afhaken denk ik, want 2 keer 25 euro voor een retourtje Utrecht is me toch net iets te veel van het goede (hebben al niet zo'n ruim inkomen hier helaas :( ) En daar komt dan ook nog €28,50 bij voor High- tea zag ik net en dat ga ik financieel echt niet trekken :(

Deel Deze Pagina