Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hier zou het weekend van 8-9 november het beste uitkomen, het enige weekend zonder diensten in de maand november......

Zou het wel heel jammer vinden als je niet mee kunt mobiel..... :(

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dat zou idd erg jammer zijn Mobiel! Wellicht valt er wat te regelen qua carpoolen, dat scheelt in de kosten? Offe, je gaat zwartrijden? :), nee hoor, grapje! Enne, we kunnen ook ergens anders high tea'en waar het goedkoper is?

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Anne: waardoor het precies komt weet ik ook niet, maar ook ik ben mijn 'knuffeligheid' bijna volledig kwijt. In de eerste 14 weken ook geen enkele keer seks meer gehad. Nu inmiddels weer 3x, maar dan moet ik me er ook echt toezetten. Als we dan 1x bezig zijn is het wel weer erg leuk moet ik zeggen. Maar daarna: wederom geeeeen geknuffel wat mij betreft. Dus eh, ik ken het gevoel in elk geval ;) ;) ;) . Mijn vriend vindt het natuurlijk ook niet leuk en ik voel me soms ook wel een beetje schuldig. Toch denk ik dat het wel weer over zal gaan [-o< [-o< [-o<

@ Amor: hihihihihihihi, wat een geestig verhaal van die camping wc! Wist niet eens dat die dingen bestaan hehehehehehehe.

@ Caro: gefeliciteerd met je zoon!

@ Axioma: heftig zeg, van je moeder. En dat prednison is ook nogal een ongelofelijk paardenmiddel, maar wat moet dat moet, sterkte.

@ Married: ik denk ook niet dat ik het leuk zou vinden dat mijn vent dan weg zou gaan, tenzij het niet anders kon, bijvoorbeeld voor werk naar het buitenland ofzo.

@ Meeting/Dayenne: ik vrees dat je nooit een dag en een plaats zal kunnen kiezen waarbij iedereen erbij kan zijn. Altijd lastig met zo'n grote groep. Wat mij betreft hak je de knoop binnenkort gewoon door hoor en wie kan, die kan dan en anders jammer!
    Voor wat het waard is nog een suggestie: leuk hoor 'high tea'-en in Utrecht. Karel de V is wel meteen de chiqueste locatie die er is, maar wel echt heeeeeeel erg mooi. Heb ooit met mijn afstuderen ook een high tea gedaan bij Stadskasteel Oudaen (centrum Utrecht, Oudegracht, loopafstand station). Daar kan je dan meteen de hele bovenverdieping 'afhuren als je met veel mensen bent (er is een lift). Geen idee wat de kosten zijn.

Vandaag weer een pittig dagje werken: boze mensen aan de telefoon, te druk en geen pauze . :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Meeting/Dayenne: high tea bij Oudaen kost 19,50 pp, vanaf 25 personen. Kan gewoon in het restaurant, zonder extra bij te betalen. Als we een zaaltje willen, komen er extra kosten bij, die zijn erg hoog, dus daar zou ik niet op mikken. Even overleggen mogelijkheden in restaurant (bestaat uit een hoog en een laag deel, het hoge deel voor ons zou mooi zijn) is de beste optie I guess. Zie www.oudaen.nl

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi Allemaal!

High tea in Utrecht klinkt wel erg gezellig! Als het in het weekend op de beurs gehouden wordt, haak ik liever af, dat is me namelijk te druk.

Axioma, sterkte met je moeder!

Noppie, komt door de hormonen hoor dat je denkt weer zo'n burnout gevoel te hebben. Ik ben vorig jaar 'ziek' geweest (stress) en heb nu ook het gevoel dat het weer terug komt. Is niet zo, maar de hormonen maken je gek hahaha. En ik ben ook zo ontzettend moe, ik heb nergens fut voor. Dus ik zit ook te wachten op de betere tijden, maar voorlopig heb ik er een hard hoofd in!

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, Oudaen is idd ook erg leuk! Meeste stemmen gelden wat mij betreft.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook nog niet echt sex hoor! maar gelukkig zijn we wel lief voor elkaar ;)

Karel V is idd wel luxe maar de high tea is ook wel uitgebreid en erg lekker.

Suggesties en ideeën zijn natuurlijk van harte welkom.

Dayenne, ik denk ook dat je gewoon voor nu een weekend moet pakken en deze voor moet stellen.
    Het is toch al moeilijk om de boel redelijk te organiseren en er zullen altijd tegen die tijd toch weer mensen afvallen of weer mee kunnen.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    @Married, ben het helemaal met je eens hoor. Ik zou ook absoluut niet willen dat mijn vriend in de 34e week een weekend in Oostenrijk zou gaan zitten.
    De mijne gaat begin december een weekendje weg binnen NL, dan ben ik 31 weken. Ik vind dat ook al niet leuk, maar meer omdat ik me nu al best crappy voel. Maar ja, hij is in NL, dus evt zo thuis, en voor hem ook wel lekker om er eens uit te zijn, even zonder miss Hormoon :).
    Het argument dat de kans dat je met 34 weken bevalt erg klein is en je dat achteraf dan steeds gaat horen, vind ik onzin. Je weet immers van te voren niet hoe t zal gaan. Zo raar is t niet hoor, met 34 weken bevallen, hoorde t pas nog van iemand (33 weken).

Btw, ik heb t truitje van de Hema die ik wilde alsnog bemachtigd! Hier in t dorp kon ik net de laatste pakken, en toevallig ook nog maatje 56! Hij is zo cute :)
    http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/baby/trui-(33022610).aspx
    (de bruine) :) :)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Maka wat een schattig truitje, kan me voorstellen dat je die graag wilde bemachtigen.

Ik geloof dat ik nog erger koopziek aan het worden ben voor mijn kind dan ik al was voor mezelf :oops:
    Was net even snel bij de bijenkorf en oeps..... 2 shirtjes, een broekje en een rompertje rijker.

Noppie, heeee das een mooi prijsje voor de high tea en een leuke locatie, super.

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Axioma jee das niet niks he! Veel sterkte, en ik hoop voor je dat ze mee kan.
    Helpen de medicijnen wel? Een neef van mijn vriend slikt die medicijnen ook en hij wordt er behoorlijk opgeblazen van. Heeft jou moeder dat ook?

@Maka nee je ziet niet echt een voet hoor. Maar je ziet wel een bultje wat qua vorm veel van een voetje weg heeft. Soms zie je ook grote delen voorbij komen haha. Lijkt dan wel haar billetjes ofzo.
    En gaaaaf dat truitje!

@Married ik vind dat je ook gelijk hebt hoor! Mijn vriend gaat in maart weg, en dat vind ik helemaal niks. En dan is de kleine er al kun je nagaan. Nee hoor ik vind dat hij moet inschikken. 1 jaartje overslaan is geen ramp. En ja het kan zijn dat jij het moet aanhoren als je later bevalt, maar stel je voor dat je eerder bevalt? Dan is hij mega blij dat hij thuis is gebleven :D.

@Meeting ja we moeten inderdaad maar gewoon een datum prikken.
    @Married&Angela, wat vinden jullie van 9 november? En dan 2e keus 16 november? (als er echt teveel afvallers zijn)

Utrecht High Tea vind ik echt een top idee Noppie! Is die wel open op zondag?

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Even voor Mobiel (en voor mezelf): ik vind een High Tea echt super, maar is wel aardig prijzig. Is er nog iets wat goedkoper is of zit het allemaal rond die prijscatagorie?

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Een high tea is natuurlijk leuk en georganiseerd met hapjes en thee.

Uiteraard kun je ook op een locatie afspreken en gewoon wat drinken.
    Of gedurende de lunchtijd afspreken en dan kan ieder voor zich bestellen en uitgeven wat je wilt besteden. Dan heb je het zelf in de hand.
    Alleen geen idee hoe restaurants, cafes of bistros met grote groepen omgaan en dat ze allemaal iets anders bestellen.
    Soms stellen ze dan iets samen of zo.
    Maar dan moet er wel een locatie gekozen worden, ivm reservering van het aantal personen die meegaan.

13. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Maka, wat een geluk dat je het truitje toch gevonden hebt! Schattig hoor!

@Dayenne, mn moeder heeft de medicijnen nog niet gebruikt. Maar inderdaad je kunt er aardig van "opzwellen".

@Meeting, mocht het 9 november worden, dan haak ook ik af, dat is onze trouwdag namelijk..

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Dayenne: ja, Oudaen is wel open op zondag hoor. High tea is natuurlijk nogal uitgebreid met allemaal drankjes en hapjes. Oudaen is alleen een stuk goedkoper dan karel de V als we het voor elkaar krijgen om geen ruimte te moeten afhuren. Er zijn vast goedkopere opties, maar dan zou je eventjes moeten googelen ofzo, of wat meer offertes opvragen. Kunnen ook thee/koffie en appeltaart doen, maar voor degenen die van ver komen is enig substantieel eten natuurlijk wel aantrekkelijk. Ikzelf kan deze bedragen wel betalen, maar dat moet natuurlijk iedereen voor zichzelf eventjes bekijken.

15. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Restaurant De Ommekeer Utrecht
    vanaf 6 personen

PrijzenBrunch: vanaf € 14,50
    Hightea: vanaf € 14,50

High tea ma di wo do vr za zo

Brunch ma di wo do vr za zo

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Dat restaurantje dat Patriessie suggereert ligt in elk geval ook erg centraal in Utrecht, nog wel op redelijke loopafstand van station, parkeren op het Janskerkhof (=betaald). Ik ken de tent alleen niet, jij wel Patriessie? Zijn ze goed?

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Nog een suggestie, ook errug centraal en sowieso een goede keuken en gezellig: Stadscafe Broers, high tea, 14.90 euro pp, zie www.stadscafe-broers.nl/

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Klinkt goed Patriessie.

Ik ga ook wel eve googelen..

@Axioma als er meerdere mensen afhaken zouden we het weekend erna ook wel kunnen doen. Moeten we maar even kijken ;).

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ziet er leuk uit! En de prijzen vallen mee ;).

20. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    http://www.ommekeer.info/home.htm

Heb er weleens wat gegeten was wel gezellig wat ik er nog van weet maar vind sowieso het gedeelte jankerkhof wel gezellig en zowel met de auto als met het openbaar vervoer goed te bereiken.
    En tsja het is minder sjiek dan de vorige 2 maar kan net zo gezellig zijn

Deel Deze Pagina