Voor mij hoeft het niet zo luxe te zijn hoor. Ik hou wel van dat huiselijke. Als het eten, drinken en de bediening maar goed zijn .
Helemaal mee eens de sfeer maak je als het goed is toch met elkaar, Maar een lekker hapje kan ik echt van genieten
@Axioma: veel sterkte met je mams. Wat een vervelende situatie. Ik hoop dat ze alsnog met je meekan. @Married: lastige situatie van je man. Ik vind persoonlijk....ook al draag jij het kindje (waardoor jij niet kunt gaan boarden of op de ski's kun), ook hij heeft zijn verantwoordelijkheid. Vind soms dat mannen er nogal makkelijk over denken. Zij kunnen weg en wij mogen thuis zitten omdat we bijna niks 'mogen'. En dat je 34 weken zwanger bent en hij niet snel thuis kan zijn, tja...ik zou dat ook echt niet leuk vinden. En achteraf klagen als er niks gebeurt is natuurlijk niet eerlijk. Vind eigenlijk dat zijn vrienden maar wat moeten regelen voor december ipv dat hij zijn redelijk hoogzwangere vrouw moet achterlaten . Maar wat ik al zeg....dit is mijn mening en ik weet niet hoe jullie normaal met dit soort vakantie's omgaan. @meeting: klinkt helemaal leuk! Moet ik wel een navigatie gaan regelen, want ik ben echt een ramp in verdere afstanden rijden. Mijn ex reed eigenlijk altijd en nu moet ik het zelf doen natuurlijk. Vind die high tea super, maar kan me voorstellen dat het voor sommige ontzettend duur is. Ik vind het ook prima om iets goedkopers te doen hoor. Het zou namelijk niet leuk zijn als er mensen graag mee willen, maar die het financieel niet aan kunnen. En carpoolen is in ieder geval al een ideetje voor de dames die redelijk bij elkaar in de buurt wonen. En zover ik kan zien, zouden beide datums mij uitkomen.
@dayenne: gezelligheid moeten we inderdaad zelf maken en ik geloof dat dat geen probleem zal zijn met deze groep. En het moet wel goed eten zijn natuurlijk, met al die lekkerbek zwangere dames, hihi
@Married ik heb net even de mening van mijn vriend gevraagd en hij zegt dat hij nooit zou gaan. Hij zei: 'ja hallo, ik ga jou niet alleen laten als jij zwanger bent. Het is ook mijn kind'. Dus hierbij even de mening van een man ipv onze hormonen haha .
Nee dat lijkt me inderdaad geen probleem met deze leuke groep . Haha en eten moet niet alleen goed, maar ook in overvloed zijn. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik eet echt voor 2 hoor .
@Axioma heel veel sterkte met je moeder, K berichten zijn dat! @Maka super lief truitje zeg (alleen al voor de kleertjes zou ik al willen weten of we een boy of een girl krijgen) @Married jeetje ook een rottig iets, ik vind het sowieso niet leuk als mijn mannetje weg gaat, hij moet helaas wel vaak voor zijn bedrijf naar klanten in het buitenland maar 9 van de 10x ga ik gezellig mee. Maar ik denk als ik in jouw schoenen had gestaan dat ik er ook wel een beetje dramatisch op zou reageren... (vooral nu met die hormonen, jeetje kan mezelf soms niet eens uitstaan) Er zei iemand van dat je anders achteraf krijg te horen van zie je wel dat het er nog niet is en dat ik gerust mee kon maar als je de situatie omdraai en hij zit in het buitenland en de kleine komt ineens dan vergeeft hij het zich zelf denk ik ook niet... Maar als ik naar een vriendin keek die kon dus de laatste 8 weken 0,0 meer en ook daar zit ik dus ook meteen aan te denken.. Het is een beslissing die jullie samen moeten maken ... good luck
Dayenne je weet toch dat dat een fabeltje is dus stop daar mee HAHAHA glapje ja ik eet ook voor 2.. ipv. 1 koekje 2 koekjes... 1 bord eten, uhmm nog trek nog maar een beetje opscheppen... Heb gisteren voor het eerst van mijn leven een bestelde pizza helemaal opgegeten en keek verlekkerd naar de stukken die mijn mannetje nog had liggen owhow erg hihi...
Hey meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes over mn moeder... dat doet een mens goed! Ik heb gewoon 2 kaartjes besteld voor de beurs {ga zaterdag} ziet mn moeder het uiteindelijk niet zitten, sleep ik mn man wel mee...
@ Dayenne: dan denk ik dat je Stadskasteel Oudaen en Karel de V even moet laten in eerste instantie, te duur en met name Karel V errug chique. Misschien even Broers en Ommekeer bellen of er nog reserveringsruimte voor onze data zijn. @ Married: mijn vriend vond dat een weekendje weg nog wel moest kunnen, maar wel dat je dan weer snel terug kan zijn. kan ie niet naar Sauerland met zijn mannen, is ie zo weer terug?
Hey meiden! Wat hebben jullie weer lekker wat weg gebept vandaag! Gezellig! Meeting: Ik ben helemaal voor! 1 of 2 november of 9 november kan ik beide. Maakt mij niet uit. High Tea, helemaal toppie! Ik ga ook liever voor het huiselijke. In dat hele chique voel ik me nooit zo op mijn gemak, ook al is het gezelschap nog zo leuk.... @Married: Ik had net zo gereageerd hoor. De meeste mannen komen er al makkelijk vanaf. Wij moeten er ook van alles om laten, waarom zij dan niet?! Het kindje zit dan wel in onze buik maar ze zijn even verantwoordelijk! Die van mij was nog militair toen ik hem leerde kennen en nog een hele poos erna, dus dat hij veel weg is/was ben ik wel aan gewend. Maar hij moest het me niet fl#kken om nu weg te gaan...haha. @Noppie: hahaha, die grap had ik kunnen maken...haha MORGEN 20-WEKEN ECHO! ZENUWEN! hihihi Maar positieve zenuwen!
Hey ladies! Thanx voor alle reacties, sterkt me wel dat ik dus geen zeur ben! . Hopelijk gaat manlief ook ooit nog eens snappen waarom hij niet 'mag' gaan, haha.. vind die skibaan wel een goeie hoor, haha.. Zat zelf al te denken om apres ski muziek aan te zetten en in een Heidi outfit halve liters te bier te serveren, gewoon thuis! Krijgt ie vast het apres ski gevoel @ Dayenne, ik kan nog steeds alle data, 1,2,9,16 nov, i'm free! Broers is idd ook heel erg leuk, de tent die Patriessie noemt ken ik persoonlijk niet, maar het janskerkhof is sowieso gezellig. @ Karina, morgen jij al ja, ga zeker aan je denken! Veel succes/plezier!
Broers vind ik er zelf eerlijk gezegd ook aantrekkelijker uitzien dus dat lijkt me wel een goede optie! Karina spannend joh morgen, duurt van mij nog wat langer maar als ik er aan denk krijg ik al kriebels wil nu wel eens weer een x naar mijn beebje kijken en heeeeeeeeeeel graag weten of alles goed met haar of hem is... good luck
@Patriessie OOOOOOH hoef ik niet voor 2 te eten? En ik elke keer 2x opscheppen. Haha nee maar tis echt erg...Dat met die pizza had ik precies hier ook gister! Normaal kan ik nooit een pizza op in mijn eentje. Nu at ik hem zo op en keek toen vriendlief nog lief aan. @Married ik vind Broers het leukste! Misschien is het handig om even met Angela via de mail of via msn het een en ander te regelen . @Noppie haha ja echt flauw . @Married hahaha das een goeie . Ik wil zijn gezicht dan wel zien haha. @Karina ooooeee spannend morgen! En dan moet je nog een hele dag wachten ook nog....
Hi meiden, Mijn dag kan niet meer stuk Hij begon slecht, ik was moe en down en heb de halve dag in bed gelegen, toen kwam mijn vriend me wakker maken met een kadootje: super leuke Adidas schoentjes voor onze zoon Daarna is hij na enig gezeur van mij MC Donalds voor me gaan halen, omdat ik daarna snakte (mag eigenlijk niet ivm mijn dieet, maar ik maakte hem wijs dat vet niet zo'n kwaad kon zo nu en dan, alleen suiker ) en dat heb ik toen heerlijk stiekem in bed opgegeten, omdat we niet genoeg geld hadden om het voor 5 personen te kopen Daarna een heerlijke hete douche genomen en ik voelde me weer helemaal happy Leuke tip vd jonge gezinnenbeurs! Wat kan ik daar verwachten en is het ook leuk voor mijn vriend? High tea in Utrecht lijkt me ook erg leuk, de datum maakt voor mij niet uit in november! Karel V heb ik ook eens zakelijk geregeld, maar ik was daar toen zelf niet bij, schijnt top te zijn en ziet er mooi uit. Iets anders is voor mij ook prima, zou het wel fijn vinden al het dicht bij het station zit. @Caro: Gefeliciteerd met je zoon @Marriedgirl: Wat ontzettend rot voor je! Ik zou het ook absoluut niet willen en niet goed vinden. Ik zou hem zeggen dat je het ook erg rot voor hem vind dat hij het moet missen en dat als het binnen Nl was, dat het dan geen probleem was. Ik ben altijd het type van overdrijven en zou zeggen dat het nog best vaak voorkomt dat de baby eerder komt (het KAN ook echt gebeuren!) Uiteindelijk zou ik denk ik toch kwaad worden als dat niet zou werken en hem duidelijk maken dat hij ook voor jullie kind gekozen heeft en jij niet de enige bent die dingen op moet geven. ( ik heb deze discussie al gehad met uitgaan) Maar goed, iedereen is anders, dus hoop dat jullie eruit komen, veel sterkte in elk geval ermee! @Mieke: bedankt voor de goede tip, heb de site genoteerd Wij wilden ook meer doen met de blauwe muur, maar wordt hier denk ik ook te druk, dus we kijken eerst maar hoe het is als de meubels er staan. @Axioma; Sterkte met je moeder, erg rot voor jullie beiden! @Anne: Ik heb nog steeds erg behoefte aan knuffelen, maar wat ik wel de laatste tijd heb is dat ik me ook irriteer aan aanraking, vooral bij mijn buik, omdat die zo gevoelig is en ik dan gelijk weer moet plassen haha. De sex is hier altijd goed en vaak geweest, maar nu voor het eerst was het 3 wkn niet gebeurd. Toevallig gisteren een goed gesprek erover gehad en het blijkt dat hij er moeite mee heeft gekregen nu mijn buik zo enorm groot geworden is, daardoor denkt hij steeds aan de baby tijdens de sex en hij vind het een raar idee, ook al weet hij dat het geen kwaad kan. Ook komt het doordat ik normaal gesproken altijd wel zin had, maar nu kwam het vaak voor dat ik net sliep of me niet goed voelde als hij zin had... gisteren gelukkig de schade ingehaald Wat ik nu wel heel erg heb is dat ik bij het idee alleen al moet plassen , ik moet me dan ook echt dwingen daar niet aan te denken, maar ik moet echt ff naar een dokter, want volgens mij is het niet normaal de mate waarin ik dat heb, misschien blaasontsteking?!
Married, ik wil toch ook nog even wat toevoegen aan de discussie weekendje skien. Ik kan me van veel meiden hun reactie wel voorstellen dat ze het zouden verbieden (even grof gezegd). Maar aan de andere kant, als de kleine er is zal hij het misschien ook niet zo snel meer doen en hij ziet het misschien een beetje als een soort van 'laatste' kans. Kan het mis hebben hoor?! Ik begreep dat december geen optie is omdat er dan 1 vriend niet mee zou kunnen.... Maar ja, in januari kan hij dus niet mee, dus misschien moeten ze toch nog eens december afstruinen wanneer het misschien wel zou kunnen. Want wat is dan belangrijker voor je vriend en zijn vrienden. (die zouden daar eigenlijk ook zo over moeten denken of rekening mee proberen te houden). Jij die in januari (bijna) hoog zwanger is of een vriend die in december niet mee kan, maar misschien wel iets kan regelen. En anders geen weekend maar een andere combi van dagen die wel kunnen. Hoop dat je hier nog wat aan hebt. Ik vond het chique bij Karel V overigens best meevallen hoor Mij maakt het niet uit waar we naar toe gaan, als het maar gezellig wordt. En vooralsnog kan ik alle data.