Hey meiden! Nog even snel voor het slapen gaan... 8-[ @Married: Dan hoop ik dat je gedachten goed werk afleveren...haha @Dayenne: Inderdaad nog een hele dag wachten... Mag pas om 19.00.... Maar daar komen (moeten) we ook wel weer doorheen... @Mieke: EN OF WE HET WILLEN WETEN! Hier vertel ik het wel bij de familie e.d houden we het geheim. Althans.. We gaan een poging wagen...haha Slaap lekker meiden en droom fijn! Tot morgen! Liefs Karina
Karina, succes morgen met de echo! Ik zou ook niet graag zien dat mijn man in Januari nog wegging naar het buitenland hoor. Als het in Nederland was, zou ik er minder moeite mee hebben. Je hebt de steun van je man/vriend toch ook wel nodig op het laatst en er vinden toch wel erg veel vroeggeboortes plaats hoor (althans in mijn omgeving wel). Maar goed, iedereen zijn eigen afspraken hierin, mijn man zou het zelf niet eens willen. Liefs Daffie
@Marriedgirl. Heb het net aan mijn man gevraagt hij zou niet weg gaan. Als het nu voor de 30 weken is wel ,maar daarna niet meer. Aleen binnen Nederland t/m 34 weken ongeveer. Maarja ieder zijn eigen mening natuurlijk. @Amor. Wat lief zeg die schoentjes. @Axioma. Sterkte met je moeder. @Karina. Veel plezier en succes morgen. Hoe laat mag je? Wij mogen morgen ook (eindelijk) Om 1 uur.
Hoi meiden, vanmiddag nog een keer voor echo geweest, hert ruggetje is ook helemaal goed gekeurd, (vorige keer kon ze dit er niet goed op krijgen.) Mieke: een monchoutaart. Maatje: het concert is komende zondag 5 oktober, we moeten nog een week geduld hebben dus, ik zal het laten weten hoe het was. Axioma: ze raden wel atijd aan dat je weet van wie je het autostoeltje overneemt. zodat je er zeker van bent dat er niet al eens een ongeluk mee is gebeurt, dan kan hij niet meer veilig zijn. Net een blunder zit ik te klagen tegen mijn man dat het beeldscherm stuk is, alle stekkers geprobeerd, het oranje lampje brande wel maar geen beeld, uiteindelijk wil ik de computer uitdrukken, kom ik er achter dat ik de computer nooit heb aangedaan, DOM, Volgens mij is de kleine in mijn buik nu al jarloers, telkens als ik op het werk een baby aan het voeden ben dan begindt de kleine tog te trappen. Had vanmorgen ook nog een blunder, was een babytje die nogal gepoept had, ik moets ook de kleertjes verschonene dus de kleine lag even in haar nakie, recht tegen ove mij, gaat ze ineens plassen zat ik er helemaal onder, gelukkig werkte ik een halve dag en kon ik een kwartier later naar huis. Ik ga nu maar slapen dan heb ik morgen hopelijk minder blunders. Groetjes Martine
Martinenur Lekker zo'n blunder dag. Hoop dat het je morgen beter gaat. Veel plezier zondag in ieder geval.
Dayenne, ik vind als eerste datum de 9e goed en dan idd met als alternatief de 16 (die is voor mij nml iets minder omdat manlief dan moet werken). Ik zit niet op msn, dus dat wordt lastig, maar ik kan je eventueel mijn email doorgeven, dat werkt idd wat handiger. Kunnen we even kortsluiten hoe en wat en wie wat oppakt. Karina en maatje, succes met de echo morgen!
Hoi Meiden, Ik zat weer met plezier alles te lezen hier. @Amor: ik lag echt in een deuk om die camping wc! Maar het is zeker wel een goede uitkomst. @Vaam: beetje laat, maar wat fijn dat je je huis hebt verkocht. Kan me voorstellen dat het dubbel is, maar aan de andere kant kun je wel een nieuwe start maken. Hoe is het trouwens in de liefde? @Axioma: dat is niet zo mooi van je moeder. Hopen dat ze toch mee kan dan in november. @Karina& Maatje: veel succes morgen bij de echo. @Dayenne: mij komt 9 november het beste uit, omdat ik in het weekend van 16 november al wat heb en dan zou het een beetje druk worden. Utrecht vind ik prima en een high tea is altijd lekker (ach je, makkelijk als je bijna alles lust)! @Martinenur: lekker zo net voor je naar huis gaat: onder geplast worden. En fijn dat het ruggetje van de kleine helemaal goed was. @Marriedgirl: ik zou het ook niet fijn vinden als hij zo kort van te voren weg zou gaan. Als ie dan nog in NL zou blijven, zou het nog anders zijn! @Anne: ik ben wel erg van het knuffelen en tijdens onze vakantie hebben we ook de schade van de weken daarvoor ingehaald qua sex. Misschien wel too much info ?! Maar ik moest er de eerste weken dat ik zwanger was echt niet aan denken. Wat ik wel heel irri vind, is dat mensen ineens je buik gaan aanraken. Dat wil ik helemaal niet?! Herkennen jullie dit? Vandaag weer bij mijn lieve kleine nichtje van een week oud op visite geweest en ze heeft een hele tijd bij mij lekker gelegen. Kan me nog niet echt voorstellen dat ik over een paar maanden ook zo'n lekker klein hummeltje heb! En die kleine is vandaag echt een feestje aan het bouwen in mijn buik! Soms houdt hij/zij mij ook uit mijn slaap. Lig ik net lekker en dan begint ie echt goed te schoppen. Nou lieve meiden, weltrusten en tot morgen. X Esther
pfff meiden hebben jullie in de lounge gelezen van die pro-ana sites? Vind het echt heel erg allemaal en moest ff reageren daar, en nu word ik als kwetsend ervaren geloof ik
Hoi! Kwa high-tea kan ik ook nog alle data wel regelen. Ik heb verder geen voorkeur voor lokatie. Volgens mij wordt het zowiezo wel gezellig. Ik ben benieuwd! Bedankt voor alle felicitaties! @Mobielfreak, ik kan me jouw standpunt ook wel goed voorstellen. Kan me ook wel goed voorstellen dat hij nog met zijn vrienden weg wil. Als jullie elkaars overwegingen maar wel goed begrijpen. Wellicht valt er nog iets te regelen in december?
Mobiel ik bedoelde inderdaad Marriedgirl. Moeheid is toegeslagen. Net nog even geskyped met broer in Nieuw Zeeland. Lastig hoor dat grote tijdsverschil... Zit nu praktisch te slapen met mijn laptop op schoot op bed. Trusten!
hey meiden thnx voor het hartelijk welkom weet ben erg laat met aanmelden maar zat eerst op een andere site waar ik alleen een pagina heb geen forum @ amor ja ik ben ''tweetalig'' spaanstalig mijn moeder is zuid amerikaans en mijn vader is hollands jullie zijn een zeker actief forum moest ff snel een paar bladzijdes terug lezen sinds gisteren ben vandaag naar de kidsfactory geweest waar ik woon amsterdam en ben een stuk armer druit gekomen whahahha heb toch de stokke besteld met maxi cosi adapters voetenzak en parasol 1137 euro! in het creme ook heb ik het wipstoeltje van lief! gekocht in fushia en een lief! truitje in maat 50/56 een 0 tot 3 maanden speen van lief! allemaal in het fushia en bambam sokjes met zilveren hartjes erop voor mezelf een positiebroek en een truitje van mamalicious heerlijk merk ook een stuk goedkoper want van vida vita werd mijn portomonee zo leeg heb dr wel leuke kleren aan overgehouden voor gelegenheden zoals een uitje weet vanaf hoeveel maanden ong ze maat 16/17 van schoentjes aan kunnen en hoelang ze dr ong mee kunnen? wil nu roze all stars aanschaffen maar weet niet bij hoeveel maanden en ik bedoel een ong schatting weet dat de ene baby watkleinere of grotere voeten heeft dan de andere trouwens dit is mijn eerstekindje ik ben 20 als de baby dr is ben ik almiddels 21 en ik verwacht een prinsesje groetjes
@Mobiel: Wat is pro ana dan? Zal straks een kijken of ik kan vinden wat je bedoeld, maar meestal vind ik niks terug waar jullie het over hebben haha. @Valentina: Leuk een jonge mama! Wat een leuke (en dure ) dingen heb je gekocht, heerlijk he shoppen voor die kleine Uit welk land komt je moeder? Mijn vriend is colombiaans en ik heb zelf in Spanje gewoond. We willen eigenlijk een spaanstalige naam voor onze zoon, maar kan geen mooie vinden behalve de namen van mijn vriend, maar dat worden dan de extra namen waarschijnlijk. Volgens mijn vriendinnen die al reeds mama zijn kunnen de baby's de schoentjes in maat 16 al gelijk aan. Maat 17 misschien ook wel, anders iets later. Veel mensen doen pasgeboren baby's nog geen schoentjes aan, maar wij kunnen het ook niet laten om stoere merken te kopen hoor haha. En een goede vriend van mij woont tijdelijk in Amerika en hij heeft een zoontje van bijna 1 waarvoor hij kapitalen uit heeft gegeven aan de nieuwste merkschoenen en kleding en hij heeft beloofd alles voor ons mee te nemen in november nu maar hopen dat ie het niet vergeet!
@Mobiel: Heb pro ana gevonden! Snap niet waarom jouw teksten verwijderd worden, want zie meer heftige reakties. Walgelijk idd dat zulke sites bestaan, maar het onderwerp raakt mij eerlijk gezegd niet zo. Als het je zo raakt, kan je misschien maar beter op dit gezellige forum blijven, is niet goed voor je als je je zo druk maakt toch? Of denk ik nu te oppervlakkig
Goedemorgen meiden! Lekker geslapen allemaal? Hier als een baby.... Vandaag de grote "20-weken echo" dag. Ben benieuwd hoe lang de dag gaat duren...hihi Allemaal een hele fijne dag vandaag! @Maatje, Wenniepenny en Anne1982, jullie ookheel veel succes vandaag bij de 20-weken echo! Liefs Karina
@ Amor: Mijn reactie was meer gericht tegen bolbuikje zeg maar die daar reageert.. Die streeft naar 'geen grammetje meer aan haar lijf en die van haar kinderen' met als resultaat dat ze een tweeling heeft van 1 jaar oud die net 6 kilo wegen Dat is dus veel en veel te mager! Een kind van een jaar hoort zo'n beetje 9 kilo of meer te wegen namelijk.. Zij beweert dus als het ware dat Tim bv te zwaar en te veel vet zou hebben omdat hij 10 kilo weegt.. De moderators hebben daarom mijn bericht verwijderd en mij pb's gestuurd met dat ze me wel snappen, en dat ze hopen dat het consultatiebureau en haar familie haar en de kinderen goed in de gaten houden.. Het stomme is, haar partner is geloof ik arts, snap niet dat die man niet ziet dat zijn kinderen veel te mager zijn.. En daar maak ik me dan druk om, om de gezondheid van die kinderen
mobiel... Kan het niet terug vinden maar wat jij hier schrijf denk ik al BELACHELIJK..... Juiste voeding en vooral genoeg voeding is juist zo belangrijk voor de ontwikkeling van die kleintjes.. Dat mens is gewoon ziek!