Okee, okee, okee, okee, okee dan maar geen high tea in Cyprus Maar ehhh... nu de datum en de locatie zo goed als bekend is, is er ook iemand die zich aanbiedt als fotograaf? 8-[ 8-[ ...want vind het echt super jammer dat ik niet bij zoiets kan zijn. Zou het erg leuk hebben gevonden om jullie allemaal te ontmoeten en ervaringen te horen! Maar goed, je kunt niet alles hebben....
Marriedgirl, ....ik geloof dat ik er niet zoveel problemen mee zou hebben. Ik weet hoe graag hij niks zou willen missen van de kleine en de evt. bevalling en als hij echt graag zou willen, weet ik dat op het laatste moment altijd nog een beslismoment voor hem is. Maar de kans dat het zo vroeg komt, is toch wel wat klein lijkt me. Afspreken dat hij meegaat, is nog geen mes op je keel dat hij ook mee moet. Maar als alles vlak van tevoren nog rustig is... ach.. Ik zou wel voorstellen dat ze naar een locatie toe gaan die gemakkelijk bereikbaar is en de afspraak maken dat als er wat is, iemand met hem meerijd terug zodat hij niet als a.s. vader als een idioot over de weg heen sjeest! [-X [-X [-X [-X [-X [-X Als zijn vrienden echt graag willen dat hij meegaat, moet dit geen probleem zijn om met iemand te regelen, neem ik aan. [-( [-( [-( NO WAY, ALLEEN IN DE AUTO! En ik weet zeker dat bij het eerste de beste telefoontje, hij al in de auto zou springen, voordat hij de telefoon heeft opgepakt, misschien scheelt die gedachte voor mij... Maar goed, succes in iedergeval met de strijd
Ha dames, Het spijt me echt, maar ik ga niet komen op de meeting. Kost me gewoon te veel energie, dat besteed ik eerlijk gezegd liever ergens anders aan. Per half oktober ga ik 20% minder werken. Kwam mijn manager zelf mee! Super, zo'n meedenkende werkgever.
Maar ehhh, MarriedGirl, Wat betreft je kosten van die kunstskibaan. Tja, daar heb je een punt vind ik ik heb weleens gehoord dat ze wel eens groepskorting weggeven. Met hoeveel man gaan ze? liefs vanuit India![/b]
HJ1977, Goh, wat heb jij een luxe werkgever zeg! Daar mag je zuinig op zijn. Wat voor werk doe je? Wijze beslissing op je energie aan andere dingen te besteden!
Uhm, tja Febr21 daar kan ik wel in mee gaan denk ik. Ik zou er denk ik ook wat minder problemen mee hebben, mits er maar goede afspraken zijn en als het nodig is, ben je zo weer thuis. Maar goed, we zijn 1 van de weinigen geloof ik. Meiden vandaag voor de 20 weken echo, veel succes en plezier. Mobiel, dat mens is gestoord. Dat ze dat bij haar zelf doet oke, maar haar kids! Valantina, gefeliciteerd met je mooie aankopen. Ook al blijft het een hoop centen, het is wel heerlijk om even zo te kunnen en mogen shoppen. Volgens mij is maat 16/17 nog niet een maatje waarbij ze echt al lopen toch? Caro, lekker geskyped met je broer Fijn dat dat tegenwoordig zo kan, wel zo goedkoop. Karina, leuk dat je het ons wel verteld... lijkt me toch ook wel moeilijk om het geheim te houden hoor verder. Oh Martine, lekker monchoutaart, hmmmm Esther, lekker geknuffeld met je kleine nichtje. Heerlijk! Wat een rot weer vanaag zeg, bah!
Morning allemaal! Dames die vandaag een echo hebben, succes! 30 september : Karina82 20 weken echo 30 september : Maatje 20 weken echo 30 september : Wenniepenny 20 weken echo 30 september : Anne1982 20 weken echo 30 september : Dayenne controle vk @ Dayenne/Angela, ik heb Angela ook op hyves, zal jou ook even zoeken via de febmama hyves Dayenne, dan 'mailen' we wel ff via hyves over hoe en wat voor de meeting? @ Amor, we zijn er al uit! Hij gaat niet, iig niet dat weekend, hij had blijkbaar gewoon ff een baaldag en baalde van mijn harde en emotionele reactie. Hij vind het wel erg jammer, maar snapt het gelukkig wel. . @ Mieke, je hebt ook gelijk hoor.. ze gaan nu proberen om wellicht in december te gaan zonder die ene vriend. En anders wellicht nog in maart, maar dat zien we pas als de kleine er is. Het ligt er maar helemaal aan hoe het gaat enzo. We hebben er wel goed over gepraat hoor, het lijkt nu net of hij een enorme eikel is, maar dat is niet zo. Ik kan gewoon slecht ruzie maken, ga gelijk janken, heel irritant. @ Eppie, erg he die ongewenste aanrakers! Ik wordt er gek van, zelfs collega's doen het waar ik nks mee heb! Ik heb nu een 'do not touch' shirtje gekocht (van supermom), die ga ik binnenkort maar eens aan doen, hopelijk helpt het. Ik vind het ook moeilijk om er wat van te zeggen, ben echt een soort van verbouwereerd steeds. En later bedenk ik dan wat ik had willen zeggen maar op het moment supreme durf ik dat weer niet... zoiets van 'ik zit toch ook niet aan jouw buik?'.. of juist ook aan hun buik gaan zitten.. maar ja, het is vaak zo goed bedoeld en om dan zo'n rotopmerking te maken, vind ik ook weer zo. @ febr21, daar heb ik idd ook al zitten denken, maar het probleem is dat ze in het huis van mn schoonouders in Oostenrijk zitten. En als mijn man niet gaat op het laatste moment, kan de rest ook niet (schoonmama wil niet dat die jongens er zonder mijn man zitten, moet altijd iemand van de familie bij zijn zeg maar). En dan hebben ze dus wel vluchtkosten etc gemaakt. Maar het is eigenlijk al niet meer relevant, want we hebben afgesproken dat hij niet gaat in januari. Wellicht in december of eventueel na de geboorte een keer een weekend, maar dat zien we tzt. @ HJ1977, fijn zo'n werkgever! En zeker met 2 kleintjes in je buik kun je wel wat rust gebruiken, toppie!
Heb toch zo brak geslapen vannacht....heb echt de hele nacht liggen draaien van de ene op de andere zij ivm pijn in mijn rug. Kussen achter mijn rug proberen te leggen, was ook niks. Uiteindelijk om 7:00 uur eruit gegaan zodat manlief nog even kan slapen. Op de bank ook nog half zitten/liggen duffen omdat ik zo moe ben. Wordt soms echt gek van die pijn in mijn rug, kan dit komen doordat de banden oprekken? Het is hele periodes niet en dan ineens weer wel Ben blij dat ik vandaag vrij ben in ieder geval.... Meiden met de 20-weken echo...succes! Knuf Daffie
Married, fijn dat jullie het toch goed hebben op kunnen lossen. Ik dacht wel een beetje dat ie misschien gepiekeerd zou zijn om eoa reden zijn ze toch altijd wel snel als de vrouwtjes zo reageren, hihi. Ik ben ook altijd snel van de emo hoor. Daffie, wat vervelend meid. Heb je zo'n voedingskussen in huis, die kun je ook goed gebruiken in bed. Misschien eens proberen?
Mieke; wat is de bedoeling dan met zo'n voedingskussen? Hoe kan mij dat helpen bij mijn rugpijn? Daffie
Hoi Dames, Het lukt me niet om dagelijks op dit forum te komen. Echt jammer! Sinds mijn laptop kapot is door de kop koffie die erover heen is gegaan, heb ik alleen boven op zolder een pc staan, maar daar kan ik niet de hele dag zitten om te internetten! Maar goed, ik kom zo vaak mogelijk en het zal waarschijnlijk 1x per week zijn! Ik las dat er binnenkort een meeting wordt gehouden? Ik kon zo snel even niet terugvinden wanneer en waar en zo. Is er al een datum en lokatie bekend? Ik moet nog tot 22 oktober wachten voor de 20 weken echo, maar dan ben ik al bijna 22 weken. Het kon niet eerder gepland worden. Maar ik ben zo benieuwd hoe het met mijn kleintje gaat in mijn buik en ook of het een jongetje of meisje is, dus ik heb gisteren een echo gepland om het geslacht te laten bepalen. Ze neemt er dan een half uur de tijd voor, best wel lang! Heeft iemand ervaring met een echo om het geslacht te bepalen? Die echo gaat plaatsvinden op zaterdag 11 oktober; ik ben dan ruim 20 weken. Vandaag ga ik proberen om nog weer terug te komen op dit forum om een beetje bij te lezen! Liefs Golfola
Nou geen idee eigenlijk Maar misschien kun je je draai niet vinden door je buik. En met dat kussen kun je allerlei standjes in bed aannemen zodat je misschien toch beter ligt. Tussen de benen etc. Misschien hebben de al-mama's hierin betere tips dan ik hoor.
Goede morgen dames, Ik heb vannacht ook wat liggen draaien en dat komt denk ik doordat ik nu echt wel uitgeslapen ben, dus word het weer tijd om aan het werk te gaan vanmiddag. Alhoewel ik daar ook echt geen zin in heb. Vermaak mijn eigen prima zo thuis hoor. @Daffie: je rug spieren gaan nu compenseren wat je buikspieren niet meer kunnen, dus waarschijnlijk heb je daarom zo'n last van je rug. Ook komt dit doordat het zwaartepunt van je lichaam gaat veranderen met je buik meer naar voren. Dat is tenminste wat de fysio mij heeft verteld. @Marriedgirl: ik had er ook al aangedacht om die buikband aan te schaffen, maar vind het toch wel moeilijk om tegen mijn (schoon)moeder te zeggen dat ik dat niet fijn vind. Ze bedoelen het zo goed. Wat fijn dat je mannetje in ieder geval niet in januari weg gaat. Is dat ook weer geregeld. @HJ1977: fijn dat je van je werkgever al minder mag gaan werken. @Mieke: het is idd erg rot weer. Heb net lekker mijn warme brinta naar binnen zitten werken. Het lijkt al wel winter en volgens mij wordt het er ook niet echt beter op deze week. Groetjes Esther
Hallo allemaal, Even een tijdje niet hier geweest en wat is er veel geschreven! Gezellig Heb alleen na het lezen niet alles meer onthouden . Axioma: heel veel sterkte met je zieke moeder. Ik kende de ziekte niet, maar het klinkt vrij ernstig. Ik hoop dat prednison wat verlichting kan geven; het is een paardemiddel, maar wil toch nog wel eens helpen gelukkig en dan is het toch mooi dat het spul er is. Meeting: alle datums kan ik nog wel. Of ik dan de puf heb weet ik niet, maar dat zien we dan wel weer. High tea is erg leuk, maar ik vind het wel erg jammer als er mensen vanwege de kosten af moeten haken ... gewoon zelf iets bestellen op een gezellige en betaalbare locatie kan ook erg leuk zijn. En als je het van te voren regelt, dan lukt het meestal wel. Iedereen die vandaag een echo heeft of controle: veel succes! Hier heb ik het even rustig aan gedaan. Moet ook wel, want ik heb vanaf week 16 ongeveer al harde buiken. En dat terwijl ik het heerlijk rustig heb. Mijn studie heb ik voor een half jaar kunnen onderbreken en heb dus alle tijd voor zwanger zijn: is echt fantastisch gewoon. Verlof heb ik dus nu eigenlijk al en in februari/maart zie ik wel of ik direct weer aan de slag ga of eerst nog even voor 50% bijvoorbeeld. Als het gaat zoals bij de eerste, dan heb ik wel even wat tijd nodig (was een dweil na de bevalling door veel te veel bloedverlies). Maar deze zwangerschap is echt zo anders dan de vorige - toen stond ik de week voor de bevalling nog te slopen en schilderen in de kinderkamer van ons nieuwe huisje - dus hoe het gaat na deze bevalling, daar is waarschijnlijk toch niks van te zeggen ... hoop natuurlijk dat het nu een super bevalling wordt ...
@ Eppie, ik vind het van mijn moeder niet erg, die vraagt het ook telkens en doet het niet ongevraagd. Mijn schoonzusje doet het idd wel ongevraagd, maar die straalt er dan weer zo bij (ze is 22 hoor, geen klein zusje dus) en dan kan ik het niet over mn hart verkrijgen om te zeggen dat ik het vervelend vind. Maar zelfs sommige vrienden van mijn man en sommige van mijn collega's zitten dus echt ongevraagd ineens aan mijn buik en daar ben ik niet zo blij mee... ik blijf voortaan gewoon bij ze uit de buurt denk ik, haha @ Mieke en febr21, iig harstikke bedankt voor het meedenken (over Oostenrijk) hoor!
@ Daffie: Weet niet of je hier wat aan hebt, maar heb je wel een goed ondersteunend matras? Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik eerst veel aangeklooid met kussens etc en sliep gewoon slecht. Totdat we in ons nieuwe huisje (ik was toen al 7 mnd zwanger) ook een nieuw bed kregen: een verademing! Sindsdien sliep ik veeeel beter.