Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    hey dayenne,

:confused: wat zie ik :confused:

Staan Sophie en ik niet meer op de lijst?

worden we niet serieus genomen? :rolleyes: :rolleyes:

;)

liefs uit india

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Gefeliciteerd met je gezonde dochter Maatje!

En jij met de goede echo Wennypenny.

Zo, ben nu thuis. Eerder weggegaan van mijn werk, had echt zweetaanvallen alsof ik een beetje koorts kreeg ofzo. Nu gaat het wel weer. Voor de zekerheid zo eventjes tempen en naar bed :rolleyes: .

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @Noppie. Kruip maar lekker onder de wol. Beterschap

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, beterschap! Jij hebt morgen ook je echo, toch?

5. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    hmmm jakkes noppie, hopen dat je er weer snel vanaf bent voordat je richting engeland moet

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Noppie beterschap meid!

@Maatje van harte met de goede echo en je dochter! Geweldig dat opoe toch gelijk had ;). Mooi hoor. Geniet er maar van!

@Karina hou je het nog een beetje vol?

@Wennypenny gefeliciteerd met je goed echo! Hopelijk laat hij/zij het de volgende keer wel zien.

@Febr21 haha sorry ik zal jullie er wel weer opzetten. Jullie horen er toch bij, heb je gelijk in ;).

@Mieke dank je :oops:. Ben daar altijd zo onzeker in, dus ben blij dat je het goed vind.

@Patriessie vervelend van je hoofdpijn! Goed drinken, rustig aan doen en je laten masseren helpt ook wel. Als ik hoofdpijn heb dan masseert mijn vriend mijn schouders en nekspieren. Meestal ben ik dan dus super gespannen.
    Sterkte ermee!

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Februari 2009 mama's MEETING
    Midden-Nederland
    Dayenne vanuit Arnhem
    Noppie vanuit Utrecht
    Marriedgirl vanuit Midden
    Daffie vanuit Nieuwegein
    Kelly vanuit Nijmegen
    Zuid-Nederland
    Angela vanuit Venlo
    Loeka vanuit Maastricht
    Vaam vanuit Kaatsheuvel (Noord-Brabant)
    Esther vanuit Hoeven (Noord-Brabant)
    WenT (Thirza) vanuit Eindhoven
    Karine vanuit Weert
    Noord-Nederland
    Seyla vanuit Noorden
    Uk80 vanuit Noord-Holland
    MartineNur vanuit Assen
    West-Nederland
    Annemieke vanuit Gouda
    Amor vanuit Rotterdam
    Mieke vanuit Amstelveen
    Patriessie vanuit Amstelveen
    Maka vanuit Bussem
    Buitenland
    Edith vanuit Cochin (India)
    Joyce vanuit Alvalade (Portugal)

Meeting-dag:
    Optie 1: zondag 9 november
    Optie 2: zondag 16 september

Zo tevreden febr? :)

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Even een vraagje voor de meiden die een dochter krijgen.....Is jullie man ook zo onzeker? Mijn vriend vind het doodeng om een dochter te krijgen. Sowieso omdat hij natuurlijk beter bekend is op jongens-terrein, maar ook omdat hij bang is dat hij wat fout doet. Hij vind het ook nu al eng om haar billetjes te moeten schoonmaken, omdat hij dan bang is dat hij iets fout doet en dat mensen dan rare dingen denken. Snappen jullie wat ik bedoel? En heeft iemand van jullie mannetjes dat ook? Mijn vlos zei net dat het heel normaal is en dat veel mannen dit hebben...

Btw net controle gehad bij de vlos en alles was goed. Bloeddruk 120/68 en het hartje was weer heel sterk. Baarmoeder zit nu iets boven mijn navel.

9. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    maka,
    ja, als dat soort dingen goed geregeld zijn, moet 'ie vooral lekker gaan genieten. maar inderdaad wel met kopiie erbij.

dayenne,
    tickets cyprus, ha ha, effe geduld, heb een lot gekocht. als ik win, betaal ik ha ha. kan ik makkelijk zeggen, win nooit wat...

wennypenny
    hmmm, dat wordt dus nog effe wachten met de namen verzinnen..

daffie,
    als je in de verpleging zit, onderschat dan niet hoe de krachten op je lijf veranderen nu je zwanger bent. natuurlijk zijn je voorwaarden (goed bed) erg belangrijk maar zelfs al heb je dat al heb je gewoon een zwaar beroep. Ik merk het zelf al met tillen van emmers water, slecht slapen, drukke dagen of ander dingen dat mijn rug vast komt te zitten. Als ik daarbij ook nog wat krampen heb in mijn onrustige darmen (iets fouts gegeten denk ik), heeft dat direct zijn weerslag op mijn rug.
    Gelukkig is het voor mij geen probleem en weet ik hoe ik alles los moet maken maar dat mijn lijf veranderd is overduidelijk.
    Waarom vraag je (kom ik weer met de tip) geen verwijzing naar een oefentherapeut? Nu kun je nog volop oefenen en hoe later in de zwangerschap, hoe lastiger dit wordt.
    Als je zelf leert met rek oefeningen hoe je je rug weer kunt ontlasten na je zware belasting van je werk, heb je het veel meer zelf in de hand.
    Waarschijnlijk krijg je er ook nog allerlei gratis tips mee hoe om te gaan met dingen tijdens en na je zwangerschap, waar je misschien nog niet eens aan hebt gedacht....

maar weet natuurlijk niet of je dit al hebt gedaan?
    succes in ieder geval, want kan aardig in de weg zitten

10. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    maatje
    gefeliciteerd meis, met jullie dochter in aantocht!

dayenne,
    ha ha dank je... tja, je weet nooit natuurlijk of de plaats nog gaat veranderen he? ;)

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Ik weet niet meer wat iedereen geschreven heeft, sorry daarvoor...

Maatje gefeliciteerd met je dochter!
    En de rest ook gefeliciteerd met de goede echo's!
    Ik hoop donderdagavond ook met goed nieuws te komen...

Ik heb zo'n verschrikkelijke rugpijn :confused: Echt heel erg! Het trekt helemaal via mijn zij door naar mijn bui... Vannacht werd ik steeds wakker van pijn in mijn heupen. Misschien dat alles al wat slapper wordt?
    Als het langer aanhoudt, dan ga ik wel ff bellen, want dit is niet vol te houden.
    Ik ben vandaag ook weer zo misselijk geweest, houd het dan nooit op?

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha is goed :D. Das een deal he! ;) (zul je zien dat je nu wel wint :))

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @Dayenne. Heb het net aan mijn man gevraagt. Hij heeft er helemaal geen moeite of problemen mee. Alleen denkt nu al oja straks is ze 16 en dan komen de jongen ieieieiei dat vind hij eng.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Maatje lief dat je het even gevraagd hebt. Ja dat heeft mijn vriend ook. Hij wilt nu al gaan trainen om de jongens van haar af te slaan haha.

15. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Eppie: met de liefde gaat het prima! Hij gaat echt helemaal voor mij en de baby.
    En over het buik aanraken....ik vind het eigenlijk wel prettig als mensen dat doen (wel bekenden graag, want moet geen vreemden of vage kennissen aan mijn lijf hebben hihi)

@Febr21: Ik wil best een meeting in cyprus hoor, maar het is zo'n eindje reizen he ;).
    Als ik het allemaal ga redden, dan speel ik overigens wel voor fotograaf.

@marriedgirl: wat fijn dat hij niet gaat in januari. En nog even als geruststelling...vond hem echt geen eikel hoor. Omdat iemand een keer een vreemde uitspraak doet of even niet goed nadenkt (of iets dergelijks) dat maakt hem echt nog geen eikel. En hij heeft nu toch immers aan jou gedacht, dus is het vast en zeker een schatje ;).

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dayenne, kan me eigenlijk wel voorstellen dat je vriend daar wat onzeker over is.
    Maar ik denk dat als jullie meisje er straks is dat het allemaal zo vanzelfsprekend zal gaan.

Vaam, fijn dat de liefde zo voorspoedig gaat, heerlijk.

UK, wat balen dat je zo misselijk bent.... nog steeds.

Nou ga naar schoonzusje en zwager. Hebben vandaag sleutel van hun huis gekregen.
    Even een kijkje nemen, is hier om de hoek.
    Daarna naar schoonouders, schoonpa is jarig, ook om de hoek, hahahaha!
    Handig hoor voor straks.

Fijne avond en eet smakelijk voor straks.

17. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @daffie, vervelend dat je zo'n last van je rug hebt... sterkte ermee, en hopenlijk kun je vannacht beter slapen!

@Seyla, dank je! Wat lekker nu al verlof! Geniet er maar van!

@wenniepenny, gefeliciteerd met je goede echo! Hihi je kindje houdt dus niet van gluren :D

@Maatje, jij ook gefeliciteerd met je goede echo! Bijzonder dat je opoe gelijk had!

@Noppie beterschap!

@Karina... nou nog maar een paar uurtjes te gaan....

Hier ook niet al te geweldig geslapen, meer omdat ik geen houding kon vinden waarin ik lekker lag. Merkte vandaag ook met lopen en bewegen dat mn buik groter is geworden [voel me ook opgeblazen]en dat tie in de weg zit. Nou morgen nog 1 dagje werken, veel voorbereiden want we hebben zaterdag open dag. Maar ik heb donderdag en vrijdag vrij! Donderdag ga ik een dagje naar mn ouders, en vrijdag de schuur opruimen :D

18. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    dayenne: wij weten (nog) niet wat het wordt maar ook mijn mannetje maakt zich al zorgen vooral toen ik met de babykleertjes thuis kwam had hij zoiets van jeetje zo klein en meteen heel stoer pff ga het echt wel verschonen enzo maar als ander hem plagen met de gevaren als hij een dochtertje zou krijgen dan krijgt hij het nu al spaans benauwd hihi

Cyprus: mmmm ben er wel aan toe ff eruit te gaan hihi

Vaam: heerlijk dat het goed gaat in de liefde ... is je gegund

Mieke: te gek al die familie om de hoek hihi, stiekem een beetje jaloers hoor

Buik aanraken: Familie no problem maar daar blijft het ook bij.... als er iemand aanzit waarvan ik het niet zo tof vind of ze doen het geheel onverwachts dan zeg ik heel verontwaardigt: als het geboren is en het blijkt dat het deuken heeft dan stel ik jou daar aansprakelijk voor! haha de meeste kijken je aan van schrik van wat bazelt zij nu weer hihihi

19. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hey meiden!

Nog even snel voor het douchen en eten... Over pak em beet een uurje vertrekken we. Ben er helemaal onrustig van en lacherig tegelijk...haha.

Ik laat jullie alles weten als we weer thuis zijn!

SPANNEND!

Liefs
    Karina

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Succes Karina!

Deel Deze Pagina