Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Karina succes! Spannend..! :D

@Mieke & Patriessie dank jullie voor jullie reactie. Ik denk ook wel dat als ze er eenmaal is dat het dan vanzelf gaat...Maar vind het er zo sneu uitzien als hij soms helemaal overstuur bij me komt liggen omdat hij bang is dat hij haar pijn doet ofzo. Ook wel schattig hoor, om de aanstaande papa zo onzeker te zien.

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Seyla; we hebben sinds een half jaar een nieuw bed (boxspring) en ik sliep juist vele malen beter als met het oude matras, maar nu dus door wrs groeiende buik last van mijn rug. Hoop dat het vannacht beter gaat.

Maka en Febr'21; ik moet maandag weer naar de VK, dus zal het idd eens aankaarten. Denk echter niet dat het door mijn werk komt, want ik ben juist vrij geweest gister en vandaag...en tijdens mijn werk gaat het juist nog goed. De fysio ben ik al geweest en daar doe ik al oefeningen voor (maar bedankt voor de tip), maar een warme kruik ga ik zeker proberen (heb er toch 2 voor de kleine gekocht haha)

Patriessie; die hoofdpijn klinkt ook echt niet lekker. Je mag paracetamol hebben he!

Noppie; dat is ook niet goed om je zo druk te maken dat je niet kan slapen... :( Doe je het wel rustig aan!

Wenniepenny; gefeliciteerd met de goede echo :D

Maatje; wat fijn dat de echo goed is en wat ontzettend leuk dat je opoe gelijk had. Gefeliciteerd met jullie dochter...eindelijk weer een meisje, we hebben toch weer wat in te halen na al die boy's hahaha :) :)

Dayenne; mijn man is niet onzekerder omdat hij een meisje krijgt. We zijn denk ik allebei wat onzeker, maar dat hoort er ook wel bij. Het is toch ons eerste kindje en dan is alles nieuw.

Axioma; thanx, jij bent ook erg druk als ik het zo lees of ga je bij je ouders lekker de hele dag niets doen? ;)

Uk80; ik weet hoe het voelt met die rugklachten :( Als je nog niet bij de fysio bent geweest, zou ik dat eens proberen als ik jou was).

Vandaag de gordijntjes besteld en het badje en toebehoren gehaald. We hebben die van bebe-jou en dan de ecru met het slaapbeertje...zo lief!
    Toen nog met moeders de stad in geweest en nog een winterjas gekocht. Heb er dus eindelijk 1 gevonden waar ik in pas de komende tijd :) :) :)
    Nu lekker nasi maken zo en daarna een warm bad voor de pijnlijke rug en inderdaad maar eens een kruik proberen!

Dikke knuffel en bedankt voor al jullie tips!

Daffie

3. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Hihi ben wel een beetje druk ja... niets aan te doen. Bij mn ouders mag ik eigenlijk alleen maar op de bank zitten :D Zeker nu omdat mn moeder het veel te gezellig vind als ik langskom :D Vind het nu ook niet erg... hopenlijk mag donderdag de openhaard aan :D:D:D

Oeeh jij hebt een bad! Nu ben ik jaloers!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ja, ik heb een bad, maar mijn ouders hebben geen open haard en dat is toch ook wel heerlijk :) :)

Daffie

5. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    haha das waar, maar van dat bad kun jij veel vaker genieten... oeh met lekkere bruisballen van de lush :D Droom al bijna weg :D
    Maar eerlijk is eerlijk die openhaard is ook zalig, als ze die nou hadden gehad toen ik nog thuis woonde... nee een half jaar ben je weg en ze kopen een openhaard....

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Axioma: Volgens mij wisten ze dat je dan nooit het huis uit zou gaan als ze een open haard toen aangeschaft zouden hebben :)

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Heeee zucht, een bad, dat wil ik ook zoooooooo graag. Als we ooit genoeg gespaard hebben voor een badkamerverbouwing dan komt er hier ook een bad. Ik zat vroeger bijna dagelijks in bad bij mijn ouders, zo lekker ontspannend....

8. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Dayenne,

Wij weten nog niet of het een meisje of jongen wordt maar rene roept al vanaf het begin dat het een meisje wordt.
    nee hij is niet onzeker, kijkt er naar uit. Hij is meer onzeker bij de gedachte van een zoon, huiverig dat het op hem gaat lijken toen hij klein was :)

Maar bij een dochter weet hij allemaal hoe hij het gaat doen... en inderdaad, de jongens hebben geen schijn van kans. Geen polonaise aan mijn dochters lijf, daar blijven ze mooi vanaf :)

Ach volgens mij zal die onzekerheid vast uit zichzelf wel weg gaan, vast even wennen aan het idee. hoor je toch vaker bij nieuwe vaders? niet durven badderen, bang dat ze wat fout doen...

9. vvalentina

24 aug 2008
    17
    0
    0
    @ maatje gefeliciteerd met je dochter weer een meissie erbij en erg leuk dat je opoe gelijk had

@ amor mijn moeder komt uit venuzuela

@wennypenny maak je niet druk komt er snel achter wat het word de kleine dacht mams paps jullie hebben nu genoeg gezien en weten dat alles erop en eraan zit nu nog ff volhouden

oke dus 16 kan al vanaf het begin in de h & m stat er 4 tot 6 maanden maar dat is maat sokjes kan schoentjes er niet bij vergelijken

ja ik denk dat ik mezelf voorlopig vastbind want kan geen winkel ingaan en niet eruit komen met iets voor de kleine prenatal kidsfactory h & m noem het maar op heb een koop verslaving

moet me ff inhouden met kopen whahhaha

10. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Hallo allen,

Vandaag een echo gehad.. en je zult het niet geloven, maar die kleine van ons scoort een dikke 10 voor eigenwijsheid.

Ik daar eenmaal op tafel met die ijskoude gel op mijn buik. Op zoek naar ons wondertje. Hij of zij lag met het hoofdje naar beneden en met de rug naar de buik toe. De placenta ligt ook aan de voorkant, dus ze kunnen het soms wat minder goed zien. Maar de voeten bracht ze in beeld, alles oke, de beentjes opmeten, alles oke. De ruggengraag oke, mooi huidje er overheen. Toen wilde ze het hartje na gaan lopen, kijk of het 4 kamers enzo heeft, maar ons wondertje was in zo'n positie gekropen dat het niet in beeld te brengen was. Dus dacht die vrouw, nou dan de schedel en het gezicht maar meten, maar deze had ons wondertje ook zo ver weg gestopt en zijn handen er voor gedaan dat het niet te meten was. Na een minuut of 5 blijven proberen moest ik even een rondje lopen door de kamer en wat springen enzo. En nog eens proberen... maar onze kleine eigenwijs wilde niet in beeld komen. Ik moest toen een kwartier gaan wandelen en zo veel mogelijk traplopen, de meeste baby's draaien dan. Dus ik heel fanatiek daar door het ziekenhuis gelopen en na een kwartier weer terug. En inderdaad hij/zij was gedraaid, maar zo gedraaid dat je nog minder kon zien. Ik werd dus weer naar huis gestuurd. Ik mag maandag terugkomen, dan gaan ze het nogmaals proberen.

Dus zet me maar op de lijst voor de 20 weken echo (2e poging) 6 oktober.

Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje leuk. Heb er erg om moeten lachen en ik krijg een extra echo.. ook altijd leuk natuurlijk.

Nou, tot snel weer.

Groetjes Anne

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Vvalentina: Schoentjes is vaak erg moeilijk bepalen van te voren.. Tim is nu 1 jaar en heeft maatje 20, maar heeft heel lang in maatje 17,5 gezeten.. In principe trek je schoentjes aan voor de leuk en niet omdat het nut heeft zegt maar. Als je al schoentjes koopt zou je moeten kijken voor schoentjes met een soepele zool..
    Tim heeft echt een bloedhekel aan schoenen, loopt t liefst op blote voeten in de rondte en als hij in de buggy zit weet hij niet hoe gauw hij ze weer uit moet trappen :)

12. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    OK meiden....

Voor het geval dat de high tea in utrecht niet door gaat... je weet nooit

;) ;) ;)

BOLLE BUIKEN MEETING CYPRUS
    Sophie
    Dayenne (als ik de loterij win ;) )
    HJ1977 (moet nodig energie opdoen dus als ik de loterij win..... ;) ;) )
    Vaam
    Patriessie
    febr21

...wie ben ik vergeten?

:) :)

Maar effe serieus... Vaam, super als jij je opwerpt als fotograaf als het je lukt om in Utrecht bij de high tea aanwezig te zijn! :thumup: :thumup:
    Dank! ik denk dat de andere afwezige a.s. moeders dat ook zeker zullen waarderen

13. vvalentina

24 aug 2008
    17
    0
    0
    oke dankjewel mobielfreak heb ook niet zulke harde schoentjes 1 is een slofje/schoen dus een soort zacht schoentje met een sokje drin

is het normaal voel soms en hele harde porr van binnen maar ik ben pas 21 weken ver?

3d echo 2 nov spannend
    vond gisteren hoe word ik mama in oud zuid maar saai! het is al zo n kort programma

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Anne: mooi verhaal zeg van jouw echo. Tsja, de natuur laat zich niet altijd helemaal in de kaart kijken :) . En ja, nu mag je lekker nog een keer.

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Vvalentina: Jazeker is zo'n harde por van binnen normaal, en geloof me dit wat je nu voelt is nog niets hihihi wacht maar totdat je dalijk over de 30 weken bent, dan word je bont en blauw getrapt van binnen ;)

16. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Anne1982,

:) wat vermoed je, lijkt de kleine op jou of op je partner?
    Succes maandag

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi febr21 ik moet altijd zo lachen om jou berichtjes :).

Vaam, super dat je voor fotograaf wilt spelen! :D

18. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Ik ben bang dat dit mijn genen zijn... hahahahahaha

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi Anne geweldig :). Mijn meisje was ook zo eigenwijs. Ze zat rechtop, met haar hoofd schuin op haar knieën haha. Haar lichaam zag je van de zijkant, terwijl we recht naar haar gezichtje konden kijken :). Gelukkig draaide ze wel na 10 minuten.

Super dat je nog een echo mag!

20. vvalentina

24 aug 2008
    17
    0
    0
    anne die kleine van jou is nu al eigenwijs maar zie het als een voordeel je hebt nog een echo inzo n korte tijd dubbel op kijkplezier

ik heb pas een echo op 2 nov de 3d dus pretecho heb wel een afspraak begin oktober maar dat is met de verloskundige dus alleen hartje beluisteren en de buik voelen
    weet iemand wanneer je nog een echo krijgt na 20 weken ong

en hebben jullie de kinderwagen al uitgezocht? vind het zo leuk dat iedereen zo uitlopend is over smaak gelukkig maar (ook met auto s) anders zouden we allemaal met dezelfde lopen ook al zijn de favo s volgensmij toch echt de quinnys en andere bekende merken

Deel Deze Pagina