@Dayenne, ik kom uit Amersfoort. Midden Nederland klopt dus. Verder kan ik zowel op 9 nov als op 16 nov (als dat van belang is). Trusten Noppie
Dank je Caro! Ik zet je als 1e optie bij 9 nov, maar zal op mijn lijstje (die ik op mijn computer bijhoud) erbij zetten dat je op beide data kan.
Karina; gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat de echo goed was. Angela; ga zo ook proberen met een kussen tussen mijn benen te slapen....kijken of het helpt Slaap lekker alllemaal, Daffie
Slaap lekker Daffie! Ik duik ook maar mijn bedje in. Pff zie er nu al tegenop. Ik heb zoveel moeite met het inslapen. Ik ben nu echt kapot, maar ik weet dat zodra ik in bed lig ik weer klaarwakker ben. Grr vervelend! Nou, ik sleep mijn voedingskussen en mannetje het bed in. Slaap lekker meiden!
Goedemorgen meiden! Allemaal goed geslapen? Hier natuurlijk achterlijk goed...hihi... Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet de mens heel erg goed. Wat betreft de meeting. Mij komt 9 november ook het beste uit. Ik ga namelijk 16 november terug naar Groningen omdat oma dan jarig is. @Married, noppie, nynke en maka, veel plezier en succes tijdens de echo! Voor Mobiel: 14 oktober om 20.30 heb ik de rest van de 20-weken echo. Nou meiden ik ga weer eens aan het werk, dit keer met een dikke vette glimlach op mijn gezicht... Liefs Karina
Hmmm, dat klinkt wel serieur Patriess! Helemaal omdat je al wat "kastjes en muren" hebt gezien. Maar mee leren leven, heb ik in mijn praktijkervaring eigenlijk nooit geaccepteerd. Voor mij was dat inderdaad altijd een dooddoener en vaak niet nodig. Vond het zelf vaak meer zeggen dat 'de kennis er dus bij diegene(n) niet was om je verder te helpen dat wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is. Alleen is het erg moeilijk om wel op de juiste plek te komen... maar de moeite waard om door te blijven zoeken. helemaal nu je moeder gaat worden en er wel wat meer belasting op je neer komt. ...misschien heb je het al geprobeerd maar heb je weleens gedacht aan haptonoom? Karina82 Geleiciteerd meis!!!!
@ febr. Heb normaal 2x p.j. fysio om de boel los te krijgen en mijn houding te verbeteren maar kom er altijd kotsmisselijk vandaan Haptonoom.. meteen opgezocht op internet en de verhalen van verschillende patienten gelezen, zou zeker iets voor mij kunnen zijn.. het sprak me in iig erg aan en herkende mezelf wel in de verhalen Thanks voor de tip meis ik ga er zeker wat mee doen
Goedemorgen dames! @de meiden die vandaag de 20 wk echo hebben: SPANNEND! veel plezier! @wenniepennie: jammer dat ze het geslacht nog niet gezien hebben, maar gelukkig is verder alles goed. @Maatje en Karina: gefeliciteerd met jullie dochter's! @UK80: wat vervelend van je rugpijn, misschien helpen de tips je? @Anne1982: Dus door je eigenwijsje mag je nog een keertje terug. Dubbel genieten dus . @febr21 en Dayenne: nu maar hopen dat het een beetje goede foto's worden dan (krijg nou al de zenuwen hihi). @Caro: dus jij ook terug voor de 20 weken echo. Ook een extraatje dus . @Daffie: heeft de kruik, het bad en het kussen geholpen?
Wenniepenny, gefeliciteerd met de goed echo. En Karina, gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk heeft iedereen vannacht wat beter kunnen slapen? Ik zou ook zo 1,2,3 geen tips meer weten naast die hier al genoemd zijn. Misschien rustiger aan proberen te doen als dat kan? Zwanger zijn is toch een zware belasting: je bent dan wel niet ziek, maar je lijf staat wel aan alle kanten op z'n kop. Iets waar best eens wat meer respect voor mag zijn vind ik; nu is het nog vaak zo dat er wordt verwacht dat je maar gewoon doorgaat (bv door werkgevers/overheid) en van je zwangerschap moet genieten. Nou lukt dat genieten van je uk vaak wel, maar zwanger zijn heeft ook zo z'n minpunten Maar goed ... Voor vandaag: Marriedgirl, Noppi & Maka heel veel succes bij de echo! Voor de meeting: Optie 1 en 2 hou ik allebei eerst wel vrij. En ik kom uit Groningen (stad). Voor Mobiel: uitgerekende datum 16/2; 13 oktober afspraak bij de vk Groetjes, Seyla
Daffie, een beetje beter kunnen slapen na alle tips? Meiden met de echo vandaag: heel veel plezier en succes!
De echo was helemaal top ! Alles erop en eraan , jammer genoeg wilde de kleine nog niet onthullen of we een meisje of jongen mogen verwachten . Tja misschien volgende keer .. Ondertussen zitten we in ons nieuw huis ! We zijn zo blij dat we eindelijk erin zitten en volop aan de babykamer kunnen beginnen ..
Het hield stijf de beentjes tegen elkaar .. al net zo zijn vader , zo koppig .. Wel lief om te zien dat het steeds met de handjes aan zijn/haar hoofdje zat te krabben ..
Meiden met goede echo's gefeliciteerd. Karina gefeli met jullie dochter. Anderen die nog terug moeten, toppie toch nog een keertje spieken. Meiden die vandaag mogen, heel veel succes en plezier. Dayenne, ik kan ook beide data's. Ik moet rennen, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer. Vanmiddag ben ik er weer. Liefs en fijne dag.
Februari 2009 mama's MEETING Midden-Nederland Dayenne vanuit Arnhem Noppie vanuit Utrecht Marriedgirl vanuit Midden Daffie vanuit Nieuwegein Kelly vanuit Nijmegen Caro vanuit Amersfoort Zuid-Nederland Angela vanuit Venlo Loeka vanuit Maastricht Vaam vanuit Kaatsheuvel (Noord-Brabant) Esther vanuit Hoeven (Noord-Brabant) WenT (Thirza) vanuit Eindhoven Karine vanuit Weert Noord-Nederland Seyla vanuit Groningen Uk80 vanuit Noord-Holland MartineNur vanuit Assen West-Nederland Annemieke vanuit Gouda Amor vanuit Rotterdam Mieke vanuit Amstelveen Patriessie vanuit Amstelveen Maka vanuit Bussem Buitenland Edith vanuit Cochin (India) Joyce vanuit Alvalade (Portugal) Meeting-dag: Optie 1: zondag 9 november -Caro (&16) -Angela -Married -Dayenne (&16) -Karina -Mieke (&16) -Seyla (&16) -Patriessie Optie 2: zondag 16 november
Goedemorgen! Bah wat een weer vandaag....en ik moest net nog autorijden ook nog (les). @Loeke haha geweldig zo'n eigenwijsje! Gefeliciteerd met de goede echo! @Iedereen met een echo vandaag, veel plezier en succes! @Vaam he meid niet zenuwachtig zijn hoor. Ik vind het al super dat je dat wilt gaan doen! Nou ik ga zo maar es thee maken en wat eten....echt pokkeweer. Misschien de babykleertjes weer opnieuw bekijken . Vind ik altijd zo leuk haha. Iedereen een fijne dag vandaag!
dayenne 1e optie voor mij 2e gaat moeilijk is namelijk al geweest hihi denk dat het november moet zijn.. Iedereen good luck vandaag met de echo's en Karina en Loeka geweldig weer, leuk he die eigewijsjes hihi
hoi meiden Vandaag ben ik 28 jaar geworden, voel me niet jarig, het regent alleen maar en ben helemaal alleen thuis met mijn dochtertje, maar die vind het veel interessanter dat haar tante jarig is dan dat ik jarig ben, ze heeft al wel 3 kleurplaten en 5 plakwerkjes voor mijn zus gemaakt. SNIF SNIF. Zaterdag geef ik een feestje samen met mijn tweelingzus, misschien dat het verjaardag gevoel dan komt. Karina: gefeliciteerd, leuk, wat een meiden in Februari. Seyla: dan wonen we niet zo heel ver bij elkaar vandaan ik woon in Assen, maar kom oorspronkelijk uit Winschoten. Feb21: lijkt me ook wel gezellig een meeting op Cyprus, kan wel wat zonlicht gebruiken, iedereen vind me zo wit. Hopelijk heb je goed geslapen Daffie. Iedereen die een echo heeft vandaag succes. Martine