@Martinenur: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Inderdaad niet het meest geweldige weer vandaag. En je dochter ziet misschien het verschil niet hihi (flauw grapje). Misschien moet de paps haar maar even stimuleren om een mooie tekening te maken voor haar mams . @Loeka: gefelciteerd met je goede echo. Denk dat het een meisje gaat worden, want het hield de beentjes dus mooi gekruist.
Morning, Hier een stralende marriedgirl, de 20 weken echo was helemaal top, alles ziet er goed uit! En wat schetste onze verbazing... we krijgen een JONGEN!!!! We waren beiden in de overtuiging een meisje te krijgen, dus we waren heel verbaasd om te zien dat er toch echt overduidelijk wat aan bungelde, haha... Manlief helemaal blij natuurlijk, die droomt al jaren van een profvoetballende zoon, haha... @ Karina, gefeli! Jij dus een meid, klopt dus geen zak van de bakerpraatjes, hahaha @ Anne, wat een eigenwijsje zeg! Kan me voorstellen dat je er stiekem best om moest lachen. @ Loeka, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Jammer dat jullie nog niet weten of het een hij of een zij is. @ Martinenur, lang zal ze leven lang zal ze leven! Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb straks om 1300 uur controle bij de vk en dan vanmiddag naar BabyMax, op naar de blauwe spulletjes! En ga mn banner maar even aanpassen, deze is wel erg roze voor mijn stoere man Liefs!
Hi allemaal! Ik heb niet veel tijd maar wil even laten weten dat ik beide data kan dus 9 november en 16 november Voor iedereen met een goede echo gefeliciteerd! Ook voor alle 'nieuwe' zoons en dochters! Ik kan niet wachten tot ik volgende week ook aan de beurt ben....... Groetjes Kel
@Married van harte met je zoon! Geweldig joh! En veel plezier zo bij BabyMax. Leuk he shoppen voor je beeb .
Martine: Hoop dat je toch nog een super verjaardag krijgt! Hier schijnt nu in ieder geval even de zon, dus misschien bij jou ook? (We wonen inderdaad dicht bij elkaar) Marriedgirl: gefeliciteerd met je zoon! Succes bij de vk en shop ze
Martinenur, gefeliciteerd! Ook voor je zus Karina en Loeka, gefeliciteerd met de goede echo's! En Karina met je dochter, leuk! Loeka, jammer dat hij/zij zo koppig is, haha! Axioma, OMG bevroren water op je nachtkastje? Dat is wel heel erg koud. Moet er niet aan denken, zeg! Ben koukleum eerste klas Patriessie, die hoofdpijn.. Schijnt rond deze periode in de zwangerschap ook voor te komen wanneer je een lage bloeddruk hebt. Heb je dat? Dan kunnen (zoete) dropjes helpen. Als je geen lage bloeddruk hebt, dan geen dropjes eten! Misschien heb je er iets aan. Vroeg gisteren aan mijn mannetje offie ook zo onzeker is dat we een meisje krijgen?! Ja natuurlijk, dat is toch normaal, zei ie! Van meisjes weet je toch niet zoveel af en hij kwam ook met dat verhaal van de brommerjongens, haha! Ikzelf ben eigenlijk gek genoeg (nog) niet onzeker over mijn capaciteiten als moeke! Ben normaal gesproken best snel bezorgd en stresserig, maar heb heel sterk het gevoel dat het wat dat betreft zichzelf allemaal zal wijzen en dat ik t dan wel zie. In de praktijk zal dat ws wel gaan tegenvallen, maar ben iig blij dat ik me daar nu nog geen zorgen over loop te maken! Verder ook nog even gehad over dat weekendje in NL van hem als ik 31 weken ben. "Ik kom natuurlijk meteen als er iets is, duhh! Het gaat wel om mijn kind hoor." Jamaar, dat kan niet, want jullie gaan zuipen. "Daar hou ik natuurlijk rekening mee, ga dus niet drinken! En ik wil ook dat er iemand bij jou is hier, die weet wat ie moet doen of jij gaat naar je ouders dat weekend..." Oh, hij had er dus wel over nagedacht! Heb me weer voor niets zorgen gemaakt... Communicatie . Haha Vanmorgen weer controle gehad bij de vlos. Met onze kleine meid is alles goed, groeit perfect, hartje was luid en duidelijk. Leek wel of iemand keihard op een trommel sloeg, heb t eerder nog niet zo hard gehoord! Ze zei me wel dat het zeer waarschijnlijk niet meer beter met me zal gaan dan het nu is. Moeheid en maagzuur zullen alleen nog maar erger worden, vanaf 28/30 weken gaat de zwangerschap (pas) echt een aanslag op je lichaam maken. Ik zal maar gewoon eerlijk tegen je zijn, zei ze. Kennelijk reageer ik gewoon heel extreem op al die hormonen. Tja, was daar zelf ook al vanuit gegaan. Ach ja, op dit moment red ik me aardig. Maar komt er dus wel op neer dat ik deze zwangerschap niet meer zal gaan werken. Mobiel, voor de lijst: 22 oktober: controle verloskundige 1 november: 2/3/4D pretecho!
@Martine: \/ \/ GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! \/ \/ @Married, gefeliciteerd met je zoon! Vanochtend ben ik naar de vk geweest. Alles was goed. Baarmoeder tot de navel, bloeddruk 65 105 en het hartje horen kloppen. Ik ben 7 kilo aangekomen en vroeg of dat wel normaal was. Ze zei dat je de eerste helft gemiddeld 3 kilo aankomt en daarna een halve kilo per week! ! Ze zei er ook bij dat die verdeling niet bij iedereen hetzelfde is. Hoeveel zijn jullie eigenlijk aangekomen?
Ik woog zo'n 58 kilo (sta eigenlijk bijna nooit op de weegschaal, dus het is bij benadering) en nu weeg ik 63,9 (net even gekeken). Als dat zo doorgaat komt er 15 kilo bij ... ben benieuwd.
Seyla grappig die grafiek..... had in het begin al wel eenns zoiets gezien.. Mag 15 kg aankomen en nu al 6 kg er extra bij hebben gekregen... Mijn VK weegt mij niet en heb hier zelf geen weegschaal dus ga van het weekend ff wegen bij mijn ouders, ben eigenlijk wel reuze benieuwd!
Seyla, bedankt voor de site! Volgens het schema lig ik 1 kilo voor. Klinkt beter dan 4 kilo! Mijn aanbevolen gewichtstoename is 15 kilo. Ben benieuwd!
Loeka gefeliciteerd met de goede echo, nu hopen dat jullie kleine zijn/haar geheimpje de volgende keer wel prijs wilt geven. Martinenur, GEFELICITEERD met je verjaardag! Maak er evengoed een leuke dag van. Married, gefeliciteerd met de goede echo en met jullie zoon! Geweldig!
Ja, 9 en 16 November zijn voor mij allebei okay. Ligt eraan waar het straks zal zijn of ik kom trouwens... als het nou in Groningen is (om maar iets te noemen...) dan wordt het waarschijnlijk een beetje te ver...
Oeh, heel verleidelijk, febr 21! Zie me al helemaal zitten op het strand. Trouwens, ik werk als coördinator/begeleider op een begeleid wonen project voor mensen met een verstandelijke beperking. Daar draai ik slaapdiensten, soms 2 in de week en die 2e nekt me nu elke keer. Ik kan het niet goed bijtrekken. Ik heb net een nieuwe functie en mijn manager wil me graag zo lang mogelijk aan het werk hebben, dus het is ook een stukje eigenbelang. Doen jullie werkgevers erg moeilijk over minder werken, zwangerschapsverlof etc? Dames, leuk die 20 weken echo's! Wij mogen volgende week, maar worden natuurlijk al vreselijk verwend met elke drie weken een echo in het ziekenhuis. Het is gewoon zo leuk om je kindje(s) te zien! Wij krijgen de dubbele variant, voor elk kindje 3 kwartier!
Hoi meiden! Martine gefeliciteerd met je verjaardag! {|= Ik hoop dat je stiekem toch nog een leuke dag krijgt. Het zonnetje is in ieder geval gaan schijnen Karina gefeliciteerd met je dochter! Erg leuk hoor! Marriedgirl gefeliciteerd met je zoon! Grappig dat je overtuigd was van een meid en dat het dan toch anders blijkt te zijn Meeting, ik kan allebei de dagen dus mij maakt het niet uit... ik hoop alleen dat ik genoeg fut heb Maar dat zien we dan wel... Loeka, gefeliciteerd met de goede echo, altijd fijn om te lezen dat het met de meesten erg goed gaat! 20-weken echo, ik begin hem toch wel te knijpen hoor. Ik heb morgen de echo, maar omdat het bij iedereen zo goed gaat hier heb ik het idee dat het bij mij dan misschien wel anders is... (statistisch gezien). Hoop maar dat het snel morgenavond is, want we hebben hem pas 's avonds. Kilo's, ja ik denk dat ik de koploper ben... 10 kilo aangekomen! Heeft overigens wel een reden. Vorig jaar was ik gestopt met roken en was ik 7 kilo aangekomen. Ik woog toen 65 kilo. Aangezien het afvallen niet lukte (ik ben nl. maar een klein wijffie) ben ik weer gaan roken en ging het afvallen best wel snel. Dit was vlak voor ik zwanger raakte dus ik begon op 60.5 kilo en ik weeg nu 70 kilo, doordat ik uiteraard gelijk weer gestopt ben met roken én ik de hele dag echt ontzettende trek heb. Rugpijn, is vandaag een stuk minder! Ik ben gisterenavond heel vroeg naar bed gegaan met een kruik. Heb in totaal 11 uur geslapen maar voel me vandaag een stuk beter! Voedingskussen ga ik binnenkort wel aanschaffen. Nou heel verhaal hahaha
@UK80: ik ken dat wel ja. Met mij idem dito. Vorig jaar september gestopt met roken en was toen zwanger, kilo's vlogen eraan. Toen MA gehad, maar mocht natuurlijk niet gaan lijnen, omdat ik weer zwanger wilde worden. Ik woog vorig jaar nog 61 kilo, maar dat was al opgelopen tot 68 kilo voor mijn zwangerschap nu. Nu weeg ik (nou ja, vorige week) 71 kilo dus 3 kilo's eraan in de eerste 20 weken. Dus loop qua zwangerschap op schema. Heb wel het idee dat mijn buik steeds sneller groeit. Ga van de week nog eens kijken of ik op schema zit. Vind het echt niet erg om aan te komen met de zwangerschap, maar aangezien er dus ook al 7 kilo aanzitten van het snoepen in combinatie met stoppen met roken en zwangerschap destijds, wil ik wel een beetje opletten. Wil straks alle kilo's er echt wel weer af hebben. @Married: Gefeliciteerd! Dus ook een zoon. Ik dacht ook dat het een meid zou worden, maar het is ook echt een voetballer . @meeting: Dayenne, ook ik kan tot nu toe nog beide datum's @Maka: wat een vervelend vooruitzicht zeg . Hoop dat het wel een beetje beperkt gaat blijven voor je.