L83 dankjewel, jou ook gefeliciteerd! De misselijk/ honger gevoel, heerst hier heel erg sinds gisteren avond ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken. Ik denk wel de hele tijd aan kippenpoten hehehe. Oh en ik heb het vertel aan ouders, broer/zussen sind sik positief getest heb hehehe, en sinds gisteren aan de rest. Want als je hier aan een iemand iets vertelt gaat het zo vlug weer de hele buurt het wel. Ik had gewoon een blog gemaakt op me hyves dus dat kunnen ze niet missen, dat 2009 een druk en een mooie jaar wordt voor ons Lisa88 Spannend meid die echo! Ik krijg er geen een tenzij ik niet weet hoe lang ik ongeveer ongesteld ben dus denk er aan om eigenlijk dat te gaan zeggen om die echo toch te kunnen doen, want ook ik zou het fijn vinden om een kloppen hartje enzo te zien. En geef niets zo lang verhaal, het is allemaal welkom wat je te vertellen heb ken ik tenminsten wat terug andwoorden Nou met mij gaat het wel goed alleen de honger/misselijkheid gevoel niet zo en vooral de moeheid is best erg. Ook droom ik weer raar, dat had ik ook toen ik zwanger was van mij dochter toen droomde ik eng maar nu hehe En verder zit ik al te denken aan het het zal zijn al ik weer een buikje heb en hoe het weer zal voelen als het begint te schoppen... Nou meiden ik leesde ook in het nieuws dat het 30 graden snel kan worden nou dan kan ik tenminsten wel wat meer gaan wandelen... Knuffels Dutch,
Ha Dutch, Wanneer kreeg jij een buikje bij je vorige zwangerschappen en weet je ook nog wanneer je voor het eerst wat voelde? Ik kan niet wachten tot je echt wat gaat zien...hihi. Wel handig zo'n ervaren moeder op dit forum! Lias
HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLO LADY`S Ik kom me bij jullie aanmelden voor de komende 8/9 maanden. Ik heb gisteren voor het eerst een posive test in handen gehad (nou ja voor het eerst vorig jaar ook) Vandaag weer getest want het was toch wel erg vaag en jawel hoor ik ben weer zwanger! We hebben al een zoontje van 5 maanden dus ze zijn erg kort op elkaar Groetjes Kelly
Hoi Lisa88 Dat geloof ik best dat je niet lan wachten hier nog ëen hehehe. Mijn buikje was te zien bij de laaste rond 11 weken ofzo, maar nu ben ik wat zwaarder (en heb ik al een klein buikje )dus ik ben benieuwd, en voelde het schoppen rond 18 weken, Hallo Kellly Welkom meid en gefeliciteerd! En wat leuk al een kindje van 5 maanden spannend! Ik heb ook een dochter van bijna 10 maanden, de laastde kindje hebben we besloten dat die kort na onze dochter kwam Knuffels Dutch!
Hoi meiden, Gezellig, er zijn weer meer meiden erbij! Allemaal gefeliciteerd! Zal zo even het lijstje aanpassen Ik heb de hele dag erge ongikrampen. Zo erg dat ik soms denk dat ik echt ongi word. Ga dan helemaal in paniek naar de wc om te kijken of ik bloed. Is gelukkig elke keer niet het geval. Hebben jullie al de vlos gebeld? Ik ga vrijdag naar de dokter, en bel daarna de vlos. Heb er al 1tje uitgezocht. Die doet een echo vanaf 10 weken. Liefs Dayenne
Hallo meiden ! ik sluit me bij jullie aan... gister positief getest! Ik denk dat ik 1 februari uitgerekend ben... Alle zwangere meiden: gefeliciteerd! We gaan een leuke en spannende tijd tegemoet. -X- Pebbles
Hoi hoi , indd al erg vroeg ,maar hier ook een februarie mamma 5 feb uitgerekend pfffff ben er net achter gekomen ,vind het zooooooooo spannend ! succes
Ook ik kom me hier HEEL VOORZICHTIG melden weet het sinds vandaag... Ongepland maar ZEKER WEL welkom! (onze Jayden is namelijk nog geen 5 maanden oud) Door de buikgriep en het niet nadenken van ons... een nieuw wonder op komst... We houden het tegen de familie en vrienden nog eventjes stil... tot we zelf van de schrik bekomen zijn hihi uitgerekende datum is 6 februari... 11 juni 13:20 uur intake VK Groetjes Joyce
Pebbles1979 Gefelciteerd meid leuk dat je mee komt kletsen! flower 27 Gefelciteerd meid! het is idd zo spannend Schijndelsvolk Leuk meid 2 ook zo kort op elkaar, zal wel even wennen zijn de gedachten voor je hehe, mijn dochter is nog net geen 10 maanden is dus ook best nog kort maar wel heel erg leuk. Knuffels Brenda
Hey Ik heb eeen beetje KUT nieuws .....vanmorgen stond ik op met mega buikpijn en een super dikke buik alsof ik al minimaal 3 maanden zwanger ben. Die super snelle dikke buik had ik ook bij de eerste maar die buikpijn kan ik me niet (meer) herinneren. Ik ben naar de wc gegaan en zag dat ik bloed was aan het verliezen (wat ik ook bij de eerste had maar toen had ik dat pas met 5 weken en dat was na een klus parij) Ik kon meteen bij mijn huisarts langs en die zei dat ik gewoon zwanger ben en over twee weken nog maar eensmoest testen, alleen op die manier kon ik erachter komen of het een mk is. maar hij ging ervan uit dat ik gewoon zwanger ben en ook wel zou blijven. Dus het kan zijn dat ik julli eheir alweer heel erg snel moet gaan verlaten. groetjes kelly Heel erg stom maar nu ben er eigenlijk heel erg zeker van dat dit een mk is, ik heb me er ok al helemaal bij neergelegd.
nou dan mag ik als verslaafde natuurlijk ook niet achterblijven.. vond het al verdacht rustig in het mama feb 2008 topic, maar iedereen zat hier..hahahaha Dames.. SUPER VAN HARTE GEFELICITEERD.... Ondanks alle kwaaltjes en pijntjes drukken we jullie allemaal op t hart.. GENIET ZOVEEEEEEL JE KUNT!.. tis zo voorbij (al duren die 9 maanden soms errug lang) Wij (feb-mama's 2008) hebben werkelijk alles met alkaar gedeeld.. we hebben intens gelachen, maar ook intens letterlijk met elkaar gehuild. Van 'cavia scheren' tot avond maaltijd, kilo's tot eetverslaving..heerlijk die B&J ijs..jam, van parelmoerhuidjes (ik niet hoor) tot meest ranzige infecties..hihihi (je moet er wat voor over hebben he..)GRAPJE.. We delen het nog steeds.. Wij hebben elkaar mogen ontmoeten tijdens de zwangerschap en nu ook erna.. binnenkort weer..tis erg bijzonder.. nu ik het bij jullie lees weet ik weer hoe moeilijk het voor ons was om over te stappen naar het mama-topic..en zoals joma al zei... 4000 PAGINA's... Dat zegt een boel he..hihihihihi... Alles is het waard geweest als je straks je kleintje in je armen houd..vergeet nooit hoe kwetsbaar jij bent en ook je kleintje, maar vergeet ook vooral niet hoe sterk jullie samen zijn...geniet van elk moment en leef... Liefs en een hele dikke knuffel... Ichtus.. (Feb-mama 2008) @Schijndelsvolk.. zeg was januari niet leuk genoeg?hahaha gefeliciteerd meid.. neem wel je rust he.. je lijf kan maar zoveel hebben.... GENIET!
Kellly bah wat een vervelend hou moed meid probeer postief te denken! Jij test over 2 weken gewoon weer een mooie postiefe test ! Ik duim dat alles goed zal zijn meid! hou vol... Hallo ichtus Dankjewel meid, leuk dat jullie alles zo intens samen gedeelt hebben hopelijk gaan we dat hier ook onder elkaar doen Knuffels
@flower27 en schijndelsvolk: ook van harte gefeliciteerd! @kelly: dat is echt schrikken, dat bloedverlies! Voordat ik zwanger was van mijn dochtertje, ben ik al eens eerder zwanger geweest: met 6 weken had ik bloedverlies. Dit duurde een weekje. Omdat ik verder geen buikpijn had en ik ook niet het idee had dat ik het vruchtje verloren had, én omdat de vk geen reden zag om eerder een echo te laten maken, dacht ik dat alles gewoon goed was. Ik las op het internet immers dat dat wel vaker voorkomt; bloedverlies tijdens de zwangerschap (ik zocht van alles wat me hoop gaf, en ging er nog in geloven ook). Met de echo (bij 12 weken) bleek dat ik een missed abortion had, en de dag daarop werd ik gecurreteerd. Dat was een zware domper...veel verdriet van gehad, maar een paar maandjes later weer zwanger en dat ging wel goed..... Maar bloedverlies hoeft niet altijd verkeerd te zijn. Inmiddels in m'n omgeving mee gemaakt dat bloedverlies inderdaad niks hoeft te betekenen. Een vriendin van me wist in eerste instantie niet eens dat ze zwanger was, omdat ze dacht dat ze ongi was geweest. Ze ging naar de HA (ze had veel buikpijn), en kreeg ibuprofen voorgeschreven, maar moest eerst testen voor het geval dat... en de test was inderdaad hartstikke positief. En ze is nu nog steeds zwanger... 25 weken inmiddels. Dus houd hoop, en over 2 weken nog een keer testen zoals je HA zei. Veel sterkte, ik kan me voorstellen dat dit 2 lange weken voor je zijn. -X- Pebbles
*inbraak* @kelly.. had er helemaal overheen gelezen.. Meid wat een schrik maar zoals pebbles als schrijft.. het hoeft echt niks te zijn hoor..probeer hoop te houden of juist jezelf voor te bereiden op het ergste.. doe wat het beste bij je past, maar laat je vooral niet gek maken.. dat geeft stress en is in beide gevallen niet goed...HEEL VEEL STERKTE de komende 2 weken.. en lekker hier je zorgen en evt frustraties van je af schrijven meis.. dat kan zooooo opluchten.. echt waar.... Dikke knuff Ichtus (feb mama 2008) *uitbraak*
dutchangel: Ja, moeten nog heel erg aan het idee wennen, kunnen het beide nog niet echt geloven... maar denk wel dat het inderdaad leuk is zo kort op elkaar... (kan er nu nog geen zinnig woord over zeggen hihi het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen) Kelly: Jeetje meid, hier word hard geduimd voor je! en doe idd wat het beste bij je past meid... en idd schrijf hier zeker van je af als je daar behoefte aan hebt! Daar zijn we ook voor he! ichtus: Thanks, en ja rust neem ik zelf wel op tijd... Zal het ook nodig hebben hoor! Ja speciaal dat je dit alles zo op n forum kan delen he... heb aan de januari 2008 mama's ook ontzettend veel gehad... en heb nog ontzettend veel aan hun!
eyy super tnx voor al jullie lieve berichtjes! De buikpijn is er nog steeds maar het vloeien is nog maar minimaal. Ik heb vanaf vanmorgen tot nu toe nog geen heel maandevbandje vol gevloeid dus volgens mijn valt het vloeien wel mee, Ik begin nu ook langzaam weer een zwanger gevoel te krijgen. Ik zie morgen wel weer hoeveel ik morgen ga vloeien maar ik denk dat het ver over is want het begint nu ook weer oud bloed te worden. ik ga nu maar lekker slapen morgen is er weer een dag
@ schijndelsvolk ik zie dat onze kiddies zich niet zo heel erg veel schelen he? Ik zelf zou het super vinden als ze zich niet zo veel in leeftijd schelen.
Ha meiden, Welkom aan alle nieuwe meiden en gefeliciteerd! Kelly: wat balen maar inderdaad...het hoeft niets te betekenen. Ik heb een paar dagen voor mijn nod ook 2 dagen wat (oud) bloedverlies gehad en zondag toch positief getest. Ga vanavond toch ook nog een keer testen want dat bloed maakt je gewoon onzeker. Vervelend he, die onzekerheid en dat wachten. Ik duim voor je dat het allemaal goed komt maar als ik de verhalen lees/hoor, is het bij het merendeel van de zwangeren met bloedverlies uiteindelijk toch gewoon goed gegaan dus maak je niet te druk tot het tegendeel bewezen is! Verder gaat hier alles goed. Ben af een toe een beetje chagerijnig (hormonen?), heb last van allerlei soorten pijntjes in mijn buik (gelukkig niet aan een stuk door) en ben moe.....maaarrrr, gelukkig nog niet misselijk hihi. Vanavond dus nog een test doen....puur om het weer een keer bevestigd te krijgen want het wil nog maar moelijk vallen dat het écht zo is hihi. Liefs Lisa
Haha Lisa, ik wilde morgenvroeg ook nog gaan testen omdat ik het eigenlijk nog niet kan geloven. Stom is dat he . Ik ben ook moe, en flinke ongikrampen soms (soms zo erg dat ik ervan overtuigd ben gewoon ongi te worden). Gelukkig ook nog niet misselijk! Wel met vlagen 's avonds. En heb minder eetlust 's avonds. Soms op rare tijden juist wel veel eetlust. @Kellly, fijn dat het vloeien wat minder is geworden. Meid, ik duim nog steeds voor je! Liefs Dayenne
Vanmorgen heb ik een positieve test gehad! Ik was pas van plan om dit weekend te gaan testen, maar toen mijn koffie vanmorgen ineens niet meer smaakte, heb ik toch even een test gedaan. Het leek ons leuk om weinig leeftijdsverschil te hebben en als het allemaal goed gaat, zal Pete ongeveer 16 maanden zijn als ons tweede kindje komt. Ik ben rond 6 februari 2009 uitgerekend. Ik ga binnenkort even de eerste pagina's doorlezen, maar dan heb ik in ieder geval alvast aangemeld hier. Groetjes Saskia