Je krijgt er leuke dingen voor terug. Soms is het wel lastig. Maar het gaat niet om de hoeveelheid plas die je geeft. Maar hoe meer hoe beter.
Knorretjuh zal ik je dan opgeven krijg ik het bestekje hihihihi. Je zei het zelf Ik krijg ook een fotolijstje omdat ik me vroeg heb aangemeld. Enne, ik vroeg gister aan mannetje wat hij er nou van vond dat we zwanger zijn. Zegt ie heel lief, ik geloof dat ik wel toe ben aan een nieuwe fase in mijn leven. Dat vond ik wel lief, omdat hij er eerst nog niet helemaal klaar voor was. Maar ja hij kan dan ook niet meer terug, hihihi. Ach alle beetjes helpen!
Mobiel, even een vraagje cq opmerking over de lijst op de website. Is het ook mogelijk om een ander lettertype te kiezen, deze is zo slecht leesbaar? Ik moet helemaal mijn ogen dichtknijpen en tussen mijn wippers door spieken wil ik het kunnen lezen (ouderdom)
Martine, mooi he zo'n digitale bevestiging, vond ik ook wel fijn! Mup, kun jij het dan wel goed lezen. Misschien door mijn beeldscherm omat deze heel groot is pakt hij de pagina in zijn geheel. EN zijn de lettertjes klein. Ligt het dan echt aan mij :-k :-s
@ Mieke: Als ik een ander lettertype pak, of de letters vergroot, dan schuift de hele lijst uit zijn verband, en dat kijkt dan ook weer niet relaxed
MvM is net weg. Ik weet niet hoe gevoelig die testen van hun zijn, maar de streep knalt er gewoon vanaf . Ze deed de druppels erop en de streep verscheen meteen! Het voelt ook echt goed om met MvM mee te doen. Ze zei dat mijn HCG behoorlijk hoog is, de meeste hebben pas bij 6 a 7 weken zo'n dikke streep, dus vroeg ze ook of ik meteen al wilde beginnen en de kratjes dan zelf even wilde brengen op maandag. Nou mijn dag kan na die dikke streep niet meer stuk, dus daar wil ik best even voor op en neer rijden aankomende maandag . Heb trouwens gekozen voor de DVD. kan mijn mannetje ook eens zien wat daarbinnen allemaal gebeurt. Liefs Vaam
dit is mijn schatje; [img=http://img257.imageshack.us/img257/3130/imgp0526wq9.jpg] [img=http://img257.imageshack.us/img257/3130/imgp0526wq9.d94dc88d44.jpg]
Ik zie niks als ik op de link druk (trouwens...fijn dat je digitale test ZWANGER aangeeft meis, dat is altijd leuk om te zien he )
Martine, ik kan de foto's niet zien 8) Vaam, ja goed he! Ze zei bij mij ook dat het al een flinke streep was. Hij is niet zo donker als de controle streep maar toch!
Die van mij is ook niet zo donker asl de controlestreep, maar het scheelt niet veel . En de lijst vind ik op zich wel leesbaar, maar misschien dat mobiel de kleurtjes iets donkerder of 'harder' kan zetten. Dan is het voor jou misschien al beter te lezen.
Hey meiden, Hier moet ik mij nu toch echt afmelden. Ik heb inderdaad een vroege miskraam gehad. Jullie allemaal nog heel veel sterkte en vooral geluk tijdens jullie zwangerschap. Groetjes Guusje