Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Goed te horen, Patries, vind het altijd zooooooooo zonde als mensen accepteren dat ze maar moeten leren leven met hun klachten. Heb al zo vaak dat soort verhalen gehoord en het tegenovergestelde gezien. Met een goed netwerk en de jusite plek blijkt er vaak veel meer mogelijk dan je vooraf weet.

"Als je niet weet dat het bestaat, betekent dat nog niet dat het niet bestaat" :confused: 8-[

Affijn, succes en hoop dat je er iets aan hebt. Heel vaak kun je met dit soort complexe klachten aan je levenshouding een helehoop doen, waar je zelf geen benul van hebt.
    Nog een tipje, als je voor verwijzing gaat, zoek dan vooraf goed uit dat je therapeut een flinke ervaren is. Je hebt er n.l al een behoorlijke geschiedenis opzitten...

Ben benieuwd naar je verloop...!

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Kilo's: Hier pas 1.3 kilo :D Nou moet ik zeggen dat ik bij Tim pas de laatste 6 weken echt aankwam hoor ;) in totaal toen 7.5 kilo aangekomen in de zwangerschap

3. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Niet nodig hoor, je aanbod is al genoeg! ;)

marriedgril, hoera meer een mannetje meer erbij!!

Loeka, hmm dus voorjou nog even geduld... Succes

HJ1977, tja, kan me inderdaad voorstellen dat nachtdiensten je opbreken. Pffff, maar super dat ze het onderling blijkbaar kunnen opvangen....

4. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @Maried van harte met jullie zoon. Shop ze hihi

@Martinur Een fijne verjaardag.

Vandaag een mindere dag. Ben zo moe nergens geen puf voor. Moet morgen t/m zaterdag werken. Zie er zo tegenop. Hoop dat het morgen beter gaat.

Gisteren avond bij ter stal geweest 30%korting avond. Lekker kleertjes voor onze meid en jongen gekocht. Vind het zo leuk om te zeggen.
    Wel luxe hoor een jongen en een meid. :)

5. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    OK meiden....

Voor het geval dat de high tea in utrecht niet door gaat... je weet nooit

;) ;) ;)

BOLLE BUIKEN MEETING CYPRUS
    Sophie
    Dayenne (als ik de loterij win ;) )
    HJ1977 (moet nodig energie opdoen dus als ik de loterij win..... ;) ;) )
    Vaam
    Patriessie
    febr21
    Angela21 (misschien, ook al wordt het moeilijk organiseren...)
    Martineur (moet hoog nodig bijkleuren....)

...wie ben ik vergeten?

:) :)

6. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    O ja, en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag Martinenur!

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ febr21, mij! Ik kan ook wel een zonnig kleurtje gebruiken! :)

Net terug van BabyMax, de kinderwagen (Bugaboo) en box zijn aangeschaft!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Martinenur, gefeliciteerd met je verjaardag... hieperdehiep hoera!

Married, gefeliciteerd met jullie zoon, hihihi kan me voorstellen dat jullie daar een beetje verbaasd zaten omdat jullie een meid hadden gedacht.
    En tja, nu kun je niet meer stoppen met gericht shoppen hoor, tenminste... ik niet :oops:
    Fijn dat de bugaboo en box besteld zijn. Welke kleur heb je gekozen?

Maatje, lijkt me ook super om hierna mocht het er nog van komen toch nog een meid te krijgen hoor, van allebei eentje.
    Dus heerlijk je lekker uitleven op al dat meidenspul.

febr21, ik doe ook wel mee op Cyprus hoor, na Aruba dan...zondag vertrekken we al maar zie zo op tegen 10 uur vliegen en dus het lange zitten.
    Haptonomie... hmmmm ik heb ook chronische nek-, schouderklachten.
    Ook al bij jan en alleman geweest, zelfs MRI gehad. Maar niks te vinden.
    Heeft met het onbewust aanspannen van mijn spieren te maken en kan dat heel moeilijk bewust niet doen of dus ontspannen.

Hier ongeveer 5-5,5 kg aangekomen, ook netjes.
    Mijn schoonzusje vond gister dat ik een mooie buik krijg en dat ie mooi naar voren gaat. En vond me niet heel veel dikker in omvang geworden.

UK, bij jullie echo gaat het ook goed hoor, maar kan me je verontrusting ook wel voorstellen.

HJ, willen jullie het geslacht eigenlijk weten en wat mooi zo 2x 3 kwartier een echo.

9. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de felicitaties
    voel me nu al een beetje meer jarig.

Maried: gefeliciteerd met je echo leuk een zoon

10. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ah, geweldig :D Midden van het land is voor iedereen het beste bereikbaar, denk ik.

Vraag me af wat normaal is, qua aankomen eigenlijk... verschilt zeker per persoon... ? Ben van 70,5 naar 73 gegaan, maar mijn vetpercentage is aan het dalen, was 25, toen 24 en gisteren 23... :( ?

CARPOOLEN ?
    Zijn er nog mensen die evt. een carpool optie zoeken trouwens ?
    Ik ga vanuit Eindhoven en kan dus evt. wat mensen meenemen... Laat maar even weten !

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Uk, wel positief blijven meis! Ik begrijp het wel hoor, had dat gevoel ook wel een beetje, als t bij iedereen goed gaat... Maar de kans is maar klein, dat er iets mis is. En de kans dat alles goed is, is bij jou net zo groot als bij de rest.
    Ennuh, je bent niet voor niets zo misselijk geweest en nog steeds. Daar moet toch iets geweldigs tegenover staan. Jullie krijgen vast een prachtkind! Sterkte met wachten ;)

Heb me net ook nog maar es gewogen. 3,5kg erbij vanaf mijn begingewicht, dus netjes. Wel ff schrikken hoor, voor t eerst sinds lange tijd (8 jaar?) weer boven de 60 haha!

12. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @Uk Hoezo ben je bang dat er iets is dan (statistisch gezien dan)Misschien een rare vraag. Kan zijn dat ik iets gemist heb.

13. @Uk, het gaat vast goed hoor de echo.

Zit wel bovenin met mijn gewicht zeg! Mobiel, jij komt inderdaad niet heel veel aan zeg!
    Ach, zwaarder worden hoort nou eenmaal bij de zwangerschap. Ik hoop alleen dat het niet meer dan 15 kilo wordt. Bij mij zit het vooral op de buik en borsten (buik steekt behoorlijk naar voren). Van achteren zie ik er nog steeds hetzelfde uit.

@Married, ben ook benieuwd naar de kleur bugaboo die je hebt besteld. Ik ben ook van plan om die te bestellen. Onderkant donkergrijs en bovenkant beige. Lekker neutraal.

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Maatje, nou ik heb hier in dit topic 1 mama voorbij zien komen waarbij het kindje niet helemaal gezond is (wil het niet oneerbiedig zeggen hoor..) En bij de rest is alles goed! Heel fijn natuurlijk, maar dan heb ik het idee van het kan toch niet bij íedereen goed zijn? Snap je?

Maar bedankt voor jullie berichtjes! Het komt gewoon erg dichtbij en vind het heel erg spannend, maar dat hebben we natuurlijk allemaal.

15. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0

Uk je bent niet de enige hoor pfff

16. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    UK80 en Patriessie: er gewoon het beste van hopen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar je hebt er natuurlijk alleen jezelf mee als je allerlei doomsenario's in je hoofd haalt. Dus dames...ik gooi even wat positiviteit richting jullie :).

17. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Maka123
    Wat een leuke en lieve reactie van je vriend op de discussie over het weekendje weg...! Lief ook om te merken dat hijer net zo veel mee bezig was als jij dus....

18. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Marriedgirl en Mieke, ook jullie staan erop hoor! Ik ga denk ik ook maar alvast kijken naar een leuke plek in Cyprus, ha ha...

19. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Karina, Gefeliciteerd met de goede echo en jullie dochter!
    Hihi alweer zo'n eigenwijsje :D Nou ja kun je nog een keer genieten!

@Loeka, gefeliciteerd met je goede echo... dus nog even afwachten...
    Veel plezier met je nieuwe huis, heb je al meubels voor de babykamer?

@Martinenur, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Voel je je inmiddels al wat meer jarig?

@Marriedgirl, gefeliciteerd met de goede echo en jullie zoon!

@Maka fijn dat alles goed was bij de vk, tja gewoon rustig aan doen, beebje is belangrijker dan werken...

@Caro, mmm eerste helft 3 kilo!?!? Ikben net zoals jij al 7 kilo aangekomen...

@Uk Niet teveel zenuwen voor je echo... niet jezelf op statistiek vastpinnen... morgen krijg je vast ook een goede echo!
    fijn dat je nu toch hebt kunnen slapen... hihi was hard nodig!

Zo pfff vandaag was het druk op mn werk, de stagaire was ziek dus ik stond alleen op de groep, en er moest nog zoveel gebeuren voor de open dag. Gelukkig waren de clienten erg behulpzaam :D
    En nu zalig 2 dagen vrij... en zometeen eerst zuurkool eten... mjammie! Vond het er echt weer voor hihi!

20. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Noppie: hey meis, jij had toch ook 20 weken echo vandaag? Waar ben je? Hoe is het gegaan? En belangrijk...wat is het (of wil je dat niet vertellen ;)).

Deel Deze Pagina