@ Mieke, ben net al even naar een behang winkel geweest.. hoe bedoel je niet meer kunnen stoppen met gericht zoeken! hihi... we willen nu wellicht een voetbal-babykamer maken. (niet té hoor, gewoon wat kleine nuances ) De bugaboo hebben we redelijk neutraal gehouden, een antraciete bak met zwarte bekleding. De box is ook zwart met een lade en wieltjes! @ Uk en Patriessie, ik snap jullie zorgen wel hoor! Ik ben ook iemand van de statistieken, heel irritant Maar geen zorgen, ook bij jullie komt alles goed! En idd, Noppie where are joeeee? Ik ga zo lekker pannenkoeken bakken!
Hotel Akteon Holiday Village Éénkamerappartement / studio Paphos, Cyprus vanaf 491 p.p. vertrek half november denk ik help je een handje febr 21
Tis nie zo dat ik er constant aan denk maar wel van als jullie met het goede nieuws komen van pfff gelukkig maar nog een paar te gaan (waaronder ik zelf natuurlijk) en ja in mijn onderbewustzijn denk ik wel van ooow laat het alsjeblieft zover als ze het kunnen zien gezond zijn.. maar denk er geen rampscenarios bij dan maak ik mezelf helemaal gek denk ik hihi
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden! Onzekerheid komt ook een beetje voort uit de hormonen hoor, ik ben zo emotioneel als wat Maar ik ga er niet te veel meer over nadenken, ik zie het morgen allemaal wel! Maar wel fijn dat ik even mijn onzekerheden kwijt kan hier. Patriessie jij ook rustig aan he?! Noppie, ik hoop dat alles goed was met de echo! Axioma, geniet maar lekker van de zuurkool Wij hebben gisteren boerenkool gegeten en het smaakte heerlijk! Het is er ook echt weer voor he? Vanavond maar even roerbakken, is ook niet zoveel werk Febr.21 Ik wil ook wel naar de meeting op Cyprus hoor! Heb alleen geen vrije dagen meer op werk Mieke, dat onbewust aanspannen van de spieren doe ik ook heel erg. En dan vooral mijn nek, schouders, buikspieren én tong! Klinkt gek ,maar ben erop attent gemaakt door een therapeute en het scheelt echt een hoop als ik me er af en toe bewust van maak. Married, wat heerlijk dat jullie lekker gericht hebben kunnen shoppen nu
Maka, wat fijn dat je met je mannetje alles hebt kunnen uitspreken en dat hij er toch ook zo mee bezig is. Zo zit je toch een stuk lekkerder thuis straks!
hee mobiel, Goeie site, dank! Hmmm, ongelooflijkik ben de laatste drie dagen gewoon zichtbaar aangekomen. zit denk ik nu op 4 kilo . 1.79 en start gewicht 60 kilo. Pffff, eindgewicht wordt 16 kilo meer! Kan mezelf niet voorstellen!
Married, wat een mooie heldere en duidelijke echo foto's zeg. Wat voor levertijd heeft de buga eigenlijk? Mooi ook een zwarte box. Wij nemen die van mijn zus over, heeft ook een lade, wel zo praktisch. Anders hadden we denk ik voor zilvergrijs gekozen. Het is nu veel leuker shoppen toch... nu je weet dat je het voor jullie ventje doen. Daardoor kan ik het gewoon niet laten. Ik was vanmorgen naar mijn moeder en heb de tas met kleertjes meegenomen om haar in mijn geluk en koopziek te laten meedelen, hahaha. Ze vond het allemaal geweldig en mijn vader stond er naast te glunderen. Heerlijk om dat te zien. UK en Patries, kom op meiden komt goed hoor! UK dus ook last van onbewust aanspannen, gek word ik er af en toe van als ik mezelf weer betrap. Hier ook vanavond pannekoeken, heeft mannetje voor gekozen. Vorige week zuurkool en boerenkool gegeten, heeeerlijk!
ik heb ondertussen ook al zitten kijken .....dit gevonden....ziet er ook wel leuk uit! http://www.tablethotels.com/Londa-Hotel ... prus/14257 http://www.londahotel.com/spa.htm Wel beetje duurder maar ach, kan een gokje wagen om effe te bellen. Misschien willen ze wat gratis doen voor groepje bolle buiken in ruil voor een reclame vlaggetje bij ons op de boot.... "Nee" hebben we! ....wacht effe....ik ga het meteen effe proberen....
MMMM de zuurkool was heerlijk al zeg ik het zelf.... vorige week ook boerenkool gemaakt maar die was lichtelijk mislukt... :x Wilde maar niet gaar worden...de boerenkool dus...
Hey meiden, Ik heb wederom niet al te best geslapen door de pijn in mijn rug. Het warme bad was heerlijk en ik dacht dat het kussen tussen mijn benen wel hielp, maar niet dus. Daarbovenop viel het werken in de dagdienst me vandaag ook vies tegen qua rug en hare buik af en toe, dus morgen maar eens overleggen met mijn leidinggevende...Wil eigenlijk nog gewoon mijn normale uren blijven werken, maar goed...morgen zien we verder. Gefeliciteerd met de goede echo's...SUPER! Aankomen tijdens zwangerschap; ik ben ook al ruim 8 kilo aangekomen. Ik was vorig jaar 20 kilo afgevallen en zat nog steeds in een bepaald eetpatroon waarvan ik niet bijkwam. Dit was echter niet genoeg tijdens een zwangerschap en dus moest ik meer gaan eten. Nu zitten er dus weer flink wat kilo's aan, maar ben nu al van plan om ze snel weg te sporten nadat ons kindje is geboren..... Ga nu weer lekker voor de TV hangen en bedenken hoe we de nacht gaan doorkomen. xxx Daffie