Hey meiden! Daar ben ik weer! @Married: EEN ZOON! En wij maar die bakerpraatjes geloven...haha. Van harte gefeliciteerd meid! Heerlijk is dat hè, eindelijk gericht shoppen.... Kan me er nu al helemaal op verheugen...hihi @Aarde aan noppie: WAAR BEN JE? HAAL ONS UIT DE SPANNING.... Kan ik nog mee op het vliegtuig naar Cypres? Kan die extra vitamine D ook wel gebruiken...
@Daffie, meid wat naar dat je weer zo slecht geslapen hebt! En als dan t werken ook tegen valt... Hopenlijk kun je morgen een goede oplossing bedenken met je leidinggevende! Sterkte meid!
Voor de liefhebber en de eerste die er op reageert.... Ik heb nog 2 gratis toegangskaarten voor de Jonge gezinnenbeurs! Wie o wie maak ik daar blij mee!
BOLLE BUIKEN MEETING CYPRUS En ja hoor! Moesten het nog even met de directie bespreken maar ziet er goed uit! Inzet: "weekje gratis voor groep a.s. moeders die hoognodig aan zon en rust toe zijn" ...ze willen volgens mij maar wat graag een vlaggetje bij ons op de boot Nu nog de tickets....
Oh meiden, zo wordt het natuurlijk wel weer heel moeilijk aan wie ik ze moet gaan geven. Ik kreeg een pb van Kim84 om 7.31, maar hier wordt er ook op gereageerd.
Ja inderdaad, dat is vaak ook het probleem. Je doet iets wat zonder dat je het weet een automatisme is geworden en ondertussen werkt het negatief door op je lijf. Juist bij die onduidelijke en langdurige klachten kun je hier toch vaak wel een hoop mee. En als zwangere weet je helemaal dat je belasting komende tijd nog gaat toenemen... (...ik zou destijds, als we in nederland zouden zijn gebleven, de opleiding zelf hebben gedaan, sprak mij erg aan en wie weet inderdaad ook misschien wat voor jou). Liefs uit india!
Mieke: Nou dan is Kim toch het eerst... geen zorgen hoor Vind het allang lief dat je ze aan iemand weggeeft. Maatje, wat een leuke foto!
Oh gelukkig UK, vond het al wat moeilijk hoe ik ze hier nou moest aanbieden omdat ik wel dacht dat er interesse naar is. Ik heb ze gratis gekregen bij mijn aankopen bij kidsfactory, had ze al een tijd geleden ook gratis daar ontvangen bij aankopen, dus was zelf al voorzien. Nu werden ze me weer aangeboden en dacht dat ik iemand er hier wel blij mee kon maken, dus heb ik geen nee gezegd.
Voor ik het vergeet.. Ook nog naar de verloskundige geweest vandaag. Mn baarmoeder was goed gegroeid (tot aan mn navel), mn bloeddruk was nog steeds mooi laag (100/50) en het hartje klopte ook weer als een treintje! @ Mobiel, volgende controle: 29 oktober @ Mieke, je zult het niet geloven, maar ze hadden deze Bugaboo op voorraad! Babymax is een hele grote Bugaboo leverancier en hebben blijkbaar veel kleuren op voorraad. We hebben hem dus zelfs al thuis! (weliswaar nog in de doos). Waren je pannenkoeken lekker? Hier smaakten ze goed! @ maatje, superleuke foto! @ Karina, zeker leuk om gericht te shoppen! Bakerpraatjes gaan voortaan aan mij voorbij hoor, haha Iemand al wat van Noppie vernomen? Ging ze ook niet naar het buitenland voor dr werk morgen? 02 oktober : Tataar 20 weken echo 02 oktober : Uk80 20 weken echo 02 oktober : Shy 20 weken echo 02 oktober : Maatje controle vk Veel succes en natuurlijk plezier morgen! Welterusten allemaal! Liefs
Lieve dames van het forum, Even een ego-bericht van mij, morgen lees ik weer alles van jullie. Het goede nieuws is dat wij een dochter krijgen en dat alles in orde is. Het slechte nieuws is dat ik vanmiddag een lang en erg moeilijk gesprek met mijn vader heb gehad: ik had hem uitgenodigd om te praten over zijn gebrek aan interesse en belangstelling voor de zwangerschap en voor zijn eerste kleinkind. Het is een erg lang verhaal, maar het komt erop neer dat hij heeft toegegeven dat hij inderdaad niet enthousiast is. De details zal ik jullie besparen ten aanzien van hoe ik dat zelf heb ontdekt. Als reden geeft hij op dat ik een burnout/depressie heb gehad en dat hij zich daarom afvraagt of het wel een goede beslissing is geweest. Ipv zijn hulp daar dan bij aan te bieden heeft hij de hele zw tot nu toe zo'n beetje genegeerd. Hij heeft totaal niet over zijn eigen drijfveren/motieven achter zijn gedrag nagedacht. Ter info: mijn ouders zijn gescheiden toen ik 18 was. Hij is 60 en heeft een jongere vriendin van 45 en drie jonge kinderen van 10, 8 en 6. Hij gaat alleen maar om met vrienden van haar leeftijd. Wel erg toevallig dat de enige persoon in mijn omgeving die zich niet gedraagt naar zijn eigen levensfase precies de persoon is die vraagtekens zet bij mijn capaciteiten. Alle andere mensen in mijn omgeving en ook mijn psych (bij wie ik nog maar 1x per 6 weken kom) zijn volledig enthousiast en twijfelen helemaal niet aan mijn capaciteiten. Eind van het liedje: hij moest ook huilen en gaat nadenken over zijn gedrag. Dit raakt mij zeer diep en ik ben erg verdrietig. Niet omdat ik twijfel aan mijzelf of aan mijn capaciteiten, maar wel om het feit dat mijn vader zo weinig vertrouwen in mij heeft en totaal geen zicht heeft op de redenen van zijn gedrag. Liefs van een uit-het-lood-geslagen Noppie
@ Noppie: Gefeliciteerd een dochter Wat een situatie met je vader... Ergens herken ik er wel wat in, alleen is mijn vader nog een tikkeltje extremer ben ik bang.. Ik heb dan ook geen contact meer met hem.. Hij heeft nooit gevraagd naar mijn zwangerschap van Tim toendertijd en toen ik langs ging met Tim, wenste hij Tim niet vast te houden, dan wel aan te kijken, laat staan hem te erkennen als zijn kleinzoon.. Dit is dan voor mij ok de reden dat hij tot op heden niet van mij heeft gehoord dat ik weer zwanger ben.. Hij zal het vast wel weten ondertussen, maar ik ga hem niets zeggen daarover heb ik geen behoefte aan, want als hij Tim niet erkend als zijn kleinzoon hoeft hij dit kind ook niet te erkennen als zijn kleinkind! Sorry beetje offtopic verhaal misschien, maar ik wil je heel veel sterkte wensen, ik weet zo ongeveer hoe je je moet voelen...