Jeetje Noppie en Mobiel.. krijg er een brok van in mijn keel omdat ik weet hoe fijn het is om juist tijdens je zwangerschap steun te krijgen van zowel je moeder als je vader! Leefde me heel erg in in jouw verhaal Noppie wens je ook heeeeeeel veel sterkte en goed van je dat je een gesprek bent aangegaan, en Mobiel jouw wens ik ook heel veel sterkte is niet mis geen contact meer met je vader en het gedrag wat hij vertoonde..
@ Patriessie: Ik durf echt niet te zeggen hoe steun van je vader zou moeten voelen in dit geval, of in andere gevallen, mijn hele leven ben ik gekleineerd door die man, de grond in gestampt als het ware.. Mijn moeder was de bindende factor in ons gezin, die probeerde de boel bij elkaar te houden, helaas is zij 3 jaar geleden overleden.. Mijn vader las mij ook altijd de les, hoe ik moest leven etc etc.. Ik kon geen kinderen krijgen volgens hem, laat staan opvoeden, moest eerst maar eens zien dat ik een hond nam en die groot bracht en anders maar een Foster parents kindje nemen Al met al heb ik gewoon een ^*%& jeugd gehad, maar ja daar hebben we 't nu maar niet over, laten we ons richten op die mooie wezentjes in onze buik
Jeetje Mobiel... ik moet je zeggen dat het mij niet echt los heeft gelaten wat ik gisteren had gelezen! (mijn moeder heeft namelijk ook een kl#te jeugd gehad en ik ben trots op haar hoe zij het heeft gedaan en doet) Vind jou echt heel dapper en het mooie aan jou is is dat je vol zit met iets wat aan je vader ontbreekt en wat jij je kinderen wel kan geven en dat is LIEFDE voor je gezin en je kinderen en meis als jij je vader tegen kom of wat dan ook, kan jij hem recht aankijken en denken zo niemand verteld mij wat ik wel of niet kan want je hebt het mooi geflikt en daar mag/moet je trots op zijn!
Ik zal hem gelukkig niet zo snel tegen komen,ik ben 100 km verderop gaan wonen 3 jaar geleden Enige wanneer ik hem tegen zou kunnen komen is als ik naar zijn woonplaats zou gaan om te winkelen, en dat ligt binnenkort wel in de planning eigenlijk.. ( weer eens door de stad lopen waar ik niet volledig anoniem ben zoals hier, hier kent eigenlijk niemand me die ik in de stad tegen kom, daar zal ik waarschijnlijk de halve dag stil staan en praatjes staan maken )
En wat je zegt inderdaad.. Ik probeer mijn kinderen zoveel mogelijk liefde te geven.. Ik werk ook niet momenteel, heb ik ook al niet meer gedaan sinds ik zwanger was van Tim.. Wil op zich wel werken, maar wil ook niets missen van de kinderen Eerder was voor mij de gezondheid van Tim de smoes om niet te gaan werken ach en nu neemt niemand mij aan denk ik, een zwangere vrouw met BI die zodra ze ingewerkt zou zijn weer met verlof zou gaan Ik heb ook echt het idee, dat het eigenlijk geen nut heeft om te gaan werken, omdat ik mijn kinderen dan naar een KDV moet gaan brengen en ik me dan rot werk om het KDV te betalen en die plannen van het kabinet om te korten op de kinderopvang leveren daar nou ook niet bepaald een positieve bijdrage aan ben ik bang Dan heb ik zoiets van: Stel ik ga werken 3 dagen in de week ofzo, dat betekend 3 dagen opvang, wat zal je verdienen als je 3 dagen werkt? 900 euro ofzo, en dat gaat het KDV dan ook wel kosten zo ongeveer, dus dan is het 0,0 winst voor mij, ik werk dan voor het KDV en word er niets beter van qua financieën en ik mis belangrijke momenten van de kinderen Pffff lastig hoor
Hoi Allen, Mijn internet verbinding is nog steeds super slecht, dus reageren lukt niet altijd. Iedereen die vandaag een echo heeft veel succes en vooral veel plezier.. is echt leuk om allemaal te zien. VOor allen die al een echo achter de rug hebben gefeliciteerd. Ik ga vandaag eens lekker schilderen op de babykamer samen met mijn moeder. Groetjes en tot snel allen. Anne
Ja idd.. zo denken wij er ook over. Dan is het zo dat ik voor mezelf werk soort van freelancer en doe ik toch best veel vanuit huis en als ik dat zou kunnen blijven doen zou dat mooi meegenomen zijn.. Mijn mannetje heeft ook een eigen bedrijf en daar help ik ook best vaak aan mee maar nu tijdens de zwangerschap wilt hij niet dat ik op de werkvloer loop en houd ik me bezig met wat adminstratieve bezigheden etc. we zitten we nu te brainstormen van hoe of wat want ik hou van ondernemen dus ga ik zijn boekhouding er waarschijnlijk bijnemen en opdrachten wat ik vanuit huis kan doen blijf ik doen maar 1 ding staat voor mij vast ik wil ons kind zelf opvoeden en die mogelijkheid is er ook financieel (daar ben ik heel blij mee) en pcies wat jij zegt als ik buitenshuis ga werken kan ik eerder inleveren dan dat ik wat bijdraag.
Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat ik voor baantje zou kunnen nemen wat ik vanuit huis zou kunnen doen.. Ja thuiswerksites genoeg, maar zit nou niet te wachten op een woonkamer vol dozen pennen die in elkaar gezet moeten worden ofzo
Goedemorgen meiden! @Noppie: Allereerst van harte gefeliciteerd met je goede echo en het feit dat jullie een dochter krijgen. Ik krijg er helemaal kippenvel van als ik je verhaal lees. Iemand die juist zou moeten vertrouwen in je capaciteiten zijn toch altijd je ouders. Onvoorwaardelijke liefde noemen ze dat toch? Is dan toch weer een flinke domper op het geweldige nieuws dat jullie een dochter verwachten. @Werk enzo: Zoals jullie weten heb ik sinds het einde van deze zomer een nieuwe baan als docent. Nu ben ik er eigenlijk heel erg ongelukkig. Ik vind de school niet leuk en de leerlingen al helemaal niet. Ik heb gisteravond nog een potje liggen janken bij vriendlief. Steeds denk ik er aan om me maar gewoon ziek te melden omdat ik dan niet hoe te gaan. Ik wordt er eerlijk gezegd doodmoe van... Maar eens kijken of ik voor volgend schooljaar iets anders kan krijgen in de volwasseneducatie ofzo. Voor mij geen pubers meer! Nu moet ik wel weer gaan naar mijn werk.Laatste dag vandaag en dan is het lekker weekend. Morgen met een vriendin shoppen die 6 weken geleden mamma is geworden. Heb er nu al zin in! De mensen die vandaag DE echo hebben,heel veel succes en plezier. De rest natuurlijk allemaal een hele fijne dag en als je nog naar de vk moet, have fun! Liefs Karina
@Noppie, fijn dat de echo goed was en gefeliciteerd met je dochter. Dat zal inderdaad een heftig en moeilijk gesprek zijn. Zoals Karina al zei van je ouders verwacht je vertrouwen in jouw kunnen, en geen afbraak daarvan. Heel veel succes in deze situatie meid! @Mobiel, meid wat een kracht heb jij in je zeg! Ontzettend knap hoe jij je hierdoor heen hebt geslagen en nog ongetwijfeld nog steeds zult doen! @Karina, wat erg dat je het niet naar je zin hebt op je werk. Inderdaad moeilijk om dan de motivatie vinden om wel te gaan! sterkte! zo ik ga zo naar mn ouders vertrekken, mn moeder moest nog even naar de arts voor de uitslag van de longspoeling en biopt dus ik ben benieuwd. Alleen staat de hele a12 vast zo te zien.... mmm wordt een lange rit dus....
OOOOoooow Mobiel daar zou ik ook niet aan moeten denken je kamer bestrooit met pennen, dozen, folders, enveloppen noem maar op.. Doet me denken aan die tv reclame van die garnalen peller, (herintreders) hahaha
Lieve Noppie, gefeliciteerd met jullie mooie echo en jullie meisje! Maar wat een domper op zo'n dag. Goed dat je een gesprek met je vader aan bent gegaan. En zo ontzettend jammer dat je bloedeigen vader geen vertrouwen in je hebt. Ik kan me zijn beweegreden van jouw burnout wel een beetje begrijpen. Maar praat er dan juist over in plaats van je te negeren. Dat is nog veel pijnlijker, terwijl jij zo goed kunt laten zien dat je het nu juist allemaal heel goed aan kan en sterker er door bent geworden. Ik hoop heel erg dat hij goed nadenkt over wat er is gebeurt en hij daarna heel blij kan zijn met zijn kleindochter die fantastische ouders krijgt/heeft. Mobiel, jouw situatie is ook niet echt een pretje. Je hebt al heel wat meegemaakt in je jonge leventje. Ik heb daarom ook veel respect voor jullie meiden hoor die niet de steun hebben van ouders door dit soort situaties of omdat ze helaas al vroegtijdig zijn overleden. Wat dat betreft mag ik zo blij zijn dat ik zo'n mooie en goede band met zowel mijn eigen ouders als mijn schoonouders heb. Karina, voor jou dus ook geen prettig begin van de dag om met tegenzin naar je werk te gaan. Misschien toch even proberen vol te houden tot aan je verlof en dan na je verlof ontslag nemen en verder zoeken. Sterkte.
Noppie Ten eerst van hate met jullie gezonde dochter. Heb met een brok in mijn keel zitten lezen. Hoop dat je zo sterk blijf en vooral in jezelf blijft geloven. Misschien dat je vader dat ook kan gaan doen. Vanhier een dikke knuffel. Mobiel van jou verhaal schok ik ook even. Knap dat je er zo doorheen heb geslagen. Je scheint ook thuiswerk te hebben wat je met de computer moet doen of telefoon. Alleen eerlijk thuiswerk is van horen zeggen moeilijk te vinden. Straks naar de vk en dan snel werken. (hoop dat mijn rug het volhoud) Vanavond rijk alleen manlief naar Theo maassen. Hij zit op de 1e rij straks is hij de sigaar hihi. Iedereen een fijnedag en diegene met echo veel plezier en succes. Liefs maatje.
@ allemaal: Dank jullie wel, doet me goed te horen dat jullie in ieder geval een leuke band hebben met jullie ouders, daar trek ik me juist aan op, dat het dus ook anders kan zeg maar @ Thiuswerk: Eerlijk thuiswerk, thuiswerk met de telefoon of computer.. Hmmm waarom denk ik dan gelijk aan die dingen als: hijglijn en cam je bloot dingen enzo? Ik hoor me al hijgen en op de achtergrond huilende kinderen, hihi Vaak is het met thuiswerk ook weer zo, dat je het zel fbij de belasting op moet geven, allemaal erg lastig, via een 'normale' werkgever is dan toch makkelijker en scheelt een hoop bende in je huis maar ja daar hadden we net ook al nadelen voor bedacht , schiet lekker op zo
Maatje.... dat hij de sigaar wordt heb je best kans op ik las 1e rij en dacht meteen aan een paar jaar geleden dat ik naar Hans Teeuwen ging... Mijn vriendin dacht zo grappig te zijn ook kaarten voor de 1e rij te bestellen nou ik heb het geweten... Kon mooi het podium op en hem assisteren voor het hele publiek, dacht dat ik door de grond ging hihi Wens hem veel succes gna gna
Hahaha Mobiel... waar denk je wel niet meteen aan, zie het al helemaal voor me Maaaaaaaar wel 1 voordeel je houdt er leuk geld aan over hihi
hahah ja dat wel misschien leuk geld, maar ideaal lijkt het me ook niet als baantje.. Geloof dat er veel bijstandsmoeders zijn die dat soort baantjes hebben, tenminste als je dat soort sites moet geloven En dat cam je bloot gedoe is ook niet handig lijkt me, moet je net zo'kind als Tim hebben, die de laptop steeds om trekt, omdat hij mee wil kijken, hihi zit zo'n man in een kindersmoeltje te kijken ineens
Noppie, gefeliciteerd met je dochter! En heel veel sterkte met je vader: wat een vreselijke situatie zeg... maar blijf vooral in jezelf geloven! Ik vind het erg knap dat je het gesprek met je vader bent aangegaan en daaruit spreekt een grote kracht en stabiliteit van jou. Mobiel, wat vreselijk om én je moeder te missen en dan ook geen contact met je vader te hebben. Heel veel sterkte!