Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je lieve tirtilisko! Echt heel lief van je.

En werkloos vanaf 1 nov? Waarom dat dan?:(

2. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    dayenne

Ooooooooowwwwwwww meis.... heel heel heel veel sterkte!

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    jeetje dayenne, wat erg.. heel veel sterkte ermee.

Liefs Anne

4. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Thanks voor het meeleven van mijn kl#te auto... net bericht gehad!
    Fout in de electronica, kosten incl. wegslepen 370 euro tsss had ik een mooie box voor uit kunnen zoeken..
    Nu maar een beetje op zoek naar een andere auto want ben boos op deze :(

5. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Dayenne, heel veel sterkte!

Over het melk produceren, ik heb er nog geen last van (en zit op mijn werk, dus ga dat nu niet uittesten).

Tirtilisko, balen meid, hopelijk kun je snel iets anders vinden!

Patriessie, dat is geen kleingeld wat ze daarvoor vragen.....

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ja echt een gekke situatie dayenne van mij ik werk hier al bijna 4 maanden ben dus mijn proeftijd voor bij alleen er zijn twee collega's die mij hier niet willen hebben en hebben er alles aan gedaan om mij weg te werken. En daar ga ik dan maar 99$ van de rest van de collega's zeggen het er niet mee eens te zijn maar heb ik helaas niks aan want hun zeggen veel fouten in mijn werk te zien wat helaas niet aangetoond is maar ja :(

7. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Daar hebben we het weer ONRECHT :evil: Daar kan ik dus echt niet tegen en maakt me woedend, je wordt gewoon met je rug tegen de muur aan gezet....

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ja helaas. En dat terwijl ik 1 jan met verlof ga als ik nou tot mijn verlof zou mogen blijven maar ja :( gelukkig heb ik een detacheringcontract wat pas eind juni afloopt dus of ze moeten ander werk voor me vinden af uitbetalen. Maar het punt is ze zeggen dat ze geen tijdelijk werk hebben voor 2 maanden. En dat ws wel in amsterdam utrecht leiden delft etc dus ik MOET dan daar een waar het ook is :(

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Dayenne, wat erg voor je meid! Zeker nu je het idee had dat het beter ging. Heel veel sterkte de komende tijd!

@Anne, tjonge dat is wel schrikken, zo'n duidelijke alarmbel... en nu goed aan jezelf en je kindje denken... hoe moeilijk stilzitten soms ook is!

@ Patriessie, he balen dat er zoveel kosten aan het maken zitten, het zit je ook niet mee he! Ik kan me voorstellen dat je nu niet meer zo blij bent met de auto. Ik wil ook altijd vertrouwen hebben in mn auto, zo niet stap ik er ook niet meer in!

@tirtilisko, jij ook veel sterkte de komende tijd, vervelend al die onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent he!

10. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Het zonnetje begint hier lekker te schijnen...
    IK hoop dat hij ook bij jullie en voor jullie allemaal gaat schijnen en vooral blijft schijnene ;)

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jeetje Dayenne, dat meen je toch niet :cry: . Verschrikkelijk zeg. Je moeder moet ook een zwaar leven hebben. Sterkte meid.

Tirtilisko. He bah, wat flauw zeg van die collega's. Daar wil je dan toch ook niet meer werken? Maar wel balen als je straks ws meer reistijd hebt...
    Nou, misschien klein voordeel, dat je tussen deze en de nieuwe baan ff betaald thuis zit? Kun je lekker een beetje uitrusten en bijkomen, goed voor de beeb!
    Ik probeer er maar iets positiefs uit te halen...

Mobiel, wat erg voor Tim.. Gelukkig groeit ie wel goed (toch?).
    Moet je moederhart toch ook van breken als je erachter komt dat je lieve kereltje aan zo'n ziekte lijdt, of iig die symptomen heeft.

Heb de 'melktest' uiteraard ook maar ff uitgeprobeerd.. Er kwam een piepklein wit belletje uit, haha, schrok er wel een beetje van eerlijk gezegd. Daarna niets meer. Nou ja, niet teveel stimuleren maar... Mag van mijn nog ff wachten hoor, zit niet te wachten op van die lekvlekken nu al, haha!

12. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Dayenne: Jeetje meid, wat heftig van je moeder, wens je veel sterkte!

Maar wat geweldig van je borsten hahaha! Ik ga er straks ook eens flink in knijpen ;) Die van mij groeien en gloeien ook erg de laatste tijd weer, dus wie weet. Ik vertelde het net blij aan mijn vriend en het enige wat hij kon zeggen was: Gatverdamme! Ik zeg: je gaat het toch wel proeven, ik wel in elk geval. Ben je helemaal gek geworden zegt ie hahaha.

Is voor onze mannen ook wel raar denk ik hoor, opeens is ons lichaam geen lustobject meer, maar echt waar alles voor bedoeld is.. moet er zelf ook nog aan wennen.

@Tirilisko: Bah, wat naar voor je!

@Patriessie en andere meiden: Tsja, aan de ene kant gaat de vlag uit, meer vanwege de rust zonder kids, maar aan de andere kant zal ik mijn vriendin ook erg missen hoor, we doen nu alles samen en ze helpt met alles, maar gelukkig gaat ze om de hoek wonen. Zelf vind ze het heel eng, voor het eerst in haar leven alleen wonen, ze blijft het liefst voor altijd bij ons haha, maar als ze er eenmaal zit, zal ze het vast wel heerlijk vinden. Ze gaat me gelukkig ook helpen de periode na de bevalling, daar ben ik erg blij mee.

@Vaam: Thanx voor je lieve woorden en fijn dat je weer een stap dichterbij bent met de verkoop van je woning.

@Mobiel: Jeetje wat heftig van Tim, wist ik helemaal niet!

@Maka: over het dichtlassen: Ik weet niet meer hoe het heet en is een lang verhaal, maar komt er op neer dat haar kids eerst geen goede verbinding hadden, de ene gaf alles aan de andere, maar de ander gaf niks terug qua vruchtwater enz, dus toen hebben ze geloof ik alle bloedvaten dichtgelast. Beetje ingewikkeld verhaal...

Mijn vriendin komt net terug van boodschappen, dus ik ga ff lasagna maken.. o mannetje stapt ook net binnen.. het weekend kan beginnen..ole!

13. Hoi,

Bijna weekend. Ben nu thuis nog de laatste dingetjes aan het doen en dan is het weer even geen werk. We blijven wel bezig met het huis, maar morgenavond ook een gezellig familiediner en zondag naar de woonbeurs.

Heb nog niet de tijd gehad om alles bij te kunnen lezen. Maar ik heb wel gisteren nog de indrukwekkende ervaringen van Amor, Mobiel, Noppie en Dayenne :confused: gelezen. Dat is niet mis zeg. Ik kan me voorstellen dat het krijgen van een kindje ook kan werken als een katalysator of ervoor zorgt dat je nog meer bij de dingen stil gaat staan. Ik heb een vriendin waarmee het na het krijgen van een kindje ineens niet zo goed ging. Het was een combinatie van haar eigen gestel en onverwerkte ervaringen in de familiesfeer. Als ik jullie ervaringen lees zijn jullie je er allemaal al zeer bewust van en doen jullie heel hard je best om deze zaken een plek te geven. Ik wens jullie alle vier heel erg veel sterkte.

Ik zal straks weer bijlezen.

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Dayenne: Potverdorie, lekker begin van je weekend weer zo :( Sterkte ;)

@ Maka: Ja nu groeit hij goed hoor ;) is wel een hele slag geweest.. Zie hier een foto van toen hij zo ziek was..

Nu ziet hij er goed uit gelukkig en niet zo grauw/gelig meer ;)

@ lekkende boobs: Ik ben dan de meest snelle denk ik, wnat ik had het met 5 weken zwangerschap al dat er melk uit kwam hihihihi :)

15. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Ach wat een schattige foto zeg!
    En aan de andere foto's te zien is het een heel mooi en knap mannetje geworden zeg :)

@ amor---> ik hou denk ik nog ff mijn mond tegen mijn ventje... proeven zou die haha

Hij vind het al raar als mijn buik beweegt dan trekt ie een kop van ongeloof.. hij vat het soms niet echt denk ik

16. Wow Dayenne, ik lees nu van je moeder. Wat een verdrietig nieuws! Niet eerlijk zoveel als sommigen te verwerken hebben. Heel veel sterkte. Had je vriend nog wel gereageerd op je sms?

@Mobiel, wat een lieve foto. Tim lijkt heel erg klein en kwetsbaar!

@lekkende boobs: :confused: Betekent het dat de mijne binnenkort ook gaan lekken? Geen idee dat dit nu al kon gebeuren. Op zich zijn ze altijd al erg gevoelig en nu met de zwangerschap helemaal. Daar voel ik nu geen verschil in.

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    :oops: Patriessie :oops: dank je wel :D Ben dan ook heel erg trots op me kleine vent.. Heb wel wat doodsangsten uitgestaan destijds hoor..
    Een goede vriendin van me die ook bij de bevalling was, heeft tranen met tuiten zitten janken om Tim destijds, die heeft zelf een doodgeboren zoontje en die zag er ook zo grauw/gelig uit als Tim, dus die had echt zoiets van: een dezer dagen gaat de telefoon en vertel je me dat ie dood is :confused:
    Vandeweek had ik ook een kletspraatje met iemand over het consultatiebureau en hun geweldige adviezen, en toen heb ik ook gezegd: Neem het CB niet al te serieus, maar volg je hart, verstand en je gevoel! Als het namelijk aan het CB en mijn huisarts had gelegen en ik naar hun had geluisterd was Tim er inderdaad niet meer geweest.. De huisarts heeft meerdere malen fouten gemaakt mbt de gezondheid van Tim, me niet serieus genomen.. Laatste keer ziekenhuisopname had Tim het Rota virus liep aan alle kanten leeg, droogde uit koorts etc etc.. Oh zegt de huisarts kijk het nog maar dagje aan en kom dan morgen maar langs :( Ik had echt zoiets van: NO WAY dat ik nog een dag wacht en heb de behandelend arts gebeld van het Sophia van Tim die hoorde mij zo eens aan over de telefoon en stuurde me direct door naar de EHBO van het Sophia en toen moest hij dus direct blijven, nou ja in een ander ziekenhuis dan omdat ze vol waren, want hij was toch wel ernstig uitgedroogd enzo.. En ik had niet veel langer moeten wachten :confused: en toen heeft hij een goede 1,5 week moeten blijven daar..
    Dan zou je denken: joh zoek een andere huisarts, helaas is dat amper mogelijk hier omdat ze allemaal patientenstop hebben hier, dus ik zit nog met dat zelfde gebakkie van een huisarts.. Maar als ik het niet vertrouw en ook het oordeel van de huisarts vertrouw onderneem ik dus andere stappen zodat er wel geluisterd word naar mij...

Zo lag mijn stiefzoontje dus pas ook al in het ziekenhuis omdat de huisarts het afdeed als een onschuldig virusje, het was zo onschuldig dat ze in het ziekenhuis tot op het moment van vandaag nog niet weten wat hij nou mankeerde :(

En meiden geloof me, pas was er zo'n discussie over het wel of niet hebben van moedergevoel, ook ik heb daar in de zwangerschap van Tim aan getwijfeld, maar toen hij er eenmaal was klopte alles qua gevoel meteen ;)

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Tim was daar ook nog heel klein en zeker kwetsbaar, hij was ook veel te mager daar op die foto...

19. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Jeetje Mobiel krijg er kippevel van..... Niet voor te stellen!
    Zo waren wij bij kennisen op visite jaartjes geleden en die hadden hun zoontje ook tijdens de geboorte verloren en zijn foto joey heette hij stond in de kamer ook helemaal vergeeld dat kleine mannetje, nou ik bleef er maar naar kijken zo erg dat stelletje is ook omdat ze het samen niet konden verwerken uitelkaar gegaan (later weer bij elkaar en toen weer een zoontje gekregen daarna weer uitelkaar) maar toch en van een vriendin van mij haar vriendin heeft haar tweeling moeten begraven ze liet mij de foto's zien en ben er een paar weken goed van overstuur geweest kan zo meevoelen hoeveel pijn zoiets je doet..
    Heb het je al eerder verteld Mobiel maar je bent een KEI van een moeder dat je zo naar je instinct hebt geluisterd! super

20. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Oooooooooow zit in zenuwen...
    Hebben ons droomhuis gevonden wel boven ons budget maar we kunnen het opbrengen..
    Gisteren een bod gedaan, vandaag afgewezen omdat ze vandaag een bod hebben gekregen van een andere bieder de VRAAGPRIJS.... nu hebben wij gezegd dat ook te willen geven, nou kijken omdat wij eerder waren of het aan ons of aan de andere bieder wordt toegewezen...
    Als dit niets wordt kap ik met huizen, kijken en zoeken dat zou het zoveelste huis zijn dat door onze neus heen wordt geboord!
    Willen jullie please meeduimen :)

Deel Deze Pagina