Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Guusje wat balen! veel sterkte! en hopelijk zien we je snel weer terug!

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Och meid toch, ik had graag anders vernomen :( . Maar kop op, jullie kans gaat komen hor! En je hebt een mooi huwelijk dat er aan zit te komen, leef je daar helemaal even op uit en geniet van die mooie dag. Ik zal aan je denken en hoop je snel terug te zien op zw.pagina met een nieuwe, mooie extra streep!

Veel sterkte en uiteraard heel veel geluk samen!

Knuffel Vaam

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Als jullie allemaal zo'n mooie testen hebben ben ik heel benieuwd.

Mijn vorige knalde er ook vanaf!

4. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @guusje: veel sterkte gewenst!

5. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
  6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ahhhh wat lief :p

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Guusje: Sterkte :cry:

8. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ben net terug van m'n werk, ben helemaal op, het was erg druk :(
    Wat is het .... weer he.

@guusje: wat vervelend, heel veel sterkte gewenst, en alvast een hele mooi dag toegewenst op je bruiloft, geniet ervan, hopelijk is het snel weer raak voor jullie.

@pat: wat erg die onzerkerheid nu, zal heel hard voor je duimen dat het toch goed is [-o<

@martine: wat een schatje, mooi kindje hoor :)

@ Diegene die zich al hebben aangemeld voor MvM: hardstikke goed, herinnert mij er ook weer even aan dat ik dat niet moet vergeten, zal zo nog eens even op internet kijken.
    Wat fijn dat jullie allemaal zo'n super streep hadden :)

@mieke8: erg leuk idee zo met die foto's, helaas zijn juist m'n ouders op vakantie geweest en ga ik hun foto's kijken, dus moet wat anders verzinnen

@vaamrile: bruiloft is idd volgende week al, tijd gaat snel, begint nu wel een beetje spannend te worden, maar heb er vooral erg veel zin in, hoop alleen wel dat het wat beter weer is.

@mobielfreak: ik knuffel toch ook liever mijn (aanstaande) man hahaha, erg vervelend overgeven, hopelijk niet al te lang last van.

@noralien: Fijne vakantie gewenst, geniet ervan, waar ga je heen?

@iedereen die ik ben vergeten, ik heb niet alles bijgelzen, jullie kletsen teveel haha, mochten er nieuwe zwangere bij zijn gekomen, PROFICIAT, en verder hoop ik dat alles goed is met iedereen.

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik heb 't lettertype en de kleuren aangepast, hoop dat het nu beter leesbaar is?

10. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Goed leesbaar hoor!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hoe is het eigenlijk met jullie buikjes meiden. De mijne lijk wel wat boller geworden te zijn. Denk wat opgezet ofzo.

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Whahaha mijn buikje? Is nog steeds een fikse vetrol van de vorige zwangerschap hihihi

's Avonds lijkt hij wat harder aan te voelen, dat wel ;)

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    :) dat kwam echt heel grappig op me over. Ik heb ook een laag vet hoor :) Ben gestopt met roken omdat ik zwanger wilde worden. Dat heeft me in 3/4 jaar bijna 20 kilo extra opgeleverd :oops:

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ben trouwens benieuwd of de Striae me weer bespaard blijft of dat ik er nu echt aan moet gaan geloven ;)

15. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hier helemaal geen buikje te bekenen :D
    Ben benieuwd of je het bij mij snel gaat zien, ben erg klein en vrij smal gebouwd, dus kind kan zich nergens verbergen haha.
    Vraag me wel of wat ik straks aan moet gaan trekken, heb nu damesmaat 32 maar meestal val ik in kindermaten :( , en tja daar hebben ze geen positiekleding in haha
    Dus als iemand nog ideen heeft, altijd welkom, heb er ook wel een topic over gezien, maar weet niet meer wat die zeiden, volgens mij kwam het toch nog op kleine damesmaten uit.
    En tja misschien kom ik wel zoveel aan dat ik die toch pas :D , ach ja we zullen dat tegen die tijd wel weer zien

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hier trouwens een foto van mij, toen had ik al vollop weeën en je kunt ook zien dat ik dus geen striae had ;) Ik verloor hier dus ook steeds vruchtwater en moest lachen van me vriendin op de foto, nou ja ik lach als een boer met kiespijn hahahaha

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Leuke foto mobiel, enne de tekst is nu erg goed te lezen!

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Guusje wat erg meid, veel sterkte!

Hier een erg drukke dag dus gelukkig niet veel tijd om me druk te gaan maken...

Gaat het verder nog goed met iedereen?

19. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

guusje veel sterkte

martine welkom hier

20. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nou ik vind het knap dat je op zoeen moment nog kon lachen...ik heb hier foto,s dammmmmmmm lijk wel een monster!

Deel Deze Pagina