Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Amor, wat een leuk idee zeg met de hond! Onze honden zijn ons ook alles ;) We zullen het verder aan niemand verklappen :)
    Hahha en je zoontje dacht dat je met een beebje thuis kwam, wat schattig! Tja, tis voor die kleintjes ook zoooo lang wachten... (is het voor ons al, laat staan voor hen).

Buikvoelen, ik vind het niet erg, maar het moeten geen mensen zijn die ik eigenlijk niet ken. En dat heb ik nu al 2 keer gehad :S

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Links in het rijtje (menu) zie je ook Foto verkleinen staan, daar kun je dat doen ;) Dan is ie gelijk goed voor in je album. Succes!

Foto in je bericht plakken kun je doen door de foto ergens online te zetten (bv. photobucket.com of imageshack.us of mijnalbum.nl) en dan de code tussen [​IMG] te zetten.

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Amor, bij mij zijn ze ook vaak te groot. Ik knip ze dan een stuk kleiner en comprimeer ze. Dan lukt het vaak wel.

@ buik voelen, grappig dat er verschillende meningen over zijn! Maar aan mij hebben ze dus echt een verkeerde :evil:

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Sjors: heel leuk kaartje! Echt iets voor jullie met die koetjes.

@Dayenne: ik was al aan het duimen draaien, maar begin wel kramp te krijgen nu...maar ik hou stug vol :)

@mobiel: heel veel succes in het ziekenhuis met Tim! Hoop echt voor je dat hij geen medicijnen meer hoeft en uiteraard dat je nieuwe beeb helemaal gezon ter wereld gaat komen.

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Amor aaah gut wat schattig! Geweldig he, hoe kindje zo simpel kunnen denken. Ik kan vaak zo genieten van de gedachtengang van kinderen.

Weet je nog die reclame dat zo'n kindje een boterham in een envelop doet, daar 'afrika' opschrijft en in de brievenbus doet?
    Prachtig joh, dat kinderen zo denken. Helaas is de werkelijkheid anders...Maar goed, dan doen we meestal onszelf ook aan he.

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha kom op niet zeuren :). Je moet er wat voor over hebben he :).

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ amor: Wij hadden met Tim het volgende op het kaartje staan:

Mike kon het kattekwaad,
    Alleen niet meer aan.
    Nu heeft hij zijn broertje,
    om hem bij te staan.

Heel simpel tekstje maar, maar wij vonden hem toen wel leuk ;)

8. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Oh, wat een leuke tekst.... Ik vind hem echt geweldig.

Ik ben zojuist verlieft geworden op een kaartje die alleen door een fotograaf gemaakt kan worden.............dus............hmmm veel te duur.
    Daar zal ik nog eens even flink over in gesprek moeten gaan met de hoofdverdiener hier...hahahahaha
    Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt met de fotograaf. Ik krijg dan voorbeeldkaartjes en prijzen te zien... duimen jullie mee dat het onder ons budget blijft..hahaha

Groetjes

9. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mobiel, succes met TIm vanmiddag!

Dayenne, ook hier draaien de duimen mee! Ik hoop voor jullie dat het gaat lukken!

Er was nog iets, maar dat ben ik zo snel weer vergeten....... Sorry daarvoor!

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Amor: als de link op deze pagina niet werkt (bij mij werkte die namelijk ook niet) dan kun je het ook proberen op www.fotoverkleinen.nl.

Hier is het heel makkelijk om de foto in het juiste formaat te krijgen.

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dayenne, ik begrijp dat jullie ook aan kopen denken... Er bestaat een organisatie die de helft van je hypotheek op zich kan nemen. Mocht je dus bv een huis van 100.000 willen kopen, dan hoef je zelf maar een hypotheek van 50.000 te nemen. De organisatie neemt de andere 50.000 euro.
    Als je dan weer gaat verkopen, is de helft van de winst (of verlies) die je dan maakt ook voor die organisatie.
    Ken je die constructie al? Ik weet niet precies hoe t heet, maar een vriend van ons heeft vorig jaar zo zijn huis gekocht.
    Ik weet niet hoe t op dit moment staat met banken en dit soort organisaties en dat dan tov studenten... helemaal gezien de economische crisis momenteel..

Ben echt zo blij dat we nu toch kamertje Mees hebben. t Zat me helemaal niet lekker dat andere kamertje... Dan maar geen fuchsia roze accessoires!

Mobiel, heel veel succes met Tim. Hoop voor jullie dat het er allemaal nog steeds goed uitziet.

Heb dat eigenlijk nog helemaal niet gehad, dat mensen ongevraagd aan mijn buik gaan zitten. Gelukkig maar, want zou dat echt niet leuk vinden!
    Van bekenden vind ik t helemaal niet erg hoor als ze willen voelen, maar ze moeten t wel eerst vragen.

Vannacht trouwens zo raar gedroomd.. Ik had een geschiedenis proefwerk (?) op mijn verjaardag (?) en moest nog alles leren binnen 2 uur(?). Het ging helemaal mis en ik kreeg ruzie met de leraar (?). Heel vreemd, waar dat nou opeens vandaan komt? hihi

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve meiden. Echt super lief dat jullie zo aan ONS denken :D ik ben gisteren naar het zh geweest en mijn bloeddruk is weer aan de lage kant. verder is alles goed hartje gehoord later omdat het een verloskundige in opleiding was ook nog eens een echo gekregen. Echt super leuk :D ons zoontje beweegt als een gek met de beentjes in de lucht etc :D dus ik ben weer helemaal happy en heb de placenta echt duidelijk gezien. Nu maak ik me ook niet echt veel zorgen dat ik de kleine niet voel want de placenta is ook een dikke laag zeg :D En hierbij belooft Married ik ga niet meer in de vlindertjes topic lezen

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Tirtilisko fijn dat alles goed was met jullie zoon! Geweldig dat je een echo hebt gehad :D. In inderdaad niet meer in de vlindertopic lezen he! (moet bekennen dat ik dat ook vaak doe, maar beloof hierbij het ook niet meer te doen).

@Maka o ja joh? Nog nooit van gehoord....
    Ja inderdaad met de crisis zal dat zeker heel moeilijk gaan...Zelfs werkende mensen krijgen nog maar moeilijk een hypotheek. Echt balen voor ons, want we beginnen een beetje wanhopig te worden.

Ik ga gelijk even surfen....heb je echt geen idee hoe die organisatie heet? Of hoe het heet wat ze doen?

In ieder geval bedankt voor je info!

14. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Thanx voor de tips! De foto's staan allemaal in mijn album hoor :D

Zoals ik al zei is de kamer nog niet helemaal af, er moet nog een stoel in de hoek en een spiegel boven commode en op die muur doen we nog iets, het ledikant nog aankleden, dingen afwerken, enz enz, maarrrr dat zie je toch niet op de foto's ;)

Ik keek een klein stukje vd herhaling van eigen huis en tuin en zag daar iets heel gaafs, misschien een leuke tip voor jullie en wie weet kan ik het ook nog wel op 1 muur doen: Bij praxis kan je gewone verfrollers kopen, maar daarop klik je dan nog een verfroller met een patroon erin, heel tof!

@Uk: Je mag het idee vd hond pikken hoor ;) Enne, ik had het niet over mijn zoontje, mijn enigste kind zit nog in mijn buik :D Ging over zoontje van vriendin die bij ons wonen.

@Dayenne: Ach... nee die reclame ken ik helemaal niet!

Maar idd geweldig die opmerkingen van kinderen, ik weet ook zeker dat ik vanaf dat die kleine kan praten, ik een "uitspraken" boekje bij ga houden!

@Mobiel: Echt een hele leuke tekst! Wie weet vraag ik jullie hulp wel als ik er straks niet uitkom, zoals jullie allemaal al weten ben ik een drama in beknopte samenvattingen :)

@Tirilisko: Ben heel blij voor je :D

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Oh amor, sorry, ik had het verkeerd begrepen :) Wat een schattig kamertje, echt onwijs leuk! En je buik vind ik fantastisch! Mooi zeg!

tirtilisko wat fijn dat je dat alles goed was en dat je zelfs nog een echo kreeg ;) Nu weer lekker genieten!

16. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Mobiel: Ik ga de sites zeker opslaan, want heb er al een paar hele leuke tussen zien staan, maar zal dat alleen gebruiken als ik er niet uitkom, want krijg zo vaak kaartjes van mensen met teksten die ik al vaak voorbij heb zien komen en vind dat niet zo leuk.

De postbode kwam trouwens net (mijn eerste) zwangerschapsdoos van Felicitas afleveren :D

Snap nog steeds niet dat ik geen bericht vd andere dozen heb gekregen, terwijl veel van jullie die al hebben :(

Vergeten jullie niet in mijn album te kijken :) ben zo trots op het kamertje, moet ik natuurlijk wel ff met jullie delen he ;)

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Amor wat een geweldig kamertje!
    En een prachtige buik heb je al :D.

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @amor idd leuke babykamer zeg mag je zeker trots op zijn :D en wat een mooie buik :D

19. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dayenne, volgens mij is het www.slimmerkopen.nl. Maar dit is alleen in Eindhoven en alleen voor bepaalde woningen, zie ik hier. Maar misschien dat zoiets in Arnhem ook wel bestaat?

Deel Deze Pagina