hihihi Nou ja ik heb hier ook een foto dat Tim net op mijn buik ligt en dan zie je de zweetdruppels van het persen nog op me hoofd zitten hahahaha, is ook geen gezicht
ik heb de test van mijn dochtertje eens opgezsocht...helaas is die streep helemaal wegeggaan.mmmmmmmm ik had er nog wel blanke nagelak opgedaan.
ik denk dat ook wel eens...dat ik de liefde moet gaan delen.ik denk dat het vanzelf gaat verlopen.. ik hou superveel van mijn prinsesje en ik weet zeker dat ik net zoveel van haar broertje of zusje ga houden. en zij zal ook zeker dol zijn op haar of hem. Zo lang je zoveel liefde als nu blijft geven kun je het vast gaan verdelen.. weet je nu al zeker dat je zwanger bent......wanner moet je ongi wordendan.
@mobielfreak: Mooi kleurtjes hor . En op de foto is inderdaad te zien dat je lach niet geheel van harte was.... @L83: ik heb mooi weer besteld voor volgende week. @Mupkuh: ben ook gestopt met roken en was toen diezelfde maand zwanger, dus ik eten en eten. Na de MA.......7 kilo schoon aan de haak erbij he! Echt niet funny. Heb het er natuurlijk zelf in gestopt, maar toch. En lijnen mag weer niet als je zwanger bent dus.....nog steeds 7 kilo . Ach ja, na de bevalling (wat zijn we positief he, komt door die dikke streep) ga ik er hard aan werken om weer in mijn maatje 38 te kunnen. Sonya: mooie streep hor!
Nog maar geen gefeliciteerd dan, maar al wel vast een van harte welkom! ! Wanneer is je NOD? En maak je niet druk over liefde die je moet gaan verspreiden meid. Ben blij dat je nog een kindje krijgt waaraan je het kunt geven, want dat is niet aan iedereen gegunt. En dat je zo denkt kunnen ook nog wel eens hormonen zijn (mits je ook daadwerkelijk zwanger bent).
Martine, wat is Lucille een mooi meisje zeg! Sonya, goeie streep Siken, welkom, ik hoop voor je dat je straks positief zult testen! L83, ik begrijp dat je volgende week gaat trouwen, welke dag? Gaan we allemaal duimen voor mooi weer. Oh blanke nagellak op de test, ga ik ook nog even doen, als het al niet te laat is dan. Handig: http://www.nutriciakindervoeding.nl/Zwangerschap/
Een oma! Neeeeeeeeeee joh...ik zou niet durfen zoiets te zeggen Miek, ! Ik ga maar weer eens afsluiten en naar huis. Mij kennende ga ik daar wel weer achter de compu zitten, want mijn ventje moet voetbal zien Liefs Vaam
http://feb2009mamma.hyves.nl/ En inloggen met je eigen inlog en wachtwoord! Maak er een favorietje van
Hallo allemaal! Ik word, als alles goed gaat, ook een februari mama! Ik ben alleen heel erg onzeker, kan er helaas nog niet helemaal blij mee zijn. Dat vind ik wel jammer. En in mijn woonplaats doen ze pas echo's vanaf minimaal 12 weken. Terwijl ik hier heel vaak lees dat meiden al een echo hebben bij 8 weken ofzo. Ik zou zo graag bevestiging hebben dat het hartje klopt. Grrrr... ben niet ongeguldig Liefs Mickey
Mickey06 welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Probeer er toch maar wel van te genieten hoor. En zolang er geen bloed is is ook alles in principe nog goed. Genieten dus en gewoon een afspraak maken bij de vk. en hier blijven kletsen en als je zin hebt ook op onze hyves