Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Amor, wat een mooi kamertje! Waar heb je die klamboe vandaan?

2. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Thanx meiden :D :D :D

@Maka: Het hemel heb ik van Marktplaats, was nog helemaal nieuw. Die vrouw had er meer als 100 euro voor betaald, maar was verkeerd gemaakt voor haar kamer. Ik heb er 26,20 euro voor betaald, incl verzendkosten :D Hij hoort eigenlijk om het ledikant heen te vallen, maar omdat onze achterkant zo onwijs groot is, is dat bij ons niet het geval.

en de meubels zijn ook van Marktplaats, die hebben we voor 250 euro gekocht :D Kan het niet vaak genoeg zeggen: Lang leve Marktplaats haha :) (bijna alles op de fotos komt daar vandaan, mandjes, lampen, knuffels, zelfs de verf)

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Amor: mooi hoor, je kamertje :).. Ik heb er ook zo'n zin in om mijn kamertje te gaan doen, maar spullen komen pas in december binnen :(, dus ik moet nog even geduld hebben.

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Auw auw auw was ik net aan het afwassen, knapt er een glas in mijn handen :(. Het bloedde als een runt. Nu gelukkig niet meer zo. Maar heb wel 2 grote sneeën. 1 aan de zijkant van mijn pink (precies waar je buigt dus hij springt telkens open :() en 1 tussen mijn pink en ringvinger. Ook zo'n lekkere plek.

Bah heb echt een pechdag vandaag....

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Dat is zeker auw... Dat kan ontzettend pijnlijk zijn.... hierbij een *digitaal pleistertje* voor op de wonden.

knuf

6. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Married Mooi buikje hoor.

Dayenne Vergeet je bij het kopen van een flas niet dat er nog sevice kosten bij komen. Presikhaaf (langewal) zijn ook leuke flats. Heb je 3 en 4 kamers.

Amor Mooi kamertje hoor. En lekker buikje hihi..

Wat worden we toch lekker dik met zijn alle.

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    ik vergeet het belangrijkste te vertellen (dacht dat ik het al had neergetypt, maar dat is dus niet zo).

Ik heb gisterenavond voor het eerst met mijn hand op de buik de kleine gevoeld :D! Hij was zo aan het bewegen dat ik mijn hand op mijn buik legde, en ja hoor! Ik voelde hem! Als ik er nu weer aan terug denk word ik nog happy.
    Uiteraard ging hij daarna stil liggen :(...Maar ja, ik hoop dat ik het nu vaker ga voelen.

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Nu maak ik me ook niet echt veel zorgen dat ik de kleine niet voel want de placenta is ook een dikke laag zeg

Tirtilisko
    Fijn dat je een echo heb gehad. Snap wel hoe je je voelt.
    Bij mij zit de placenta ook aan de voorkant. Voor af en toe een beetje kriebel bij mijn navel. Volgens de vk van het ziekehuis ga je het beter rons de 24 weken voelen.

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dayenne meid wat vervelend zeg bah :( probeer rustig te doen met je hand zodat het niet steeds opnieuw openknapt :(

@Vaam wat leukkkkk dat je de kleine zo hebt gevoeld :D

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Vaam aah dank je meid lief van je.
    En wat gaaf dat je je beeb hebt gevoeld! Machtig mooi moment is dat he :D. Geniet ervan!

@Maatje ja dat had ik gelezen. Maar wss kunnen we niet kopen door de financiële crisis van nu....maar we gaan het goed uitzoeken!

@Tirtilisko ja ik probeer rustig aan te doen..Is wel moeilijk want met elke beweging springt de snee open :(.

11. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Gister eindelijk de kinderwagen besteld en m`n zin doorgedreven en het wordt een blauwe! :D:D

Het is een Easywalker Sky via de Postbank.

@Amor: deze kinderwagen kun je via de Postbank bestellen met Rentepunten. Dit zijn punten die je hebt opgebouwd met je spaargeld.
    De prijs voor de wagen is € 299 en 29.900 rentepunten. Dus de helft goedkoper dan in de winkel.

12. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Tirtilisko, wat geweldig dat je een echo hebt gehad! Is toch weer een geruststelling denk ik! Nu lekker gaan genieten he!

Amor, wat hebben jullie dat leuk gedaan met het kamertje!

Dayenne, auch! Dat is weer minder zoiets.... :( Veel sterkte en je lekker laten verwennen door je vriend! :)

13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Dayenne: kijk maar uit met je hand en laat hem maar lekker genezen. En inderdaad duimen dat julli snel een huisje hebben.
    Hoe zit het nu met de meeting?

@Amor: wat een super kamertje. Zilver met blauw toch?

@Kim: goed dat je je zin hebt doorgedreven bij de aanschaf van de kinderwagen!

@Vaam: leuk he als je die kleine voelt schoppen. Geniet er maar van!

@Tirtilisko: fijn dat je een echo hebt gehad en dat je nu gerustgesteld bent.

@Buikjes: jeetje ben wel een beetje jaloers hoor dat sommige meiden al zo'n mooie buik hebben! Dat is bij mij niet, maar dat komt door buikvel overschot na 52 kilo te zijn afgevallen. Hoop dat dat bij mij ook snel gaat komen!

@Sjors: ik ben ook langzaam aan al een beetje aan het kijken voor babykaartjes en heb al een paar leuke gezien. En jij hebt al een leuk kaartje gekozen en een hele mooie tekst!

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan zie ik mijn beebje weer op de echo. Kan ik weer even lekker genieten. Weet nog steeds niet of ik het nou wel/ niet wil weten wat het wordt, maar het neigt steeds meer naar wel weten. Jeetje ik ben ook veels te nieuwsgierig.

X Esther

14. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Anne, hopenlijk is je verkoudheid snel over! En wat vervelend dat je om een paar honderd euro niet mee kan doen met dan project. Eigenlijk onzin toch! Ben wel benieuwd of die startsvereniging nog met ideen komt! Succes!

@Sjors, leuk kaartje... en zelfs al tekst! Jullie zijn al ver hoor!

@geboortekaartje, mn vader werkt sinds kort bij een drukkerij, hij moet dan spoedbestellingen wegbrengen. Bij dezelfde drukkerij heb ik toen onze trouwkaarten laten drukken, dus mn vader eens laten vragen of we geen korting konden krijgen op de geboortekaartjes.. hihi en ja hoor dat kon..
    Nu konden we moeilijk een kaartje vinden wat we allebei leuk vonden... maar deze staat nu op nr 1 http://www.geboortekaartjes.nl/kaart.ph ... 73&soort=1

@Maatje, dat klinkt erg leuk... wat een gaaf behangetje.. hihi een echte meidenkamer!
    Hoe is het met je rug?
    Ik zou zelf wel ervoor kiezen om te minderen. Als ze het zelf aanbieden en het nu al zwaar voor je is!?
    Succes met de keuze!

@Married, Gelukkig dat de verhuizing meeviel!
    iewh vreemde mannen aan je buik...mensen zijn toch wel brutaal hoor, normaal gesproken zitten ze toch ook niet je te voelen!?!?
    Enne mooie buik hoor, goed gegroeid!

@Dayenne, kijk dat is beter nieuws, heb je al gebeld voor dat ene huis!?
    Auw! En inderdaad vervelende plekjes om je te snijden...

@Mobiel, ik hoop heel erg voor jullie dat Tim mag stoppen met zijn medicatie en ziekenhuisbezoekjes!
    En natuurlijk dat de baby helemaal gezond mag zijn!

@Amor leuk idee voor jullie kaartje!En mooie buikfoto hoor! En wat een leuk kamertje!

@Maka, als je al twijfelde is het beter zo! Zal eens googlen op je meubels.. ben nu wel benieuwd eigenlijk!

@Tirtilisko, he meid fijn dat alles goed is met jullie zoontje! Hihi leuk is dat he dat gespartel te zien!

@Vaam, wat een geweldig gevoel he!

Is me al 2 keer gebeurd dat de baby heel druk aan t schoppen was, en dat ik mn hand op mn buik legde en de baby dan daar tegen ging schoppen. Dus snel de hand van mn man op mn buik... en dan ineens totale rust in mn buik... alsof ze het verschil merken!?!?

15. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Thanks allemaal :) Als alles meezit is de oplevering tussen 6 en 8 weken en dan klussen, heb tegen mannetje gezegd slaapkamer van ons en de beeb heeft de 1e prioriteit .. kan niet wachten!

@ Anne wat een shit nieuws en situatie zeg! Hopelijk komt de startersvereniging met een positieve oplossing voor jullie

@Sjors schattig kaartje :D moet me er nog in verdiepen maar weet nu al dat wordt heeeeeel moeilijk

@ Maatje lief hoor de band voor de babykamer... kan niet wachten om te beginnen weet precies wat ik wil...

@Married.. druk bijtje ben je zeg.. hopelijk krijg je het de rest van de week rustiger. Enne een mooi buikie heb jij hoor :D

@Dayenne GOOD LUCK meis..

@Maka123 stiekem gegluurd naar jullie kamertje die jullie hebben besteld en een goede keus hoor vind hem persoonlijk ook heel gaaf.

@Mobiel... Ik hoop zo dat jullie goed nieuws hebben gehad of krijgen van Tim... Enne een heerlijke kraamtijd is je van harte gegund na alles wat je met Tim hebt meegemaakt

@Amor onwijs gaaf kaartje moet dat gaan worden... nu ff de hond africhten dat hij meewerkt :p
    Ow lekker buikje heb jij ook al zeg, en het bewijs dat het nog sexy is ook ;)
    En je kamertje ikke is verliefd :oops: hihi

@ tirtilisko ben helemaal blij voor je, gelukkig dat alles goed is en gaat en toppie ff een echo er tussesdoor..

@dayenne ben jij ook een klunsje... idem dito hierzo hoor ;)

@ Vaam.. gaaf gevoel is dat he, leuk voor je dat jij het nu ook voelt!

@Kim84 GEFELICITEERD met de wagen en in jouw kleur hihi goed zo!

16. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Heb met het manlief gisteren nog ivm 50%minderwerken gehad. Hij zei ook aanpakken (vooral omdat ik er nog 1 hebt lopen). Vandaag gewerkt en ze vroeg meteen al of ik al gebeld had.Omdat ze het voor nu vakantie willen regelen. Hun zoon is de baas maar als puntje bij paaltje komt doet moeders toch de beslissingen. Smiddags was ik alleen met mijn lieve collega. Zij zei ook dat ik aan mijzelf en de baby moest denken. Vond het wel lief van haar. Ga donderdag de vk bellen om het uit te leggen en een briefje te vragen. Maar wil het zelf pas in laten gaan per 1 nov.

Hoop niet dat ik me ga vervelen straks ben niet zo'n typetje van thuis zitten.

17. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Maatje wat doe je precies voor werk dan?
    En tsja... ik zou het heerlijk vinden om minder te werken en zou me prima weten te vermaken maar denk als ze het me aanbieden dat ik dan ook de eer aan mezelf wil houden maar dat is meer de koppigheid wat er in me zit van ik kan het heus wel aan... kan moeilijk toegeven!
    Al moet ik eerlijk zeggen dat nu ik zwanger ben naar mezelf toe al wel iets milder ben geworden...

18. Hoi,

Er is weer behoorlijk veel bijgekletst!

@Amor, mooi kamertje heb je zo en mooie buikfoto! Ik ga ook maar eens op marktplaats kijken.
    @Dayenne, schrikken van dat glas in je hand. Hopenlijk dicht het snel.
    @Tirtilisko, fijn dat je wat gerustgesteld bent.
    @Vaam, gaaf he als je het voelt. Ik voel het nu heel vaak. Erg leuk. Ongeveer elke autorit en 's avonds in bed. Hij heeft me zelfs al eens wakker getrapt! Het heeft iets gezelligs.

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hahha Axioma, ik had dat ook steeds! Maar net, (ja echt net 15 minuten geleden) was het weer zo en manlief was aan de telefoon, maar ik gebaarde hem dat hij moest voelen. En ja hoor, eindelijk kwam daarna nog een schopje! :) Man blij, maar ja, hij zat nog aan de telefoon hahaha
    Ik voel de schopjes alleen helemaal onderin, hij zit lekker op mijn blaas te trappen en in mijn lies. Net iets hoger zit mijn placenta en daar voel ik het dus ook niet. Dat zal later wel komen ;)

20. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @Patriesse Dat is het bij mij nou juist ook die koppigheid. Stom he. Daarom wil ik het per 1 nov in laten gaan. Hun liever eerder.
    Werk in de horeca. Dus heledag staan zonder pauze.

Deel Deze Pagina