Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    pff Maatje dat gaat wel opbreken ja...
    Maare een mooie compromis dan toch 1 november hihi jij een goed gevoel dat je niet meteen toehap en voor hun fij dat je eerder minder gaat werken! (want het kan echt wel een stukje bezorgdheid van ze zijn)
    Stomme eigenschap die koppigheid maar beter zo dan altijd meteen het bijltje erbij neergooien vind ik zelf ;)

2. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Ben het helemaal met je eens.

3. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    dank meiden, inmiddels weer een beetje opgeknapt en de echo vandaag toch maar niet gedaan vandaag. Belangrijkste was te horen dat zo'n Indiaase griep niet schadelijk is voor de kleine.... en dat weet ik nu. Nu eerst effe uitzieken.
    We wachten nu nog een weekje zodat ik iets meer dan 20 weken ben, zien we wat meer.

Heb verder wel alles zo'n beetje gelezen maar reageer volgende keer wel wat meer....

O ja Patriessie, okee is prima .... doe maar rustig aan hoor! Komt wel een keer..... ;)

4. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    dank meiden, inmiddels weer een beetje opgeknapt en de echo vandaag toch maar niet gedaan vandaag. Belangrijkste was te horen dat zo'n Indiaase griep niet schadelijk is voor de kleine.... en dat weet ik nu. Nu eerst effe uitzieken.
    We wachten nu nog een weekje zodat ik iets meer dan 20 weken ben, zien we wat meer.

Heb verder wel alles zo'n beetje gelezen maar reageer volgende keer wel wat meer....

O ja Patriessie, okee is prima .... doe maar rustig aan hoor! Komt wel een keer..... ;)

5. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...

6. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    :confused: :oops: :rolleyes: .... lang leven de indiaase internet verbinding! ;)

7. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Thanx voor de complimenten meiden :D

@Maatje: Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, goeie keuze! Je gaat je vast wel vermaken joh!

@Uk: Nou snap ik eindelijk waarom ik die kleine ook alleen daar beneden voel trappen, bij mij ligt placenta nml ook voor. Tijd terug voelde ik hem alleen boven navel, maar nu nooit meer, ook zo vreemd.

@Patriessie: Thanxxx hahaha! Over die foto: Ben ook erg blij met dat positie / voedingssetje.. beter dan die grote positie hema oma tenten waar ik tegenwoordig ook vaak in loop :)

En wat tof en spannend dat je over 6 a 8 wkn aan de slag kunt.. kan je nog ff volop ideeen opdoen! Ben erg benieuwd naar huis..

Jij ook al koppig? Hier nog 1.. welk sterrenbeeld ben jij? Enne, heb jij toevallig ooit in Rotterdam gewoond? Hoe je overkomt lijk je op oude bekende van mij, die heet ook Patricia, maar zal wel toeval zijn haha.

@Eppie: Ja, de kamer is idd zilver met blauw

Enne, lees ik dat goed, ben jij 52 :confused: :confused: :confused: kilo afgevallen? Mijn god, wat onwijs knap van je, hoe heb je dat ooit voor elkaar gekregen en hoe lang heb je daar over gedaan dan?

@Axioma: Leuk vrolijk kaartje hoor :D

@Vaam: Geweldig dat je nu ook jouw kleine voelt :D

@Dayenne: Vervelend van je hand :cry:

@Kim: Goed dat je jouw kleur wagen hebt :D U go girl ;)
    Zal het eens navragen bij Postbank, maar volgens mij heb ik dat niet.

8. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    En ik ben weer home alone :D :D :D

Kan niet uitleggen hoeveel ik hiervan geniet, besef nu pas dat ik de komende +- 10 dagen elke avond alleen zal zijn (met slapende kids, dus die tellen niet mee ;) ) omdat hun elke avond klussen...

Terwijl ik dit typ hoor ik die kleine boven :cry: :cry: :cry: dat gebeurd bijna nooit...en die oudste kwam naar beneden.. maar heb ze net verteld dat hun mama hun kamer aan het maken is (dan vinden ze het niet erg dat ze weg is haha) en heel streng gezegd dat ik ze absoluut niet meer wil horen....dus op hoop van zegen!

Weet zeker als ik hier eens een dagje film voor jullie, dat meesten van jullie knettergek zouden worden, dat hebben mensen die mij opbellen of ff op visite komen al hahaha.

Ga zo hete douche nemen, maskertje en dan lekker met pot thee naast me de magazines lezen die in de Felicitas doos zaten :D

Eerst weer ff boos naar boven, want heb blijkbaar net geen indruk gemaakt op de jongste van 2 :(

Fijne avond allemaal!

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    haha dat herken ik wel ja, ben zelf ook bijna 60 kilo afgevallen... erg prettig, alleen al dat vel :confused:
    Geen mooi rond buikje, en ook zeker geen "blote"buik foto's....aan de ene kant ben ik ook wel jaloers. Maar als alles maar goed is met de kleine ben ik al dik ;) tevreden :D

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hee meiden,

Nou handje is alweer dicht...springt nog wel open soms maar het bloed tenminste niet meer zo hard.

Oh..ik wilde reageren op iedereen maar ben het alweer vergeten :oops:. Sorry!

11. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Hi meiden,

Op mijn buik moeten jullie niet te jaloers zijn hoor, want ook al ziet het er mooi uit (omdat het nu strak is), het is en blijft toch rond de 10 kilo aan vet en krijg alleen maar op mijn kop van de medici ervoor, die vinden er niks moois aan :)

Ben ondertussen 3 uurtjes alleen en ongelovelijk hoeveel verschil die paar uurtjes kunnen maken! Rond 21.00 uur sliepen die kids eindelijk, was ik klaar met opruimen en douchen en kon ik lekker met maskertje op de bank gaan liggen. Hond en katten ook de kamer uit gezet, geen muziek, geen pc, geen tv, doodse stilte en alleen waxinelichtjes aan haha... ik voel me nu alweer helemaal uitgerust en vind mezelf er ook gelijk 10 x beter uitzien.

Ik mag absoluut niet klagen, want heb geen puistjes niks, maar wel extreme wallen en lijntjes onder ogen sinds zwangerschap. Heeft iemand een tip hiervoor? Ik gebruik oogcreme en masker van dr vd Hoog en weet dat je het moet masseren, het liefst nog met ijsklontje. Heb ook gehoord dat aambeiencreme :confused: schijnt te helpen, heeft iemand dit ooit geprobeerd? of iemand een dure creme die wonderen verricht?

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    he meiden, even een kort berichtje vanaf het Arubaanse strand. Het is hier 6 uur eerder. Tis heerlijk, heb net lekker al jullie berichtjes bijgelezen op mijn iphone. Was wat moe van de reis en tijdsverschil maar ben nu lekker bijgekomen. Gister en vanmorgen helaas veel tropische regen en onweer.
    Hopelijk de rest van de week zonnig.

Tot snel x

13. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Goede morgen allen,

Febr21: Heel veel beterschap.

MIeke: Ik hoop dat het zonnetje snel gaat schijnen.

Hier ff een baalmoment. Ik moet mijn bloedsuikerwaardes nog een dag meten, omdat het de vorige keer iets te hoog was. En je raad het al... de nuchtere waarde is nu al aan de hoge kant. Grote kans dus dat ik zwangerschapsuiker heb. Ik heb alleen nog totaal geen idee wat dat inhoud. Een oud studiegenootje van mij heeft het ook gehad, dus die ga ik zo wel een mailtje sturen en wat vragen stellen. Ik weet alleen dat ik waarschijnlijk mijn maaltijden moet gaan verdelen over de dag. Dus zeg maar elk uur een heel klein beetje eten ipv een complete maaltijd.
    Weet iemand van jullie misschien wat voor gevolgen dit heeft?
    Met de verkoudheid gaat het al iets beter. Ik wilde morgen eigenlijk weer gaan werken. maar mijn overbezorgde vriend en moeder willen dat niet.. haha... en ik ben echt alleen maar flink verkouden. Ze maken zich veels te veel zorgen hoor. Maar goed, we zien wel. Morgenochtend heb ik een vergadering en daarna moet ik werken tot 16.30u. Denk dat ik dan alleen ff naar de vergadering ga, omdat ik dat erg belangrijk vind.

Nou, dat was het weer met mijn geklaag.. hihi.

Groetjes en tot snel

Anne

14. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    @ Amor : Boogschutter enne nee geen Rotterdamse... alhoewel ik het wel vaak hoor dat mijn accent wel die richting op gaat :confused: hihi

Enne je bedoeld Sperti ik heb het ook al meerdere malen gehoord lees dit maar eens:
    http://www.hannekevanveen.nl/html/2004-12.html

15. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    @ Mieke hey gezellig dat je ff aan kwam wippen... balen zeg dat weer :( hoop voor je dat het zonnetje er aankomt

@Anne jeetje zeg zwangerschapssuiker... hoop voor je dat het vals alarm is...
    Ik was vorige week ook nog enorm verkouden alsof me ingewanden er uitkwamen tijdens het hoesten hihi, ook dus naar een vergadering geweest waar ik bij moest zijn nou meid heb me knap ongemakkelijk gevoeld, de decibellen vlogen om je oren en ik maar sorry sorry :( so good luck enne heel herkenbaar die overbezorgdheid van je mams en mannetje... hihi

16. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    hee Mieke!
    Leuk! Toch niet gelukt volledig vakantie te houden? :) :)

Anne,
    dank je, hmmm zwangerschapssuiker, balen.... Weet er eigenlijk ook niet zoveel van maar neem aan dat je op dieet moet. Ben benieuwd wat je erover gaat horen...

Patriessie, hier nog een boogschutter... maar ja dat moet haast wel want wat doe ik anders zo ver van huis.... ;)

17. Goedemorgen,

Moest in bed niezen (1 keertje maar). Op de een of andere manier lag ik zo dat het enorm trok in mijn buik. Flinke steek! Het is weggetrokken en de kleine heeft zich gemeld niet zo lang daarna. Wakker geschud natuurlijk. Toch schrikken.

@Mieke, wat leuk dat je meeleest. Handig zo'n Iphone. Wat dat betreft loop ik ongelovelijk achter. Ik loop nog steeds rond met een nokia 7110! Wel een onverwoestbaar gevalletje. Hopenlijk kan je snel genieten van het zonnetje. Let wel op voor het zwangerschapsmasker.

@Anne, balen van je verhoogde kans op zwangerschapssuiker. Ik kan me de bezorgdheid van vriend en moeders wel voorstellen. Ik heb zelf ook lang rondgelopen met een verkoudheid. Daar herstel je verdomd langszaam van als je zwanger bent.

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Goeiemorgen!

Hi Mieke, leuk dat je ff wat laat weten vanaf t mooie Aruba. Hopelijk komt t zonnetje snel, maar dat zal toch wel? Geniet ze!

Eppie&Axioma, 52 en 60kg afgevallen, wauw :confused: Respect hoor. Ennuh, na de bevalling hebben wij ook geen strak velletje meer ben ik bang..

Amor, kan me voorstellen dat je t zwaar hebt met die 2 kids in huis. Ik zit me wel eens voor te stellen hoe ik voor een tweede keer zwanger zou zijn met een kleine erbij.. Zou t echt zwaar hebben, vind t nu al zwaar en t is zo rustig hier :s

Maatje, de hele dag staan zonder pauze :confused:
    t Verschilt natuurlijk per persoon hoeveel je aankunt, maar kijk goed uit dat je niet over je grenzen gaat hoor!
    Het is al zwaar werk en je zou eigenlijk al buiten de zwangerschap niet zonder pauze mogen!

Zo leuk: mijn meisje zit vaak aan de rechterkant in mijn buik, geloof ik. Dan is mijn buik aan die kant groter en harder, ik voel dan ook een lijfje aan die kant zitten. Kan helaas nog niet echt thuisbrengen welk deel van t lijfje dat dan is.

Voor degenen die twijfelen wel/niet geslacht weten btw: ik kan t echt aanraden hoor! Sinds dat we t weten is t allemaal zoveel echter en nog leuker geworden. Ik heb een veel beter beeld hoe t strax zal zijn en wie er in mijn buik zit! En volgens mij blijft er nog genoeg verrassing over :)

Ik heb mn album weer geupdate met buik en echo-foto's. My god, wat gaat die buik snel! (help :eek:)

19. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Jeetje maka vergeleken met 4 wkn geleden heb je een spurt gemaakt hihi... leuke tijd dit want iedereen ziet het nu echt :)
    Voel me nu al een waggelende, mollige pinguin ben benieuwd hoe dat over 10 wkn is... misschien dan een nijlpaard gevoel haha maar leg me er wel bij neer hoor, het is voor een heel goed doel :)

20. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi Meiden

Amor: wat een mooi kamertje?

titilisko: mooi dat alles goed was.

Maatje: Ik mag ook alleen maar meer halve dagen werken, erg verveldned maar ik merk wel dat het een stuk meer rust geeft.
    Denk dus aan je zelf.

Amor: heerlijk dat je weer alleen bent.

Mieke: jammer van de regen hopelijk stp het snel.

Anne: wat balen, volgens mij heeft het verder geen gevolgen, je moet wel op je eten letten, en sommige mensen moeten ook spuiten maar dat is niet bij iedereen zo. sterkte.

De kleine in mijn buik word ook steeds bewegelijker gister avond zag ik ook mijn buik heen en weer bewegen.

Groetjes Martine

Deel Deze Pagina