dankjeee en dan te bedenken dat ik dit buikje moest verbergen tot een week geleden.. is toch jammer...? schoonvader wist nog van niets......
Noppie, pffff...gewoon doen wat je voelt, volgens mij. Ook al lijkt het nog zo onlogisch. Het komt zoals het komt en je kan daarmee toch nog niet weten hoe je relatie in de toekomst zal zijn? Je hoeft niet altijd de vredesduif te spelen, toch? Als het niet goed voelt, werkt het ook niet lijkt me... Hoop dat je vooraf toch nog een goed gesprek kunt hebben. Liefs India
hahaha ja erg he! maar ik moest wel.. zijn vader is nogal streng moslim, en voordat we getrouwd waren mocht hij echt nog niet weten dat ik zwanger was! naja en achteraf bleek gewoon dat hij het allang wist, maar niets wou zeggen en nu blijkt ook dat hij het vanaf het begin al geweldig vond! en toch niets zeggen he.. koppige man dat hahaha
Bedankt voor de reacties over de zwangerschapssuiker. Ik ben vanmorgen begonnen met een hoge waarde, maar nu is het al weer een stuk lager. Raar, want je zou zeggen dat het nuchter het laagste is. Maar goed, denk dus dat het wel mee valt. Misschien een heeeeeeeeel klein beetje te hoog, maar dat is gelukkig met een simpel dieet op te lossen. En na week 24 zal ik nog een keer streng gecontroleerd moeten worden. HEb net bij de fotograaf gezeten voor geboorte kaartjes. Ze zijn echt super duur. Zal het maar verklappen, maar met mijn berekening kom ik uit op 375 euro... pffffffffffffff veel he. Maar help ik ben zo verliefd. Ik ga dus dadelijk een smeekbede houden bij mijn schatje.... Zovan, zullen we elkaar geen kado geven met sint, kerst en verjaardagen en dat bewaren voor de kaartjes.. hihi. We zijn beide in dec/jan jarig, dus dat komt mooi uit. En ik heb dit jaar 200 euro meer eindejaarsuitkering als normaal.. zullen we dat ook bewaren voor ons wondertje.... zo ga ik gewoon smeken en de kaartjes onder zijn neus drukken natuurlijk. Want hij moet gewoon ook verliefd worden op die kaartjes.. hahahaha Groetjes ANne
Jeetje Anne, wat een geld hahaha Ik hoop dat je vent het ermee eens is voor je! En hoeveel kaartjes ga je dan versturen?
De kaartjes zelf zijn dan (met envelope) 1,19 per stuk. We moeten er 86 hebben, dus bestellen er 100. Maar dan komen de kosten van de fotorapportage er natuurlijk nog bij.... tja... Maar dan heb je ook wat he! Hahaha... echt erg dat ik zo verliefd ben op zoiets duurs... Maar laat er graag andere dingen voor, omdat het gewoon zo mooi en uniek is. Groetjes Anne
Voor de kaartjes valt het dan idd wel mee. Dat zijn normale prijzen Alleen de shoot is dan wel prijzig, maar dan heb je wel wat! Hoop dat je man dat ook vindt
Mooie buikies meiden Miireii heb jij nog gewoon je normale spijkerbroek aan Noppie: sterkte meis kan geloven dat je je K voelt is ook een K situatie pff hoop voor je dat jullie er uit gaan komen... Ik ga ff tukje doen, niets voor mij maar ben naar zijn grootje, heb zoveel slaap nodig en sinds 2 dagen ben ik door een paar van jullie aangestoken ... kheb rugpijn AUWWWWW rechtsonderin kan geen tas dragen wordt er zelfs misselijk van maarja ff oogjes dicht en dan kan ik weer een avondje mee
@Anne, nou meid ik hoop voor je dat het niet zo is! Lijkt me toch wel vervelend! wanneer krijg je de uitslag? @Maka, mooie ronde buik heb je al hoor! @Daffie, wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt, hopenlijk kun je met je leidinggevende tot een goede oplossing komen. Veel succes! Maar mooie buik hoor! @Vaam, leuk dat je moeder de beeb heeft kunnen voelen, toch speciaal he! Mn man zal geduld moeten hebben.... Hij kan zich er nu zo weinig bij voorstellen, als ik weer eens zeg van tjonge flink druk daarbinnen, heeft hij zoiets van ja zalwel... En als hij het zelf kan voelen zal dat misschien anders zijn! @Noppie wat een nare situatie zeg! Ik vind het knap dat je nog met hem op vakantie wilt gaan, omwille de relatie. Ik weet niet of ik dat zelf op zou kunnen brengen? In elk geval heel veel sterkte! @Miireii, ook al zo'n mooie ronde buik! @Anne, tja succes met het ompraten van je man Op zich zijn de kaartjes inderdaad niet zo duur, meer de foto's zelf dus. zo morgen heerlijk dagje vrij. Lekker schoonmaken in huis en de tuin opruimen. Alleen komt morgenavond een oude bekende van mn man op bezoek. Is psychisch wat in de war, maar t erge is... hij begroet altijd met 3 zoenen en probeert dan steevast op je mond te zoenen... aarghh! Denk dat ik morgenavond maar eens spontaan naar zwangerschapsgym moet ofzo.. dan kook ik snel en ga ik daarna wel een poosje de stad in ofzo
neeeeeeeej gewone spijkerbroek haha was het maar zo'n feest! ik heb die spijkerbroek ooit een x gekocht, in de winkel zat hij perfect, maar na 1x wassen was hij bijna 3 maten te groot om mijn heup. verder niet hoor! nu kan ik hem gewoon aan zonder dat hij knelt. maar dat is over een paar weekjes ook wel afgelopen hoor maar ik vind het wel leuk dat het zo lijkt!
Hey meiden! Daar ben ik weer, opgeknapt en wel! Mijn bloeddruk was 100/50, dus veel te laag. Nu MOET ik meer zout gaan eten om het toch een beetje op te krikken. Zodat mamma zich beter gaat voelen. Voor ons kindje maakt die lage bloeddruk niet uit...hihi. Ik zag allemaal alweer mooie ronde buikjes! Leuk hoor! Ik zal vanavond na het douchen ook eens weer nieuwe foto's maken. Is wel leuk... Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat. Ennneuhh Noppie: Neem wel je ontspanningstijd hè?! Het wordt steeds belangrijker nu. Liefs Karina
Noppie, heel veel sterkte! Mooie buikfoto's weer gezien! Uk, volgens mijn man zijn het de bloedvaten die rood zijn gekleurd op je echo.
Angela, ja ik kreeg net antwoord van de vk hier op de site. Het is idd dat de bloedtoevoer goed is Dus je man weet er wel wat van
hoezo veel te laag?! Dat is mijn bloeddruk ook bijna altijd en tegen mij wordt steeds gezegd dat hij 'mooi' laag is. Heb ook verder nergens last van, dus wellicht hoort dit gewoon bij mij. Fijn dat je opgeknapt bent!
Even snel een reactie van mij, heb alles gelezen, maar niet de puf om overal op te reageren, sorry. Heb iig veel mooie buiken en kamertjes voorbij zien komen . @ Noppie, wat een K-situatie, sterkte meid! Heb gisteravond voor het eerst mn buik zien bewegen! .. was uiteraard alleen thuis, zul je altijd zien, dus manlief heeft het niet gezien of gevoeld. Maar dat komt binnenkort vast nog wel! Vanmiddag weer wat positiekleding aangeschaft, heb nu een aardige garderobe .. Iedereen een fijne avond! Morgen ben ik hopelijker weer wat actiever van de partij! Liefs
Karina & married: mijne was ook steeds onderdruk 50 hoor. En kreeg te horen dat dat juist goed was. Ikzelf ben wel eens licht in mijn hoofd, maar volgens mij heb ik dat normaal ook Dus zal ook wel bij mij horen. Afgelopen keer was mijn bloeddruk opeens hoger (65) dus ik hou het wel in de gaten dat ie niet opeens hoger wordt, aangezien ik altijd een lage heb