Hoi, Nou filevrije dag hoor! NOT. Ik ben de hele week de files al aan het mijden (om 3 uur naar huis en thuis nog even verder werken). Maar op een filevrije dag is dat toch minder succesvol. Heb niet alles bij kunnen lezen, maar zag wel het youtubefilmpje van Dayenne. Leuk filmpje. Heel herkenbaar. Het mannetje in mijn buik is ook behoorlijk aan het kicken. Ik voel het nu ook aan meerdere kanten tegelijk en ook best vaak. Married, uit de reacties van anderen maak ik op dat je bent gevallen. Wat schrikken zeg! Hopenlijk niet van heel hoog. Over het werken. Waarschijnlijk gaan wij 3 dag opvang nodig hebben. Thuis zitten zou ik niet kunnen denk ik. Het tegenstrijdige is wel dat de overheid wil dat vrouwen meer dan nu blijven meedoen op de arbeidsmarkt. Wel jammer dat er vaak zulke lange wachttijden zijn voor opvang. Het is al bijna niet meer te regelen om je kind in de buurt op de opvang te krijgen. Eppie, gefeliciteerd met je echo en je dochter. Vandaag heb ik te horen gekregen dat de vriendin van mijn broer in Nieuw Zeeland een eerste echo hebben gehad. Ze zijn 14,5 weken. Ik wist het al langer hoor, maar ze wilden het pas na de echo aan de rest bekend maken. Mijn moeder is helemaal door het dolle. Ze krijgt nu straks 2 kleinkinderen heel dicht achter elkaar. Volgend jaar komen ze ook voor 3 maanden naar Nederland. Daar kijk ik wel naar uit.
Werken, ik werk 3 dagen per week, dinsdag, donderdag en vrijdag. Op dinsdag is mijn man thuis (eerste jaar ouderschapsverlof, nu minder gaan werken), donderdag is mijn moeder hier in huis en op vrijdag gaat Levy naar het kdv. Voor ons is dit prima geregeld zo, en ik voel me doordat hij maar 1 dag echt weggaat van huis niet schuldig dat ik 3 dagen werk. Daar was ik in het begin wel bang voor!
@Caro73: ja dat filevrij is niet helemaal gelukt he vandaag. Vraag me af of dat ooit wel kan lukken! Wat leuk dat je dus ook nog snel tante gaat worden. Proficiat! @Marriedgirl: wel uitkijken hoor. Geen gekke dingen doen hoor. Ben al blij dat jij en de kleine niks hebben! @Anne: wanneer krijg je de uitslag? Hoop voor je dat je geen suikerziekte hebt! @Uk: succes morgen! @Dayenne: ik ben het wel met je eens hoor. Kinderopvang is duur, maar ik kan ook niet stoppen met werken ivm de kosten van ons huis! En mijn baas doet gelukkig helemaal niet moeilijk. Het minder gaan werken na mijn verlof is al geregeld! En ik moet ook aangeven als het nu niet meer gaat qua werken en dan gaan we kijken naar een oplossing! @Angela: fijn dat je minder uren kan gaan werken. Hopelijk gaat het dan wat beter met je! @vaam: ja er zijn ook mensen die inderdaad gewoon niet kunnen prikken en als je dan al niet goed tegen naalden kan, is dat helemaal niet prettig! @Mobiel: mijn verlof gaat officieel in op 8 januari,maar met vakantiedagen die ik nog opneem ga ik dan 1 januari al met verlof! Owja en ik moet 5 november weer naar de VK! @Pricilla: welkom hier! Nu dus echt even goed bijgelezen en ik zal zo de foto's van de echo in mijn album plaatsen. Kan iedereen ons meisje bewonderen. Volgens degene die de echo maakte, ligt mijn placenta aan de voorkant en ik dacht dan dat het juist langer duurde voordat je de kleine voelt, maar dat is bij mij niet het geval. X Esther
He meiden! Beetje late reactie want had gisteren al de 20-weken echo maar daar ben ik dan weer. Alles was goed aan het kindje en naar alle waarschijnlijkheid wordt het een meisje! Ze kon het niet voor 100% zeker zeggen want beeb lag nogal dubbelgevouwen en was behoorlijk eigenwijs volgens de echoscopiste! Maar ze zei achteraf 95% zeker....wij gaan nu voor de zekerheid zaterdag nog een geslachtsbepalingsecho laten maken, want mama wil inkopen doen haha! Wij zijn gisteren uit eten geweest om te vieren dat alles oke was maar daarna heb ik niet zo'n leuke nacht gehad! Blijkbaar was de vis niet goed en moest er linea recta weer uit! bleh! Voelde mij vanmorgen nogal belabberd...... Ik ga zo proberen de echo's in te scannen maar moet eerst de batterij van het fototoestel even opladen! Nog een goed bericht: woning gaat bijna zeker op 5 december opgeleverd worden!Eerder dan gedacht! Ik ga zo al jullie verhalen even teruglezen.......
@ Kelly, gefeliciteerd met je goede echo... enne voor 95% gefeliciteerd met je dochter @Dayenne.... mmm net een halve bak ben&jerry's op... dus doe maar niet. Maar is wel errug lekker he!
MMMMM Dayenne ik lust wel, haha! Heb net de foto's van de echo's in mijn album gezet en een buikfoto gemaakt, niet zo'n fraaie want had mijn werkkleding nog aan maar ja.... En alvast bedankt voor de felicitaties!
Wauw Kelly je ziet het profiel superduidelijk! En ze lijkt op jou hoor haha. Heb gekeken bij de geslachtsfoto..en het lijkt inderdaad op een meisje! En mooie buik hoor . Maar die had ik natuurlijk al gezien .
Hoi Meiden Kelly en Eppie: gefeliciteerd, met jullie dochters. Noppie: wat fijn dat je vader uit zich zelf heeft gereageerd, stekte er mee verder. Bloeddruk: ik ben jarloers op jullie onderdruk van 50/65 die van mij is vanaf het begin al 85 en nu zelf af en toe 100 als ik te druk doe, daarom ga ik ook braaf elke middag even slapen geen zin om weer 4 weken in het ziekenhuis te liggen. Axioma: ik ben ook 11 febuari uitgerekend an ga precies op de zelfde dag met verlof als jij, ook 23 dec. ivm de feest dagen. Uk80: succes morgen Mijn dochter gaat 2 dagen naar een KDV en 1 dag passen mijn ouders op. Voor de meiden waarvan de opa en oma op gaan passen, het kan wel uit om dan oppas opa of oma te worden mijn ouders verdienen hier 100 euro per maand aan. doordat je belasting terug krijt. ze worden dan gastouder hier bestaan speciale bureaus voor die alles voor je regelen, wij zijn bij ViaViela op de side kan je zo een proefberekening maken, Het is wel afhankelijk van je inkomsten en die van je ouders. Ik zou niet zonder mijn werk kunnen ik zou me dood vervelen thuis. Maar 2 dagen kinderdagverblijf vind ik ook genoeg. nou moet ik wel zeggen dat ik het fijn vind dat ze leert met andere kinderen spelen. en als ik soms de hele week voor haar zorg dan wordt je soms wat geiriteerd als ze voor de zoveelste keer niet wil eten b.v. of me probeert uit te dagen. Ik merk wel dat na 2 dagen werken ik dol blij ben dat ik weer 2 dagen met mijn dochter ben alle irritaties zijn dan vergeten. Wat een mooi buikfoto's en kamertjefoto's allemaal. Ga nu lekker slapen, heb vanmiddag maar kort geslapen dus ben nu bek af. iedereen sterkte met de verkoudheid en rug klachten. Groetjes Martine
Dank je wel Dayenne haha! Ben ik blij dat het op mij lijkt hihi, met de 1.96m van mijn man en het daarbij behorende grote hoofd haha zie het helemaal voor me, maar die voeten zijn dus al 3,6 cm en onze dame is zo'n 20 cm, leeft dus nu al op grote voet!( met de maat 46 van haar vader......)
echt een mooi echo foto kelly, zie net dat ik die van mij er nog niet eens heb opgezet, vind het zo grappig dat het profiel van onze kleine precies het zelfde is als die van zijn/haar zusje.
Hi meiden, Thanx voor medeleven met mijn kat! Het laatste nieuws is dat haar temp. weer goed is nu ze er nog een extra kruik bij hebben gelegd en ze spuiten vloeibaar astronautenvoer in haar bekkie en dan eet ze het in principe al weer zelf op. Maar zeiden ze, niet te enthousiast worden, ze is er nog lang niet en kan nog lang niet weg van infuus en morgen beslissen ze of ze er nog volledig voor gaan. Dat is niet wat ik eerst begrepen had, want ik d8 dat het vrijdag inslapen of mee naar huis was. Erg spannend dus... @Uk80: zeker een hele lieve dierenarts enne.. nog heel sexy ook @Tirilisko en Dayenne: Ik weet niet waar je die koopt, ik zou het als ik jullie was even bij Prenatal navragen. En die opmerking dat het niet bij elkaar mag, waar heb je dat gehoord dan? Ik zei dat niet hoor, ik bedoelde dat je dan geen plaszeiltje erin mag hebben. Snap je het nog? Ik heb ff gegoogled op Angelcare en ze noemen het ook wel Nannycare en zie verschillende prijzen rond de 130 euro. Die ik krijg zit ook gelijk een babyfoon bij, maar ik wil perse de Alexto DBX 88 babyfoon, dus ga die toch niet gebruiken, kan geloof ik ook los van elkaar. En als het niet bij elkaar mag de Aerosleep en de Nannycare (volgens mij wel) dan leg ik het in het reiswiegje waarin hij de eerste periode toch naast mij komt te slapen. @Caro: leuk dat je schoonzus ook zwanger is! @Kelly: gefeliciteerd met goede echo Zal vast wel een meisje zijn dan, leuk! Ook gefeliciteerd met goede nieuws over de woning. Enne, mooie fotos hoor! @Martine: Van jou zijn ook mooi hoor! @Eppie: Gefeliciteerd met je dochter en dat alles goed is! @Married: Pfff, dat is zkr schrikken, je hebt geluk gehad! En wat een trut is jouw leidinggevende dat ze je zo lang laat w8! @Angela: Fijn dat je minder werkt nu @Anne: Leuk dat de kaartjes doorgaan! @Noppie: Jij ligt zeker knock out? hahaha.. heb je vandaag overleefd meid? @Maatje: Gefeliciteerd met al je familieleden! Wat is pipo dorp? @Daffie: Wat fijn van je werk!
goede morgen dames, Ik mag vandaag weer gaan werken, dus ben al vroeg op. Zaterdag 18 okt gaan we de proefdruk van de kaartjes laten maken.. erg leuk. Over de suiker. De uitslag is vandaag terug naar het verloskundige bureau. Ik denk toch niet dat ik suiker heb. Hij was 's morgens redelijk hoog, maar bleef dit keer 's avonds onder de 7 en dat is volgens mij hartstikke goed. Ik ga dus vanavond gewoon lekker frietjes eten.. haha. Nou, fijne dag allen, zou mooi weer worden, dus geniet ervan. En tot snel weer. Groetjes Anne
Ook hier staat een nieuwe buikfoto in het album... Als ik jullie zo bekijk, heb ik al een gigabuik voor m`n gevoel!