Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd! en welkom natuurlijk. Diegene die hier vroege echo's hebben, hebben deze omdat het de vorige keer fout is gegaan. Meestal krijg je pas ene echo bij 10 tot 12 weken. Maar een ding....GENIET ERVAN! echt zoveel je maar kan ;) ! En stel dat je echt pas een heeeeele late echo krijgt, dan zou je ervoor kunnen kiezen om een 'pret'echo te laten doen. Deze kan natuurlijk nog niet bij 6 weken maar ik denk vanaf een week of 9 (weet ik niet 100% zeker, dus even googlen!).

OVerigens zijn wij allemaal ongeduldig hor!

Liefs vaam :D

2. Hehe, weer lekker thuis na een dag op kantoor. Daar kan ik helaas echt niet op het forum. Wel jammer, en iedereen is nu waarschijnlijk aan het eten.

Guusje, heel veel sterkte meid. Ik duim voor je dat het snel weer raak is.

Goed zeg van alle MvM activiteiten! Ik ga het ook wel weer doen, maar ik wacht even tot voorbij 7 weken omdat ik de vorige keer toen een mk heb gekregen en ik de hele boel weer kon inleveren.

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @mieke: ik heb je gadget 'gestolen' op de hyve ;)

@caro: nee hor, ben al klaar met eten! En ik heb ook een MA gehad, maar dacht...ach ik kan in ieder geval andere moms to be helpen en ga er gewoon dit keer vanuit dat het goed zit ;). Kan me overigens van jou ook wel voorstellen hor...

4. @Vaamrile, ik ga ook zeker weer in het potje plassen voor MVM. Je helpt er inderdaad anderen mee. Maar ik begin dan over een paar weekjes.

5. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Hoi hoi zwangermutsen!

Krijg al klein beginnende buikje, als je me zou zien denk je ik zie niks maar ben van me zelf best mager.
    Met me vorge zwangerschap was ik toen 25 kilo aangekomen was heel blij met die kilo's, maar na de bevalling was het ook zo weer weg met 3 maandjes, hopelijk hou ik nu wel wat aan over.
    Zal zo foto in me album plaatsen van me buikje had geen striemen op me buik maar wel op me kont, maarja wie kijkt daar nu na.
    En dan nog je hebt wel een kind op de wereld gebracht he.
    Verder gaat hier super, kan niet wachten op 4 juli wanneer ik voor het eerst weer het hardje mag gaan horen.
    Gr Knorretjuh

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Mikey ik heb je toegevoegd op de lijst, weet alleen je uitgetelde datum niet..

;)

7. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Ben beetje vergeetachtig had al foto geplaats in me album :rolleyes:

8. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Meld me maar aan gun je het bestekje wel hoor, welke gegevens wil je hebben van mij?
    Anders stuur ff mail kan ik je mijn gegevens wel mailen, heb je ieder geval setje compleet :D
    Gr knorretjuh ps kan ik mooi nog een keer testen haha ;)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Knorretjuh, lief dat je me het bestekje gunt ;) ;) ;)
    Ik stuur je een pb.

10. Ik heb het idee dat ik de hele dag wel kan slapen.

11. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    zooo er is weer veel gekletst ....

guusje:
    Heel veel sterkte meid, ondanks dit toch veel plezier en genieten van je trouwdag!

Mikey:
    proficiat met je zwangerschap

Hebben jullie als dingen die jullie lekkerder vinden of minder lekker?
    ik heb erg weinig honger in het algemeen, en vooral sochtends krijg ik niks weg, normaal wel!
    mijn buik lijkt iets opgezet, maar niet veel..
    Wel doet mijn litteken van de ks zeer, een schreinend gevoel, erg vervelend...
    Erg vreemd want mijn buik is niet eens echt groter, wat moet dat over een paar maanden zijn!

Mijn man vind dat ik sjaggie ben, zelf herken ik het niet zo....

een fijne avond nog alllemaal

12. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hai Vaam,

Mijn schoonzusje heeft nooit een MK gehad maar wel bij alle 3 dr zwangerschappen bij 8 weken al een echo gehad. Misschien hangt het ook wel af van welke verloskundige je hebt. Het klinkt erg logisch wat je zegt, vandaar dat iedere verloskundige 12 weken aanhoudt in mijn woonplaats, dat ligt dus niet aan waar ik woon...hahah
    Ze zeggen het is een kans van 1 op 10 dat het mis gaat. Mijn mannetje zegt dan: dat is dus 90% kans dat het goed gaat. Maar ik denk dan: Je zal net die ene zijn.

Tja, het glas is half vol of half leeg he?! Ik probeer meer naar mijn mannetje te luisteren ;)

Liefs Mickey

13. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn uitgerekende datum is volgens mij 5-2-2009 maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik laat het nog definitief weten na het eerste bezoek aan de verloskundige.

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Je staat er nu in ieder geval op voor de 5e en we kunnen 't altijd aanpassen ;)

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hallo dames,

Ben vandaag bij de gyn geweest. De uitslag van de bloedtest was goed. HCG-gehalte gaf een prille zwangerschap aan. Hij wilde me volgende week weer laten prikken, maar dan zit ik in Italië. Na de vakantie dus meteen prikken en die donderdag (over 3 wkn dus) een echo.
    De komende 4 weken moet ik progestan slikken. Hier zou ik vanaf volgende cyclus mee beginnen omdat dit misschien de kans op een miskraam kleiner maakt. Hij denkt dat dit misschien alsnog effect kan hebben.
    Hij wil mijn zwangerschap even blijven volgen en ik blijf dus voorlopig waarschijnlijk bij hem onder controle.

Ik zal de komende dagn niet meer echt veel reageren, ben druk met voorbereidingen voor de vakantie en mijn studie. Na de vakantie ben ik er weer helemaal bij.

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hallo Dames,
    Was net even op onze hyves site en we hebben al 11 leden. Schiet lekker op en dat in 1 dag. Nu de rest nog.

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Noralien: Fijne vakantie en geniet er van ;)

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Noralien, fijne vakantie, geniet ervan!

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    wat is de hyvesnaam?

20. Noralien, fijne vakantie.

Sjors, ja ik sta er nu ook op. Ontdekte dat ik mijn buzzinstellingen nog wel moest aanpassen!

Deel Deze Pagina