hallo iedereen..ben bezig met bijlezen..pffffffff wat een klus hier verloopt alles oke..ik moet nog 6 weken werken en dan ga ik al vervroegd met verlof. werk nu 5 uur op een dag de andere 3 doe ik aangepast werk. werk namelijk in de zorg. ik kom pas half mei weer terug neem vakantie en 2 weken onbetaald verlof.. heerlijk thuis zijn met de kindjes beebje groeit goed..mijn buik is echt flink gegroeidt... kleintje is met tijden erg gezellig druk in de buim. 2 keer al harde buiken gehad en daarom doen we een stap terug. babybedje is gekocht en volgende maand gaan we het kamertje klaar maken. heb er echt weer zin in... paar kleertjes gekocht en voor de rest hebben we nog veel van de oudste. oja....zijn jullie al uit de namen... ik vind JAIRO erg mooi en voor een meisje JESNI! alleen vind manlief het maar niets.... dus ik zoek me weer suf hahahhaha
@Axioma, het was van mij toch echt als een grapje bedoeld! @Sonya, dat is behoorlijk op tijd We hebben in Italië een namenboek bestudeerd. We hebben nu een lijstje liggen. Maar het varieert nog steeds wat bovenaan de lijst staat. We hebben nog eventjes.
Even terug zitten lezen. Zag dat de lijst voor een meeting opnieuw is opgesteld. Ik zou ook graag mee willen. Ben ik nog op tijd? De lijst is trouwens wel een stuk korter geworden.
Hoi Meiden: Amor: wat erg van je katje, sterkte, en wat sneu voor je vriendin hopelijk blijven de kleintjes nog een paar weekjes zitten. Uk80: gefeliciteerd met het super goeie nieuws geniet er van! Mobiel: mooi dat alles goed was met Tim. Ik weet ook nog niet zeker of ik op de meeting kom het is voor mij een hele reis vanuit het noorden, aangezien ik steeds meer rug klachten krijg zie ik het nog niet echt zitten. Feb: oh wat jammer nou. Sonya: ik vind het wel mooie namen betekend het ook iets? wij zijn er ook nog niet uit waarschijnlijk word de jongens naam de naam de we voor Jasmin ook hadden, (die hebben we nog aan niemand verteld) maar meisjes naam is wel moeilijk mijn man wil zijn overleden moeder graag vernoemen, op zig ishet ook een mooie naam. maar ik vind andere namen ook zo leuk. Fijne dag nog vandaag. Groetjes Martine
Goeiemorgen meiden, wat mij gister weer is overkomen....ik was aan he werk en zou al van 7:30 tot ca. 13:00 werken ipv tot 16:00 ivm de zwaarte van het werk. Wordt ik om 12:00 ineens helemaal zwart voor mijn ogen. Ben gauw gaan zitten en mijn collega's zeiden ook dat ik eerst helemaal rood werd en toen weer wit wegtrok Gelukkig werk ik in het ziekenhuis op een IC/MC en dus konden we alles meteen meten. Bloeddruk was prima, maar mijn suiker was 4,1. en ook nog steeds strontverkouden, dus denk dat het een combinatie is van een virus in mijn lijf en een lage bloedsuiker. Had wel net voor ik zo zwart werd/duizelig even het gevoel dat mijn hart even op hol sloeg, maar dat was zo weer weg gelukkig. Van mijn collega's moest ik meteen naar huis, maar husband was ook werken, dus paps gebeld en die is mij komen halen (durfde niet zelf te rijden) Thuis de hele middag rustig gezeten/gelegen en geen last meer gehad van duizelingen. Voor vandaag meteen al ziek gemeldt en dan morgen langs de arbo voor minder uren....Wat het niet met je lijf kan doen allemaal zeg.... Moet misschien toch wat meer eten ivm de zorgzwaarte op het werk. verbruik natuurlijk heel veel energie Mijn lichaam heeft me in ieder geval weer een seintje gegegven dat ik het echt rustiger aan moet doen nu. Heb toch echt het verkeerde beroep voor tijdnes een zwangerschap hoor Vandaag nog maar dagje rustig aan... Daffie
@Daffie, OEI dat is schrikken zeg! Goed dat je naar je lichaam luistert. Het is inderdaad een duidelijk signaal. Fijn dat je nu een last meer hebt van de duizeligheid. Succes alvast bij de Arboarts morgen. @Martinenur, je kunt ook de naam van de oma als tweede naam gebruiken. Dat doen wij ook (van opa dan)
@Daffie: dat is wel schrikken zeg, maar fijn dat je in het ziekenhuis alles bij de hand hebt. Ik heb dat ook wel meer nu hoor dat als ik aan het werk ben ik wat sneller duizelig ben, dus toch maar wat meer eten en ook zorgen dat ik genoeg zout binnen krijg. Ik werk ook in de zorg, dus ik weet hoe het is. Succes morgen bij de arbo! @namen: wij waren het gelukkig al wel eens over de meisje naam en een jongens naam hadden we nog niet, maar daar hoeven we nu ook niet meer aan te denken. @Caro: wat gezellig dat je ook naar de meeting komt! Maar ook jij bent lekker geslaagd met shoppen?! @Sonya: wel fijn dat je vervroegd met verlof kunt! Zeker als het lichamelijk te zwaar is! En wat goed dat je geslaagd bent met shoppen! Mooie namen hoor, maar waarom vind je man ze niet mooi? Axioma: fijn he als de klusjes in huis gebeurt zijn. Geeft weer zo opgeruimd gevoel! Haha met je eigen man zitten chatten. Ach het brengt weer een nieuwe dimensie in je relatie. Ik heb mijn man via chatten leren kennen! Vanmiddag lekker chillen bij mijn beste vriendin en dan morgenmiddag weer werken! Ik dacht eigenlijk dat het vandaag ook weer mooi weer zou worden, maar dat valt een beetje tegen vind ik! X Esther
@Daffie, tjonge dat is schrikken zeg. Vervelend dat je dan geen controle over je eigen lijf hebt. Maar wel prettig dat alles gelijk gemeten kon worden. Succes morgen bij de arboarts... enne lekker rustig aan doen hoor! @Eppie, hihi ik heb mn man ook via chatten leren kennen... maar nu ga ik niet meer chatten hoor. Ik zit gewoon naast hem op de bank... Voordeel is wel dat ik wat meer hier op t forum kan kijken T schijnt wat later op de dag wel zonnig te kunnen worden.... t wordt trouwens wel weer kouder zag ik op buienradar... iehw en aankomende week hebben we geen verwarming op mn werk!?
@Eppie, ik vind het weer ook tegenvallen. Veel plezier bij je vriendin. We hebben vandaag een fotoshoot gepland om foto's te maken voor funda. Een beetje zonlicht geeft dan wel iets extra's. We zijn inderdaad geslaagd. Kar en kamer staan in mijn fotoalbum. @Axioma, we zitten ook te wachten op die zon voor de fotoshoot.
Nou, ik heb gelukkig de schade van gisteren ingehaald en heb de hele benedenverdieping al gedaan nu zo snel boven verder, voordat energie weer op is. Ik had ook een tijdje dat mijn energie beter was, geniet er maar van hoor meiden, want bij mij is dat dus alweer weg. Moet daar wel erg aan wennen hoor, dat ik zodra ik energie heb ik alles snel snel moet doen, omdat ik weet dat het maar voor een paar uurtjes is. Maar goed, straks als we mama's zijn zullen we dat ook hebben qua tijdsindeling. @Martine: Wilde ik idd ook al zeggen; waarom doen jullie die naam dan niet als 2e? @Caro: Zeker stoere kamer en wagen @Daffie: Da's schrikken, goed dat je je rust neemt! @Sonya: Lekker hoor zo lang vrij! Vind Jairo wel een heel mooie naam. Bijna alles jongensnamen die ik mooi vind eindigen op een O, maar mijn vriend vind de meeste meer antiliaanse / surinaamse namen en keurt al mijn namen af. Die we nu hebben vind hij uiteindelijk goed, maar ook meer omdat we er anders nooit uitkomen samen. Dit zijn de namen die ik mooi vind, maar die door hem al allemaal afgekeurd zijn: Armandio, Romario, Orlando, Jevano, Chevano, Jevairo, Dylano en Giovanni... zo kan ik nog wel ff doorgaan.. zucht.. Misschien zit er iets voor jullie bij? De meisjesnaam verklap ik niet, omdat ik hoop ooit nog een dochter te krijgen en zij dan zeker die uitgekozen naam krijgt. In vergelijking met al deze jongensnamen, is dat wel een naam die je nooit hoort, helaas kan ik er geen voor een jongen verzinnen die je nooit hoort en we beiden mooi vinden. Bij elke naam die ik opper zegt hij ook: zeker een ex van je of zeker net een lekker ding ontmoet die zo heet.. hoe kom je er anders opeens op... zuchttttt, heel vermoeiend Nu ik weer zoveel op deze site zit, probeerde mijn vriend steeds dit forum te lezen uit nieuwsgierigheid. Hij had mij een zin zien typen die over hem ging (weet niet meer waarover) en dat beviel hem helemaal niet, zelfs niet toen ik hem duidelijk maakte dat ik helemaal anoniem hier ben Ik heb nu maar de snelkoppeling weggehaald hahaha!
Middag allemaal, Zo, net even een uurtje plat gelegen. Vannacht logeerde het zusje van mijn vriend hier en vanmorgen stond mijn vriendin met man en kinderen al om 11.00 op de stoep. Was een heel gezellige, maar drukke ochtend. Van mijn vriendin kreeg ik nog een superleuke knuffel van Happy Horse: een gebreide tekkel in allerlei kleuren met hele zachte fleece-oortjes en een fleece-staartje, aaaaahhhhhhh lieieieieief. Meiden: ik heb helemaal geen zin meer om de laatste 3 maanden te gaan werken.... Ik wil me gewoon lekker bezig houden met het huis en de aankomende veranderingen. Bleeegghhh, moet nog zo lahaang. Hebben jullie dat nou ook?
heel herkenbaar hoor Noppie! Ik moet nog 10 weken, maar de tijd kan me niet snel genoeg gaan.... Ik kijk echt uit naar mn verlof!
Daffie, dat zal wel schrikken zijn geweest! Hopelijk voel je je nu weer beter? En succes morgen bij de arbo. Sonya, fijn dat je al zo snel met verlof kunt! Kun je tenminste lekker gaan genieten! Hier is het inmiddels wel mooi weer, maar vannacht was dat wel anders! In Venlo is afgelopen nacht 'de Nacht van Venlo' gereden. Dat is een auto puzzel tocht met 2 trajecten. Het eerste traject was 3 uur, dan een pauze van een uur, en dan nog 2 uur en 3 kwartier....... Wij doen dat al een paar jaar met vrienden en het is gewoon erg leuk! Maar ik ben nu wel gebroken! We waren tegen 4 uur thuis....en om 10 uur weer op om de kleine bij opa en oma te gaan halen. Was hij met opa wandelen, komen ze pas tegen 12 uur weer thuis....zijn we voor niets zo vroeg opgestaan! Vanavond maar weer lekker op tijd naar bed!
Hoi meiden Noppie: rustig aan doen he, wel handig dat je gelijk op je werk alle controles kan doen. Ja denk ook dat we de naam van zijn moeder als 2e naam doen.
@ Angela: pfff, dat je dat nog doet zeg! Net een tweedehands wieg gekocht: klassiek rotan, met een eenvoudige witte katoenen hemel. Van een bejaarde man wiens kinderen er ook nog in gelegen hadden. Leuk hoor, voor 50 euro weer een stapje verder . De witte hemel zit nu in de was want die was errug muf. De andere bekleding er net afgehaald, daar ga ik samen met mijn schoonmoeder een nieuwe voor naaien, want die vind ik niet zo mooi. Volgens mij niet zo moeilijk, maar mijn schoonmoeder was vroeger handwerkjuf, dus zij kan me dan mooi eventjes begeleiden erbij. Nu wil ik wel een nieuw matras erbij laten maken. Heeft iemand een idee waar je dat nou kan doen?
@Noppie, ik weet dat als je een omtrek maakt van de maat van het matrasje je dan bij de prenatal het kan laten maken.... Maar je kunt het ook eventueel zelf maken van goed schuimrubber?
Thanx Axioma! Had ook al een aantal andere sites gevonden, maar Prenatal wist ik nog niet. Zelf een beetje met schuimrubber hannissen lijkt me voor mij niet echt een goed idee....