Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    haha nee voor mij ook niet. maar ik heb gelukkig een handige familie :D

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Heb jij ook een oude wieg waar een nieuw matrasje in moet? Gaat jouw familie dat dan maken?

3. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    ja, familiewieg,
    mijn moeder heeft een matrasje gemaakt, dat heeft ze tot nu toe voor al haar kleinkinderen gedaan...

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Axioma: goh super zeg dat je moeder dat doet! Doe mij zo'n moeder :) .

5. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    ja mijn moeder is erg handig, qua creatieve dingen. En ja dit is de 7e die ze maakt....

6. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Zijn we weer.

Hebben een heerlijk weekend gehad in Pipo dorp(oranje stad).
    Justin heeft zich goed vermaakt en het was heerlijk weer. Morgen is manlief lekker vrij gaan het behang van de babykamer erafhalen. Kan ik van de week schilderen.

Snel een beetje alles doorgelezen.

Daffie Doe AUB rustig aan meid

En sterkte met je verlies van je poes.(sorry weet je naam niet)

Meiden die morgen naar de vk gaan succes en plezier.

Liefs maatje

7. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Goedemorgen...

Zaterdag de echo gehad.... en alles zag er goed en keurig uit... pffff een hele grote opluchting!
    Ze gaf ook aan dat het geboortegewicht van de beeb tussen de 6,5 en 7,5 pond zou zijn!

Ga zo even teruglezen...

8. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Goede morgen dames,

Mijn bloedsuiker was na een week dieeten goed! Jippie...
    Ik moet dus wel op blijven letten en 6x per dag kleine beetjes eten en geen 3x daags een complete maaltijd. Maar dat is geen probleem hoor. Voor die kleine heb ik alles over.

Dit weekend samen met mijn moeder de babykamer af gemaakt. Alles is nu klaar. Nu nog inrichten. Als alles op zijn plek staat maakt mijn lieve schat nog een mooie sierplank boven de kommode. Dinsdag gaan we beginnen met de inrichting. Ik heb er al helemaal zin in.
    We moeten alleen de deur aan de buitenkant nog schilderen en de kamer inrichten en dan is het dus helemaal af.

Vandaag is de overlijdensdag van mijn vorige vriend. Beetje rare dag dus en met de zwangerschapshormonen erbij en een kleintje in mijn buik voelt dat toch weer anders als andere jaren. Ik ga vandaag de hele dag naar zijn ouders. Dus ben er vandaag niet meer.
    Nou allen, tot snel weer

Groetjes Anne

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    :evil: :evil: mag ik ff gillen.... aaah is zaterdag mn vader geweest, heeft nog gekeken naar de lekkage bij de douchebak [was inmiddels over] heeft de pijpen nog extra aangedraaid... gisteren niets aan de hand. Kom ik net beneden, plas water op de vloer, is het weer iets verderop gaan lekken... nu heb ik een vlek van 1 meter in mn woonkamerplafond :evil: :evil: Kijk ik net onder de douchebak, alles krukdroog, dus het zit ergens verder onder de vloer....

Waarom gebeurd dit altijd op mn vrije dag,ik krijg spontaan zin in een dag shoppen, en mn man het deze keer te laten regelen. Hij belt maar een loodgieter ofzo.

zo einde klaagzang :rolleyes:

10. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

daffie..ik hoop dat je je al wat beter voelt..anders lekker thuis blijven.

ik ga al zo vroeg met verlof vanwege de voor geschiedenis..
    bij mijn dochter ging ik al met 28 weken bevallen..
    zo raar idee dat ik dan over 3 weken al moeder zal zijn!
    daarom wordt ik nu extra in de gaten gehouden..
    mijn man vindt de namen niet mooi omdat hij jESNI.. erg marokaans vindt klinken :cry: en jairo hoor je de laatste tijd steeds meer..
    dus ja....
    bij chedella waren we er ook pas 3 dagen van te voren over uit.
    dus we zoeken wat af....

ga volgende week al beginnen met de zwangerschapsgym..ben benieuwd vorige keer vond ik het erg leuk!

11. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

axioma......bah balen zeg....zou maar snel de loodgieter bellen. mischien is het snel verholpen!

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Axioma; wat een ellende meid en laat inderdaad de loodgieter maar komen... :(

Maatje; fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Anne; das een dubbel gevoel dan inderdaad met baby in de buik. Sterkte vandaag in ieder geval!
    Gelukkig is je bloedsuiker goed :D

Patriessie; lekker gevoel he, zo'n goede echo....gefeliciteerd! :D

Allemaal bedankt voor jullie rustig aan doen! woorden hahaha. Heb ik gisteren ook uitgebreid gedaan :D
    Ik heb niet meer zwart gezien, maar heb net even de VK gebeld en die zegt dat het er in deze periode van de zwangerschap bij kan horen, zeker als je veel staat in bijv. je beroep. Er gaat nu door de groei van de baarmoeder erg veel bloed naar de baarmoeder en dat zorgt ervoor dat je bloed dus heel af en toe niet helemaal je hersenen bereikt. Ook de hartkloppingen horen er volgens haar helemaal bij. Ik moet gewoon veel meer rust nemen en niet teveel staan. Ben nu wel weer gerustgesteld hoor en heb ik zometeen ook een troef in handen als het gaat om minder uren werken bij de arbo ;) Tevens even gevraagd voor het vocht in de benen, maar daar hoefde ik me ook geen zorgen over te maken, zolang het na het werk maar wegtrekt!
    Bloedsuiker van 4,1 om 12:00 's middags is blijkbaar ook goed in een zwangerschap (denk ik veel te weten omdat ik verpleegkundige ben en dan blijkt het allemaal anders te werken als je zwanger bent :( :( :) ;) )

Zo, heel verhaal en dan ga ik nu even douchen en me klaar maken voor de arbo!

Daffie

13. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Patriessie, fijn dat de echo goed was!

@Anne, sterkte vandaag meid! En fijn dat je suiker toch goed was!

@Sonya, het is wat met die namen he, wij hebben nu voor jongen en meisje allebei 1 naam. Met veel moeite want alle jongensnamen die ik opperde vond mn man ook niets...
    Succes met verder zoeken...

Nou net mn vader maar weer gebeld, die gaat vanavond met mn broer overleggen [die heeft een klusbedrijf] en dan komt mn vader misschien van de week de douchebak eruit slopen, om eronder te kijken... wel heel lief dat hij het wil gaan proberen. Maar voorlopig dus even niet douchen... ga mn schoonmoeder maar lief aankijken, die woont in dorp hier vlakbij of we daar even mogen douchen...

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

@ febr21: haha, fijn dat je weer leeg bent, lucht heerlijk op he! Ik ken het ;)

@ Eppie, ik heb dat ook hoor, soms door de bomen het bos niet meer zien wat je nu wel en niet nodig hebt. Maar ja, ik ga gewoon maar een beetje uit van mijn gezonde verstand ;). Heb bij de Hennes zaterdag 2 hele leuke pakjes gekocht voor de kleine, zo cute!

@ Caro, leuk dat je geslaagd bent voor de babykamer! Wij kregen er idd ook een mooie bijpassende badset bij :D.

@ Mobiel, bloedprikken, bah, ben nog steeds panisch :(.. maar Tim is vast veel stoerder dan ik :D.

@ Sonya, ja wij zijn inmiddels voor 80% uit de naam (dwz ik voor 100%, manlief voor 80%, haha) Krijgen jullie ook dat mensen de naam gaan proberen te raden? Heel irri, vrienden van mn man willen er zelfs een poll op zetten, pff.. :rolleyes: nou prima, de naam kunnen ze toch never nooit raden, haha

@ Daffie, doe rustig aan meis, dat was ff schrikken!

@ Noppie, ja! dat heb ik nou ook, ik zou het liefste nu al met zws verlof gaan! Ik heb gewoon geen zin meer, kan het werk echt nog wel aan, maar moet me echt naar mn werk toe slepen! Loop het liefste alleen nog maar babywinkels af, haha.. Eind dec heb ik 1,5 week ADV :D.. en daarna nog maar een paar weekjes en dan verlof! Can't wait!

@ Patriessie, hoe kunnen ze dat geboortegewicht nu al aangeven? :(: Apart hoor. Fijn dat alles goed was! Weet je ook het geslacht van de beeb? :D

@ Anne, heftige dag dus voor jou, heel veel sterkte!

Over mezelf:
    Gaat goed, voel me prima alleen soms wat moe. Zaterdag Den Bosch in geweest met vriendin en 's avonds was ik echt kapot, heb de 2-0 niet meer gezien, toen lag ik al te tukken :D. Beeb is ook lekker beweeglijk, vind het zo leuk om mn buik te zien bewegen! :D :D :D

Ideeën voor de babykamer zijn nu ook zo goed als rond. De vloer heeft mn man er dit weekend in gelegd, dus dat is ook wel lekker. Nu schilderen etc en dan wachten op de meubeltjes!

Meetingmiddag 9 november
    Hieronder een lijstje van degenen die hebben laten weten of ze wel of niet meegaan. Dit moeten we weten ivm reserveren voor een bep. aantal personen. Graag nog meer reacties (ook als je niet meegaat), dan kunnen we zsm reserveren!
    Voor de volledigheid, de kosten van de high tea bedragen € 14,90 pp. Locatie: Stadscafé Broers in Utrecht. Meer info: http://www.stadscafe-broers.nl/

Tot nu toe:

Aanwezig:
    1. Angela21
    2. Dayenne
    3. Marriedgirl
    4. Noppie
    5. Eppie25
    6. Mieke8
    7. Vaamrile (we gaan ervan uit dat je meegaat )
    8. Caro73

Twijfel:
    Uk80
    Martinenur

Niet aanwezig: :cry:
    Daffie76
    Axioma
    Amor

15. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Daffie, succes bij de Arbo straks!

16. Goedemorgen,

Op de maandagen en de donderdagen heb ik een nieuw plekje op mijn werk. Lekker rustig en geen meegluurders op mijn monitor. Kan op die dagen dus meer aanwezig zijn. :D

@Patriessie, gefeliciteerd met de goede echo. Dat ze nu al konden aangeven wat het geschatte geboortegewicht is! Ik ben vrijdag ook nog geweest en had hetzelfde gevraagd. Maar de gyn gaf aan dat hij dat nu nog niet kon beoordelen.

@Anne, fijn dat je bloedsuiker weer goed is. Inderdaad vreemd moet dat zijn met je vorige vriend. Is hij overleden toen je nog iets met hem had? Sterkte vandaag.

@Axioma, balen van je lekkage. Lijkt me zowiezo dat een loodgieter dit moet oplossen.

@Sonya, 28 is wel erg vroeg. Heb je nu zo'n grote kans dat dat weer gebeurt?
    Zwangerschapsgym ga ik vandaag ook maar eens achteraan. Nog niet opgegeven...

@Daffie, fijn dat het niet teruggekomen is. Lekker doorgaan met rusten. Ik moet zeggen dat ik nu op kantoor ook aan het bijkomen ben. Het hele weekend in de weer geweest met shoppen, vloerenboeren, huisopruimen, foto's maken voor funda, foto's maken van het nieuwe huis. Veel gestaan en veel in de weer. Gisteravond leek mijn buik daardoor wel 2 keer zo groot. Vanochtend was ie weer wat gekrompen. Erg raar.

@Mobiel, leuk dat je babykamer zo vordert. Zou ik ook wel willen, maar we verhuizen pas na de bevalling dus nu eerst een tijdelijke babykamer.

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Caro: Denk dat je iemand anders bedoelt, hier nog niets gedaan aan de babykamer omdat ie nog in gebruik is momenteel door Tim :)

18. @Mobiel, oh ja, ik bedoel @Married. Zwangerschapsdementie...

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Haha, gelukkig let Mobiel nog een beetje op :D.

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Whahaha ja ik is alleen dement als het om boodschappen halen gaat en afspraken pffffff

Deel Deze Pagina