Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Boodschappen ja, praat me er niet van! Ik loop echt als een zombie door de Appie, ook al heb ik een lijstje bij me, dan nog gaat het mis! haha

2. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Goede morgen lieve dames,

Ben vandaag al erg ijverig geweest. Om 9:15 lag ik in het zwembad en heb ik 40 baantjes gezwommen, daarna thuis douchen (want dat vind ik vies bij het zwembad. Ruik je nog helemaal naar de chloor), naar de AH gefietst en nu ff bij komen met een bakkie koffie en alles weer even bijlezen. Vanmiddag om 15 uur mag ik dan weer aan de bak op de het werk!

@Caro: fijn dat je op een werk deze site ook een beetje kan bijhouden. Ik doe dat alleen maar thuis!

@Patriessie: fijn dat je een goede echo hebt. En weet je nu wel/niet wat het is? Zoals je ziet was ik toch te nieuwsgierig!

@Anne: sterkte vandaag. Mooi dat je bloedsuiker weer goed was.

@Axioma: van dat soort dingen zou ik ook shop neigingen gaan krijgen hoor! Wel tof dat je vader er weer even naar gaat kijken.

@Sonya: je het groot gelijk dat je het lekker rustig aan gaat doen dan. 28 weken is wel te vroeg hoor. Lekker dat je gaat beginnen met zwangerschapsgym. Ik begin met mijn yoga pas 20 november!

@Daffie: ben benieuwd wat de arbo arts gaat zeggen dan. Blijkbaar weten wij verpleegkundigen toch niet alles dan en dan zeker niet mbt ons zelf :D !

@Married: ook lekker geshopt dit weekend?! Wel leuk hoor om al die kleine kleertjes te zien! En fijn dat je zo lekker met je babykamer bezig bent. Wij zijn klaar met schilderen, alleen nu nog iets leuks voor op de muur!

@Noppie: ik zou mijn dagen nu ook goed kunnen vullen hoor met allemaal dingen behalve werken, maar ja dat zit er nog niet in. Degene die plant gaat vandaag bij ons december plannen, want de dokters hebben het ineens uitgevonden dat we eerste kerstdag pas sluiten en dat geld ook voor 1 januari. De afgelopen jaren waren we gewoon voor de feestdagen al dicht. (Ik werk op een dagbehandeling!) Dus nu maar zien hoe dan het rooster wordt! Daarna ga ik met verlof!

X Esther

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ja en geloof me dat had ik al toen ik zwanger was van Tim en daarna dus ook, laten we het zo zeggen dat het sinds januari 2007 al aaneengesloten dementie is :eek:

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Mobiel: haha een aaneengesloten dementie!
    Ik vergeet ook zoveel en soms kan ik gewoon niet meer op bepaalde woorden komen. Dat is ook heel irritant! En een collega van mij zegt dat het alleen maar erger wordt als de kleine straks is geboren!

X Esther

5. @Eppie, goed bezig zeg! Ik zou ook meer moeten bewegen. Maar er gaat al flink wat energie in onze huizen zitten.

@zwangerschapsdementie. Ik heb het al met best veel. Ook niet opletten in de auto en afslagen missen enzo. Laatst weer hopeloos verdwaald in Utrecht!

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Tja, maar moet je nagaan dat ik dalijk gewoon eigenlijk zeker 3 jaar dement ben geweest :confused:
    ze zeggen namelijk 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren, maar toen was ik dus al zwanger van deze, dus da's zeker 2 keer 18 maanden= dus 36 maanden= 3 jaar :confused:

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Denk dat ik maar zo'n ds moet gaan kopen en dan het spel brain training voor na de ontzwangering :)

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Mobiel: straks weet je niet meer hoe het is om niet dement te zijn haha?!

@ Caro: ja wilde wel een beetje in beweging blijven, zeker nu ik ook last hebben van mijn bekken (wat overigens de laatste weken erg goed gaat hoor)!

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ eppie: Dara ben ik ook bang voor hahahaha
    Vervroegde Alzheimer :)

10. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Mobiel: ja misschien dan toch idd maar braintraining gaan doen om je toch op dit niveau te houden dan?!

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hahah eppie dan mag ik toch hopen dat er verbetering optreed, want dit niveau is ook niet alles hihihi

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Mobiel: ja het is maar waar je te vreden mee bent natuurlijk! Wie weet word je dan weer heel slim!? Laat het me dan ff weten, dan weet ik ook dat ik zo'n ding moet aanschaffen. Volgens mij hebben ze die spellen ook voor de wii!

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden. Sorry heb niet alles terug gelezen. was echt veel. Maar hoe gaat het met jullie. Wij beginnen niet dit weekend maar volgende week met de babykamer verven. Als het goed is is dat in 1 dag klaar en de babaykamer ga ik vandaag bestellen zo mooi en maar voor 500 euro.

Alleen :( :( Ik wil zo graag de quinny topline papillon maar wel een nieuwe krijg hem kado maar kan hem nergens meer vinden als hele set. Alleen tweedehands maar wil toch echt een nieuwe :(

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    oh dan moet ik hem maar voor de wii kopen, die hebben we in huis :)

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Tirlilisko: hoe voel je je? Alweer wat beter? Ik zou niet weten waar je dan moet kijken voor die kinderwagen! Dat is wel lekker dan als de babykamer in 1 dage helemaal klaar is?!

@Mobiel: ja wij ook, anders weer een ds aanschaffen en die krengen zijn ook best nog wel prijzig!

16. Ook nog dement na de zwangerschap. Ga ook maar iets aan trainen doen.

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @Eppie gaat veel beter hoor meid. Gewoon wat rustig aan. Heb nog wel rugklachten. Ja ze komen dan zegmaar de babykamer verven. En mn tante neef nicht etc die komen allemaal meehelpen komen uit almere ik woon in rdam. Dus dan gaan ze het in 1 dag verven. 1 muur lime en de overkant wit met draakje dirk er op. Maar die komt me neef later schilderen omdat de witte verf moet drogen en hij dan in griekenland is. Maar het verven is dan klaar de babaykamer ga ik vandaag bestellen zal straks een foto plaatsen en die word in 3 weken ofzo geleverd. Maar het verven is dan al klaar en dan rustig aan de andere dingetjes ben zo happy er gaat nue cht iets gebeurne. Ik ben mijn fam uit Almere zooooo dankbaar :D

18. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @tirtilisko: kan me voorstellen dat je je happy voelt met alles en dat je je familie erg dankbaar bent! En het doet me goed om te horen dan het al wel weer beter met je gaat!

X Esther

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dankje lieverd echt lief van je :D

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Tirtilisko,
    Fijn dat t beter met je gaat!
    Enne, je babykamer idee klinkt super, als t af is (of bijna af), wel foto's plaatsen he!

@ Dementie
    Braintraining kan ik ook wel gebruiken! haha..

Deel Deze Pagina