hallo dames! goed nieuws hier! ik heb laatst verteld over de baby kamer, dat we die man niet meer te pakken konden krijgen. nou kwam ik dit weekend bij mijn vader en alles staat er al klaar! op de een of andere manier hebben ze het toch voorelkaar gekregen, en heb ik mijn kamertje hahaha! maar wat een ontzettende opluchting zeg...... verder gaat alles goed hier. ben een stuk rustiger nu ik maar 2 uur per dag werk. de harde buiken nemen gelukkig af, dus alles is prima. ook is mijn verkoudheid weer over, waar ik echt super blij mee ben want normaal gesproken duurt het wel 2 weken....... @dayenne: oohw dus mijn schoonouders zijn nog niet zo gek hahaha! het is idd wel een lekker idee zeg, ik mag ook altijd gaan liggen als ik dat wil, maar zelf vind ik dat een beetje raar omdat ik dat toch helemaal niet gewend ben.. maar goed. en wat eten betreft, ik word ook altijd helemaal volgestopt met vanalles en nog wat! vooral die koekjes, die gaan er echt goed in hahaha, die bakt ze speciaal voor mij... wat een schat is het toch ook... jij hebt ook een mooie buik! en die echo foto's zijn ook geweldig! nog wat over van die brownies trouwens? hahaha! @Priscilla: welkom hier! @daffie76: mijn kerel werkt ook gewoon 40 uur per week. in deze periode probeert hij toch meer uur te maken zodat hij in februari een paar dagen extra op kan nemen, aangezien hij maar 1 dag krijgt van zijn baas.... wel jammer maar goed. als we het zo kunnen oplossen vind ik het ook prima. @Eppie: jeeej nog een meisje hier! nu word ik jaloers en wil ik zelf ook super graag weten wat het word.. hahaha iedereen bij ons in de familie denkt al dat het een meisje wordt, behalve ik zelf...... @echo en foto's: gefeliciteerd met de goede echo's en wat een geweldige foto's allemaal! @amor: wat erg van je kat! ik leef met je mee...... @baby laten slapen op eigen kamer: wij waren dat ook sowieso al van plan. weet nog niet goed hoe we dat gaan oplossen, maar volgens de Islam moet het kindje de eerste paar maanden bij de ouders slapen. weet nog niet precies waarom, ga nog even informeren.. @ouderschapsverlof: hier niet nodig. ik ben vanaf 22 december 2008 tot september 2009 gewoon vrij aan de ene kant klink het ideaal, maar aan de andere kant valt het best wel tegen. volgend jaar juni moet ik er 3 maand uit, vanwege het feit dat ze bij ons op werk geen vaste contracten meer geven. aangezien ik al 3 jaarcontracten heb gehad, moet ik er 100 dagen uit (helaas!). wij hebben de mogelijkheid om uren te kopen, dat heb ik dus ook gedaan, anders zou ik na mijn zwangerschapsverlof nog 2 weekjes moeten werken ongeveer.. (of iets meer ik weet het niet meer precies). als ik alle uren opmaak komt het allemaal heel mooi uit en ben ik zo goed als een jaar vrij. maarja, dat betekend natuurlijk wel dat ik vanaf juni een ww-uitkering moet aanvragen, en ik loop met die sollicitatieplicht te kl*ten... maar dat zien we dan wel weer. hopen dat het goed komt natuurlijk... @Axioma: balen van je lekkage zeg! alles weer goed inmiddels? @Sonya: wij zijn er ook al uit voor de namen! mag alleen van mijn kereltje niet vertellen wat ze zijn hahaha! zo alles weer bijgelezen... kan helaas maar een paar x per week, aangezien ik thuis nog geen internet heb! hopelijk ben ik niemand vergeten, en anders kom maar klagen hoor! groetjes!
Patriessie, gefeliciteerd met de goede echo! Ik vind het wel apart dat ze nu al het geboortegewicht gaan voorspellen... Anne, fijn dat het dieet blijkt te helpen! Zwangerschapsdementie, het lijkt wel of ik daar nu veelmeer last van heb dan bij de eerste...... We zien wel waar het schip strandt 8) Braintraining, is er idd ook voor de WII. Hebben wij ook. Is best komisch. Hij houdt ook bij hoeveel 'slimmer' je wordt! Mirreii, balen dat ze je dan 3 maanden weg moet. Weet je wel al of je daarna terug mag komen? Hier veel last van mijn bekken . Vanmorgen bij de fysio geweest een aangegeven dat ik nu minder werk. Tja, zegt ze, ik zou liever zien dat je naar 4 uur per dag gaat....... Ik had eigenlijk gehoopt dat nog even uit te kunnen stellen.... Zal het er morgen wel eens met de baas over hebben, denk dat ik dat dan ga doen als mijn vervangster op 28 oktober begint. Wat een gedoe allemaal zeg....
het is idd niet zeker of ik terug mag komen na die 3 maand.... de ene x zegt mijn baas van wel, en daarna weet hij opeens niet meer wat hij wil. maar ik zou het niet zo heel erg vinden, kan ook zo bij mijn kerel in het bedrijf aan het werk. dat bedrijf is zo ontzettend groot dat we elkaar toch niet zouden zien. en mijn huidige werk is echt k*t-werk, ga ook echt iedere dag met tegenzin, maar het verdiend gewoon zo goed! dat is de pest. maar we hebben keus!
Dat is idd een vervelende situatie dan... Wel fijn dat iig iets achter de hand hebt! Je weet wel zeker dat je ruim de tijd hebt om dalijk van je kindje te gaan genieten en dan kun je dan altijd nog verder kijken!
Thankssss allemaal... Geboortegewicht: Tsja ik hoorde het hier ook niet maar ze was heel uitgebreid aan het vertellen en bezig met de metingen aan de hand daarvan kon ze dit dus al zeggen.. ikke ook niet weten! Jongen/meisje.... toen we binnen kwamen en ze het echoapparaat op mijn buik zette vroeg ze meteen of we het wilden weten, uhhmm weten we nog niet helemaal zeker... nou mijn mannetje dacht het al gezien te hebben en op het eind zei hij JA WE WILLEN HET WETEN hihi Maar we houden het voor ons zelf.. gemeen he? Toch hebben we echt geen spijt dat we het nu weten, maakt het nog leuker.. En vooral mijn broertje belde s'middags van wat wordt het nou ik word gek wil schoentjes halen maar neutrale kleuren zijn er bijna niet en wij sorry broertje het lag verkeerd ze konden het niet zien dus wacht de bevalling maar af hihi Uiteindelijk is hij geslaagd voor schoentjes en zijn ze helemaal leuk Mijn placenta ligt ook aan de voorkant maar voel de beeb steeds vaker en vooral als ik een vergadering heb kan ik nog wel eens een klein gilletje geven haha zooww leuk.. En vooral nou na de echo voel ik me al weer meer een moedertje worden, kan niet wachten...
Ja ik zal zeker foto's plaatsen kijk dit was de babykamer die ik zo graag wilde maar blijkbaar kan hij alleen eind feb geleverd worden. En ik wil niet zo lang wachten http://www.gardo.nl/catalogus/babykamer ... f7f275e9aa Ik vind het echt jammer maar komt goed evennaar een andere kijken
Tirtilisko, balen dat er zo'n lange levertijd op zit! Hopelijk vinden jullie snel iets anders! Succes!
Dat is wel een hele lange levertijd, Tirtilisko! Mijn kamertje komt in december en dat vind ik stiekem al best lang duren, haha.. @ Patriessie, jammer hoor dat je niet zegt wat het is, hihi Maar aangezien je zegt dat je vriend het al gezien dacht te hebben, denk ik dat je een jochie krijgt! (Maar ik heb dat soort dingen vaker fout dan goed, dusss... )
leuke foto,s van baykmaers voorbij zien komen.. wij hebben alleen een nieuw ledikantje gekocht.. de baby krijgt de baby kamer van onze dochter. aangezien we pas in januarie een nieuw huis krijgen kan ik geen babykamer gaan maken.. ze komen 3 maandjes samen op de kamer. gelukkig heeft mijn dochter een heel mooie babykamer. dus het komt goed. verder heb ik helaas weer kans op een vroeggeboorte vandaar dat ik ook maar tot 30 weken blijf werken. volgende week eens boeken gaan halen voor de geboortekaartjes...wil ze al op tijd uitegzocht hebben..was de vorige keer ook zoeen werk. erg vervelend als je mannetje en jezelf niet de zelfde smaak hebben. hahahaha
Eppie; nee, en wij maar denken dat we het wel weten hihi. Je bent trouwens wel flink in beweging, ik heb daar de energie niet voor hoor en zeker als ik nog moet werken niet Tirtilisko; wat fijn dat jullie zoveel hulp krijgen met verven... Dan is het wel lekker snel klaar! Miirei; Oh, gelukkig dat het kamertje er toch is! En wat vereveldn dat je 3 maanden eruit moet, hoop wel dat je daarna weer de baan hebt.. Angela; iedereen zegt het ok tegen mij....goed op jezelf en je kindje pasen en dus minder gaan werken! Het is niet anders Ik ben dus naar de arbo-arts geweest en die was het er helemaal mee eens dat ik minder uren moest gaan werken. Hij heeft me vorig jaar om deze tijd ook zo goed geholpen...toen was ik soort van psychisch/emotioneel ingestort ivm de vruchtbaarheidsbehandelingen die we moesten ondergaan en gingen. Hij heeft er toen voor gezorgd dat ik niet meer de nachtdienst in hoefde en dat ik geen leerlingen meer hoefde te begeleiden. Ik was er dan ook helemaal niet bang voor vandaag haha. Hij vond het ook helemaal geweldig dat ik zwanger was en die moesten we heel hard koesteren omdat hij zo kostbaar is. Dus ik zeggen "elke zwangerschap is toch kostbaar"en hij weer "ja, maar sommige zijn nog iets kostbaarder"....vond ik zooo lief! En dat van een man Ik ga nu 50% werken, 4 uurtjes per dag. Overdag van 8:30-12:30 en als ik een late dienst heb van 18:00-22:00. Ben echt opgelucht en het gaat vandaag al in, dus vanavond van 18:00-22:00 werken. Ben nu dus tot 18:00 vrij, wat een luxe idee. Vanmiddag maar even lekker slapen denk ik... xxx Daffie
foto,s van de baykamer..komt nu gezellig nog een ledikantje bij te staan... [URL het bedje voor de baby.
@Miireii, gefeliciteerd met je babykamer. Leuke verrassing! Wel jammer van je werk, maar als je er met tegenzin heen gaat is het ook niet goed. Prettig dat je bij het bedrijf van je kerel aan de slag zou kunnen. @Angela, balen van je bekken! Kan het weer verdwijnen als je straks rustiger aan gaat doen? @Tirtilisko, dat is inderdaad wel een lange levertijd. Bij babymax heb ik zaterdag wel soortgelijke gezien. Misschien een idee? We hebben zaterdag besteld en het wordt hopelijk in december geleverd. Anders wordt het begin januari. Dat vind ik ook al aan de late kant.
babykamers zitten bijna allemaal een lange levertijd op... ze raden het ook aan om rond de 23 week al te gaan bestellen!
Bij ons was de babykamer er in 4 weken, besteld bij gardo babysuperstore....Hij staat dus ook al een aantal weken hihi Daffie
Lijkt me wel lekker om hem nu ook thuis te hebben. Kan ik de spulletjes die ik al heb een plekje geven. Nog even geduld hebben....
@tirtilisko, heerlijk joh je kamertje in 1 dag klaar, het klinkt erg leuk! ben benieuwd naar de foto's! @miireii, wat fijn dat je toch nog de meubeltjes hebt gekregen! Fijn dat door minder werken het allemaal wat lekkerder gaat. Toen ik nog invalwerk deed was er ook een constructie waardoor je op een bepaald moment 3 maanden moest stoppen. Maar handig is anders, wel prettig dat je eventueel bij je man in het bedrijf kan gaan werken! @Sonya, wel spannende tijd voor jou dus! Ja heerlijk he verschillende smaken... samen met mn man alle kaartjes van geboortekaartjes.nl gekeken, vind hij er maar 1 leuk. Ik uiteindelijk 3 kaartjes besteld, vind hij degene die hij uitgekozen had niet meer leuk!?!?! heel handig dus... enne leuk kamertje! @daffie, wat fijn dat je gesprek zo goed verlopen is! wel lief dat hij dat zei! en heerlijk dat je maar 4 uur hoeft te werken! Hihi ben net lekker toch gaan shoppen... ze hadden bij de wibra hydrofiele washandjes, 6 voor 1 euro... tja geen geld he! En omdat ik toch al in de stad was gelijk nog wat kleertjes gekocht Ook nog 2 shirts voor mezelf, ik heb nog niet zo'n mooie ronde zwangere buik als de meesten hier [zie album], dus vind ik het niet prettig om strakke zwangerschapsshirts te dragen, dus nog 2 iets wijdere shirts gekocht. En zometeen lasagna maken
Daffie, ik ben het er ook helemaal mee eens hoor dat het minder werken niet verkeerd is! Ga het morgen ook bij mijn baas aankaarten! Caro, gezien de mate waarin ik er de vorige keer last van heb gehad gaan we er nu vanuit dat het alleen maar erger wordt. Na de geboorte kan ik dan weer op gaan bouwen en hoop ik dit keer in ieder geval te kunnen lopen (dat kon ik de vorige keer de eerste 2 weken amper ) Toen heeft het een jaar geduurd voordat ik het gevoel had dat ik weer alles kon. Maar we hebben de keuze nu bewust genomen om voor een 2e te gaan, dus ik wil er niet te veel een moeilijk verhaal van maken. Al valt me dat af en toe niet mee.... Sonya, spannend meid! Ik hoop dat deze kleine wat langer blijft zitten!